- Hóban vigad a ló
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz CactuS #163470 üzenetére
Szerintem ez nem annyira egyértelmű. Volt már ilyen autóm, és az nagyon megkímélt volt. De van olyan haverom ami napi szinten jár (expressz) a Debrecen-Miskolc vonalon, és úgy vezet mint egy őrölt. Amikor utoljára ültem az autójában (Superb) már visított az első fék, pedig az autóban nem volt még 15e km sem. Na "tőle" mondjuk nem kéne autó. De van olyan ismerősöm is, aki úgy vigyáz a céges autójára mint én az enyémre. Szval soha nem lehet tudni. Mondjuk ezeket az autókat általában max 50e kilométerrel adják le, és elképzelhető, h az ebből adódó problémák csak később jelentkeznek?! Ezt nem tudom. Én mindig eladom az autóimat mielőtt belekerülne a százezredik kilométer.
De az mondjuk mindenképpen hátrány, h ezeknél az autóknál biztos, h nem végeztek köztes olajcseréket. Szval ha biztosra akarsz menni, tényleg érdemes lehet magánszemélytől vásárolni. Csakhogy a minőségi, fiatal használtatópiac legnagyobb szeletét nem a magánszemélyes autók adják. Mondjuk érthető is. Magánszemélyként kevesen engedhetnek meg maguknak egy akkora bukót amit egy 1-3 éves autón lehet "elszenvedni".[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
Új hozzászólás Aktív témák
- Dacia topic
- Töltőtoll kedvelők/használók topicja
- Home server / házi szerver építése
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vírusirtó topic
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Path of Exile 2
- EarFun Air Pro 4 - a cél a csúcs
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest