Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
theuprising
tag
Van, de semmi extra, 90/116 lovasban van, mondjuk én sem értem miért létezik Corollában ha ilyen gyenge.
Sőt, a 2.2 D4D (a problémás) is van. 1.6 TDCi Focus is kb ilyen erős, de legalább jobban fogyaszt.
Egyik haverom taxizik egy 2009-es Focus 1.6 TDCi-vel, nem rég cserélt benne kuplung-lendkerék párost 360ezer km-nél, megbízhatónak tartja és jól is fogyaszt (városi használat mellett 5.5). Nem hiába van sok taxisnak ilyen (bár mostanság már egyre kevesebbnek, jövőre már nem lehet taxiba állítani ezeket ezért az utóbbi fél évben elkezdték eladogatni őket).
#03969024
törölt tag
Renault Latitude-ről tudtok valamit? Ez már a megbízhatóbb technika, vagy még a sok elektromos hibától szenvedő?
Mágus2
Közösségépítő
Astra J 1.4 Turbo.
8th
addikt
Nem vagyunk egyformák, nekem soha a büdös életbe nem kéne semmilyen automata váltós autó. DSG sem. Van a családban, nincs semmi baja de nem az én világom. Majd vénf*sz koromban ráérek valami automatával sétakocsikázni de addig hallani sem akarok róla.
Sukta 95
tag
az is szoba johet, de javitast nezve a kesobbiekben nem problemasabb az 1.4t, mint a sima 1.6? tekintve, hogy vagy 8 evre keresek autot..😄
www.maon.hu Online marketing. Neked.
Mágus2
Közösségépítő
Egyáltalán nem, viszont kevesebbet fogyaszt és sokkal jobban megy. Egy egyszerű csiga van csak rajta. Fogyasztásban 1 év alatt meg lesz a csiga ára, ha valamikor kellene, de nem fog.
[ Szerkesztve ]
hát ha te attól vagy fiatal hogy kuplungolsz
cryptot minden termékemért elfogadom
MunezXBK
nagyúr
Költözz ide egy hónapra, másképp fogod gondolni.
8th
addikt
Kizárt. Még motoron sem viselem el nemhogy autón.
lenko
aktív tag
Nem vagyunk, nekem a következő biztos, hogy az lesz.
Igaz ez régi konstrukció, de gyűlölök városba váltogatni klíma mellett(nem is nagyon használom ezért, csak pályán), ahogy kinyomom a kuplungot lecsapja a fordulatot hamar. Nálam egy hosszbordáson megy minden (Klíma+Szervó+Generátor+Vízpumpa)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
ADAM1337
nagyúr
Jó áron tudnék hozzájutni egy fullosan leszervizelt autóhoz:
2006 highline vw phaeton 3.0 tdi (Nem emlékszem de szerintem 4 üléses, mert egy vezérigazgató tárgyaló autója volt)
Pro/kontrát tudtok írni erről a típusról ?
Termi16
őstag
Bácsikámnak volt, 1 év alatt rálocsolt 1,5 misit, majd eladta további kb 1 millió bukóval
A váltó kéthavonta meghalt, meg egyéb problémák is voltak vele, nem kevés.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
ADAM1337
nagyúr
Tavaly újították fel a komplett váltót ebben, 1,3m-ért tudomásom szerint mindent kicseréltek benne, kb a váltóház a gyári csak.
Jöhetnek még tapasztalatok, gumit fékeket mennyire ette ? (Csak mert 2 tonna)
Termi16
őstag
Az övében is fel lett újitva, de aztán megint tönkrement.
Nem a fék és a gumi lesz ezzel az autóval a legnagyobb problémád.
Szerk.:
Többet sajnos nem tudok róla, párszor utaztam benne, de igazából csak a szentségelésre emlékszem, meg hogy végül eladta "bármi áron", csak menjen.
Ha ilyesmiben gondolkozol, akkor érdemes lenne "valódi" prémiumot nézned szerintem.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
ADAM1337
nagyúr
Csak az vonz benne, hogy totál fel lett újítva az az igazság, és viszonylag normális áron tudnék hozzájutni.
lenko
aktív tag
Egyébként szükséged van egy 2tonnás hajóra
Mi az a jó ár?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
ADAM1337
nagyúr
Igazából az E39-emet elakarom adni, és még nem tudom mi legyen az utódja, de ez kiváltaná az biztos.
Főleg azért mert tényleg meg lett rajta minden csinálva tavaly, komplett fék cserétől kezdve váltó felújítás, 2szett gumi van hozzá, pirelli p zero nyári 18-as felnin meg 17-esen téli (a márkája passz).
Az ár csábító maradjunk annyiban.
lenko
aktív tag
Nem véletlenül csábító. Szervíz nélkül a kutya nem venné meg...
Ha neked az kell úgy is megveszed. Aztán ne csodálkozz ha kell rá költeni...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
diegho
nagyúr
Ha van évi 1M csak a fenntartásra, akkor biztosan meg leszel elégedve.
ADAM1337
nagyúr
Egyelőre tapasztalatokat várok, cégnél van 5db belőle.
És napi bejárósnak használják.
Természetesen nekem sincs tapasztalatom vele; leginkább egy Touareggel vethető össze a fenntartása, így bitpork lesz a Te embered.
Csatlakozva egy korábbi hsz-hez; nagy valószínűséggel nem a fék és gumicsere lenne a legnagyobb parám.
Ha tetszik, vedd meg.
Viszont addig add el, amíg úgy tudod, hogy a következő tulaj is élvezze az autót néhány hónapig.
runner 125
nagyúr
Mert nem vezettél még jó automatát.
Szeretem a manuálist én is, motorozom is, ott is imádom én beosztani a motor erőt, fordulatot, de a következő B. autóm szinte biztosan automata lesz, persze normális motorral (min. 2500 ccm), normális váltóval (7-8 fokozat, nem CVT, kormányról is kapcsolható funkióval)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
ADAM1337
nagyúr
Hát nem túl bizalom gerjesztő amit írtatok róla eddig.
Az a gond mindig mellé parkolok be, és megtetszett.
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
De igen. A VAG konszern DQ250 DSG váltóját amit korának legjobbjai között tartanak számon többféle autóban is volt szerencsém kipróbálni. Gyors mint az állat de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép szép, de otthonra nem kéne. Pedig nem egy problémás típus sőt kifejezetten tartós de akkor sem kell. Esetleg ha a fővárosban élnék és csak a városban használnám az autót akkor talán, mondom talán, bevállalnék valami automatát. De még akkor sem biztos. Egyszerűen nem szeretem.
lenko
aktív tag
Szerintem elég, ha csak nézegeted...
Az embereknek fáj az igazság!
HIJ
őstag
Na kaptam egy kis jó hírt is a kereskedésből. Úgy néz ki hogy a 44. hétből 30. lett . Tehát július végére rakta be gyártásba a Seat. Lehet hogy még szeptemberben lesz új autóm
E39-et le ne csereld arra a szarra
footy
addikt
+1
Foleg hogy gyakorlatilag minden automatat lehet kezi modban hasznalni. (ami egyre felselegesebb)
mdani01
aktív tag
+1
Én sem cserélném le.
iPhone 6S SpaceGray
Eugene Roe
őstag
Sokkal gyorsabb, de nem a 4,7 helyett 4,5 miatt vesznek jobb autót, hanem az életérzés miatt. A fixie bicikli is vissza az időben 120 évet, még is vannak akik azt szeretik a vissza-kettő előzéskor kicsit más hangulató manuálissal, mint kormányváltón, ráadásul én akarom megverni a másikat, nem pedig a pénztárcám. Mondjuk egy "buta" szekvenciális váltó már jó kompromisszum lenne, de az meg csak a versenyre épített gépekben látható.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
ADAM1337
nagyúr
Nem tudom mire lenne érdemes ami fiatalabb, bár január vagy februárban költöttem rá, 350k körül komplett fékcsere elöl hátul kézifék, olajcsere és pár apró megelőző dolog.
vzsryl
nagyúr
Még egy E60-assal is kevesebb gond van, mint azzal a "kamu" prémiummal. Egy viszonylag újabb, korrekt videóban ajánlanak is pár motor típust: [link]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
mdani01
aktív tag
Akkor várj a cserével szerintem. Használd és élvezd az autót, közbe nézelődj hahun.
iPhone 6S SpaceGray
Lesznek konkrétumok is? Azt olvastam régebben én is, hogy a karosszéria alkatrészek drágák hozzá (valami 300 ezres visszapillantó rémlik), de nem látom miért lenne nehezebben fenntartható, mint egy Touareg? Ami mondjuk kategóriájában nem is vészes szvsz. Maradjunk a 3.0 TDI-nél, mert az az egyetlen ésszerű motor a Phaetonban.
[ Szerkesztve ]
theuprising
tag
GS450h?
Megbízhatóbb, erősebb, gyorsabb, és simán tud fogyasztani olyan jól, mint a 3.0TDI-k.
vzsryl
nagyúr
Konkrétum? Ha megveszed, akkor örökre nálad marad, vagy eladod gombokért... Ez elég elrettentő tényező szerintem.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
rbalint88
addikt
Saabja van, szoval keszulj fel jobban, ha ijesztgetni akarod
Hát, nem sikerült megijesztened.
Ennyi erővel mindenre rálehet fogni, hogy szar, túl sok becsneppert olvastál, mert csak a hondát meg a toyotát lehet eladni. Tény, hogy rétegmodel, de attól még nem törvényszerűen szar és eladhatatlan, sok múlik a körítésen.
rbalint88: +1
alázógyík
őstag
ADAM1337
nagyúr
E60 belseje nem tetszik, gagyi anyagok használata miatt, első beülésem egy e39 után eléggé lehangoló volt, meg a fényszóró nyűgje...
Viszont a kasznija nem rohad úgy.
(#150783) mdani01: Csak nézelődők persze, nem akarok beleugrani semmi rollerbe. Míg nincs konkrétum addig ezt pofozgatom, félév-1év egy lengőkar valamiért a bal oldalt jobban eszi Buda.
(#150785) theuprising: Néztem az az igazság tetszik is, de a csomagtérrel nem vagyok kibékülve(280liter), meg pár egyedi fszágon, pl a kormánynál lévő kis desk-től kiver a víz konkrétan, de kényelmes lehet az biztos.
Környéken van egy belőle egész pofás gép.
[ Szerkesztve ]
theuprising
tag
Pont ugyanaz zavart engem is, ezért nézegetem mostanában az RX 400h Lexusokat, de az másik kategória (bár a Touaregnél jobb).
vzsryl
nagyúr
Ha már felhoztad a becsneppert, ma is olaszt ajánlott, ráadásul olyan motorral, ami rengeteg Saab-ban megtalálható: [link]
Egyébként százszor inkább Saab, mint Phaeton.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
MunezXBK
nagyúr
Én is ezt mondtam, következő autóm DSG-s lesz.
htomi85
tag
Drága fenntartani. Eladhatatlan ezért magas értékvesztés. Nulla presztízs.
De te már döntöttél.
Inkább azt mondjátok már el, hogy faszé vesztek 13 éves roncsokat, amikor ötéves kompaktra is futja.
gaborbol
őstag
Nalunk nincs dizel, de itt talalsz benne erdekes adalekokat
If the starter motor goes, you may as well replace the water pump as well. Being an engine-out operation, It takes 24 hours worth of labor the remove the engine then an additional 2 hours to replace the starter motor.
If you live in temperate climates, you may have to look at replacing the valve cover gasket ($1000.00 job).
Tire pressure monitoring sensor will always go, (You can disconnect the sensor module).
2 Batteries. The Phaeton has an AGM (Absorbed Glass Mat Battery - Not aftermarket available $220.00) battery in the left compartment (Powers everything in the car except for starting the vehicle) and the Starter battery on the right side.
My very mediocre massage seat died (Didn't bothered to look into replacing as it will cost thousands to replace).
Brake pad wear sensors, these have to be replaced with brand new parts ($200.00 for set of 4) or you can just disable it (What I did).
Wheel alignment (Only available at VW dealerships) 3.5 hours of labor for the job.
Low beam bulb (HID), to replace the bulb, you will have to remove the bumper. 2 Hour labor charge. Spend $200.00 on the proper OEM bulb and not $80.00 like I did (Died within 3 months)
[ Szerkesztve ]
creedszl
aktív tag
sziasztok!
családalapításon munkálkodok,már megvan a másik felem szóval az utód gondolat magva is el van hintve.ezért is cserélném le a jelenlegi kis 2000-es suzuki swiftem valami tágasabbra.A helyzet a következő:
keret kb 700-800e Ft.Nem lakom messze a melóhelytől szóval napi 6-7km-t ingáznék vele pest peremterületén plussz persze néha elutazás stb. Benzines legyen ez alap.A következő gépekkel szemeztem:
Honda Jazz 2002-2007
Hyundai Getz 2002-
Fontos a viszonylag alacsony fogyasztás ami 5-8 liter között van illetve az alacsony fenntartási költség.Gondolok itt arra hogy egy olaj+szűrők cseréje ne kerüljön 50k-nál többe.
Az ehhez hasonló gépek érdekelnének.
Javaslatok?
[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
theuprising
tag
Hali, mindenképp a Jazz méretében gondolkodsz? Nem igazán nagy méretváltás a swifthez képest. Egy Corolla kombi már inkább.
MunezXBK
nagyúr
Ööö...Jazz elég nagy belül.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD