Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
arpii
aktív tag
Sziasztok. A témaindító kérdés az adott, bár nem érzem szükségét a cserének, ezen lassan el kell gondolkodnom, mert idővel gazdaságtalanná válik a mostani üzemeltetése.
A jelenlegi, örök és elnyűhetetlen:
1994-es Opel Astra Classic 1.4 C14NZ a 60 lovas, 5 ajtós. Külsőleg felületi rozsdásodás, a tipikus jelek már rég megvannak, a motorja gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Km állás ~300e. Városi ~6l , vegyes-országúti: ~5.2l százon.
Egy lehetséges utódján gondolkodom, bár alapvetően nem érdekelne, hogy egy kicsit gyorsabb, kényelmesebb, erősebb valami legyen, mert tudom, hogy a mostanitól megbízhatóbb nem létezik sajnos.
-Ez utóbbi lenne az elvárás a lehetséges utódnál, hogy ne hagyjon az út szélén, soha.
-Francia és Olasz autó teljes mértékben kizárva.
-Lehetőleg minél újabb, talán olyan 2004 alá már nem akarok menni.
-Csak és kizárólag benzines.
-Nem érdekelnek a kisköbcentis 125 lóig gyárilag tuningolt vackok, hagyományos 1.6-1.8 környéke lenne gazdaságos, olyan 100LE körül.
-Az ár dinamikus, 1M körül érdekelne, mik a lehetőségek, de egy jobbacska darab megérne nekem 1,5-et is.
-Nem lenne nagy baj, ha alacsony szervizköltsége lenne.
-Persze nagyon szép és jó lenne egy 150e alatti példány, de értelemszerűen állapotot tekintve jó legyen, az óra bármit mutathat.
Eddig számításba vett gyártmányok/modellek:
-Astra G (olajevő, emiatt nemigazán érdekel, pedig elég kiforrott technika ez is, kivéve EGR cserebere és egyéb gyermekbetegségek, másrészt kiesik a preferált 2004+ évjáratból)
-Vectra C, tetszik, de fogalmam sincs milyenek a tapasztalatok ill. szerintem ez ki is esne az árból
-Focus MK1 nagyon preferált, van vele tapasztalat és igen kedvező paraméterekkel rendelkezik, hosszútávú üzemeltetés terén.
-Focus MK2 nincs vele tapasztalatom, de preferáltnak mondanám
-Focus MK3 nincs vele tapasztalatom, de gyanítom, hogy ez nem férne bele az árba, bőven nem.
-Mondeo MK4 nagyon tetszik, de ez nem az az árkategória, amit keresek, egyelőre.
-Bora/Jetta & Golf MK5-ösök fogalmam sincs, de biztosan jók, persze nem a "jól sikerült" TSI motorral.
-Japán autókról sajnos nem tudok sokat, Toyota-kat mondják még rendkívül megbízhatónak sokan.
BMW, Merci, Audi nem kell csak azért hogy jampizzak, aztán meg fél miilió egy olajcsere.
Külföldi kínálattal kalkulálva is érdekelne a dolog, értelemszerűen ott "hihetőbbek" a dolgok általában.