Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80851) V/ válasza Bandi821 (#80850) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi a kezdő limited, vagy mikor indítottad a store-t és nem kell valamit aktiválni? A fizetés módját is beállítottad?

(#80852) Bandi821 válasza V/ (#80851) üzenetére


Bandi821
tag

:) sajnos ezeknek nem tudom hol kéne utánajárni, nagyon kezdő vagyok, amit átküldtél link-et, azon választottam ki a prémium előfizetést, arra kaptam egy levelet Tőlük, amiben gratulálnak hozzá és egy további link-et, amin keresztül elérem a saját store-omat, de ott nem tudok semmit se csinálni. Az üzenetben azt írja, hogy az előfizetésem mától él és bármikor lemondhatom stb, stb.., de azt pl. nem látom, hogy az összeget levonta volna. Most akkor a store-on keresztül kéne feladnom a hirdetést? Ha igen, akkor azt hogy lehetséges?

(#80853) V/ válasza Bandi821 (#80852) üzenetére


V/
Topikgazda

Utólag van számlázás, havonta 15.-e a forduló pont és a követő hónapban kell fizetni. Igen ott kell feladni a hirdetéseket.Pontosabban alakítsd ki a megfelelő kategóriákat, ha már tudsz Business policies-ket létrehozni azt is meg kellene tenni

(#80854) minas


minas
aktív tag

Pontosan hol is tudom tiltani az egyes felhasználókat? (ha van ilyen)

(#80855) V/ válasza minas (#80854) üzenetére


V/
Topikgazda

Eladóként tudod a vásárlóidat korlátozni, vagy általános korlátozást használsz.

[ Szerkesztve ]

(#80856) kabalababa válasza V/ (#80849) üzenetére


kabalababa
tag

Írtam neki, ill. elküldtem a képeket.
Ezt válaszolta:

"Hello. We sincerely apologise for that. Would a refund of half be acceptable?"

Csak azt hittem minden intézkedéshez szükség van az ebay "bevonására".

(#80857) V/ válasza kabalababa (#80856) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha meg tudtok egyezni akkor nem kell az eBay beavatkozása. Legyen nyoma hogy jelezted arra a reakció és annyi.

(#80858) Bandi821 válasza V/ (#80853) üzenetére


Bandi821
tag

hát ez nagyszerű, kaptam egy e-mail-t az e-bay-től, hogy felfüggesztették a fiókomat, az eddigi feltöltött 2 db hirdetést törölték, mert a tevékenységem kockázatot jelent számukra. Na most mi a gond, az hogy előfizettem a prémium tagágra? - mert mást nem csináltam. Szerintem én ezt feladom.

(#80859) V/ válasza Bandi821 (#80858) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon szűkszavú az indoklásuk, mert lényegében az automata védelmi vagy ilyesmi rendszer zárolt, mert szabálytalanságot érzékelt. Sajnos ez is tévedhet.

(#80860) Bandi821 válasza V/ (#80859) üzenetére


Bandi821
tag

az egészben az a legszebb, hogy próbáltam írni nekik, nagy nehezen megtaláltam az oldalukon azt a felületet, amin feltehetem a kérdéseimet és a megadott e-mail címre elvileg válaszolnak. Itt viszont a küldés előtt küldenek sms-ben egy kódot, amit be kell írni és utána megy csak el az üzenet. Na erre a kódra várok most már több, mint 1 órája. Ez röhej, nem is értem.

(#80861) somnia


somnia
őstag

Ez mi ez az újabb őrület?
"
To ensure that eBay remains a safe marketplace, we limit the quantity of items that can be bought or sold by a single account at one time. These limits may change over time and are determined by your previous site activity and overall performance.
Currently, your account has reached the limit for bidding and buying, but you can increase this limit by providing additional verification. Thank you for your understanding.
Please follow the directions below to continue:
1. Receive an automated call at the the phone number we have on file for you.
2. Remember the PIN (Personal Identification Number) you receive during the call.
3. Return to eBay and enter the PIN.
Click here to Place call"

Ha rányomok a Place call-ra, akkor felhív és mondja, hogy nyomjam meg az 1-est-megnyomom...megint mondja, hogy nyomjam meg az 1-est-megnyomom-megint mondja, hogy nyomjam meg az egyes-megnyomom---ekkor bontja a vonalat...ez mi a lócsöcs?

(#80862) V/ válasza somnia (#80861) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen telefonon és szolgáltatónál nyomod az 1-et? Nem érzékeli a megfelelő jelet.
Nem biztos hogy ennél volt, de volt amikor vezetékes telefonra kellett kérnem ilyet, mert a mobilon hiába nyomkodtam a számokat nem vitte át.

(#80863) somnia válasza V/ (#80862) üzenetére


somnia
őstag

...egy P30pro-n és Telekom...

(#80864) V/ válasza somnia (#80863) üzenetére


V/
Topikgazda

Más opciót nem írtak? De nekem is Telekom volt az érintett szolgáltató és szintén eBay, bár most pontosan nem emlékszem, de ismerősnek tűnik a szituáció.

(#80865) gabro0 válasza V/ (#80819) üzenetére


gabro0
őstag

Letelt a case nyitás utáni türelmi idő. Nem gond, hogy a várható szállítás utolsó dátuma előtt vagyok még?
Remélem figyelembe veszik, hogy Romániából jött volna, ahol nem illene 2 hónapnak lennie a szállításnak...

[ Szerkesztve ]

(#80866) V/ válasza gabro0 (#80865) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ez van írva No longer a registered user akkor egy kicsit más az eljárási rend, mint egy létező eladónál, de nem valószínű hogy nem fogja megengedni a rendszer az indítást.

[ Szerkesztve ]

(#80867) gabro0 válasza V/ (#80866) üzenetére


gabro0
őstag

Igen, továbbra is ezt írja. Engedte.

(#80868) gabro0 válasza V/ (#80866) üzenetére


gabro0
őstag

Meg is kaptam a pénzt, köszi a segítséget :)

Azért annak jobban örültem volna, ha a postás hozza a cuccot. Nem értem miért van ennyi csirkefogó.

(#80869) SZIGMA válasza somnia (#80861) üzenetére


SZIGMA
aktív tag

Szia!

Ezt szívom én is, szerintem a telefonunk nem adja ki a DTMF long jelet, ami kellene, hogy megadja a PIN-t. (Redmi note 8-am van, aminél úgy láttam a fórumokon, hogy hiába van benne a menüben és hiába állítható, a ROM miatt nem adja ki a kódot.)
Próbáld másik telefonnal (butafon előnyben), hátha sikerül.

Ami azért érdekes a szituban, hogy egyszer sem sikerült ez a kódos ökörködés, mégis 2 licitemet elfogadta. Szóval "safe marketplace", persze.

Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!

(#80870) arn


arn
félisten

azt vki el tudna mondani, hogy mi a fene tortenik az ebayjel? 1x eve egy csomot vasaroltam rajta, de az utobbi idoben annyi fake hirdetes es lopott fiok van, hogy lassan kiszurni is baromi nehez, hogy melyik az igazi hirdetes.

ennyire hogy lehetnek luzerek, hogy nem rezetelik azonnal ezeket a fiokokat? siman egy scriptel is le lehetne szurni egy jelentos reszet.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#80871) DrenX


DrenX
csendes tag

Sziasztok!

Licitáltam 3 termékre az eBay-en és szeretném kifizetni paypal-al, de nem engedi. Megtörténik a fizetés, majd ezt az üzenetet kapom: Please check your payment details or use a different payment option. Próbáltam mindenféle fizetést, de ugyan az az üzenet. A pénzről jön egy sms, hogy sztornózva lett (20 percre megterheli). Több kártyát próbáltam. Sose volt ilyen problémám.
köszi

(#80872) V/ válasza DrenX (#80871) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem ezt a több kártyát, a PayPal fiókodhoz hozzárendeltél több kártyát és úgy fizetnél vagy kártyaadatot megadva fizetsz?
A bankodnál nincs hiba vagy kártyacégnél, nincs vásárlási darabszám limit, az eladó szállít Magyarországra?

(#80873) DrenX válasza V/ (#80872) üzenetére


DrenX
csendes tag

Rendszeresen szoktam gyűjtögetni termékeket az eladónál. A mostani vásárlásnál viszont az összes terméknél felszámította a szállítási díjat a „rendszer”. Ezért készített egy új számlát, amiben csak 1 szer kell fizetni. Valószínű, hogy itt nem állította be szállítást Magyarországra?! Másra már nem tudok gondolni. Beszéltem az eladóval, majd holnap kiderül. Közben csináltam egy olcsóbb próbavásárlást, tökéletesen működött(másnál).
Paypal fiokhoz 2 db kártya van hozzá rendelve. Más más fizetési módba összesen 3 kártyát(
kártyaadatokat megadva) próbáltam ki, de folyton ezt a hibaüzenetet kapom. Van revolut, erste, raiffeisen.

(#80874) V/ válasza DrenX (#80873) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is inkább azt gondolom hogy a szállítás megadásánál van valami probléma, ha annyi féle módon próbáltad fizetni. Az nem volt világos hogy több kártya, de így érthető.

(#80875) DrenX válasza V/ (#80874) üzenetére


DrenX
csendes tag

Eladóval nem tudjuk, hogy mi lehet gond. Viszont észrevettem, hogy ha nála akarok vásárolni, akkor nem mutatja a kártya alatt azt az átváltási részt. Volt még egy eladó akinél szintén így jelenik meg. Ott valami miatt nem tudok fizetni. Elfogadják a Mastercard-ot és szállítanak Magyarországra

(#80876) V/ válasza DrenX (#80875) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért nem tudsz fizetni mert be van állítva a fizetés jóváhagyás sms vagy akármi kód, mint amikor a Mo-i Internetes fizetésnél is kapod.
Ha nem mutatja az jó, mert akkor nem a PayPal-ra van állítva a devizaváltás hanem a bankra, a banki árfolyammal fizetsz.
Ha azt látod amit a második képen akkor a PayPal drága devizaárfolyamával fizetsz. A PayPal-hoz regisztrált kártyánál előre és fixen be lehet állítani, ha kártyaadattal fizetsz akkor pedig közvetlenül a fizetésnél kell átállítanod a More exchange rate options-ra kattinva, de az Összefoglalóban is benne van ez a 14. és a 15. pont.

[ Szerkesztve ]

(#80877) DrenX válasza V/ (#80876) üzenetére


DrenX
csendes tag

Elindítom a vásárlást és a kártyát meg is terheli, majd a képen látható üzenet jelenik meg és egy 20 perc múlva sztornózzák az összeget.

[ Szerkesztve ]

(#80878) V/ válasza DrenX (#80877) üzenetére


V/
Topikgazda

Az előző képeiden voltak azok a security code akármik, itt nem látszik, ha ugyanaz a bolt akkor lehet hogy a PayPal fizetésnél menne a MC jóváhagyási kód, viszont azt nem kapod meg, így nem tudod hitelesíteni a fizetést és ezért sztornó. A PayPal-on megadott telefonszám és az eBay-en a telefonszám az egyezik és milyen fizetési hitelesítést adtál meg a kártyához, ha ez lehetséges?
De eredetileg hol hirdet ez az üzlet? Mert ha német eBay oldalon akkor ott belépve lehet hogy sikerülhet a fizetés, feltéve ha a napi fizetési limitet a próbálkozásokkal annál a kártyánál nem lépted túl.

(#80879) DrenX válasza V/ (#80878) üzenetére


DrenX
csendes tag

Az elején nekem mindig szokta kérni ezt a security code-ot. Azok fizetés előtti képek. Most rendeltem 3 euroért megint egy terméket és minden simán ment. Viszont azokra termékre ezt a hibaüzenetet kapom. Német: Bitte prüfen Sie Ihre Zahlungsdetails oder verwenden Sie eine andere Zahlungsoption. Paypal és a kártyák rendben vannak, mert tudok velük vásárolni ebayen. Eladó csinált egy új számlát a szállítási költségek miatt és azóta meg van bolondulva a „rendszer”. Német oldalon hirdet.

(#80880) DrenX válasza V/ (#80878) üzenetére


DrenX
csendes tag

Csinált az eladó új számlát. Kosáránál rámegyek, hogy „go to checkout” majd a képen látható hibát dobja ki. Ugye miszerint az eladó nem szálit Magyarországra. Rendszeresen szállítanak, az eladó nem érti a problémát.

(#80881) V/ válasza DrenX (#80880) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kattintasz a Request Total-ra és arra csinálja meg a számlát akkor elméletben menni fog.
De még mindig az eBay.com oldalon akarsz fizetni? Néha az is gond, mert nem minden információt szed át ami a német rendszerben benne van.
Ugyanazon azonosítóval belépsz a ebay.de oldalon és mindent megtalálsz, csak német a nyelv.

(#80882) DrenX válasza V/ (#80881) üzenetére


DrenX
csendes tag

Németnél csak ezt írja: Bitte prüfen Sie Ihre Zahlungsdetails oder verwenden Sie eine andere Zahlungsoption. Angolnál írja, hogy nem szállít Magyarországra. Írtam a supportnak, majd lesz valahogy.

(#80883) V/ válasza DrenX (#80882) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladónál van valami elállítva, a support ezen nem tud segíteni, de lehet hogy rávezetnek a megoldásra. persze van még más vevő korlátozás és esetleg az is bekavarhat. Azt nem tudom ahogy az eBay fiók és a PayPal fiók össze van-e rendelve, de egy szét és újból összerendelést érdemes lenne kipróbálni még.

[ Szerkesztve ]

(#80885) DrenX válasza V/ (#80883) üzenetére


DrenX
csendes tag

Elnézést a sok írásért. Eladóval lezártuk. Ebayen kívül elintézzük. Decemberben mennem kell munkaügyben Németországba és akkor személyesen kifizetem, átveszem. Addig félreteszi. Valóban az eBay nem tud segíteni, csak a sablont írja. Köszönöm a segítségedet.

(#80886) buckrogers


buckrogers
csendes tag

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy Braziliából rendelésről van valakinek tapasztalata? Esetleg azt lehet tudni, mennyi vámot raknak rá?

Előre is köszi a válaszokat.

(#80887) buckrogers válasza buckrogers (#80886) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Tárgytalan, mert találtam Európában is az adott terméket, csak nem tudom törölni :(

(#80888) buckrogers válasza buckrogers (#80887) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Bocsánat, mégis aktuális a Brazil kérdés, mert nem teljesen ugyanaz a két termék, bocs.

Tehát:
Érdeklődnék, hogy Braziliából rendelésről van valakinek tapasztalata? Esetleg azt lehet tudni, mennyi vámot raknak rá?
Előre is köszi a válaszokat.

(#80889) V/ válasza buckrogers (#80888) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha belenézel az Összefoglalóba van segítség, 19. Vámügyintézésről néhány gondolat
De röviden, a vám termék függő, lehet hogy 0%, de elmehet 14%-ra is. Nem írtál árat így 40,36 USD-ig nincsen Áfa fizetés sem, efölött viszont a 27% Áfa és a szállító vámeljárási költsége fizetendő, 150 € (~173 $) felett jön rá még az említett vám is.
Nagyon messze van, drága lehet a szállítási költség és most nagyon lassú a szállítás. Mindenképp bogarászd át az eladó minősítéseit.

[ Szerkesztve ]

(#80890) buckrogers válasza V/ (#80889) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Köszi szépen! Hangszer tartozékről van szó, ára 290 USD, az eladó 99.1 %-os. De megnézem amit ajánlottál!

(#80891) buckrogers válasza buckrogers (#80890) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Átolvastam, valószínű hagyom :( Köszi!

(#80892) mezis válasza V/ (#80822) üzenetére


mezis
nagyúr

Köszönöm! :R
Kivártam a végső dátumot, reklamáltam a Resolution Centerben és már meg is jelent a 2000Ft a PayPal számlámon.
No jó, még megkérdezték, hogy az árut kérem vagy a pénzt.

[ Szerkesztve ]

mezis

(#80893) gabro0


gabro0
őstag

Tényleg, használt árunál ha nem érkezik meg, van értelme a "terméket szeretném" opciónak?

(#80894) V/ válasza gabro0 (#80893) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán, de amiből van több darab az eladónak, ez látszik a hirdetésben az ár felett a Quantity-nál annál mehet.

(#80895) minas válasza V/ (#80855) üzenetére


minas
aktív tag

Eladóként gondoltam. Még nem találtam meg a beállítást.

[ Szerkesztve ]

(#80896) V/ válasza minas (#80895) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 8.a Az eBay-en történő eladásról néhány gondolat és ott a Busines policies kép alatt a A vevői korlátozás beállítása, ha el szeretnénk adni valamit, de szűrni szeretnénk a vevőinket. Leírás itt olvasható.
Valamint akinek eladtál valamit azt felveheted tiltólistára

[ Szerkesztve ]

(#80897) minas válasza V/ (#80896) üzenetére


minas
aktív tag

Köszönöm. Még egy kérdés:
Ha eladtam valamit és a vevő csupán meggondolta magát (14 napos return lehetőséget adtam meg), akkor ez esetben az eredeti postaköltséget is vissza kell kapnia? Nyilván, ha hibás, vagy más problémás a termék, akkor nem. Tehát, az addig rendben van, hogy ilyenkor ő fizeti a visszaküldést, de az eredeti postaköltséget is bukja, vagy azt én?

(#80898) V/ válasza minas (#80897) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindent vissza kell adni, de a visszatérítésből a te költségeid elméletileg levonhatóak. Ha te ingyenes szállítással adtad el az akkor a te veszteséged, ha vevő fizette akkor az nem veszteség nálad. Itt az szokott néha lenni a probléma hogy nehéz azt végigvinni hogy visszakaptad ugyan, de gond van vele és kevesebb pénz jár a vevőnek, illetve hamarabb visszaadják neki a pénzt.
Én azt sem látom, hogy ebben az esetben a jutalék visszaadása biztosítva lenne, bár lehet hogy figyelmetlen vagyok.
A legnagyobb gondod meg az, hogy szemetek és nem azt fogják írni hogy nem kell neki, hanem hazudik valamit, hogy hiba van vele és ekkor bizony egyértelmű hogy a jutalékot sem adják vissza, ha azt állítja hogy hamisítvány akkor meg sem terméket sem pénzt nem kaphatsz vissza. Sajnos harcolnod kel az igazadért és ez így nem egészen korrekt. A vevőnek mindig igaz van mentalitás baromság, mert visszaélnek vele.

(#80899) minas válasza V/ (#80898) üzenetére


minas
aktív tag

Ez a vevő konkrétan jelölte meg azt az opciót, amiért a return-t kéri, hogy csak meggondolta magát. Szóval nem trükközött azzal, hogy valami probléma volt a termékkel, és ezért küldené vissza.

(#80900) V/ válasza minas (#80899) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor szerencséd van.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.