Hirdetés
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
mdani01 #108754 üzenetére
1.9 bármelyik vehető, (68-)90-110 lovasak az egyszerűbb adagolósak, motorkódtól függően 90 lovas lehet fix vagy változó geometriás turbóval, 110-es csak VGT. SDI kapott csak egytömegűt, TDI gyárilag mind kettőstömegűvel szerelt. BXE és kortársai esetén érdemes hajtókarcsapágyat cserélni.
2.0 PD-ből BKD ajánlott, annak még marad az olajpumpája a régi (nem elromlós) fajta, de hengerfej érzékenyebb.
2.0 CR-nél viszont pár évig még ugyanaz volt az alja, mint a PD-knek, tehát olajpumpa tengely cserés, viszont addigra már többször javítottak a konstrukción valamennyire, így egész sokat elmennek belenyúlás nélkül (a megelőzés attól még olcsóbb).
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- bambano: Bambanő háza tája
- 3DMark05 eredmények
- Milyen Blu-ray írót?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Delta Force (2024)
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
- Battlefield 2042
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest