Hirdetés

2019. január 22., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-01-12 13:00:08

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69001) V/ válasza juliabrilke (#69000) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem jelölted be a heti New deals for you értesítőt, nem aktiváltad a eBay Kleinanzeigen vagy hasonló oldalt?
De ha többről kapsz értesítőt, akkor még nem maradsz le semmiről.
De milyen e-mail címről jön a kifogásolt értesítés?

Az is segíthet esetleg, ha törlöd az eBay kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat.

[ Szerkesztve ]

(#69002) optikus válasza juliabrilke (#69000) üzenetére


optikus
(senior tag)

nekem is volt hasonlom, valahogy magatol elkezdte kuldozgetni ezeket az ajanlatokat, de az email aljan volt leiratkozas, azt megnyomtam azota nem jon.

Buy books not gear.

(#69003) optikus válasza Vertigo18 (#68996) üzenetére


optikus
(senior tag)

hat barkivel nem, mert ez azert nem ugy mukodik hogy hopsz nyertem egy licitet de nem is akartam.., ketszer is megkerdezi, biztos vagy e a dolgodban, ezen tul meg mit lehet tenni? netto kicseszes mindenkivel ilyet csinalni.

Buy books not gear.

(#69004) nagy@gmx.com


nagy@gmx.com
(tag)

Az mitől lehet, hogy nem tudok vásárolni bankkártyával?
Van 2 kártyám is, de egyiket sem fogadja el.
Más oldalakon semmi gond.

"We couldn't verify that payment option. Please try a different one to pay for your order."

(#69005) nagy@gmx.com válasza nagy@gmx.com (#69004) üzenetére


nagy@gmx.com
(tag)

Illetve múlt héten kedden még tudtam fizetni a régi kártyával, csak a 2 új nem működik valamiért.

(#69006) V/ válasza nagy@gmx.com (#69004) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A fizetési hiba az nem eBay probléma. Az eladó kiköthet olyat, hogy csak PayPal regisztrációs fizethet, de akkor elméletben el sem jutsz a fizetésig.
Milyen tipusúak a kártyáid?
Akkor 3 aktív kártyád van hozzárendelve a PayPal fiókodhoz?
Milyen módon akarsz fizetni? Böngésző vagy mobil app? Esetleg cseréld meg a fizetési módot.
A PayPal-n nincs korlátozásod? Mind a 3 kártya látható? Esetleg cseréld meg a konverzió beállításokat.
A bankodnál minden rendbe a kártyákkal kapcsolatosan?
Konkrétan mikor jelenik meg ez az üzenet?

Töröld az eBay és PayPal kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat, ha nem mobil app-os a fizetés.

[ Szerkesztve ]

(#69007) nagy@gmx.com válasza V/ (#69006) üzenetére


nagy@gmx.com
(tag)

Mastercard, az egyik dombornyomott.
De a kártyákkal biztos hogy nincs baj.
PayPal fiókom nincs.
Böngésző, de most hogy mondtad az App-ot, ott nem is engedi a bankkártyás fizetést, csak a PayPal-t.
Akkor lehet itt a baj, de a böngészőben meg meg lehet adni a bankkártya adatokat.
Először ez az üzenet jelenik meg, a "Confirm and pay"-re kattintva:
"Please enter the information requested by your bank."
Majd visszadob az eBay oldalára:
"We couldn't verify that payment option. Please try a different one to pay for your order."

(#69008) juliabrilke válasza V/ (#69001) üzenetére


juliabrilke
(PH! kedvence)

Én is erre gyanakodtam, hogy átverés, de tényleg Ebay-től jön, ugyanonnan, mint a valós lejárati emailek.
Most megnéztem minden beállítást és meglátjuk változik-e valami később.
Egyébként olyan 1 hete kezdte el, beállításokat nem módosítottam mostanában.

(#69009) V/ válasza nagy@gmx.com (#69007) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha a kártyával nincs is gond az nem jelenti azt, hogy a banki rendszerrrel nincs.
Az eBay-n az elsődleges fizetés a PayPal -hogy azon belül egyenlegről vagy a hozzáadott kártyáról megy a pénz nem lényeges-.
A káertyás fizetés csak olyan vendég módú. Ezzal csak az gond, hogy vásárlói védelmed csak eBay szintű és az nem minden esetben használható.
A eBay mobill appban is lehet kártyás fizetést választani egyébként.

Érdemes lenne a fizetési problémát a bankodnak is jelezniesetleg ők látják, hogy miért lett elutasítva.
Ez a probléma inkább banki lesz, mert ez a szöveg odavalósi: We couldn't verify that payment option

[ Szerkesztve ]

(#69010) nagy@gmx.com válasza V/ (#69009) üzenetére


nagy@gmx.com
(tag)

Köszi!
Az lesz, hívom a bankot.
Bár furcsállom, hogy mind a kettő kártyánál ugyanaz a hiba.

(#69011) V/ válasza nagy@gmx.com (#69010) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Pont azért.

(#69012) nagy@gmx.com válasza V/ (#69011) üzenetére


nagy@gmx.com
(tag)

A kártyával semmi baj, az eBay-el vegyem fel a kapcsolatot.

(#69013) V/ válasza nagy@gmx.com (#69012) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Gondolom rögtön megnézték, hogy milyen terhelési információt kaptak és milyen kóddal lett elutasítva? Mert azt azonnal nem tudja megnézni a telefonos ügyfélszolgálat, egy másik részlegtől kérik meg és az általában nem azonnal van.
De ez még mindig banki üzenet: We couldn't verify that payment option Röviden: nem tudja ellenőrizni a cvc kód helyességét. De én nem banki szakember vagyok.
És azt sem tudom, hogy a kártya aktiválás és a netes tranzakciók engedélyezése, a napi limit korlátozás működik-e.

Akkor kérdezz rá az eBay-re, ők a bankodhoz küldenek majd.
Amikor beírod a kártyaadatokat akkor ugye nincs előre eltárolt információ egyik rubrikában sem?

[ Szerkesztve ]

(#69014) nagy@gmx.com válasza V/ (#69013) üzenetére


nagy@gmx.com
(tag)

Idegességemben tettem egy próbát a harmadik kártyámmal, és annál meg működik.
Tehát a Takarékszövetkezet, és a Budapest Bank Mastercard kártyáival nem, az Erste Bank Mastercard kártyájával működik.
Ezek után már nincs kedvem utánajárni, mi lehet a probléma, mivel más külföldi weboldalon mindegyik kártya működik.

(#69015) coby73


coby73
(újonc)

Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem az ebay-ról egy telefon alkatrészt egy jó ismerösömnek, ami megérkezett de sajnos hibásnak bizonyult. Amint kiderült, jeleztem az ebay-on az eladó felé a tényt. Request elindtva. Az eladó emailen keresztül bocsánatot kért és jelezte hogy küldjem vissza a hibás, rossz terméket. Megírtam neki hogy ez nekem többlet ídő és többlet költség. Még azt sem tudom hogy valójában mennyi a csomagküldés Kínába. De ha csak a csomag megérkezésekor küldi a másik alkatrészt akkor tuti hogy több hét múlva lesz jó alkatrészem ha jól gondolom. Mitévő lehetnék? Az árú visszaküldési emailjét mindenképp el kell fogadnom? Vagy van más lehetőség? Nekem a jó alkatrész kellene, vagy az ellenértéke esetleg, hogy mihamarabb máshonnan megrendeljem. Kínos magyarázkodnom az ismerősömnek és a pontos lehetőségeket sem ismerem.Köszi az infót elöre is,

(#69016) radi8tor válasza coby73 (#69015) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

Ha vissza kell küldened, akkor vissza kell küldened.
Refundot kérj ne pedig cserét. Közben máshonnan megrendelheted az alkatrészt.

Levélként add fel ne csomagként. Utóbbi nagyon drága.

⭐ https://wellbe.hu

(#69017) coby73 válasza radi8tor (#69016) üzenetére


coby73
(újonc)

Köszönöm a válaszát. Ha jól értem, mindenképp vissza kell küldenem és utána pénzvisszatérítést kell kérnem.

(#69018) V/ válasza coby73 (#69017) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem egészen jól értelmezed, mert a dolog itt együtt van.(Viszaküldés majd pénz visszakapás, persze az eladó lemondhat a visszaküldésről, önként.)
Ha már a request elindítva, akkor annak keretében kell lerendezni.
Az Összefoglaló 2. és 3. pontjai segítenek.
Ha megadod a visszaküldendő dolog becsomagolt súlyát akkor árat is tudok mondani, (2330 Ft vagy 2960 Ft) de ehhez is van információ az Összefoglalóban a 7. pont vége felé, ott a díjszabási link is.
Egyébként meg a postaköltséget a PayPal kifizeti neked. Összefoglaló 14. pont.

Ezeket fent középen lehet elérni ennél a résznél:
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Összefoglaló kinyitása ▼

07.15-én foglalkoztunk már ezzel a visszaküldés témával egy kicsit olvass vissza.

[ Szerkesztve ]

(#69019) tomi5244


tomi5244
(őstag)

Megjött a postától a vámkezelési levél, de ugye én már előre elküldtem, mivel követem a csomagot az elejétől. Most akkor küldjem el megint? Annyi a plusz, hogy ezen már tudom az MRN számot.

Amúgy tetű lassú banda, három hete ott dekkol a csomagom :U :((( Mi lehet a karácsonyi szezonban? :F

[ Szerkesztve ]

(#69020) V/ válasza tomi5244 (#69019) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem, nem kell elküldeni újból, de erre szerintem utaltunk is, hogy kapsz sms-t és ajánlott levelet is, az idő gyorsítás miatt javasoljuk az sms-re történő beküldést.
A nyomkövetésnél már látszik a vámkezelésre javaslat szöveg?
Ha nem, hívd fel őket, az Összefoglalóban a posta vámos számon, majd azt mondják hogy a vámosok kiemelt akármit végeznek és ezért csúszik, de ez nem igaz, ők még át sem adták a vámosoknak, de holnap már ott lesz véletlenül.

[ Szerkesztve ]

(#69021) tomi5244 válasza V/ (#69020) üzenetére


tomi5244
(őstag)

Most itt tart a dolog:

(#69022) oke válasza tomi5244 (#69021) üzenetére


oke
(fanatikus tag)

Nekem tegnap jött meg egy csomagom kb 4 hét postánál ücsörgés után. Múlt héten rájuk írtam - persze választ nem kaptam - de lehet ennek a hatása volt.
06.23-án megküldtem a kért dokumentumokat, azt 06.28-án dolgozták fel és csak 07.12-én küldték meg a NAV-nak:

(#69023) nagy@gmx.com


nagy@gmx.com
(tag)

Ilyennel sem találkoztam még..
A másik 2 Mastercard kártyával csak a "Please enter..." kezdetű szöveg volt olvasható, majd visszadobott az eBay oldalára.

[link]

Az miért van, hogy a vásárolt termék ára, 30.659, plusz 3.063 Ft szállítási költség, az ugye összesen: 33.722 Ft van kiírva, és a kártyáról pedig 35.343 Ft-ot vont le.

[ Szerkesztve ]

(#69024) V/ válasza nagy@gmx.com (#69023) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az miért van, hogy a vásárolt termék ára, 30.659, plusz 3.063 Ft szállítási költség, az ugye összesen: 33.722 Ft van kiírva, és a kártyáról pedig 35.343 Ft-ot vont le.
Szerinted az eBay honnan tudná, hogy a bankod milyen deviza árfolyammal fogja levonni a vételárat? :W
Nincsenek összeköttetésben, nagy baromság lenne, ha még a 169 millió felhasználó úgy 1000-1500 bankjához kapcsolódna a rendszer a deviza adatok miatt
Van egy deviza számoló algoritmus és az alapján írják ki neked a tájékoztató árat: Approximately 5,589.85 HUF, ami ezt jelenti: Hozzávetőlegesen 5,589.85 HUF.
Még a magyar bankok is különböző módon, akár a kártyától függően máshogy számolják a kártyás vásárlás deviza árfolyamát.

[ Szerkesztve ]

(#69025) nagy@gmx.com válasza V/ (#69024) üzenetére


nagy@gmx.com
(tag)

Ok, így már értem! :)
Köszi!

(#69026) V/ válasza tomi5244 (#69021) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Lásd ami oke írt.
Konkrétan a vámosok 12-én kapták meg, megcsinálták (max 48 óra, de 24 óra szokott lenni) visszaadja a postásnak az még ülhet rajta 1 napot, mert naponta 1 kamion viszi be a reptérről a Posta logisztikára a küldeményeket és ha már kiment, már csak másnap kerül ki, Posta logisztikára 14-én vitték ki. Azután indul még a kézbesítés feléd.

[ Szerkesztve ]

(#69027) tomi5244 válasza V/ (#69026) üzenetére


tomi5244
(őstag)

Hát ennek fényében én még csak a folyamat közepénél tartok. Rájuk csörgök azért, aztán várok.

(#69028) V/ válasza tomi5244 (#69027) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Egyszerűen dűhítő, hogy másra mutogatnak, de náluk van emberhiány és ezt folyamatosan letagadják, aki meg ott dolgozik teljesen kikattan a tényleg sok melótól.
Szerintem embertelen követelményeket támasztanak velük szembe, a munkakörülményeket nem is említve.
Szégyen.
Az igazgató uruk akár a Beépített főnök sorozat egyik részét is főszereplőként elkészíthetné, komolyan megdöbbene az általa nem ismert valóságtól.

[ Szerkesztve ]

(#69029) tomi5244 válasza V/ (#69028) üzenetére


tomi5244
(őstag)

Na rájuk csörögtem, rá pár percre jött is az applikációs értesítés, hogy "megküldött adatok feldolgozása" :D - Bár nem tudom, hogy ez a hívásommal összefügg e.

A munkakörülményeket nem tudom, de ahogy írtam is, a karácsonyai rendelős szezonban gondolom durva lehet ott a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#69030) V/ válasza tomi5244 (#69029) üzenetére


V/
(Topikgazda)

.....ez a hívásommal összefügg e. :K
Nem véletlenül javasoltam a telefonhíívást.

(#69031) dugynok válasza V/ (#69020) üzenetére


dugynok
(senior tag)

Ahha... 4. hete ülnek a papìrjaimon, màr 2szer telefonàltam ès semmi...

(#69032) V/ válasza dugynok (#69031) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A tiéd 1 eset amikor hatástalan volt, 6 másik embernél meg működött. Ezért javasoltam.
A tied a hiba %.
Így 85%-al valószínűsíthető, hogy a telefonálás volt a szükséges az előrelépéshez.
Ezek magánszemélyek egyedi vásárlásai voltak.

(#69033) Crisp Rat


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Sziasztok,

Anno a com oldalon regisztráltam, bár eddig a co.uk oldal is elfogadta a bejelentkezésemet. Azóta kapok leveleket napi szinten, amikben fantasztikus engem érdeklő ajánlatok vannak - amerikában...
Lehet valami beállítást változtatni valahol, hogy európai ajánlatokat küldjön? Nem vagyok kisegítve az amerikai féláras ajánlatokkal, amik mire ideérnek már dupla annyiba kerülnek.

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#69034) dugynok válasza V/ (#69032) üzenetére


dugynok
(senior tag)

Ok, akkor mit kène tennem, hogy a 2 nap hìjjàn 30 napna beküldött papìrokkal történjen valami??? Mert ùgy èrzem ez tùl megy a hatàron... A rendőrsègen kène feljelentèst tennem, hogy ne karàcsonykor kapjam kèszhez a csomagot?? Mert azt mondtàk nincs a vàmolàsra hatàridő. Csak ugye nem a vàmon van, de azt hazudjàk a telefonba. Szóval mit kène tennem, hogy 30 nap utàn történjen valami?
Megy a refund, 55 napja adtàk fel a csomagot... Majd visszaküldik, ennyi idő utàn màr nem èrdekel, majd leboxoljàk a magyar postàval...

[ Szerkesztve ]

(#69035) V/ válasza Crisp Rat (#69033) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Bármelyik nemzeti eBay oldalon használhatod az azonosítódat. Nem csak az UK és USA.
Lépj be, Account settings, Communication Preferences, Promotions and Surveys beállítások. Mindkettőn állítsd be. Ha az UK-ra lépsz be bal oldalt a neved mellett Daily Deals-re kattints, akkor látod az ajánlatokat, de értesítőt nem kérhetsz, mert valamiért nem működik, uk regisztrációmra az írta ki, hogy nincs regisztrációm az UK-n.
Nekem is az USA ajánlatok jönnek.

(#69036) V/ válasza dugynok (#69034) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mi van írva a nyomkövetéshez? Ezt a számot hívod +36-1-421-72-35 és ott mit mondanak?
Addig nem tudok neked tanácsot adni, amíg nem tudom mi az ok szerintük.
21 nap a vámolásra a jogszabályi határidő, nem igaz hogy nincs. Lehet hosszabítani, de arról értesítik az ügyfelet, de ez inkább céges, bonyolultabb vámügyek esetén van., de az is nagyon ritkán.

A reptéri vámosok maximum 48 órán belül elvégzik, ha a postásoktól megkapják az általad elküldött és megkapott, aláírással és a szig számmal, valamint a szükséges mellékletekkel ellátott anyagot.

Az hogy az országba vámjogi beléptetéssel gond van, az nem az eladó sara, azt nem szokták figyelembe venni, van ahol eleve a szerződési feltételek a kerskedővel kizárják az ilyen ok miatti refundot.
Persze vissza is küldhetik, de ezt a holmit 80% hogy nem fogja visszakapni.
Olcsóbb megsemmisíteni, mint viszaküldeni és foglalkozni vele.
De ha megtörténik a vámolás és te nem veszed át akkor te leszel a hibás és ilyenkor azért az eladónak is van lehetősége ezt jelezni az eBay felé.

[ Szerkesztve ]

(#69037) dugynok válasza V/ (#69036) üzenetére


dugynok
(senior tag)

Igen, ezt hìvtam. Amit ìrtàl is, hogy mit hazudnak: fokozott ellenőrzès, blablabla... 2szer hìvtam, àllítólag küldtek "sűrgető" emailt. Meg azt hazudjàk, hogy a vàmon van. Mondtam nekik, hogy akkor az lenne a nyomkövetèsbe, hogy navnàl van Erre ők, hogy màrpedig ott van. Papìrok rendben vannak azt mondtàk. Akkor? 30 napja ülnek rajta, meddig kène vàrnom a refundig? Lehet màr rég elvesztettèk(loptàk) ... Majd az eladó (banggood) leboxolja velük, miazhogy 30 nap alatt bacnak bàrmit csinàlni...?? Kicsit elegem van, hogy mindenhol falba ütközik az ember ès szétteszik a kezüket èn meg csak vàrjak... Ha èn ilyen szinten dolgoznék, rég èhen halna a csalàdom.

[ Szerkesztve ]

(#69038) V/ válasza dugynok (#69037) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ez a normális sorend a munkára:
1.Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postai customs procedure
2.Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted
3.Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
4.Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve
és azután a postázás.
Ha nem ezt látod, akkor meg is keresheti aki felveszi a telefont az ügy előadóját és megkérdezheti miért nem könyvelte le normálisan.

Ha nem kereskedelmi mennyiségről van szó, csak személyes használatú dolgokról, akkor semmi olyan dolog nincs vele ami inokolna hosszabb eljárást.

Ha BG, akkor nem küldjük be a számlájukat a vásárlás igazolásra, még akkor sem, ha valós a feltüntetett érték.
De ugyanez vonatkozik arra, ha bármelyik webshop számlát akarnál küldeni. Nem felel meg a jogszabályoknak, nincs értelme azt mellékelni, ha meg kamu ár adatok vannak rajta, akkor még bonyolodhat a helyzet.
Az eBay-s vásárlásokkal kevesebb az ilyen gond.
Más viszonylatba meg nem ragoznám a "vám trükkös" webshop témát.

[ Szerkesztve ]

(#69039) dugynok válasza V/ (#69038) üzenetére


dugynok
(senior tag)

A 3. ponttnàl àllt meg. Lassan 30. napja azt làtom nyomkövetésbe. Banggood szàmlàt nem küldtem, bankszàmlàról printycreent, paypal és banggood visszaigazoló emailt és az alàírt papírt scannelve. Nem kereskedelmi mennyiség 1 darab médiabox 7300 forint értékbe.

(#69040) tomy_cz


tomy_cz
(senior tag)

Sziasztok!

Ápr. 16-án rendeltem egy tablet kijelzőt, megérkezett, majd kiderült, hogy nem jó a készülékhez, pedig a leírásnak megfelelő típust választottam. Csináltam képet, videót, írtam az eladónak (Wisstech), majd elvileg küldött egy másikat ami nem érkezett meg a mai napig sem.
Most sima privátban kértem refund-ot, de egyelőre nincs semmi előrelépés. Sajnos nem kezdeményeztem semmilyen hivatalos procedúrát sem az ebay-en sem a paypal-on eddig.
Lehet már "késő bánat", de van ötletetek, hogyan tudom hivatalosan még visszakapni a pénzt, ha az eladó önszántából nem fizet?

:R

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz; www.elisa-bella.hu - Alakformálás felsőfokon ; www.nyirfacentrum.hu - Fizioterápia és természetgyógyászat

(#69041) V/ válasza tomy_cz (#69040) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Első kérdés. Az eladó nem azt küldött neked, mint ami a hirdetésben volt?
Ha ő nem hibázott, akkor azért egy kicsit érdekes szituáció alakult ki.

Ha az eladó hibásan teljesít (nem azt küldi, vagy rossz amit küldött), akkor az alap dolog, hogy visszaküldöd a terméket.
Ekkor vagy másikat küld, vagy a pénz kapod vissza. Itt lehetőség van arra, hogy a visszaküldésről lemond az eladó, ha ő úgy akarja.
Ezt természetesen nem "magán" üzenetekben rendezzük le.
Az első köröd megvolt, de nem igazán jól megoldva.

Mivel ezt írja: Returns: 30 days money back or replacement, buyer pays return shipping és április 16-án történt a vásárlás, az eBay vásárlói védelem már nincs.

Marad a PayPal.
De jön a másik gond, itt is az lenne alap az eladó hibás teljesítésére, hogy visszaküldés. Mivel a 30 nap letelt a return-ra, a PayPal nem fizeti a visszaküldés költségét, de a dispute-t elindíthatod.
Ha az eladó ragaszkodni fog a visszaküldéshez, akkor azt sajátzsebből kell állnod és ha megkapja az árút akkor kell neki a pénzt visszaadni.
Hangsúlyozom, ha ő hibázott.
De gondold meg, van nálad egy kijelző, elméletben küldött még egyet, az pedig elveszett. Te visszakéred a pénzt. 2 termék árát bukja. Nem igazán örömteli dolog.

[ Szerkesztve ]

(#69042) Johnyy


Johnyy
(tag)

Sziasztok!

A hónap elején (2017.07.07) regisztráltam eBay-re, vásároltam 3 terméket.
Kettőt Hong Kong-ból
Várható érkezési idő: 2017.07.21. - 2017.08.11.
Mind a kettő megérkezett tegnap (2017.07.18), jó termékek (itt is ajánlott eladótól).

Egyet szerintem Németországból, mert ezt írja:
Item location: Bischofswerda, Germany / London, United Kingdom
Várható érkezési idő: 2017.07.13. - 2017.07.18.
Sajnos ez még nem érkezett meg (pedig sürgős lenne, mert a régi akku már nem sokáig bírja).

Ilyenkor mi a teendő?
Ez lenne az:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#69043) Met válasza Johnyy (#69042) üzenetére


Met
(PH! nagyúr)

Tracking mit mutat?
Amúgy várni tudsz leginkább.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#69044) Johnyy válasza Met (#69043) üzenetére


Johnyy
(tag)

Szerintem nem kaptam Tracking számot.

Ilyen számokat kaptam e-mailben: Item ID, Artikelnummer, Ust-ID-Nr.

(#69045) Met válasza Johnyy (#69044) üzenetére


Met
(PH! nagyúr)

Akkor várni tudsz.
Amit megadnak szállítási időt az mind becsült dátum. Lehet előbb de lehet hogy később érkezik meg a termék.

Az összefoglalóból:
8. Határidők a vásárlói védelemmel kapcsolatban

Ha nem jött meg amit rendeltél, akkor (legkésőbbi becsült) érkezéstől számított 30 napon belül áll rendelkezésedre, hogy ezt jelezd az eBay felé.
Ha egy vásárlásnál nincs Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30. napig várhatjuk a csomag megérkezését és ha az letelt onnantól 30 napig van vásárlói védelem.
Előtte egy héttel érdemes az eladónak írni, hogy fizesse vissza a pénzt, mert nem jött meg a termék. A negatívtól való félelem miatt nagy valószínűséggel visszaküldi a pénzt. Újrapostázás (resend) nem ajánlott, mert gyakran nem küldik meg a cuccot újra.
Ha kicsúsztál ebből a +30 napból, de bankkártyával fizettél, akkor még nincs minden veszve. Ez esetben érdeklődj a bankodnál a pénz visszatérítése végett.
Valamint a vásárlás napjától él a Paypal-n a 180 napos vásárlói védelem.

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#69046) V/ válasza Met (#69045) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Köszi Met az idézetet, :R
Olvasva látom, hogy ezt elfelejtettem átfogalmazni, lényeg az ami most is tartalmaz, csak az intézés módját pontosítottam

(#69047) V/ válasza Johnyy (#69042) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Azért Németországból is lehet 10-12 nap a posta.. Várjál.
De a tényleges feladástól számoljál napokat, nem a kiírástól, mert ezt már láttad akkor, amikor még az eladónak tudomása sem volt arról, hogy vásároltál tőle. Ez a várható szállítási idő nem kötelezi semmire.
Egyébként ha 13-án fizettél akkor mivel 1 napon belüli feladást vállalt, amit csak akkor tud 14-én teljesíteni, ha te 14:00 előtt vásároltál 13-án.
Ha később fizettél, akkor ez a nap 17.-e.

[ Szerkesztve ]

(#69048) Johnyy válasza Met (#69045) üzenetére


Johnyy
(tag)

Várok.
Értem.

(#69047) V/:
Ekkor adtam le a rendelést: 2017.07.07. 19 óra után. Ez egy pénteki nap.
Ekkor lett feladva: 2017.07.10. (Hétfő)

Csak azért türelmetlenkedek, mert 4-8 napot írtak az e-mailben is.
Plusz azért arra nem számítottam, hogy Hong Kongból hamarabb ideér a csomag, mint Németországból.

(#69049) -=RelakS=-


-=RelakS=-
(PH! addikt)

Május 22-én rendeltem egy terméket, amit az eBay szerint 24-én meg is kellett volna kapnom. Ez elég furán hangzott, ezért vártam Július 5-ig egy "nem kaptam meg" case nyitásával.
Az eladó ugyan készségesen válaszolgat, de nem jutunk egyről a kettőre, és mivel válaszol, az "ask eBay to step in" (ha ez egyáltalán még létezik) nem jelenik meg.

Ilyenkor mi a teendő? Egyáltalán mennyi ideig van esélyem a pénzemet visszakapni (paypal természetesen)?
Már azon gondolkozom, hogy megírom neki, hogy bocs, de mivel két hét nem volt elég, ezért paypalnál indítok egy eljárást. Hátha azzal megyek valamire.

Mondjuk most látom lejjebb (feljebb másnak :D ), hogy paypal-nál 180 nap van, szóval akár November elejéig is ping-pongozhatok az eladóval, hogy "mivammá"? :D

[ Szerkesztve ]

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#69050) Thauxeeb válasza -=RelakS=- (#69049) üzenetére


Thauxeeb
(kvázi-tag)

Nyugodtan rikácsolni kell, nekem elkavartak 6db 18650 cellát meg dokkolót, vártam türelmesen, majd közölte az eBay, hogy túl késő.. Yin Lun Leng meg persze azóta 5x is elküldte újra...

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.