Hirdetés

2018. augusztus 14., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-08-02 20:55:23

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74001) V/ válasza Reedly (#73999) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha az eBay vásárlói védelem keretei közt küldöd vissza akkor van biztosítékod. A visszaküldés díját meg a PayPal megtéríti.
Egyébként nem biztos hogy már nála van, mert a PP szokta 21 napig parkoltatni a vevő reklamációk fedezetére a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#74002) Reedly válasza V/ (#74001) üzenetére


Reedly
(lelkes újonc)

Igen, tényleg visszatartja a pp a pénzt, ez nem jutott eszembe. Akkor lefotózzuk a csomagolást, meg a postán a cimkét, mindenre gondolva a küldésnél. Kérek tőle egy címet a felületen. Utána várunk. Köszi!

(#74003) GAbre válasza GAbre (#73970) üzenetére


GAbre
(PH! addikt)

Próbálok döntésre jutni a vevővel.
De ő azt állítja,hogy beszélt ebay-el és neki meg azt mondták neki lesz igaza.
Nem tartom korrektnek,se ezt,hogy így nyitja meg,se a türelmetlenségét.
Nekem ki kell fizetnem mindent.Kb 20ezer Ft-ot,és ha mégis az ebay az ő javára dönt,akkor ennyi minuszom lesz. És általában mindíg,ahogy most is a vevő az első!
És nekem nincs semmi védelmem,ha ő törli magát,vagy vmi,még ha nekem van igazam.Attól még -ba leszek nem kevéssel.

Van valami szankció arra,ha én átrakom számlámra pénzt,és többé nem foglalkozok ebay-el.paypallal?

[ Szerkesztve ]

A céljaid útjában csak 1vmi áll:Önmagad!

(#74004) V/ válasza GAbre (#74003) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Miben adnak neki igazat? Visszaküldte már?
Ha majd megkapod épségben!!! -ha sérülten érkezne már akkor sem jár vissza a teljes összeg, ha meg sem érkezik akkor meg semmi-, majd akkor lehet beszélni bárminek a visszafizetéséről.
USA-ban is van Fogyasztóvédelmi Törvény abban is és az eBay szabálya is azt mondja, hogy csak kézhezvétel után indul az eladórészéről a visszatérítés.
Visszakapja a pénzt és el sem küldi az árút? Ugyan már.
Neked nem kell megelőlegezni semmit.
De fenntartom azt a véleményem, hogy ha nem volt return megadva és használt az eladott dolog, az eBay nem kötelezheti az eladót semmire.
A saját költségére ha akarja kifizeti a követelt összeget a vevőnek, de az eladótól a velük kötött szerződés alapján nem vonhat le semmit, nem kényszerítheti.

[ Szerkesztve ]

(#74005) GAbre válasza V/ (#74004) üzenetére


GAbre
(PH! addikt)

Nem arról van szó,csak erősen gondolkozok,hogy törlöm,hagyom paypal-t.
Főleg,hogy próbáltam előadni magam,mint vevő,és nem is érdekelte őket.Eladó fizet mindent.
Én meg nem fogok kifizetni mindent,szinte biztos,hogy visszaküldi,mert ő úgy hiszi,hogy ingyen lesz neki mindez.Fellebbezni,meg azután tudok,ha visszajön az árú,ÉS kifizettem még az ő költségét is.
És csak ezek után várhatom a csodát.
De vevőként könnyű törölni,és másik ebay-t csinálni.

Vajon én is meg tudom ezt tenni,következmények nélkül?

A céljaid útjában csak 1vmi áll:Önmagad!

(#74007) V/ válasza GAbre (#74005) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Milyen nemzetiségű a vevőd? EU-s?
Már a második szabálytalan megoldástól várod hogy a probléma majd megszűnik.
A sorrend világos már harmadjára írom le, ha kézhez kapsz valamit akkor kell visszafizetni bármit, vételár, ide posta és 6 napon belül. De meg kell kapnod.
Van eladói védelem is, tanulmányozd át és tedd meg a megfelelő bejelentéseket az eBay felé. A PayPal-al nem értem a problémádat, ott szerintem nincs gondod.
Ha igaz az amit írt hogy a hirdetésben laptopot, tápkábelt, tollat, gyári dobozt és leírást is adsz akkor bármely hiánya esetén az eladási szerződést te sértetted meg, így azért egy kicsit komplikáltabb az ügy. Ha mindent a hirdetés szerint teljesítesz, mások eladóként a lehetőségeid egy vita során.

(#74008) GAbre válasza V/ (#74007) üzenetére


GAbre
(PH! addikt)

Eu-s.
A leírásban csak a nem működő tabletet írtam.
A képeken volt fenn 1edül a toll és doboz.
De megírtam neki,hogy dobozt azért nem kapott,mert túl nagy súly lett volna úgy már.
És hiába mondtam neki,hogy akkor a képen látható egér meg stb is kellene?
Illetve offeres volt,szóval a kiírt érték alatt vitte el végül.

Paypallal nincs gondom,de azt is kell törölni vagy vmi,mert gondolom minuszos lenne a paypalom.

A céljaid útjában csak 1vmi áll:Önmagad!

(#74009) V/ válasza GAbre (#74008) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Akkor nem egészen alkalmazható a USA-ra illesztett eBay szabályzat.
Hivatalosan a hirdetésbe tett képeken annak látszódni amit el is adsz, itt is külön jelezni kell a képnél ha valami katalógus kép lenne, illetve összhangban kell lenni a képeknek és a szöveges leírásnak. Ami a képen az a leírásban, ami leírásban az a képeken.
Nem a te eseted, de ha valaki fel tesz egy 12 személyes edénykészletről képeket a csomagolással együtt, hiába írja a leírásba hogy csak a doboz eladó, megtéveszti a vásárlókat, mivel nincs összhang, a kép a feltűnőbb, "beszédesebb" arra irányul inkább a vásárló figyelme és az alapján vásárol.
Az persze nem mentség, hogy a tiltás ellenére vannak ilyen hirdetések, de ezt kérik is hogy jelezzük.
Én csak arról teszek be képet amit konkrétan eladok és a képen látható dolgokat adom meg a szöveges részben is.

(#74010) ToBeY


ToBeY
(PH! nagyúr)

Hello
Ha nem jött meg a cucc,már cirka 1,5-2 hónapja,akkor mit lehet tenni?Nem nagy dologról van szó egy telefontok...

[ Szerkesztve ]

(#74011) V/ válasza ToBeY (#74010) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Attól függ hogy a várható érkezési idő végső időpontja mikor volt.
Összefoglaló 3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében és a 4. pont vonatkozható részei.
Ha itt már nincs lehetőséged akkor még a PayPal-on indítható dispute.
Meg nem érkezett termék esetén függetlenül annak értékétől a vételár visszajár.

[ Szerkesztve ]

(#74012) faki_ válasza V/ (#74011) üzenetére


faki_
(senior tag)

+ Az újraküldést nem érdemes elfogadni, mert kicsúszol az eBay-es reklamáció idejéből. Célravezetőbb a pénzt visszakérni és ismét megvenni a terméket.

(#74013) ToBeY válasza V/ (#74011) üzenetére


ToBeY
(PH! nagyúr)

Pontosan nem tudom hogy érezési idő mikor,mert egy haverom rendelte nekem,de április közepén-végén lett rendelve ez tuti.Ettől az eladótól nem akarok semmit.
Mert most már olyat szeretnék ami rövid határidővel jön meg,még ha drágább is...(mert kéne a tok a telómra.)

[ Szerkesztve ]

(#74014) V/ válasza ToBeY (#74013) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Akkor a haver tud bármit is kezdeni, de lehet hogy még a védelmi időben bőven benne vagy. Rá kell kérdezni nála.

(#74015) V/


V/
(Topikgazda)

Másnál is előfordult már az, hogy az eBay törli az adott hirdetést a kifizetése után, de még a szállítás előtt, mert "feltörték" az adott személy eBay fiókját -Ugyan már hol a belépési védelme az illetőnek, vagy az nem is lényeges?- vagy valami gondjuk akadt az adott hirdetéssel.
Ekkor már bebukjuk az árfolyam veszteséget a vásárlási devizaérték és a refund jóváírás közt. :W
A probléma. az hogy küldenek e-mailt benne a pénzvisszaszerzési lehetőség leírással, a vásárlási tételsornál is jelezve van, de használhatatlan dolgok vannak leírva bennünk. Ennyit arról, hogy amit leírnak az e-mailjeikben, kiírnak a képernyőre, mondanak az ügyfélszolgálati embereik az mennyire tekinthető igaznak, a említett vásárlói védelmük az nem működik.
Röviden írva hülyeséget írogatnak nekünk és nem hajlandók kijavítani ezt a szerződési feltételektől eltérő szituációt.
Szerencsére -annak aki a PayPal-t használja fizetésre- van lehetőség a pénz visszaszerzésre.
De én úgy gondolom, ha az eBay törli a vásárlást valamilyen okból, akkor nekik kell a kifizetett pénzt visszajuttatni, nem az ügyfélnek kell "harcolni" érte. A kártérítést még nem is említettem. Azt is kell rendezniük. Persze nem teszik.
Akkor képekben:
Jött az e-mail és látom a vásárlásnál:

Vásárlásnál látható hogy itt még a kártyánkról távozott pénz náluk a fizetés függőben helyzetben van (homokóra a fizetési ikon helyén), ez természetes mert törölve lett, így a rendszer nem tudja lekezelni már.

Megfogadva a tanácsukat az eBay vásárlói védelem igénybe vételére, hogy kifizetve és menjünk a Resolution Centerbe és válasszuk a nem kaptuk meg okot és így le tudjuk rendezni. Elárulom, ez az ami nem igaz.
Úgy néz ki, hogy a vásárlás törléssel kivonták magukat a védelem biztosítása alól, a további képeken ez látható is majd.
Alatta az a szöveg lesz majd használható ami úgy kezdődőik hogy ha nem érvényes az eBay vásárlói védelem akkor a fizetést biztosító szolgáltatóhoz kell fordulni. (- If the transaction doesn’t qualify for eBay’s protection........)

A javasolt tanácsuk szerint megyek tovább a lépések a képeken:

Még mindig segítenek

Akkor itt jön a pofára esés.
Vegyem fel a kapcsolatot az eladóval a fizetés miatt, igazolja le.
Törölték a hirdetést mert feltörték a fiókját, hogyan várhatnám el hogy leigazolja a pénz megkapását?
Van amikor az eladó is törlésre kerül, hogyan vegyem fel vele a kapcsolatot?
Másik javaslatuk hogy fizessem ki :W Mi van?
Végén menjek vissza az eBay help oldalra.

Erről ennyit, komolytalan az egész.

Megoldás egyszerű, mivel ők eleve semmit sem csinálnak, jön az értesítés, belépni a PayPal-ra megkeresni a vásárlást és Cancel-t választani.
Látható hogy függőben -pending- és a cancel-t kell végig vinni.

A végeredmény, de sajnos az elején említett veszteség amit az eBay eljárása okoz sajnos nem térül meg sehonnan.

Hozzáteszem van amikor nincs cancel a Paypal-on , az látható hogy az eBay-en reklamáljunk, ahonnan meg ide küldtek.
De ha egy külön levélben amit az Üzenetközponton keresztül küldünk nekik, ahol leírjuk ahogy az eBay törölte a vásárlást, viszont a fizetés a PayPal-on függőben van, legyenek szívesek az adott fizetési tranzakciót sztornózni, akkor megteszik és hozzájutunk a pénzünkhöz.
A lépések itt leírva.

[ Szerkesztve ]

(#74016) gery14 válasza V/ (#73988) üzenetére


gery14
(tag)

Megirtam nekik a levelet köszönöm a segitséget :R

Galaxy S8+ OrchidGray/ Galaxy Note4/Galaxy-S7 Edge(2016)/Galaxy S5(2014)/LG3/GALAXY S4/GALAXY S3/GALAXY S2/GALAXY SPLUS/

(#74017) attiati


attiati
(PH! kedvence)

Miért nem látszik nekem a "free international shipping" szűrési mód? Van mikor tudok szűrni, de sokszor nem.

Illetve hol lehet szűrni olyan termékekre, amit Magyarországról küldenek?
Advanced keresésnél beírom, hogy az irányítószámomtól max 200 km, de akkor is németországi termékeket hoz fel.

(#74018) Spet válasza attiati (#74017) üzenetére


Spet
(őstag)
LOGOUT blog

https://www.geo-ship.com/

Once upon a time... don't ask me when and why...

(#74019) V/ válasza attiati (#74017) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Azért nem működik a free shipping, mert nincs értelme ennek a szűrésnek. Ugyanis van amikor a szállítási költséges olcsóbb, mint a free shipping ugyanarra a termékre.
Ha a rendezés Sort: Price + Shipping: lowest first akkor a legolcsóbbat és a free shippnél 0-nak tekintve a szállítási költséget + azok lesznek az elsők.

Magyarországi címekre nem igazán működik ez a rész és nagy valószínűséggel nincs magyar eladó olyan termékkel amit keresel a vonzáskörzetedben.
A német eBay-en a német város körzetére szűrés egy német vásárlónál az adhat eredményt.

[ Szerkesztve ]

(#74020) attiati válasza V/ (#74019) üzenetére


attiati
(PH! kedvence)

De pár hete volt pipálási lehetőség a "free international shipping"-re és még most is van néha, csak nem tudom mitől függ és miért tűnt el?

Aukciónál nem működik, amit írsz, mert ott az lesz a legolcsóbb, ami nemrég indult aukció. Eleve csak az ingyenes szállítású aukciókat szeretném látni.

(#74021) V/ válasza attiati (#74020) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Értem. Az eBay .com oldalon amikor kivették (idén május 1) itt már megbeszéltük, a német oldalon és az angol oldalon, pontosabban az összes nemzeti oldalon ott van. Azt is írtam, hogy az Advanced search-nál megadható, valójában nem lett kivéve, van ilyen lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#74022) atees


atees
(őstag)

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, Ez egy keresés linkje. Az lenne a kérdésem, hogy nem lehet abba valami beugrató, hogy ugyanaz a termék egy helyről több eladótól rendelhető??
Jenec, Czech Republic innen küldi mindegyik eladó

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#74023) V/ válasza atees (#74022) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Onnan szállítják, mert mondjuk ott a gyártó EU raktára. Eleve 27 kg, egy nagy rakományt bevittek oda.
Én nem igazán látom problémásnak, a legtöbb eladó a listában üzleti szintű eBay fiókos, nem jellemző a trükközés.
Inkább az gond, hogy ha megnézed lejjebb ott meg ezt látod:
Ship from Bremen, DE, and only to eBay ADDRESS. Package handling only takes 1 business day at our warehouse,
Mindegy melyik ország van írva USA, Belgium, Csehország.

Válaszd ki a neked tetszőt és kérdezz rá, hogy akkor biztos EU-országból küldi, mert német vagy cseh az teljesen mindegy a szállítási idő egyforma. Csak ne Kínából küldje.

[ Szerkesztve ]

(#74024) atees válasza V/ (#74023) üzenetére


atees
(őstag)

Írtam ennek, meglátjuk mit mond, elég nagy szívás lenne, ha kínából jönne :)

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#74025) gery14


gery14
(tag)

Dear Gergő Polenyik,

Thank you for contacting PayPal regarding the payment you sent to a compromised eBay account, transaction 3BNxxxxxxxxxxxxxx

I have reviewed your account and I can see that your payment of £11.99 GBP is unclaimed.

Usually if payment is unclaimed, you need to wait for the payment to be accepted or denied by the seller, or 30 days for payment to be reversed by our system.

However, as you are a valued customer, I have refunded the payment for you as an exception today. Please be advised this is not our standard practice, and it will not be possible to do it again in future.

You will be able to see the payment reflected in your MasterCard XXxx5 balance in 2-5 business days.

I am really happy I could help you with this. Have a great day!

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Yours sincerely,
Roisin
PayPal

akkor elvileg 2-5napon belül viszakapom a pénzt ?

Galaxy S8+ OrchidGray/ Galaxy Note4/Galaxy-S7 Edge(2016)/Galaxy S5(2014)/LG3/GALAXY S4/GALAXY S3/GALAXY S2/GALAXY SPLUS/

(#74026) V/ válasza gery14 (#74025) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Igazán felesleges volt a teljes e-mail-t mellékelni, azt utóbbi hetekben már többször olvastunk ilyeneket.
Egyértelmű amit írnak 2-5 munkanapon belül a kártyád mögötti számlán lesz.
Ez a PayPal, nem az eBay, akik félrebeszélnek az ilyen ügyekben.

(#74027) Destroyer1


Destroyer1
(újonc)

Sziasztok.

Royal mailel adtak fel valakinek mostanában csomagot angliából.?Meglehetősen lassúnak tűnik,múlt hét péntek óta még nem ért ide sajnos,viszont néhány hete vettem valamit ugyanattól a cégtől, az 2 nap alatt megérkezett,fogalmam sincs mi tart ilyen sokáig.

(#74028) V/ válasza Destroyer1 (#74027) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A Magyar Posta fogadóképessége is lelassult. Volt már hogy 3 hét után ért ide, pedig előtte 1 héttel meg pár nap volt.

(#74029) Xperia.ZENO


Xperia.ZENO
(senior tag)

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van még valaki, akinek ennyire csúszik a szállítás?
Rendeltem egy pár dolgot, de már van köztük, amelyiknek Június 8-án járt le az utolsó nap (May 22- June 8). Igaz csak kétszáz forintos kis kütyü, de várjak még rá?
Valamint a banggoodról (ne haragudjatok, ha nem itt van a helye) rendeltem egy BW kábelt, szállítási adatok között ez áll: Expected delivery date: 2018-06-23 23:55:47
A többi mütyüröm is nagyjából félidőnél jár, bár rendeltem már sokszor és volt olyan, amelyik lejött még a dátum elején.

Kéne izgulnom vagy most ekkora a tempó?
:R

[ Szerkesztve ]

SE k310i łłł Nokia 3110c łłł SE k800i łłł LG GT 500 łłł SE Xperia X8 łłł Sony Xperia SP łłł Gigaset QV 830 łłł Lenovo Tab 4 7.0 Essential + LG G4 Brown Leather łłł Coming Soon...

(#74030) V/ válasza Xperia.ZENO (#74029) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Lásd előző hsz-t.
Nem kommentálom az alábbiakat:
Vétel: 08.06.2018
Feladás: 09.06.2018
Magyarországra megérkezés: 13.06.2018 22:52
Mai nap még mindig a Nemzetközi Kicserélő Központban.
Válasz a lassúságot firtató kérdésemre: Sok csomag érkezett mostanában, ahogy tudnak haladnak.
Válasz a határidőkre és betartásukra: Nincs határidő, ahogy tudnak haladnak.

(#74031) Xperia.ZENO válasza V/ (#74030) üzenetére


Xperia.ZENO
(senior tag)

Értem, bár azért aggaszt, mert én május 5-én, illetve 7-én rendeltem. :D Azóta csend...
De bezzeg két kis elemes ventit rendeltem június 14-én, de most csengetett a postás, hogy megérkezett. Kiégek. :O

SE k310i łłł Nokia 3110c łłł SE k800i łłł LG GT 500 łłł SE Xperia X8 łłł Sony Xperia SP łłł Gigaset QV 830 łłł Lenovo Tab 4 7.0 Essential + LG G4 Brown Leather łłł Coming Soon...

(#74032) V/ válasza Xperia.ZENO (#74031) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Vannak A csomagok amik "túlélik" a torlódást és pár nap alatt kézbesítésre kerülnek, vannak B csomagok amelyek úgy jártak, hogy várnak a sorukra és vannak a C csomagok amik azt sem tudják hol vannak. ;]

(#74033) vgyg


vgyg
(újonc)

Sziasztok!
Kellene egy kis segítség.
Az e-bay -ről rendeltem egy terméket 49.29 AUD-ért. Posta kiküldött egy félig kitöltött nyomtatványt, amit kiegészítettem és az itteni kérelemmel vissza küldtem június 14-én. Ma azt a bejegyzést látom a csomagnál, hogy "hatósági eljárás alatt". Ez mit jelent nekem?

(#74034) V/ válasza vgyg (#74033) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ez van az értékhatárok alatt írva:
Mivel ennek a szabálynak alkalmazása már vámeljárás keretében történik, így a vámolási szolgáltatást végző cég felszámolhatja a vámeljárási költségét. (A Magyar Posta esetében ha nem kell az Áfá-t megfizetni egyenlőre nem számol fel semmilyen költséget.)

Megy a maga útján a vámeljárás, ahol elengedik az áfát.

Arra azért készülj, hogy egy kicsit hosszú lehet, az enyém még itt tart, az okmányokat 19-én küldtem be e-mail-ben:
2018.06.18. | 13:43 Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés
2018.06.26. | 06:52 Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása

Nálad még meg sem kezdték a feldolgozást, vagy nem írták be.

[ Szerkesztve ]

(#74035) vgyg válasza V/ (#74034) üzenetére


vgyg
(újonc)

Az enyémen ez látszik:
Csomag állapota: Szállítás alatt
Célállomás: Magyarország
2018-06-28 15:37 Hatósági eljárás kezdeményezése
2018-06-21 14:43 Processing customs documents
2018-06-08 14:20 Under postal customs procedure
2018-06-03 12:52 Processed in the destination country
2018-05-31 13:00 NLAMSE(Netherlands (, Item sent abroad
2018-05-30 13:36 NLAMSE(Netherlands (, Item sent abroad
2018-05-30 10:07 NLAMSA(Netherlands (, Item accepted by postal operator
Származás: Hollandia
2018-06-07 13:05 The item is being processed by customs
2018-06-03 12:52 The item has been processed in the country of destination
2018-06-01 11:47 The item is on transport to the country of destination
2018-06-01 09:32 The consignment has arrived in the country of destination
2018-06-01 09:32 The item has arrived in the country of destination
2018-05-30 13:37 The item is at the PostNL sorting center
2018-05-30 13:37 The item is processed at the PostNL sorting center
2018-05-30 08:06 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
2018-05-28 03:53 The item is ready for shipment
2018-05-24 03:34 The Item is at the shippers warehouse
2018-05-24 02:45 The item is pre-advised
======================================
Powered by www.17track.net

(#74036) vgyg válasza V/ (#74034) üzenetére


vgyg
(újonc)

A csúcs, hogy Kínából rendeltem, de ezen az látszik, hogy Hollandiából jön.
Akkor meg EU-s, nem kellene vámon lennie. A posta a kiküldött iratra rányomtatta, hogy kínai. Elvesztettem a fonalat, de köszi a választ.

(#74037) V/ válasza vgyg (#74035) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nálad meg van cserélve a sorrend, rosszul írták be, mert a Hatósági eljárás kezdeményezése = 2018-06-08 14:20 Under postal customs procedure
A feldolgozást és megkezdték 2018-06-21 14:43 Processing customs documents.

Valószínűleg a vámeljárásra is ugyanezt a szöveget írta be a dolgozó, nem pedig a Vámmentes vámkezelési indítvány NAV részére elküldve

[ Szerkesztve ]

(#74038) V/ válasza vgyg (#74036) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A holland posta szállította Kínából és a feladási hely számít, nem a postai szolgáltató nemzetisége, a vámkezelést nem a hollandok végezték el, így a célországban, nálunk kell.
Nem Hollandiában lett feladva, ha úgy lenne akkor valóban nem kell vám, áfa, de akkor ugye ottani cégnek kell kifizetni, nem kínainak.

[ Szerkesztve ]

(#74039) vgyg válasza V/ (#74038) üzenetére


vgyg
(újonc)

Köszi, azért kiváncsi leszek, hogy meddig tart.

(#74040) V/ válasza vgyg (#74039) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én már közel 1 óra hosszát telefonálgattam neki, se határidő, senki nem tud válaszolni hogy miért ilyen lassú. A múlt hónapban 20 napig tartott nekik, egy szintén értékhatár alattira a nem fizetési papír kiadása.

(#74041) ImpersonatoR


ImpersonatoR
(őstag)

Jelenleg mi a helyzet a virtualis javak arusitasaval ebayen ?
Kollegam World of Tanks accountjat szeretne eladni ebayen. 600 euroert kb.
Ha megvenne valaki akkor 30 napig barmikor refoundolhatna az osszeget? Vagy akar utana is. Jelenleg is latok tobb accountot arulni ok hogy vedik le magukat?

(#74042) Sygnus


Sygnus
(kvázi-tag)

Sziasztok !

Egyszerűen nem tudok belépni az ebayre és már nem tudom mit kéne csináljak. 2 napja még ment, azóta semmi....ezt írja: Oops, that's not a match. próbáltam jelszót kérni bírom email címem ugyanez a hiba, sms jelszóra ha beírom az email megint csak ezt írja, olyan mintha nem lenne jó a mail cím...próbáltam újra regelni az email címemmel, de létezik már ez a fiok....

Írtam az ebaynek, 3 levél után csak annyit tudtak tanácsolni hívjam fel őket....

Valakinek még esetleg tip, hogy mit tudnék megpróbálni ?

(#74043) V/ válasza ImpersonatoR (#74041) üzenetére


V/
(Topikgazda)

PayPal 180 nap és 21 napig nem fér hozzá a pénzhez, ha még alacsony az eladói rangja. Illetve lehet, hogy újoncként annyi összegért nem árusíthat.
Bíznak a szerencsében.

(#74044) darvinya


darvinya
(Jómunkásember)

Ma ezt kaptam válasznak:

Dear friend, I just got news from my post office,they found the item have arrived in your city,it may reached in your post office. Could you pls go to check it if your parcel be there, pls let me know. If you don't receive it, we are willing to refund or resend for you. Is that ok? Best regards."

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

You can also view the details of this request in the Resolution Center.

Csomagot hogyan látja, miközben nekem 12 számból álló azonosítót küldött?

Xiaomi MI A1 v8.1 Piros…végre nem néznek temetkezési vállalkozónak!

(#74045) nahrok


nahrok
(újonc)

Sziasztok!
Akadt egy kis gond. Sajnos nem tudok angolúl, ezért a gépi fordítást használom.
A termék eddig nem érkezett meg, irtam az eladónak.
Ezt a választ kaptam.
Az utolsó bekezdést ( félkövér szöveg) nem igazán tudom értelmezni. Milyen választ adjak?
Valaki segítene?

Eredeti, alatta a gépi fordítás.

hi, dear friend,
sorry to hear that ,
we ship your item to you on May 24 ,
normally it will take about 20-35 days to get to your country from China,
maybe it was just delayed in the mail due to some reasons or busy season.

if you are worry about it,i would like to reship the item to you freely,is it okay?
regards.

Hello, kedves baratom,
sajnálattal hallom ,
mi küldjük el az elemet Önnek május 24-én,
általában 20-35 napot vesz igénybe, hogy eljusson az országába Kínából,
talán éppen késő volt az e-mailben valamilyen okból vagy forgalmas szezon miatt.

Ha aggódsz, szeretnék szabadon engedni az elemet önnek, rendben van?
Üdvözlettel.

[ Szerkesztve ]

(#74046) darvinya


darvinya
(Jómunkásember)

Ezt az üzenetet nem értem teljesen mit szeretne az eladó:

Dear,
Thanks for leaving a feedback of Areyourshop product on eBay -- these encouragement will keep us moving forward.
Feel free to let us know anything else we can do for you to meet your expectations better. We always stand behind our product.
Also, it would be a very generous action if you share your online shopping experience, Write your review of product ,which will be a helpful advice to other customers.
Thanks again – we appreciate your business.
Cheers,
Areyourshop Customer Experience Team

How to write a review.
Chick your order ebay item link ,Your will see the "write a review" link at the top and bottom of the description

Xiaomi MI A1 v8.1 Piros…végre nem néznek temetkezési vállalkozónak!

(#74047) V/ válasza darvinya (#74044) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Sehogy, blöff. De nézd meg az összes keresőben és írd vissza neki, hogy az állítása valótlan.
Egyébként is az arrived nem számít, mivel a kézbesítéssel (delivered) teljesíti az adás-vételi szerződés ráeső részét.
Te is nyugodtan visszaírhatod, hogy a helyi postán nincs az ő küldeménye, ha ott lenne kaptál volna értesítést.

(#74048) V/ válasza nahrok (#74045) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mi volt a várható érkezés végső dátuma, június 24? Ha igen akkor július 24-ig él a vásárlói védelemed.
Ahogy írja az alap szállítási idő 20-35 munkanap, (ami lehet végül 40-45 nap is) de pl. az én csomagom már 06.13-óta a Nemzetközi Kicserélő Központba várja sorát hogy elinduljon hozzám, csak nálunk 17 nap + a szállításra.
2 napja írtam, hogy torlódás van. Valószínűleg a tied is itt van már Mo-n, csak nem került feldolgozásra.
De egy ingyenes újraküldést javasolt és azt kérdezi, hogy jó lesz-e.

Szerintem várhatsz még 10-12 napot, mert csak lassú a feldolgozás.

[ Szerkesztve ]

(#74049) V/ válasza darvinya (#74046) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Írj a termékhez értékelést (review). A vásárlási sornál jobb oldalt általában ott ez a link.

(#74050) darvinya válasza V/ (#74047) üzenetére


darvinya
(Jómunkásember)

Köszönöm, már jobban átgondoltam és visszaírtam, hogy pénzt küldje vissza.

(#74049) V/

Köszönöm, ilyen termék értékelés eddig külön email jött, ahol link értékelés oldalra vitt.
Írnék, de nincs ilyen menü ott.

Levelére csak válaszolni tudok rá.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi MI A1 v8.1 Piros…végre nem néznek temetkezési vállalkozónak!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.