Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80401) V/ válasza oba (#80400) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay.com-ot minden EU-s látja és általában ott keres. A nemzeti oldalak meg elsődlegesen nemzeti oldalak. A francia nem biztos hogy keresni fog terméket a német oldalon vagy mindenhol keres.
Mivel nincs EU-s oldal majd teljesen mindegy. És ugye bármelyik oldalon lehet hirdetést feladni.
Inkább úgy fogalmazom ha németeket akarsz elérni ott adod fel, ha franciákat akkor a francia oldalon, ha mindkettőt akkor az általános oldalon. De függ a terméktől is amit el akarsz adni.
A nemzeti oldalon történő hirdetés feladásnál fizetni kell hogy a eBay.com-on is kereshető legyen.
Az alap szállítás mindig az adott oldal országa, azt kizárni nem lehet. Az USA esetén nem tudod kizárni, de szállítás alapként az USA-n kívülről választható, nem kell USA szállítást megadni.
Miért esne ki az angol oldal, a terméket nem Magyarországról küldöd? Eladsz, nem veszel.
Én a német eBay-el nem vagyok megelégedve, kezdetek kezdetén hátrányosabb volt ott hirdetni és más problémák is voltak velük.
A hirdetés elkészítés nem igazán nyelv függő, egymás után más nyelven, de ugyanazon menüpontok vannak, legfeljebb a szállítási opciók mások.

(#80402) oba válasza V/ (#80401) üzenetére


oba
addikt

Egy karóráról lenne szó szóval nem igazán tudnék olyan országot mondani ami kifejezetten célország lenne :) Megnézem szerintem a co.uk -t, és megnézem mennyibe kerül az, hogy a .com -on is listázza majd. Az a bajom a .com -on feladott hirdetésnél amúgy, hogy akárhogyan állítom be, a végeredmény mindig az, hogy az adatlapon ott van, hogy az USA-ba is szállítok ("will ship to the US"). Beállítok minden kizárást, de ugye a domestic-et nem lehet, és hiába be van állítva Hungary mint a termék helye, nem igazán foglalkozik vele. Idióta egy rendszer.
Ismételten köszi a felvilágosítást :)

(#80403) V/ válasza oba (#80402) üzenetére


V/
Topikgazda

0,32 font

(#80404) xcvbxcvb válasza oba (#80400) üzenetére


xcvbxcvb
aktív tag

Én azt csinálnám, hogy az Usára irreálisan magas szállítási díjat adnék, így onnan nem fognak rendelni.

ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html

(#80405) oba válasza V/ (#80403) üzenetére


oba
addikt

Hát kutya legyek ha látom a listing létrehozásánál az angol oldalon, hogy hol kéne beállítanom, hogy a .com -on is listázza. Amikor a .com -on próbáltam feladni ott egyértelműen ott volt az opció még az elején, hogy egyéb oldalon is meg szeretném hirdetni. Valamit nem jól csinálok?

(#80406) V/ válasza oba (#80405) üzenetére


V/
Topikgazda

Lejjebb a Delivery details rész Business policies alatt

Lehet hogy csinálnod kell egy preview-et ha esetleg elsőre nem látod.

(#80407) oba válasza V/ (#80406) üzenetére


oba
addikt

Nekem teljesen máshogy néz ki ez a rész, nem tudom miért... ebay.co.uk oldalon vagyok pedig. [link]
És ez az international site visibility rész egyáltalán nincs, nem csak itt a delivery details-nél sem, hanem sehol sem.
szerk.: preview sem segített a helyzeten

[ Szerkesztve ]

(#80408) V/ válasza oba (#80407) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem az egyszerűsített hirdetés feladási oldalt szoktam használni és előre elkészítettem a szükséges üzleti szabályokat, nem egyedileg írogatom a hirdetéseknél a szállítást, a fizetést és visszaküldési szabályokat. Többféle elkészítve és az adott termékhez kiválasztom a megfelelőt.
De ne 3 nap legyen a feladási időnek beírva, hanem több az is növeli a várható kézbesítési időt, de persze feladhatod hamarabb, viszont a vevő később tud reklamálni ha nem érkezne meg. Jelenleg minden szállítás lassúbb, érdemes ráhagyással dolgozni.

[ Szerkesztve ]

(#80409) parkr válasza rednifegnar (#80399) üzenetére


parkr
őstag

én meg küldtem olaszba, az 2 hét volt. a vicc az hogy USA-ba hamarabb odaért egy másik :)

(#80410) oba válasza V/ (#80408) üzenetére


oba
addikt

Hát, nálam az összefoglalóban lévő business policies rész sincs az account beállításainál... a manage communication menüpont után egyből a seller dashboard van. Nem tudom hol érhető el a nem egyszerűsített hirdetés feladási oldal... nem találok olyat. Nekem már ez is túl bonyolítottnak tűnik.. akkor milyen lehet a nem egyszerűsített. :) Kezd elmenni a kedvem ettől az eBay-től, bár biztos én vagyok béna. Elnézést, hogy itt bénázok, de nálam tényleg hiányoznak ezek a részek amiket mutatsz vagy amik az összefoglalóban vannak. Már az sem világos az ezelőtti hsz-emben beszúrt képnél, hogy az International Postage résznél ki van választva, hogy Flat, majd a post to -nál a custom, és bepipáltam amit akartam. Majd alatta ott van egy additional delivery locations, ahol megint kötelező kiválasztani valamit, és megint be kell pipálgatnom ugyanazt. Nagyon ráférne már egy frissítés erre az ebay-re szerintem mert ez így nem túl user friendly.

Köszi a tippet a feladási idő növeléséhez, megfogadom a tanácsod. Amint sikerül feladnom egy olyan termékhirdetést amit szeretnék. De hát úgy néz ki nagy fába vágtam a fejszém...

[ Szerkesztve ]

(#80411) V/ válasza oba (#80410) üzenetére


V/
Topikgazda

Bal felső sarok a nevedre állva Account settings és a My eBay és bal oldalon Selling rész utolsó menüpont, de ott tudsz más dolgokat is szabályozni és akkor nem az eBay által felajánlott dolgokat kell használnod. Szállításnál azt se felejtsd el hogy nekünk nincs GSP, az ne legyen jelölve.

(#80412) oba válasza V/ (#80411) üzenetére


oba
addikt

Ott néztem, de ott nincs nekem ilyen menüpontom

(#80413) V/ válasza oba (#80412) üzenetére


V/
Topikgazda

Most megnézve a képedet a nemzetközi szállításnál az Europe és European Union elegendő bejelölni, a többiek eleve benne vannak ebben a két kategóriában, valamint célszerű megadni a méreteket és a súlyt.
Akkor előfordulhat hogy meg kell csinálnod a hirdetést és azután fog el előkerülni. Nálam amikor ezeket behozták rögtön megjelent ez menüpont és jó is volt mert a hirdetéseimet felülírták a központi beállításokkal és az bizony nem volt jó.

[ Szerkesztve ]

(#80414) oba válasza V/ (#80413) üzenetére


oba
addikt

Feladtam a hirdetést. Aukció lett, angol oldalon, 1 fontról indul, van reserve price is, kifizetem az árát, kell a biztonság. Viszont nem jelent meg az opció, sehol sem. Hiába szerkesztem a listinget, nem jelenik meg, hogy .com-on is megjelenhessen. Úgy állítottam be a dolgokat ahogy javasoltad. A business policies opció sem jelent meg. Nem tudom miért szívat, és hogy miért nem listáztathatom a .com-on is.

(#80415) oba


oba
addikt

Google-el megtaláltam a business policies opt-in lehetőséget az ebay angol oldalán, megnyomtam. Töröltem cookiekat, és megjelent végre a business policies opció most már nálam is. De nem lett jobb a helyzet...

Ha a listinget próbálom szerkeszteni, ott nem jelenik meg az "international site visibility" opció.

Ha a business policiesnél próbálom szerkeszteni azt a policy-t ami aktív a meglévő hirdetésemre, akkor ezt látom: [link]

Ha új policy-t hozok létre, akkor sincs ott az international site visibility. Ha a meglévő policy-t úgy szerkesztem, hogy végigpipálom benne a "Germany, Ireland, France...stb." opciókat, és elmentem, akkor idővel kapok egy "Updated with errors" statust rá, amiben ez áll:

Funds from your sales will be unavailable and shown as pending in your PayPal account for a period of time. Learn more: https://www.ebay.co.uk/help/selling/getting-paid/getting-paid-items-youve-sold/pending-payments?id=4155

Ezt értem, várakozni fog a paypalomon a pénz amíg nem kapok pozitív értékelést. De nem tudom ennek mi köze a fentiekhez... no mindegy.

Szóval akármit csinálok, nem tudom a .com -on, de még a többi eu-s site-ra sem kipakoltatni a hirdetést. Bármi egyéb ötletet szívesen fogadok, de én már feladtam. Hogy lehet valami ennyire feleslegesen összetett és bonyolult mint ez a fos ebay azt nem tudom...

(#80416) xcvbxcvb


xcvbxcvb
aktív tag

Szerettem volna vásásrolni, és ilyen hibaüzenetet dob. Volt valakinek ilyen hibaüzenete?
Kb három hete már vásároltam tőle, akkor nem volt gond.

One or more sellers can't accept payments right now. Please contact the sellers for help.

[ Szerkesztve ]

ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html

(#80417) V/ válasza xcvbxcvb (#80416) üzenetére


V/
Topikgazda

Az egy dolog hogy akkor vásároltál, de vannak vevői korlátozások amit az eladó beállíthat. Ez nem hiba üzenet hanem tájékoztatás arról hogy az eladó nem fogadja a fizetést. És egyeztess az eladóval.

(#80418) V/ válasza oba (#80415) üzenetére


V/
Topikgazda

Hibás a hirdetésed szállítási költség része. A terméknek beállítod hogy 25 font. Ha több van belőle akkor ezt azt jelenti hogy annyiszor 25. Az each additional nem lehet 25, mert azt jelenti az a rész, hogy a többet egybe pakolva küldöd így a szállítási költség a kettő súlya alapján számolódik, de lehet hogy csak súlykategóriát vált és valamennyivel több lesz.
1 db 250 g 25 font, 2 db 500g, de az még 25 font akkor ez az érték 0 lesz. Ha növekszik a szállítási díj akkor meg a 25 feletti értéket kell beírni, mondjuk a kettő szállítási díja 30 font akkor 5 írandó be. Ha 1 darabos a dolog akkor megint 0 az érték.
Ha jelölted a EU-t akkor ugyan minek jelölöd a német, francia és ír-t? Ha hozol létre szállítási szabályt azt el kell nevezni és menteni, ezután lehet átcserélni az élő hirdetésnél arra. Vagy majd a következő hirdetésnél alkalmazod.
De azt nézd már meg hogy biztos kell a nemzetközi szállításnál az a Additional delivery locations ? Met az az lenne hogy nem adsz meg konkrét szállítási díjat az adott országra, hanem a vevőnek rá kell kérdezni. Ez a hirdetéseknél úgy jelenik meg:
Shipping: May not ship to xxxxxxx (az ország) Read item description or contact seller for shipping options. Csak azon ország szerepelhet itt amely nem tartozik az általános kategóriába. Pl EU-ba szállítás és annak a díja és ide meg az Európai, de nem EU-s ország kerülne, pl Svájc.
Az beállítottad már hogy a PayPal legyen az eladó számlák (jutalékok) fizetési eszköze?
Ahhoz hogy átható legyen a hirdetés bele kell kerülnie az indexelési folyamatban ez úgy 24 óra, de van amikor egy kicsit több. Ha ez megtörtént akkor látható a hirdetés keresésben mindenhol.
Nálad most az az oldal látszik ahol azt írja hogy ha állítasz be nemzetközi szállítást akkor látható másik eBay oldalon. Offering international postage may make your listing visible on other eBay sites and available to international buyers.
Elméletben akkor látszik az oldalakon, ha a hirdetés díjának a részletezését megnézed akkor lehet hogy ott a díja is.
De meg kellene várnod hogy látható legyen az UK oldalon, mert szerintem még nem az.
Írd meg privátban az item számot és ránézek.

[ Szerkesztve ]

(#80419) xcvbxcvb válasza V/ (#80417) üzenetére


xcvbxcvb
aktív tag

Írtam már neki. Csak ilyen üzenettel még nem találkoztam.
Ez vajon a név szerinti eladói letiltás lehet? A fizetési módok ott vannak, és shipping feltételeknek megfelelek. Más korlátozási lehetőségről nem tudok.

ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html

(#80420) V/ válasza xcvbxcvb (#80419) üzenetére


V/
Topikgazda

Az is lehet. De van néhány olyan ami nem úgy tiltás, pl kell a PayPal, ki nem fizetett tétel az adott időszakban

[ Szerkesztve ]

(#80421) oba válasza V/ (#80418) üzenetére


oba
addikt

Az each additional -t a szállításnál magától írja be, hiába kitörlöm, visszakerül. Nem is értem, mert csak 1 db van a termékből amit hirdetek... Nem pipálom be a francia, német...stb.-t, ahogy a képen is látszik, azt csak próbaként tettem meg, de már töröltem. Létrehoztam új policy -t persze, nem állítottam be each additional -t, de magától beteszi, elnevezem, elmentem, beállítom mint default, update-el, de azt a hibát írja ki a végén amit bemásoltam. A paypalos dolog amit említesz bele van írva igen. A uk oldalon már fent van a hirdetés mert már licit is érkezett rá. Elküldöm akkor privátban az item számot. Köszi a segítséget! :)

(#80422) V/ válasza oba (#80421) üzenetére


V/
Topikgazda

Valamit be kell írni, de a 25 sok lenne, a 0-át el kell hogy fogadja, főleg ha egy darab.

(#80423) oba válasza V/ (#80422) üzenetére


oba
addikt

A nullát most elfogadta és el is mentette, nem írta át.

(#80424) V/ válasza oba (#80423) üzenetére


V/
Topikgazda

Chrome vagy Firefox? Esetleg csere?

(#80425) dentalux


dentalux
csendes újonc

üdv

Mi lehet ez a sok ebay bid cancellation notice, ami mailben jött?

Egy adott napon jött vagy 20 ilyen üzenet, olyan termékek kapcsán amiket napokkal, akár hetekkel korábban vettem meg.
Ezen termékek (ha lehet hinni a shipping infonak ) már rég úton is vannak. Van ami már ide is ért és itt van a kezemben.
Ami még érdekes, hogy egyik se Bid-es tétel volt, hanem mind Buy it Now. Vagyis nem licitáltam én semmire, fixárban vettem meg mindent.
Mik ezek a levelek?

eBay Bid Cancellation Notice - Item
Dear eBay Community Member,
The bid that you entered for the item (xxxxxxxx) has been cancelled. You can view the reason provided for the cancellation by selecting the (bid history) link from the individual item page.

Please be cautious if you are contacted about purchasing this item after the bid has been cancelled and as always avoid paying for your eBay item using instant wire transfer services through Western Union or MoneyGram as these payment methods are unsafe when paying someone you do not know.
Regards,
eBay

(#80426) V/ válasza dentalux (#80425) üzenetére


V/
Topikgazda

Én soha nem kaptam 2011 óta ilyeneket, szóval nem tudni, lehet hogy karbantartás. Ha ezek közt van mostanában fizetett tétel azt célszerű tisztázni az eladóval, hogy akkor azt elküldte-e.
Egyébként meg lehet hogy feltörték a fiókodat és más is használta ezt az e-mail címet és ezért törölgetnek valamiket, vagy technikai hiba történt.

[ Szerkesztve ]

(#80427) dentalux válasza V/ (#80426) üzenetére


dentalux
csendes újonc

ja és a fő vicc:

You can view the reason provided for the cancellation by selecting the (bid history) link from the individual item page.

Hát én megtettem ezt és a világon semmiféle ok nincs ott megjelölve. de semmi a világon.
a termékek mind shipped, van track info, van ami már ide is ért.
"You can view the reason " ja....és hol?

(#80428) oba


oba
addikt

A support a helyzet magaslatán...
Nem jelenik meg az uk oldalon hirdetett aukcióm más eu -s ebay oldalon, pedig be van állítva EU és European shipping is. Nincs meg az opció nálam, hogy "international site visibility".

Azt javasolták, hogy töröljem ki a szállítási korlátozásokat amik meg voltak adva. Töröltem őket, bár nem értem, hogy egy Asia vagy Africa korlátozás miatt miért nem jelenik meg más EU oldalon. Nem lett jobb a helyzet, továbbra is csak az UK és az Ireland oldalon jelenik meg.

Írtam nekik még egy emailt, hogy nem oldódott meg a gond. Ma írtak, hogy ahhoz, hogy megjelenjen a termékem több EU oldalon, egyesével hirdessem meg őket az adott oldalon és elküldték a listát, hogy milyen ebay oldalak vannak. Hát remek... futtassak aukciót ugyanarra az 1 db termékre egyszerre párhuzamosan több ebay oldalon? Normálisak ezek? :U Végül melyik oldal nyertes bidderének küldjem el a terméket? Nem is értem ezt hogy gondolták...

(#80429) V/ válasza oba (#80428) üzenetére


V/
Topikgazda

Jogos a kritikád, az amit írtak hülyeség. Mert elég lenne a COM oldal és mindenhol látják. Szerintem az van hogy korlátozva van a nemzetközi eladás az új eladónak, még akkor is ha ezt most épp nem írják az oldalukon.
Lehet hogy megérne egy próbát a francia oldalon klónozni a hirdetést a költség mentesebb módon, mert némileg eltérőek a felületek és ott előkerülhet a nemzetközi láthatóság, ha még sem lenna az a korlátozás amit írok. Egyébként tudni fogod hogy melyik oldalon vitték el.

(#80430) oba válasza V/ (#80429) üzenetére


oba
addikt

Válaszoltak az újabb emailemre, ezúttal korrekt választ kaptam. Bemásolom a lényeget, hátha később valakinek szüksége lesz az infóra.

Írták, hogy igazam van, duplikálni szabályellenes. Egy-két rész az emailből:

"Currently, international site visibility is only supported by the United States, United Kingdom, and Canada sites, but we're working on further expansion." - Tehát az UK és Canada oldalon is elérhetőnek kéne lennie az US (.com) mellett.

"International Site Visibility isn't available for all listings, but many qualify. Go here to see if you meet the seller qualifications and item requirements: [link] "

A feltételek közül kettőnek nem felelek meg:

Have earned at least 10 feedback points as a seller.
Have made your first successful sale more than 90 days ago.

Magyarul kezdőknek tényleg nem elérhető a dolog. Mivel nem volt még eladásom eBay-en, ezért nincs is feedback pontom ugye. De ha lenne is eladásom, annak is régebbinek kell lennie 90 naposnál.

"On the Sell Your Item form, go to the Maximize your item’s visibility section and scroll down to "International site visibility". (If you’re using Turbo Lister, this section is called Listing Upgrades.) If you don’t see the international site visibility option, it’s not available for your listing."

De legalább korrekt és konkrét választ kaptam. Nem én bénázom el, hanem kezdőként tényleg nem elérhető a dolog számomra. A .com-on is ugyanezek a feltételek vannak/lennének.

(#80431) Mayall


Mayall
tag

Sziasztok!

Az Ebay-en egy franciánál kérdeztem rá, hogy mennyiért küldene egy kamerát nekem el, mert nem volt megjelölve Magyarország a szállítási célok között. Válasza szerint a La Poste a szállító és az ár 55 euro. :( Ha tudok jobb árat, akkor arra vevő... :C

Nos, árakat csak a DHL-nél találtam, de szerintem a kék Colissimo, a DPD és a GLS is biztosan olcsóbban szállít. [link]

Nektek erről mi a véleményetek?

Mayall

(#80432) V/ válasza Mayall (#80431) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek. vannak futáros szállítás tervezési linkek, lehet viszonyítani az onnan történő szállítást.
A DHL Franciaországból nem igazán jó ötlet, nem fog az eladó variálni, francia szállítókat keress. Mibvel nem írtad sem a súlyát sem a méretét és értékét így nem igazán lehet megbecsülni hogy reális vagy nem. De elérhető az online költségtervezője az oldalon ezt a szöveget keresd: Vous souhaitez envoyer un courrier ou un colis ? On vous trouve le meilleur prix :
De náluk az sem mindegy hogy hol adják fel.

De akkor a lehetőségek, az értékbiztosítás az még hozzámegy:

A Chronopost az ottani a mi MPL futárunknak megfelelő postai szolgáltatói részleg és egy kicsizót drága

[ Szerkesztve ]

(#80433) francois8


francois8
tag

Sziasztok! Van valahol ebay-en olyan mentett beállítások, ahol látnám a Visa "black card" számát? Nekem csak az utolsó 4 számot mutatja meg...

(#80434) V/ válasza francois8 (#80433) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs, az adatvédelem miatt.

(#80435) Mayall válasza V/ (#80432) üzenetére


Mayall
tag

Köszönöm válaszod. Azt hiszem ezt most inkább elengedem...

(#80436) rednifegnar válasza Mayall (#80431) üzenetére


rednifegnar
senior tag

hat en mar sok mindent vettem franciaktol, de mindig colissimo v laposte volt, es egyik se volt ilyen menku draga. 15-20 eur-bol meg kene lennie. mondjuk egyik se tul tempos foleg a mostani helyzetben nem (2-3het is siman).

A camera does not make art, the artist makes art.

(#80437) tbalint3 válasza Mayall (#80431) üzenetére


tbalint3
tag

Ne is mondd, a franciáknál szerintem mindenki hülye. Én a múlt héten kértem postaköltséget egy kis kb. 200-400g közötti termékre. Válasz: 30Euró. Írok neki vissza, hogy ez egy kicsit sok lesz érte, linkelek neki pdf-et a laposte oldaláról, hogy kb.15euróból el tudná küldeni ajánlott "levélként".
Na azt a választ amit erre írt nem tettem zsebre. Ne oktassam őt ki, mert ő már 20 éve postáz külföldre és különben is mit képzelek. Eszméletlen, pedig teljes normálisan kérdeztem és írtam. A végére meg még odaírta a borzasztó angoljával, hogy: "Dont put auction on my listing."
Nagyon kedves volt... Akkor vásároljon tőle a kedves édesanyja. Eszméletlen néhány eladó milyen stílust enged meg magának...

(#80438) Mr.Csizmás válasza V/ (#80358) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

"hang on, we're still reviewing your case"

amúgy mint kiderült, a TN szerint rosszul volt címezve (paypal default cím, több éve ugyanaz), és visszaküldésre került a feladónak. 06.27. írt a sellernek, hogy nem kapta meg, refundot kért, nem reagált, 07.05. ebay case, 07.06. jött ez a mail, de ennek ellenére a fenti a státusza:

I have closed the case in your favour straight away and refunded you in full.
It will take 24-48 hours for the refund to go into your PayPal account. If you paid with a bank card it may take 3-4 working days to go back into your bank depending on your bank processing times.. There is nothing additional you need to do, just wait for the refund to come through.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#80439) V/ válasza Mr.Csizmás (#80438) üzenetére


V/
Topikgazda

Udvariasan érdeklődni kellene akkor az eBay-nél hogy van-e valami újabb fejlemény, az is lehet hogy az eladó kért felülvizsgálatot és sajnos erről nem mindig kap értesítést a vevő.

(#80440) Robyka


Robyka
aktív tag

Csomagom szállították DPD-vel külföldre 14.-én és kézbesítették 17.-én.
Tegnap este írt a vevő hogy sérült a küldemény, egy erősítő volt. Küldött róla képeket amin be van nyomva burkolata, csavar ki hullott belőle. :U
Mi a teendő?

(#80441) V/ válasza Robyka (#80440) üzenetére


V/
Topikgazda

A csomagolásról is küldött képet hogy meg van sérülve? Ha igen akkor jegyzőkönyv nélkül miért vette át, neked a szállítási sérülés miatti kártérítéshez az a jegyzőkönyv szükséges.
Mit kér? Használatot ez mennyiben befolyásolja?
Vagy adsz neki rész refund-ot vagy visszaküldi és vissza adod a pénzt. Nem írtad milyen külföld, meg kell nézni ha PayPal-al lett fizetve vonatkozik-e rá a visszaküldés költségtérítése.
Gondolom neked van videód, képed hogy sérülésmentesen került a csomagba, ahova elmozdulás elleni védelemmel helyezted be.

[ Szerkesztve ]

(#80442) ugri77


ugri77
tag

Van egy nyitott Case-m amin az eladó mindig ígéri a Refundot , de nem utalt idág vissza/ nem érkezett meg a termék /.
3 nap múlva lejár a Case és csak ez a 2 opciót adja az Ebay
"Send a message to the seller" vagy "Close this request" opcióm van
hogyan tudom a Caset érvényesíteni ?

(#80443) V/ válasza ugri77 (#80442) üzenetére


V/
Topikgazda

Mikor indítottad és letelt a várható szállítási idő illetve mivel fizettél és melyik oldalon. Valamint milyen dátum szerepel annál a résznél ahol az volt írva hogy ha addig az eladó nem reagál akkor kell nekik írni. Valami ilyesmi: If you don't hear back or can't work something out, you can ask us to step in beginning Jul 13,.......
vagy a német oldal
Falls Sie keine Antwort erhalten oder das Problem nicht geklärt werden kann, können Sie uns ab 9. Jan 2020 einschalten.

[ Szerkesztve ]

(#80444) ugri77 válasza V/ (#80443) üzenetére


ugri77
tag

letelt a várható szállítási idő után kértem refundot 2020-Jul-01 én.
"Request or case automatically closes on Jul 31, 2020"
mindig válaszolt az eladó ( hitegetett.. "nézze meg a postán" ... "Igen visszfizetem" )
Paypal a fizetés

(#80445) Robyka válasza V/ (#80441) üzenetére


Robyka
aktív tag

Csomagon látszik a sérülés, kaptam róla képet így 10 nappal átvétel után. Ez erősítő fém házas, ezt valaki leejtette vagy oda verte valaminek nem gyengén. Banki átutalás volt. Nekem van képem hogy teljesen sérülés mentes volt.

[kép]
[kép]
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#80446) ugri77 válasza V/ (#80443) üzenetére


ugri77
tag

Mar 15, 2020 én fizettem ki Paypallal

(#80447) V/ válasza ugri77 (#80444) üzenetére


V/
Topikgazda

Lenni kell egy 5 napos határidőnek, ha július 1 volt az indítás akkor a 6-ára utalás az eBay értesítőben, ott kell lenni annak hogy kéred a közbelépésüket, e-mailben is írják és ott van az Ask to help.... gomb
Valami nem stimmel ezzel a request-el. A Resolution Centerben nézz már rá.
Akkor még ott van a PayPal dispute ha ez lezárul, de akkor sem értem.

[ Szerkesztve ]

(#80448) V/ válasza Robyka (#80445) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát hungarocell burkolat jó lett volna legalább a sarkokra.
Én nem látok olyan sérülést ami okozhatna olyan benyomódást és nem tudom hogy azon a részen sérült a csomagolás ahol az erősítő ezen része volt, de ha nincs jegyzőkönyve a sérülésről és átvette az már az ő felelőssége és téged szívat, mert amit engedsz neki az árból az a papír alapján a szállítótól kártérítésként visszakapható lett volna.
De az a lényeg hogy a vevő mit szeretne, gondolom nem csak a képeket küldte el.

(#80449) ugri77 válasza V/ (#80447) üzenetére


ugri77
tag

képernyőképek

(#80450) V/ válasza ugri77 (#80449) üzenetére


V/
Topikgazda

Első kép jobb szélen See details?
De milyen böngészőt használsz, mert egy eBay sütik és böngésző gyorsítótár törlés előhozhatja a hiányzó gombot.
De jól látom hogy az elmúlt 30 napban 12 request-ed volt?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.