Hirdetés

2019. március 21., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-15 11:17:38

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76001) V/ válasza Entrecampos (#76000) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha február 26-ig nem érkezik meg, akkor a pénzed visszakapod, de ezt már ők fizetik, mert az eladón nem tudják behajtani. Ha ők mégsem, akkor a PayPal-on keresztül is mehet a dolog.
Nem tudsz a meg nem érkezésre ezek szerint semmit az eBay-en, a vásárlói védelem az indul február 27-től 30 napig, így nem késel le semmit.
Inkább az gond, hogy ha nem igaz a postára adás akkor későn kapod vissza a pénzt.
Én komolyan nem értem az eBay-t, ha van függőben lévő eladása egy eladónak akkor miért törlik? Addig legyen felfüggesztve a fiókja, a PayPal-on zároljanak a vásárlásnak megfelelő összeget, aztán ha lezárulnak, megérkeznek a dolgok és minden rendben töröljék. A jutalékot így miként hajtják be? Mert azt 30 nap később kel fizetni, mint ahogy eladja a dolgokat.

(#76002) Entrecampos válasza V/ (#76001) üzenetére


Entrecampos
(újonc)

Értem. Köszönöm. Igen, ezt elhibázták, de rendesen. Ahogy észrevettem, nem is nagyon érdekli őket. Ha beírod az ebay keresőbe, hogy play arts kai és rendezed price + shipping: lowest first szerint, ott minden egyes figura, ami 5 dollár körül van, az mind kamu. Az összes ilyen eladónak a neve az számokból áll és az értékeléseiknél, akik értékelték őket, az kb mindegyiknél megegyezik. Szóval ez ilyen bűnbanda, akik több ezer dollárt zsebelnek be. Azért köszönöm a segítséget! Várok tovább még közel 1 hónapot a pénzemre.

PHP, AJAX, Css, HTML és JavaScript munkával bátran kereshetsz. Lehet jéggel is fizetni? Bármit akarok venni, az mindig jegelve van. Miért élvez nagyobb prioritást a _majd ekkor fizetek_ az azonnali kp-nál? Érthetetlen számomra... Régen az vitte a cuccot, aki előbb fieztett!

(#76003) herdsman12 válasza V/ (#75999) üzenetére


herdsman12
(senior tag)

Tavaly dec 28-i vásárlásom (delivery 2019.02.03.-03.13.) eladóját pár nap múlva kivágta az eBay, majd tanácsodra reklamáltam, azonnal intézkedtek.
Nem védték a csalót.

(#76004) V/ válasza herdsman12 (#76003) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Igen, mert az egy megérkezett csomag volt, annak a végső szállítási ideje nem 03.13, hanem az nap amikor bejegyzik a megérkezést. Ha megérkezik, akkor rendszer nem tekinti szállítás alatt lévőnek. Nem azonos a két szituáció.

(#76005) zeon.hu


zeon.hu
(PH! nagyúr)

Android eszközről hogy tudom megnézni a 2 hónapnál régebbi vásárlásokat?
Se alkalmazásban, se böngészőben nem megy.
Üzenetek se látszanak az eladóval.
Refund kéne, de így nehéz lesz...

Ha annyi pénzem lenne, amennyit elmotoroztam, akkor... elmotoroznám!

(#76006) V/ válasza zeon.hu (#76005) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A böngészöben állitsd a kijelzést 2018-ra, ne az utolsó 60 napot nézd. Az order list felső jobb szélén.

(#76007) zeon.hu válasza V/ (#76006) üzenetére


zeon.hu
(PH! nagyúr)

Hibát dob, nem támogatott eszközre hivatkozva :F (Mi Max 3) és nem tölti be az oldalt.
Ez asztali nézet, mobil nézetben nincs ilyen opció.

[ Szerkesztve ]

Ha annyi pénzem lenne, amennyit elmotoroztam, akkor... elmotoroznám!

(#76008) V/ válasza zeon.hu (#76007) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem véletlenül írtam a böngészős verziót, a mobil appban annyit látsz amit megjelenít. Korlátozott funkciói vannak. Gondolom csak van egy Firefox vagy Chrome, Opera feltelepítve.
Tehát böngésző, ott belépni az eBay-re, asztali oldal kérése, az Orders cím sorban See orders from: a The last 60 days látszik, lenyitni és választható a 2019, 2018, 2017.

Firefox for Android ver 64.0.2 van nálam és működik. Amikor új verzió kerül elő célszerű telepítés után újra indítani az eszközt, kellene egy gyorsítótár és süti törlés.

[ Szerkesztve ]

(#76009) zeon.hu válasza V/ (#76008) üzenetére


zeon.hu
(PH! nagyúr)

Este megnézem, kösz!

Ha annyi pénzem lenne, amennyit elmotoroztam, akkor... elmotoroznám!

(#76010) internetezoo


internetezoo
(senior tag)

Vki megnézné nekem, hogy valóban Angliából jön vagy kínából Londonderry átveréssel. Köszönöm.
[link]

(#76011) faki_ válasza internetezoo (#76010) üzenetére


faki_
(senior tag)

Az eladott darabszám melletti "See Feedback"-ben többen írnak gyors postázást, de az összes értékelése között sem találtam hirtelen a sokára megkapott, kínai feladásra utaló szöveget.

(#76012) V/ válasza internetezoo (#76010) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Szerintem Angliában van. Írj neki ha nem vagy biztos benne vagy üzenet a terméknél vagy alul az e-mail címére.

Business seller information
Happy Green
Alex Paul
First Avenue
Robin hood airport
Doncaster
DN9 3GA
United Kingdom
Phone:873888142
Email:happygreenshop.team@gmail.com
Company registration number: 526462
VAT number:
GB 293616087

[ Szerkesztve ]

(#76013) harryls


harryls
(újonc)

Sziasztok!
Ha megnyerek valamit ebay-en mielőtt még fizetnék, át lehet írni a címet hogy ez a tétel ne a regisztrált címre hanem egy másik címre menjen?

(#76014) V/ válasza harryls (#76013) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Fizetéskor választasz címet, de azt javaslom ne akkor add hozzá újként, hanem mielőtt fizetni szeretnél akkor csináld meg. Akár 10 szállítási címed lehet és lehet más ország is.
Belépsz, bal oldalt a neved föllé mozgatva az egérkurzort Account settings,
Addresses,
Primary shipping address: sor végén Change és Add another address, a kitöltés egyértelmű.
Az újat is megteheted elsődlegesnek, ha alul jelölöd a Save as primary address kockát a mentés előtt, de a fizetéskor a Checkout képernyőn alul is cserélheted a címeket a Ship to keret alatt a Change-el. Mindig az elsődleges van feladva.

[ Szerkesztve ]

(#76015) harryls válasza V/ (#76014) üzenetére


harryls
(újonc)

Ok! Nagyon köszi!

(#76016) tumikas


tumikas
(újonc)

Sziasztok!

Január 14-én feladtak nekem egy csomagot, GSP-n keresztül lett feladva. A szokásos UPBEE-s trackinget kaptam, viszont január 18-án az utolsó bejegyzés szerint elindult Magyarországra, azóta viszont semmit nem tudok róla, már az eladó rágja a fülemet hogy megkaptam-e. GLS-nél semmit nem tudnak róla, helyi depóban pedig nem hajlandóak nyilatkozni van-e a címemre csomag. Közben az eladó adott még két GX-es trackinget is, ezek viszont szerintem angol belföldi csomagokhoz tartoztak. Mikor kezdjek el igazán aggódni hogy nem fog ideérni a cucc, vagy hogy valami aranyosabb átbaszással szembesültem?

(#76017) V/ válasza tumikas (#76016) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nyugodj meg, majd viszi a GLS ha hozzájuk kerül. Lesz külön GLS nyomkövetési szám, olyan amit náluk is követhetsz. Általában a UPBEE.... azonosító után lesz egy csak számokból álló.
A GSP szállítás nem átverős. Nem kell aggódni.

[ Szerkesztve ]

(#76018) remi67


remi67
(újonc)

Ez a csomagszám:
SYBAE04505374

Nem követhető ugye? Mert ha igen akkor nem adták fel.

(#76019) V/ válasza remi67 (#76018) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Kínán belül követhető, ez már úton van ide:

(#76020) remi67 válasza V/ (#76019) üzenetére


remi67
(újonc)

Köszi.
A t.17 nem ad semmilyen találatot rá.
A ebay anno azt írta, hogy febr. 5 és március sok között érkezik.

(#76021) V/ válasza remi67 (#76020) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Van amiről nem adja ki az adatokat és ugyanez a helyzet az általam használt trackitonline-al is, mindkettőben megnézem az adott számot, aztán amelyikben nem látom akkor a másikat használom.
Azért ha van nyomkövetési szám, küldeményazonosító általában azt jelenti hogy a szállítás folyamatban van, legfeljebb a szám adatbázis bejegyzés frissülése későbbi.

(#76022) Lauda


Lauda
(PH! félisten)

Helló!

Kaptam egy hibás terméket, a leírásban található módon (köszönöm a készítőjének) elindítottam a return-t. Ma érkezett válasz az ebaytől:

Hi friend Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again. Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you: How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ? Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you. Yours sincerely
We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Feb 08, 2019, you can ask us to step in and help.We'll email you when the seller responds to your request. If you're unable to work something out, you can ask us to step in and help beginning Feb 09, 2019.


Ez most csak egy sablon válasz és majd az eladó még reagál, vagy ez már az eladó válasza? Az a 60% azt jelenti, hogy nem kapom vissza a teljes vételárat? Én megírtam, hogy hibás a termék és szeretném visszakapni az árát, küldtem fotót is.

Köszönöm szépen!

(#76023) V/ válasza Lauda (#76022) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Vegyes a dolog. Az eBay küld egy értesítőt hogy meddig kell az eladónak reagálni a request-re és mikor lehet hozzájuk fordulni, ha nincs egyezség, ezek a dátumok ki is vannak emelve. (Feb 08, 2019 és Feb 09, 2019)
Viszont előzetesen az eladó is tehet az értesítőhöz dolgokat.

A 60% úgy értendő, hogy ennyit kapsz, de akkor nem kell visszaküldened.
A 100 % refund akkor jár ha a terméket visszaküldöd. Ha PayPal-on van tétel a vásárlásról, akkor ők a visszaküldés költségéből 9300 Ft-ig megtérítenek.
Neked kell átgondolni hogy melyik a jobb.
Ha a 60% akkor azt fogadod el, vagy 9-én eBay beavatkozás kérés és visszaküldés 5 napon belül, mert ők azt ajánlják majd. ha az eladó visszaigazolja a megérkezést, vagy te is látod a nyomkövetésnél a kézbesítést akkor 2 napon belül a pénzt vissza kell küldenie az eladónak. Persze 3-5 nap mire a PayPal-on látszik

[ Szerkesztve ]

(#76024) Lauda válasza V/ (#76023) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Köszi! ;)

Na ez a gond ezekkel a kinti szarokkal. 3600 ft a kütyü. Se gari se semmi, most küldözgessen az ember egy ilyent vissza, mire átfut, mire visszakapom a pénzt a postára meg az eladótól, nyűg az egész. Megpróbálom, írok neki, hogy kérem vissza a teljes árat, mert egy részt küldött egy szart, másrészt nem menne semmire a rossz darabban. Hacsak neki nem áll javítgatni persze és újra eladni.

(#76025) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
(Jómunkásember)

Sziasztok!

Ez a rendelésem ha 3 napja már itt áll, akkor lehet vámkezelésen fog átesni? Vagy akkor már mást írna ki?

(#76026) V/ válasza B-L-A-C-K (#76025) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Semmit nem jelent, ez nem könyvelt küldemény, kamu nyomkövetési infók. Nem Ferihegyre érkeznek a dolgok, más a neve. Január 31-ig az igaz ebből.
De akár 1 hétig is állhat, annak nincs köze a fizetős vámeljáráshoz, mert vámolni minden csomagot kell.

(#76027) B-L-A-C-K válasza V/ (#76026) üzenetére


B-L-A-C-K
(Jómunkásember)

:R

(#76028) antal750


antal750
(fanatikus tag)

Sziasztok
Próbáltam az azonnali fizetést megszüntetni az ebey oldalamról, megcsináltam a leírás szerint pc-n.. De a telómon belépve még mindig megy az azonnali vásárlás. Megpróbáltam és sajnos vettem egy fölösleges terméket.?Help

(#76029) V/ válasza antal750 (#76028) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Esetleg töröld az alkalmazás tárolt adatait.Illetve itt is keresd meg a szétkapcsolási lehetőséget. Pontos útmutatást nem tudok adni, nekem nem jött be a mobil appjuk ezért mobilon is a böngészős verziót használom

[ Szerkesztve ]

(#76030) antal750 válasza V/ (#76029) üzenetére


antal750
(fanatikus tag)

Hát én is csak böngészőn keresztül használom

(#76031) V/ válasza antal750 (#76030) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Akkor ugyanazon lépések kellenek, mint amit amott használtál.

(#76032) herdsman12


herdsman12
(senior tag)

Szia V/!

Lehet időt saccolni a CH-HU repülő útra?
2019-01-28 11:00 CNDGGA, Send item abroad

[ Szerkesztve ]

(#76033) V/ válasza herdsman12 (#76032) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nekem ami jött az 6 nap volt az ideérkezés attól a bejegyzéstől számolva és 5 nap itt mire hozzám került.a posta szállításával

[ Szerkesztve ]

(#76034) Lauda válasza Lauda (#76022) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Megint jött tőle üzenet:

Hi friend
Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience
We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality.
Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again.
Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you:
How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ?
Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you.
Yours sincerely

Itt most igaziból mi a teendőm? Írjak, hogy elfogadom a 60%-ot és kész?

[ Szerkesztve ]

(#76035) V/ válasza Lauda (#76034) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Már egyszer ezt leírta, akkor válaszoltam is a kérdésedre, hogy az az eBay e-mail 2 részből áll, az eladó és az eBay üzenetei.
Azt is írtam, hogy neked kell dönteni, hogy ezt a 60%-ot elfogadod, vagy az eBay döntést kéred.
Ha ezt elfogadod, akkor meg kellene válaszolni az e-mailt-

[ Szerkesztve ]

(#76036) Lauda válasza V/ (#76035) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Köszi!

Az ebay döntés mi lenne itt szerinted? Sosem jártam még így, nem tudom mi a teendő.

(#76037) V/ válasza Lauda (#76036) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem igazán akarok jósolgatni, de nagyobb a valószínűsége annak hogy küldd vissza és azután megkapod a teljes kifizetett összeget. Ez 60 % az nagyobb mértékű, mit amit egy vissza nem küldésre javasolnának, az nem szokott 25%-nál több lenni, mert úgy értékelik hogy használható a dolog csak némi kényelmetlenséggel jár.

(#76038) Lauda válasza V/ (#76037) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Gondolkodtam én is ezen, azonban 3600 ft az egész érték. Ha abból visszakapom a 60%-ot, bukok 1500ft-ot és letettem róla. Így meg a visszaküldés, akkor a paypaltól a postaköltség rendezése, meg mire visszakapom a termék árát.

Vagy most félreértek valamit? Az eladó nem azt írta nekem, hogy visszaküldés nélkül megtéríti a vételár 60%-át, ha az nekem így megfelel?

(#76039) V/ válasza Lauda (#76038) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Tőlem az eBay lehetséges döntésére irányuló kérdésedre ment ez a válasz.

Már írtam, ha neked megfelel a 60 %, akkor írd meg az eladónak, hogy ezt elfogadod. Akkor nem kell az eBay segítségét, döntését kérned.
Neked kell kitalálni hogy mit szeretnél, a két lehetőség adott. 60% és annyi. Vagy visszaküldési eljárással később megkapva a teljes összeg.
Azt azért az elfogadó döntésben írd meg, hogy ahogy látod a pénz visszatérítésnek a PayPal számládon történő könyvelését akkor lezárod a request-et.

[ Szerkesztve ]

(#76040) Lauda válasza V/ (#76039) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)

Rendben! Megírom akkor, hogy elfogadom a 60%-ot és utána lezárom a dolgot.

Köszönöm a segítséget!

(#76041) Tomas86


Tomas86
(fanatikus tag)

Sziasztok! Tudnátok segíteni? 15 pozitív visszajelzés (0 negatív), csatolt Paypal fiók, számtalan vásárlás után ezt kaptam e-mailben:

“While we're waiting on your response, we've temporarily placed a selling hold on your account. This hold will prevent you from listing new items. Also, if you had any active listings, we've removed them, and placed them in your Unsold folder. We credited any associated fees to your account.

Once we verify your account information, you'll be able to start selling again right away. You'll also be able to relist items from your Unsold folder by clicking Relist to the right of the listing.”

A kapott link nem vezet sehova! Többször ránéztem, csak a help részlegre irányít, nincs ott más semmi!
Miért függesztettek fel? A termékeim akiket árulok mind jól vannak fennt és semmi probléma velük, minden helyesen van kitöltve! Számítógép alkatrészek!
A fiókomat régebben azonosítottam sms-ben és e-mailben is!

[ Szerkesztve ]

(#76043) V/ válasza Tomas86 (#76041) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Adat ellenőrzésről beszélnek. A tied az nem üzleti fiók? Ott nem hiányoznak adatok? Adószám meg ilyesmi.

Mi a link sor adata? Az e-mail-es linkjeik sajnos nem követték az új oldal elemeit, azt az átalakításoknál figyelmen kívül hagyták, de esetleg ki lehet következtetni.
Ha ez lenne akkor http://pages.ebay.com/help/sell/delivery.html az elfogyott tételes -0 db- hirdetés nem maradhat aktív.
Nézd meg az itteni beállításokat "Out of stock" szerintem akkor jó, ha nincs bejelölve. Ha jelölve van akkor csak rövid ideig lehet 0-ás a hirdetés, vagy valami ilyesmi, inkább ne legyen jelölve.

Account settings, Site Preferences, Selling Preferences, Sell Your Item form and listings

Olyan megoldást olvastam, hogy lezárta a hirdetést és azután újból felrakta újként.

[ Szerkesztve ]

(#76044) Tomas86 válasza V/ (#76043) üzenetére


Tomas86
(fanatikus tag)

Szia, nincs bekapcsolva amit írtál.

Az adatsor:
http://ocsnext.ebay.com/ocs/cusr?query=250X&domain=email150X

Most nem tudok semmit feltenni mert ezt írja:

It looks like there's a problem with this listing.
This item can't be accessed because the listing has been deleted, is a Half.com listing, or you aren't the seller.

[ Szerkesztve ]

(#76045) V/ válasza Tomas86 (#76044) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem is azt írtam hogy tedd fel.
Ha hozzáférsz töröld és csinálj egy új hirdetést arra termékre.
Ha item-et hiányol akkor te ugyanazt a hirdetést akarod "szerkeszteni".
Utalnak a Half.com-ra az is bekavarhat hogy valami kapcsolódás van, ha a hirdetésedhez használsz általuk feladott valami sablont, azt el kellene felejteni.
Ha a jobb oldali menüben -My eBay- választod a Selling menüpontot ott nem találsz valami segítő információt?
A Your Performance az oké és a Monthly selling limits-nél valami?
De lehet hogy egyszerűbb megkérdezni, hogy akkor mi a gondjuk.

[ Szerkesztve ]

(#76046) proger82


proger82
(lelkes újonc)

Hello
Az lenne a kerdesem
Adott ez a laptop, amerika, new jersey
fel van tutetnve minden koltseg
Einfuhrabgaben US $277,64
van ott egy ilyen tetel, ha en ez igy lenyomom h megrendelem akkor ezen felul varhato meg valami koltseg vagy ebbe mar minden benne van!? Nem szeretnem ha meglepetes erne!
Elore is koszi a segiteseget!

(#76047) V/ válasza proger82 (#76046) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az az import charges lenne, (majd a német szót is beírom az Összefoglaló erre vonatkozó bejegyzéséhez) ha azt is fizeted akkor más költség nincs.Az 1561,13 $ mindent tartalmaz.
Mennyi garancia és visszaküldési időt adott meg az eladó?
Mert ezek nélkül olyan messziről rendelni, hát nem is tudom. Még EU-n belül is húzós a szituáció.
Én nem találtam meg sem az eladót, sem a terméket.

[ Szerkesztve ]

(#76048) proger82 válasza V/ (#76047) üzenetére


proger82
(lelkes újonc)

Azt nem tudom ,de mint ha valahol irta volna h nincs visszakuldes....
Elmeletileg

Covered by AppleCare+ November 14, 2021 ha tenyleg az van a foton.
Az orosz billentyuzet engem nem zavar lenyeg h az angol az elsodeleges :)

https://www.ebay.de/itm/2017-Apple-MacBook-12-1-4GHz-Core-i7-16GB-RAM-512GB-SSD-w-AppleCare/292944453246?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2748.l2649

(#76049) proger82 válasza V/ (#76047) üzenetére


proger82
(lelkes újonc)

itt lattam h nincs vissza kuldes

[ Szerkesztve ]

(#76050) V/ válasza proger82 (#76048) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nincs visszaküldés, az az Apple garancia valami nálunk nem érvényes és eladóként nagyon gyér a minősítése 1 éven belül egy darab 65 $-os eladása volt.
Ez egy rizikós vásárlás volt ha te vetted meg.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.