Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60001) V/ válasza Norbi29 (#60000) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké és mit írtál nekik, mellékelted a nyomkövetési információ képet megmagyarázva, hogy Kanadába külde és a te címed az eBay-n mi. A visszaigazoló e-amel amiben benne van hogy magyar címre kell küldeni? Stb. A felülvizsgálat lényege, hogy megosztod velük azokat az információkat, lehetőleg képpel illusztrálva, vagy mellékelve a hivatkozásokat, amiket nem vettek figyelembe.
Ezek szerint csak van az Appeal link.

[ Szerkesztve ]

(#60002) D@ny7


D@ny7
aktív tag

Lehet buta kérdés lesz, előre is bocsánat :)
Megvolt az első rendelésem, az itt megtalálható leírás alapján csináltam, paypal számláról a pénz levonódott, kaptam 2 e-mailt egyik az e-bay-től másik paypal-tól, illetve az eladótól jött egy pozitív visszajelzés szinte azonnal. Az lenne a kérdésem, hogy majd hol tudom lekövetni, hogy merre jár a cucc? Sajna az ebaytől kapott e-mailba csak annyi van, hogy további információkért vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. A levélben még van egy furcsa dolog, mégpedig hogy csak részleges címet látok benne, ( Hi Dániel - Order confirmed. eBay will update you when your order ships to Kossuth út 7 ) pedig direkt 3X is megnéztem rendelés előtt a címet hogy pontos legyen :)

(#60003) Norbi29 válasza V/ (#60001) üzenetére


Norbi29
tag

Nem vagyok profi angolos,de akkor is meg kellett,hogy értsék.Meg minek írják,hogy megint írjak nekik

Hi. Case ID:5103334738, Case ID:5103334802 , Case ID:5103334586 Case ID:5103334853, Case ID:5103334979, Case ID:5103334916 I am not satisfied with the decision. For the seller within 32 working days would be only willing to pay the price of the package. There is no guarantee it will be that way. There is nothing to pay for it. I asked the delivery to Hungary, but the package came to Canada and there 30 days ago and nothing has happened since Please re-examine the case. Thank you

És a nagy Ebay útvesztőben olvastam olyat,hogy elfogadták a kérelmem,és visszafizetik a pénzt,másik helyen meg nem fogadták el :D

(#60004) V/ válasza D@ny7 (#60002) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak az utca van benne az e-mailben, te biztos tudod, hogy hol laksz, ezért neked nem írják le, ez csak emlékeztető, tehát jó az e-mail, nem furcsa. A Paypal értesítőben benne van a teljes cím.
Hol követheted?
Attól függ milyen szállítást fizettél ki és milyennel küldi. Vagy nem tudod követni, vagy tudod.
Amikor postázásra kerül akkor a Vásárlási történetben (Purchase history) az adott terméknél a várható érkezési dátum alatt megjelenik egy nyomkövetési szám (tracking number) mező. Vagy nem jelenik meg, mert nem írja be az eladó.
Lehet ilyen, csak számok, nem követhető

Lehet ilyen csak ezen a képen lévő YE helyett képzelj oda RC, RF, RJ betűket, ha Kínából jön akkor CN a vége mint itt is. Ezek a nemzetközi postai nyomkövetőkben követhetőek. (Ez a YExxxxxxCn, mi kamunak nevezzük kategória, csak a postai felvétel dátuma igaz a nyomkövetési információkból)

Általában ezeken az oldalakon nézzük:
Egy
Kettő
Három
Négy

[ Szerkesztve ]

(#60005) V/ válasza Norbi29 (#60003) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, kép csatolási lehetőség nem volt? Mert a felülvizsgálati kérésed oka, mely szerint rossz helyre küldte nem egészen tiszta. Én bővebben, több adattal küldtem volna el.

(#60006) Met


Met
nagyúr

Ilyenkor mi van?

We received the documents you submitted for your suspension appeal. However, after reviewing the details on your account, I can confirm that the action taken was correct.

Unfortunately, as a result of this action, your account will remain suspended indefinitely. Further communication in this regard will not result in the reinstatement of your account. In addition, any new accounts created to circumvent this action will result in similar action.

Again, we desire a safe and positive buying and selling environment for each of our members. Although this decision is unfortunate, it was done with the entire eBay Community in mind.

A személyim scanneltem be és a bankkivonat pdf-et küldtem el.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#60007) Norbi29 válasza V/ (#60001) üzenetére


Norbi29
tag

Igen,van egy link,de onnan nincs tovább. Vagy telefon, belföld esetén,vagy mail. Amit már megtettem.

Nem lehetett képet csatolni.

Arról a mail címről írták,hogy keresgéljek egy nálam nem létező fület :D

és innen jött a válasz: customerhelp_au@ebay.com Ausztrália?

[ Szerkesztve ]

(#60008) V/ válasza Norbi29 (#60007) üzenetére


V/
Topikgazda

De egy linket ahol megtalálják a képet -van képtároló oldal- a szövegbe be lehet írni, azt linket is hogy hol nézzék meg a nyomkövetési információt, vagy azt szöveget bemásolni stb.

(#60009) V/ válasza Met (#60006) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi pénzed van rajta? Semennyi. Nem tudsz újat létrehozni?
Valamiért ez úgy tűnik nem állítható vissza, de már nem emlékszem a problémádra.

(#60010) V/ válasza Norbi29 (#60007) üzenetére


V/
Topikgazda

Az új help oldalon az van amit írtam, Ausztráliában van ez a központ, nincs jelentősége.
Van ilyen téma is:
Subject: Seller is shipping to the wrong address
A sok item közül valamelyikhez beírhatnád.
De a legfontosabb. A Paypal mit indítottál és az hogy áll?

[ Szerkesztve ]

(#60011) Met válasza V/ (#60009) üzenetére


Met
nagyúr

Újra regelek azzal nincs gond csak nem értem.
Felraktam egy terméket azt törölték, felraktam mást utána jött a felfüggesztés.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#60012) D@ny7 válasza V/ (#60004) üzenetére


D@ny7
aktív tag

Köszi :)
Még maradt 843 FT a paypal-on, gondolkodom hogy rendeljek még, vagy hagyjam rajta, esetleg utaltassam vissza. Érdemes egyáltalán ezt a kis összeget vissza utalni róla?

(#60013) kiszi07 válasza D@ny7 (#60012) üzenetére


kiszi07
senior tag

Ezt te tudod, elvileg semennyit se vonnak le. Max 5 Ft-ot a váltás miatt.

Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace

(#60014) Norbi29 válasza V/ (#60010) üzenetére


Norbi29
tag

A PP-n elindítottam amit írtál.nem jött semmi reagálás.valszeg nem is fog.
Ebaynek meg most azt írtam,hogy csak az egy mail cím van,amire az előzőt is írtam.
de már jött is válasz,lehet csak automata :D

Thanks for contacting eBay Customer Service.

We know you need to get your question answered quickly, and in most cases, you'll get a reply from us within 24 to 36 hours. But depending on the question you asked and how many other questions we have to answer right now, it might take up to 72 hours for you to hear back from us.

It will slow things down if you send more than one message about the same issue. We'll answer as soon as we can.

If you need to contact us about anything else, here's how:

(#60015) V/ válasza D@ny7 (#60012) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem érdemes, de kipróbálhatod mennyi idő azt átfutása, ha majd később nagyobb összeg maradna fent.
De úgyis fogsz még vásárolni. Maradhat is. Kamatozni nem kamatozik, de a bankodban sem sokat kapnál a 800 Ft után.

[ Szerkesztve ]

(#60016) D@ny7 válasza V/ (#60015) üzenetére


D@ny7
aktív tag

Köszi. Alszom rá egyet :)

(#60017) Norbi29 válasza Norbi29 (#60014) üzenetére


Norbi29
tag

Közbe jött respond A PP-on az eladótól.

A pofám leszakad tőle. annyi a reagálása,hogy 2szer elküldte az eddig is ismert track számot.

Kigúvad a szemem,de akkor is azt látom,mint eddig.Biztos az én monitorommal van a problem,hogy nem mutatja tovább az eseményeket március 3-tol

(#60018) V/ válasza Norbi29 (#60017) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel ezt a választ nem tudod elfogadni, mehet az Escalate this dispute to PayPal claim. itt viszon legyél figyelmes.
A Paypal nézni fogja hogy mit írsz, mindenféleképp írd be annak a nyomkövetési oldalnak a linkjét, és a számot, ahol megtudják nézni és konkrétan leírni a teljes címedet és hogy nem arra, hanem Kanadába küldte.
Hogy a csomag nem veszett el, hogy a kanadai posta az ottani szabályok alapján visszaküldte neki. Ezt ő letagadja.
Mivel minden adatot pontosan megkapott, ennek ellenére nem teljesítette a kötelezettségeit, és te nem kaptad meg a kifizetett árukat.
Azt is tedd kétségessé, hogy azon a képen amit küldött, nem-e egy kanadai vevőnek küldött küldemény nyomkövetési számát másolta a képre. Én jártam már így, meghamisította az eladó a képet.
Amit állít, hogy majd a postai biztosításból kifizet az ellentétes a vásárlói védelem alapelveivel, mivel nincs arra semmi biztosíték, hogy megtérítik a valójában el sem veszett küldeményt, mert a biztosítás csak elvesztésre vonatkozik.
És legvégén is azt hangsúlyozni, hogy az Európában lévő Magyarországra kellett volna megérkezni.

[ Szerkesztve ]

(#60019) Norbi29 válasza V/ (#60018) üzenetére


Norbi29
tag

Nem fogadtam el a válaszát és kb ezeket már le is írtam a PP-nak
viszont arra kattintottam,hogy continue claim

(#60020) tvamos


tvamos
nagyúr

Sziasztok!
Február 9-én (azaz 58 napja) rendeltem egy objektívet az ebay-en. szerintetek várjak még, vagy kérjem vissza a zsetont? Nincs tracking.

[ Szerkesztve ]

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#60021) V/ válasza tvamos (#60020) üzenetére


V/
Topikgazda

Honnan várod? Mi volt az várható érkezés utolsó dátuma?

(#60022) D@ny7 válasza V/ (#60004) üzenetére


D@ny7
aktív tag

Ha csak annyit látok a Purchase History-ban, akkor valamit nem jól csináltam, vagy máshol keressem?

[ Szerkesztve ]

(#60023) V/ válasza D@ny7 (#60022) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól csináltál mindent. Ahogy az Összefoglalóban is írva van, ebben az esetben a vásárlás napjától számolt 30 nap a várható érkezési idő és ha az letelik onnantól van 30 napod case-t indítani.

(#60024) D@ny7 válasza V/ (#60023) üzenetére


D@ny7
aktív tag

Köszi. :)) Én jobb szeretném ha ezúttal meg is jön.

(#60025) pela03


pela03
csendes tag

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a PP számlámat bármelyik unicredit bankban feltölthetem?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv

(#60026) V/ válasza pela03 (#60025) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, van az Unicredit számla a Top Up-nál, az a Paypal-é, az bármely fiókjukban ingyen feltölthető a nevedre.
De a másik módszerrel bármely bankfiókban az adott bank belső számláján keresztül feltölthető ingyen.
De van Paypal fórum ott vannak segédanyagok az Összefoglalóban

(#60027) pela03 válasza V/ (#60026) üzenetére


pela03
csendes tag

Köszönöm.
Akkor átnézek oda is.

Üdv

(#60028) VipJoco


VipJoco
tag

Hali. Egy kis segítségre lenne szükségem. Rendeltem egy csomagot aliexpressen, a csomag DHL-el érkezik és 23$ szerepel a csomagon. Ma kaptam a dhl-től egy sms-t, hogy küldjem el az email címem, meg is történt és kaptam egy emailt amiben kérik: fizetett összeg igazolása, áru neve, feladó pontos neve címe, fizettem-e szállítási díjat.
Mivel ali leszedi a kártyámról a pénzt így nincs számlám, azt se tudom ki az aki eladta. Ilyeneket hogyan kell igazolni és miért?

(#60029) havri1 válasza VipJoco (#60028) üzenetére


havri1
félisten

Vámeljáráshoz kell. EU-n kívülről rendelted?
A hivatalos dokumentumok alapján fogják kiszámolni a fizetendő összeget. (27% áfa + esetleges vám, illetve a közbenjárási díj) Az, hogy mi van a csomagra írva, semmit nem jelent, nem is nézik.
Meg kell adni a hivatalos adatokat. Számlakivonat ezen része, ali link, stb.
DHL-nek vastagon fog a tolla e téren, erre számolj. Maga a vámeljárási költség elég magas.

Egyébként: Aliexpress tapasztalatok

[ Szerkesztve ]

havri

(#60030) tvamos válasza V/ (#60021) üzenetére


tvamos
nagyúr

Ezt látom most.
Location: shenzhen , China
Ship date: Feb 16, 2016
Delivery: Est. arrival on or before Mar 15, 2016 4:00pm

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#60031) V/ válasza tvamos (#60030) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor április 15-ig él a védelem, jövő hét szerdáig még várhatsz, de ha holnap nem viszi a posta akkor akár indíthatod a case-t.

[ Szerkesztve ]

(#60032) tvamos válasza V/ (#60031) üzenetére


tvamos
nagyúr

Paypalon?

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#60033) stigma


stigma
addikt

Sziasztok!

Ismerösöm/munkatársam eBay-en rendelt egy kütyüt (Flycam), melynek összefe ~40k volt, melyhez free shipping tartozott. (Maga az eszköz kb ~3kg)
Kérdésem az lenne hogy erre még mindenképp számolja rá majd a 27%-ék adót, illetve ezen felül még van valami plussz költség, amire számolhat?
Mik a tapasztalatok, eddig , ha Indiából rendelsz azt már néztem hogy olyan 10-70 nap lehet a kiszállítás ideje max.

Bocs hogy ilyet kérdezem de nekem az 1.hszben lévő díjtáblázatból ezt nem tudom kikalkulálni.

....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...

(#60034) DonThomasino válasza V/ (#59983) üzenetére


DonThomasino
veterán

Még nem járt le a szállítási határidő és már ott van a case nél
I want to refund
I want the item

A Summary buy listában egyetlen 1 gomb resolve a problem.
A more action nél szintén 1 hide order.

Akkor ez ennyi volt bukta?
:R

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#60035) DJ. Ru$y válasza stigma (#60033) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Számoljon azzal, hogy jön a postától egy levél, hogy adja meg az adatokat róla mit rendelt, számla stb. Szóval igen, erre jöhet még a 27%, amit a postásnak kell fizetnie majd, ha VÁM-olják.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60036) tvamos válasza DJ. Ru$y (#60035) üzenetére


tvamos
nagyúr

Meg a postának az ügyintézési díj. (Vagy minek hívják.)

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#60037) DJ. Ru$y válasza tvamos (#60036) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Azt hittem benne van a téma összefoglalóban, ezért nem írtam oda, mert írta, hogy elolvasta, de most nézem, hogy nincs, így igaz 2000 Huf kezelési költség.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#60038) stigma válasza DJ. Ru$y (#60035) üzenetére


stigma
addikt

:R , köszi a gyors választ/ válaszotokat.

....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...

(#60039) V/ válasza tvamos (#60032) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az eBay-n, miért akarod kihagyni az alap vásárlói védelmed?

(#60040) V/ válasza DonThomasino (#60034) üzenetére


V/
Topikgazda

Mit írt az eladó? Azt javasoltam, kérdezz rá.
A resolve a problem link az ami viszi tovább a case-t.
More actionnál az lenne a Contac seller, itt lehet üzenni,
Vagy ezt választva I didn’t receive my item és ha van alul a link Please contact the seller
vagy ha ez nincs akkor I have a question about using my item or I want to send the seller a message és alul a Contact the seller kék gomb
Nem buktál még semmit.

[ Szerkesztve ]

(#60041) V/ válasza DJ. Ru$y (#60037) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem ha az Összefoglalóban lévő Magánszemélyek részére érkező küldemények vámkezelése !!ÚJ!! linkre kattint, akkor elviszi a Posta vámügyitézős oldalára és ott minden kérdésére választ talál.
Ott még ilyen is van:
Javításra vagy cserére kiküldendő áruk feladásának menete és A vámteher visszaigénylés menete hibásan leszállított termék esetén Amikről itt szoktunk agyalgatni.

Mivel évent 2* szokott árat emelni a Posta -van amikor nem mindent emel- szerintem nem célszerű fixen beírni a vámeljárási költséget, amikor az említett oldalon megtalálható az aktuális díjszabás is.

[ Szerkesztve ]

(#60042) DonThomasino válasza V/ (#60040) üzenetére


DonThomasino
veterán

Ok.
Írtam neki hogy feladta e és mikor...
:R

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#60043) tvamos válasza V/ (#60039) üzenetére


tvamos
nagyúr

Mert amikor letelt az expected, azonnal irtam nekik levelet, hogy nem jo a tracking. Miutan 3 napig nem valaszoltak, reklamaltam. Akkor persze mar valaszoltak, de kimagyaraztak magukat. No, ekkor en lezartam, igy az ebay nem enged megegyszer reklamalni. (Vagy rosszul csinalom.)

[ Szerkesztve ]

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#60044) V/ válasza tvamos (#60043) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos úgy van, hogy nem lehet reklamálni. Valamelyik nap írtam is. Nem jön meg okkal case, megegyezünk, újra küldi, akkor ugye ezt zárjuk.
Amikor megjön kiderül hogy valami gond van, a nem felel meg a leírásnak case- nem indítható, mert előtte egy case-t, aminek nincs köze egymáshoz megnyitottunk. :W Ez baromság..

[ Szerkesztve ]

(#60045) kenny123


kenny123
addikt

Sziasztok!

Haver rendelt egy ~20ezer forintos LCD-t tabletbe, amiről kiderült hogy nem jó, valószínűleg nem szállitás közben sérült.
Caset nyitottunk, ott azt ajánlotta az eladó hogy küldjük vissza, és visszautalja a pénzt.
Kérdés, hogy a postai költséget ilyenkor kinek kell fedeznie? Elvileg olyan 20.000 pénz körül lenne a visszakuldes, de ha azt nem terítik meg, akkor felesleges lenne.
Valaki segítene rendbe tenni a dolgokat?

Köszi!

yo

(#60046) V/ válasza kenny123 (#60045) üzenetére


V/
Topikgazda

Alapból a vevő fizeti. Mivel akarjátok küldeni? Egy 10" tablet kijelző postai úton történő visszaküldése Kínába minden extrával 20000 Ft értékbiztosítással 7260 Ft. Amit a Paypal kifizet, ha kéred.

(#60047) csaba17


csaba17
senior tag

helósztok
egy ismerősöm feleségének rendeltem egy bézs színű táskát.
tegnap kaptam üzenetet, hogy azok gyári hibásak, és hogy esetleg megfelelne e feketében.
más színben nem kell, illetve én találtam egy másik eladót aki majd 500ft-tal olcsóbban adja.
az eladónak visszaírtam ,hogy akkor jöhet vissza a pénzt.
ma kaptam egy olyan emailt, hogy ő indít egy törlést, én meg fogadjam el.

'We are sorry for the inconvenience, how about we help you cancel this order, then you will get our refund, is it ok?

This is very simple, I can send you a cancellation request, then you agree to cancel, then you will get our refund via the cancellation request and the order will be ended, is it ok?'

ebben lehet átverés? szóval elfogadom, és a pénzt mégsem kapom vissza, vagy akármi.
vagy ez így full megbízható, nincs semmi kockázat benne.

(#60048) Cyborg


Cyborg
őstag

Sziasztok,

megjött az okosóra, amit rendeltem, működik, meg minden, de ferde a gombja.
A gazdája, akié lesz, még nem látta.
Hogy álljak neki, mit lehet kihozni a helyzetből általában?
Full refund vissza postával, vagy esetleg 25% engedmény, és megtartom a cuccot?

(#60049) V/ válasza csaba17 (#60047) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem átverés, te kezdeményezed, ő elfogadja és refundként visszakapod a pénzed. Ez az eljárási rend.
A cancel order és a vásárlói védelem, oly mértékben függ össze, ha elfogadja köteles visszaadni az árat, ha nem fogadja el köteles elküldeni azt az árút amit megvettél, ha afeketét küldi el, akkor nem felelt meg a leírásnak case és visszakapod a pénzedet.
Nem látom, hogy lenne itt átverés.

(#60050) V/ válasza Cyborg (#60048) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyenesítsd ki :) , javítható, de ez max 5% a hiba miatt.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.