Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58651) flymi válasza V/ (#58649) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ha közvetlenül a contact seller-re megyek a fent leírt módon, ezek közül lehet választani:

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#58652) V/ válasza anorche1 (#58650) üzenetére


V/
Topikgazda

Hagyd a csudába, ezek lesznek azok a csomagok, amelyek a GB holland csomagos központjában elszoktak veszni :F
Az eredeti címzett úgyis reklamál, a cég újra küldi neki, amikor ezek szerint megtalálják random elküldik valakinek, biztos kaptál már NL végű ragszámos csomagot és ott a címed a rendszerben, ne foglalkozz vele.

(#58653) V/ válasza flymi (#58651) üzenetére


V/
Topikgazda

Mikor volt ez a nem vásárlás? Mert ha az eladó indított nem fizetett a vevő case-t, akkor már nem kezdeményezheted. Az marad, hogy nem fizeted ki. Kapsz egy szürke pontot. :Y

[ Szerkesztve ]

(#58654) flymi válasza V/ (#58653) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Január 24, este 8:29-kor volt vége az aukciónak. Ma délelőtt 9:47-kor kaptam a fizessek e-mailt e-baytől.
Ma délután írtam az eladónak. Csak nem indított még case-t...

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#58655) V/ válasza flymi (#58654) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott kellene lenni, nézd meg, hogy ha másik ebay oldalon lépsz be ott sem látod-e a megadott helyeken a Cancel ordert, illetve nem írtad hogy mit használsz ne mobil vagy android felületen lépj be.
Végső ötlet, ha nem akarod megvenni, ne fizesd ki.

Én ilyet látok:

[ Szerkesztve ]

(#58656) flymi válasza V/ (#58655) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem telefonról vagyok, asztali gépről nézem.
Sajnos se a német oldalon, se .com-nál nincs ilyen opció... :(

Azt se igazán értem, miért küldi drágábban. Rendeltem picit nehezebb cuccot is németből, posta fele annyiért volt. Mondjuk szíve joga válogatni a fuvarozó cégek között, csak furcsállom.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#58657) V/ válasza flymi (#58656) üzenetére


V/
Topikgazda

Privátba elküldenéd a linkjét, rá nézek, nem lehet olyan hirdetést feltenni, amelynél nem lehet kérni a törlést, egyszrűen nincs ilyen opció, mivel az az eBay alaprendszerébe be van építve.

(#58658) hódmaci


hódmaci
senior tag

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni hol és hogyan kell reklamálnom ha nem kaptam meg az árut?
Vissza szeretném kapni a pénzt ha lehet.
Amennyiben nem gond lépésről lépésre mert gyatra az Angol tudásom.
Köszönöm.

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#58659) V/ válasza hódmaci (#58658) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt leírtam, képekkel illusztrálva, a keresés is segített volna.
Csak akkor lehet indítani ezt a case-t, ha a szállítási határidő már letelt.

[ Szerkesztve ]

(#58660) Sátán44 válasza V/ (#58642) üzenetére


Sátán44
addikt

Pont volt egy ilyen vásárlásom, így meg is tettem. Köszönöm!

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#58661) flymi válasza V/ (#58657) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Délután kũldõm! Köszi!

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#58662) Surci1


Surci1
tag

Sziasztok. Azoktól kérnék egy kis segítséget, akiknek volt már dolguk olasz postával. Vettem napszemüveghez egy oakley nyakbakaszthatós pántot. Az olasz eladó fel is adta jan.7-én, 3 eurót fizettem a postáért ami "Posta Prioritaria Internazionale" volt. Azonban a purchase history-ban a terméknél nincs estimated delivery. Ezt jeleztem az eladónak, ő meg válaszként közölte, hogy az economic shippment általában 15-20 munkanap. Tudom hogy a szállításnál bármi közbejöhet és csúszhat, de Nápoly mellől Magyarországra a szállítás eltarthat 3 hétig?
Azt jól tudom, hogyha egy terméknél nincs estimated delivery megadva, akkor a szállítás napjától számított 30 napig van case nyitásra lehetőség ebay-en?

(#58663) V/ válasza Surci1 (#58662) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utolsó kérdésedre, jól tudod.
Elsőbbségit ír, az max 7 nap szokott lenni, már ha úgy küldte. Tőlünk 3-5 nap oda az elsőbbségi Szicília távoli csücskébe is.
A Posta Prioritaria Internazionale az nem egyenlő azzal amit ő válaszolt, economic shippment

[ Szerkesztve ]

(#58664) Surci1 válasza V/ (#58663) üzenetére


Surci1
tag

köszi az infót, akkor jól sejtettem hogy valszeg "gazdaságos" postával adta fel ahelyett amiért én 3 eurót fizettem

(#58665) spidersoft


spidersoft
senior tag

Üdv! Rendeltem egy telefontokot, helyette egy tökmás készülékét kaptam. Írtam az eladónak, szánjabánja, ajánlotta és küldte is refundot. Ez még nem is lenne annyira érdekes. Megrendeltem egy másik eladótól, akitől ugyanúgy rosszul, és pont ugyanolyan tok jött, mint az elsőtől, ráadásnak a feladó címe is megegyezik, tehát vélhetőleg ugyanonnan dropshippeltek mindketten, és a probléma a raktárnyilvántartásban leledz. Írtam neki, válaszolt, hogy refundolna... megkértem, hogy zongorázza le nekem a bolttal, hogy mi van, és küldessen egy olyan tokot, amit venni szerettem volna, mert nem akarom megrendelni egy véletlenszerűen kiválasztott harmadik eladótól a harmadik tokomat, ami ugyancsak nem megy rá az illető telefonra...

eddigi levelezés -- egyik csomag -- másik csomag

...elég rég volt, hogy angolt tanultam, remélem azért nagyjából érthető lesz, amit írtam, meg főleg amit szeretnék... valakinek volt már hasonló esete? :)

(#58666) totyak


totyak
aktív tag

Úgy tűnik, hogy nem akar megérkezni egy termék kínából. Már majdnem egy héttel az utolsó megjelölt érkezési dátum után vagyok. Gyanús, hogy valami gond lehet az eladóval, mert az utóbbi időben csak úgy szórják rá a negatívokat, pedig előtte meg több tízezer pozitívja volt, ezért is mertem tőle vásárolni. Nem nagy tétel, pár ezer forint. Lényeg, hogy elolvastam a leírást, ennek nyomán holnap küldök neki egy levelet. Ha nem válaszol indítok egy case-t. Ha ott ugyanazt leírom, mint előtte a privát levelezésben, az elegendő? Ha erre sem reagál, akkor jön a claim. Ekkor mennyi idő az, míg az ebay/paypal dönt az ügyben és milyen százalékban ítélnek a vásárló irányába pozitívan? Első alkalom lenne, hogy ilyet intézek, eddig semmi bajom nem volt vásárlásnál. Paypal-lal fizettem, de nem bankkártyán keresztül, hanem a PP-ra volt pénz utalva.

Köszönöm

(#58667) V/ válasza totyak (#58666) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyugodtan várhatsz 10-14 napot, akkor még mindig fele meg lesz a 30 napnak. Én még várnék a helyedben.
Ha case-t indítasz akkor az eladónak 3 napon belül reagálnia kell, arra ezt fogja válaszolni, hogy várj még.
Írhatsz is de akkor is azt fogja kérni, hogy várj még egy kicsit.

[ Szerkesztve ]

(#58668) mokas_gizi

Sziasztok!

Azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy paypal számla nyitásához csak dombornyomásos kártya jó vagy egy sima bankkártyát is elfogadnak...???
Nekem csak sima kártyám van, dombornyomásoshoz úgy tudom komolyabb fizetés kell...

Köszönöm a segítséget!

(#58669) havri1 válasza mokas_gizi (#58668) üzenetére


havri1
félisten

Sima VISA (Electron) is jó.
De még az se kell, csak egy opció. Nem kötelező kártyát hozzárendelni.

[ Szerkesztve ]

havri

(#58670) hódmaci válasza V/ (#58659) üzenetére


hódmaci
senior tag

Köszönöm,megtettem.
Mennyi idő kb múlva kapom vissza a vásárlás árát?
Mert ezt amit írtál már megtettem 1,5 hete és azóta semmi.
Vagy még ezek után kellene tenni valamit?

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#58671) V/ válasza hódmaci (#58670) üzenetére


V/
Topikgazda

Az gond, mert az eladónak 3 napon belül valamit reagálni kellett volna, neked meg azután tovább kellett volna vinni a dolgot. Él még a megnyitott case? Nekem 2 napon belül jött a refund a case indítástól számítva. Január 6-án kértem 8-án megkaptam.
Persze várhattam volna még 3 napot, mert utána csak megérkezett, és fizethettem ki újból.

[ Szerkesztve ]

(#58672) hódmaci válasza V/ (#58671) üzenetére


hódmaci
senior tag

1 request or case is still open
ez szerepel még,vagyis igen még él.

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#58673) V/ válasza hódmaci (#58672) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor léptesd tovább a dolgot.

(#58674) Sátán44


Sátán44
addikt

Egy korábbi vásárlásomtól számítva eltelt 30 nap és az eladó nem értékelt. (Tudom 60 nap áll rendelkezésére.) Érdemes ilyenkor kivárni a 60 napot, vagy üzenjek az eladónak?

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#58675) somnia válasza Sátán44 (#58674) üzenetére


somnia
őstag

Nem kötelező értékelni.

(#58676) Sátán44 válasza somnia (#58675) üzenetére


Sátán44
addikt

Ok, köszönöm. :U

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#58677) spidersoft válasza spidersoft (#58665) üzenetére


spidersoft
senior tag

Hello,my friend, we will refund to you in 24 hours, you can check your Paypal, could you leave us positive feedback with 5 stars after you get money?wait your reply, have a nice day! -- és el is küldte.

:(((

Ilyenkor? Keressek egy másik dropshippert, akinél mondjuk másféle fotók vannak, és az vélhetőleg nem ugyanannak a boltnak a tagja? Valakinek ötlet?... Előre is köszönöm az infót! :R

(#58678) V/ válasza spidersoft (#58677) üzenetére


V/
Topikgazda

Keressél egy másik eladót, de nem biztos hogy nem ugyanazt kapod.
Nem egészen az az értelme (dropshipper) annak amit írsz, mert a kiskereskedő a webáruházába feltölti a nagyker teljes termékpalettáját, akár több ezer terméket, anélkül hogy bármit megvenne raktárra és ez a nagyker szempontjából több különböző partner lehet.
Nem azonos bolthoz tartoznak, hanem ugyanaz a "beszállítójuk".

Vagy keressél konkrétan a telefon típusra, hátha lesz más ajánlat.

[ Szerkesztve ]

(#58679) spidersoft válasza V/ (#58678) üzenetére


spidersoft
senior tag

Ha átmenne a kezén a csomag, akkor tudná, hogy a nagybetűvel ráírt N640 nem 950-et jelent. Az elsőnél még elkönyveltem tévedésnek, de mikor másodszorra is ugyanazt küldték rosszul (és nem random más tokot, hanem ugyanazt), akkor már gyanússá vált, hogy nem eladói tévedés, hanem a "950" nevű raktárhelyre valaki rossz raklapot tolt be. Ráadásnak mindkét csomag ugyanarról a címről ugyanolyan borítékban és címkével érkezett. Emiatt gondolom, hogy ez a két ebayer csak ügyintéző-eladó, akik felveszik a rendeléseket és tolják egyből a boltnak, és a termékkel még érintőlegesen sem találkoznak. Tudtommal ez a dropshipper (tehát aki nem találkozik a termékkel, hanem a rendelést tolja a bolt felé, és a bolt egyből a vevőnek küld, visszafelé már kihagyva a láncból azt, akit eladónak hittünk), azért is írtam azt. Szerintem bevállalok egy másik eladót, akinél más képek vannak feltöltve, hátha az nem ugyanabból a raktárból intézi a cumót... nem nagyon van jobb ötletem... köszönöm a választ!

(#58680) zsupyro válasza V/ (#58551) üzenetére


zsupyro
tag

Jan. 15-én feladtam a visszárut, 23-án célországba megérkezve, azóta semmi hír. Érdemes zaklatni az eladót vagy várjak még?
Más. Rendeltem dec 16-án egy tokot, estimated delivery a héten járt le, tracking szerint már decemberben megérkezett az országba.Hol lehet? Mit írjak ilyenkor?

(#58681) radi8tor válasza zsupyro (#58680) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Persze.

Más: ha decemberben megérkezett, akkor a postahivatalban kellett volna utána kérdezned. 10 nap után visszaküldik a feladónak ha ott várt rád.

⭐ Stella

(#58683) pellesmartin válasza radi8tor (#58681) üzenetére


pellesmartin
tag

Hello. Ebayrol rendeltem egy telefontokot,tegnap megjött de a szélén a keret törötten érkezett meg.
Írtam egy üzenetet neki,jó helyre írtam? Van siker,hogy újat küld?

(#58684) havri1 válasza pellesmartin (#58683) üzenetére


havri1
félisten

Itt kérdezted? Mobilos nézetből nekem nem jön le. Aúgy szvsz jó helyen.

havri

(#58685) zsupyro válasza radi8tor (#58681) üzenetére


zsupyro
tag

Köszi.
Malaysiaból jött a csomag, a malaj posta oldalán csak annyit írnak hogy az országba érkezett, magyar posta oldalán nincs infó. Máskor ki szokták hozni címre ha nem vagyok elérhető hagynak értesítést. :(

(#58686) V/ válasza zsupyro (#58685) üzenetére


V/
Topikgazda

Néha vissza olvasva hasznos informácikat lehet találni.
Többen leírtuk már, hogy ami a maláj postával jön, azoknál a bejegyzéseknél csak a felvétel dátuma az igaz. Ami utána van írva az mind kamu.
Fogadni mernék, hogy a csomagod 11:50-kor érkezett meg Magyarországra és 30-35 óra volt az út. HAMIS, valótlan bejegyzés.

[ Szerkesztve ]

(#58687) pellesmartin válasza havri1 (#58684) üzenetére


pellesmartin
tag


Contact the seller-re léptem

(#58688) gardener


gardener
senior tag

Be lehet valahol állítani, hogy Alapértelmezett legyen terméktelálatok mejelenítésénél a "Prince + Shipping: lowest First"?

Szeretném még alapértelmezettnek beállítani, hogy a "Buy it Now" terméket mutassa.

Ha belehet, akkor hol találom ezeket a beállításokat?

köszi.

(#58689) V/ válasza gardener (#58688) üzenetére


V/
Topikgazda

A bal szélen a 3 vonal vagy jobb szélen a 3 pötty. A mobil appp nem teljes mértékben konfigurálható. Alapértelmezettként mindent fix áras és licitált terméket felad.
De beírod a kereső szót, Advanced Search
ott tudod állítani a
Buying formats Auction, vagy Buy It Now
Sort by Price + Shipping: lowest first és a többi

(#58690) havri1 válasza pellesmartin (#58687) üzenetére


havri1
félisten

Igen, itt kell írni neki.

havri

(#58691) gardener válasza V/ (#58689) üzenetére


gardener
senior tag

Köszi. Igen. De én az alapértelmezést szeretném megváltoztatni. :U

(#58692) V/ válasza gardener (#58691) üzenetére


V/
Topikgazda

Leírtam a módszert, az használható. De egyébként mindig leválogatja az összes találatot, az hogy automatikusan a Buy it now-ra ugrik, vagy te kattintasz rá, annak szerintem nincs jelentősége.
A listázsát azt megjegyzi, és amit beállítottál a következő belépésnél a keresésnél az lesz az alapértelmezett, a másiknál meg katt arra amit nézni akarsz.

[ Szerkesztve ]

(#58693) zsupyro válasza V/ (#58686) üzenetére


zsupyro
tag

Köszi. És bocsi, tényleg nem olvastam vissza rendesen. Stimmel a 11:50 is. Hát nem gondoltam volna hogy ilyen létezik,múltkor okosórát rendeltem Malaysiábol ,de körömlakkot kaptam :D,úgy érzem onnan nem rendelek többet. :)

(#58694) V/ válasza zsupyro (#58693) üzenetére


V/
Topikgazda

Némelyik kínai is a maláj postával küldi, pl. Shenzenből átszállítják Kuala Lumpurba és onnan jön a gép Európába, no ez nem fér bele 36 órába, mivel nem mindennap van járat, heti 3-4 csak.

(#58695) havri1 válasza zsupyro (#58693) üzenetére


havri1
félisten

Üdv a klubban :)

havri

(#58696) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Kissé figyelmetlen voltam és sztem most meg lesz az eredménye. Licitáltam egy akkutöltőre. A gond az, hogy ki az eladó. számokból áll a neve és semmit nem árul, de jönnek neki a pirosak és hiába lett kifizetve nem reagál az üzire, hogy ugyan mikor postázza. Mit lehet tenni vele azon túl, hogy várok?

(#58697) Darko_addict


Darko_addict
őstag

Sziasztok Urak!

Van egy nívós jazzgitárom, igazi régiség és ritkaság. Magyarországon eddig nem találta meg a közönségét, így arra gondoltam, feltenném eBay-re.
Épp olvastam [ezt] a cikket és gondoltam megkérdezem tőletek, mire érdemes figyelni, vagy totál kezdőként (mint eladó) inkább ne foglalkozzak vele segítség nélkül.
A gitár ára állapottól és egyéb tényezőktől függően 700-800,-Euro között mozog, és még a PK-ra sincs tippem.

Szóval, ha van bármi jó tanácsotok, szívesen meghallgatom. Azt jól láttam, hogy az eBay elkéri a vételár 10%-át jutalékként? :N

:R

U.i.: Az eBay-en írt dolgokat én is el tudom olvasni, inkább a kisbetűs részekre lennék kíváncsi, amik akkor jönnek, ha valaki jártas és sok dologgal találkozott már szemben.

[ Szerkesztve ]

Don't give up your dreams. Keep sleeping.

(#58698) radi8tor válasza Kolondrum (#58696) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ha még nem járt le a legkésőbbi becsült - Estimated Delivery ideje, akkor még nem nyithatsz case-t.

⭐ Stella

(#58699) Kolondrum válasza radi8tor (#58698) üzenetére


Kolondrum
félisten

Tehát március 10. Öröm boldogság! :R

(#58700) V/ válasza Darko_addict (#58697) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálam nem így működött, működik a rendszer. Mondhatnám azt hogy hülyeség egy része.
Alapesetben a paypal 21 napig nem enged a pénzhez hozzáférni, ez így van, ha eléri valaki a szerződési feltételekben meghatározottakat, ez nem lesz. De ezzel nincs gond, a vevő védelem az elsődleges.
Fizetési határidő sehol nincs a felszólító e-mailben, ez hazugság, rendesen benne van.
ugyanis a fontban kiállított számlát nem lehet fontban paypallal fizetni. Mindig így fizetem
Automatikus számlázás van a követő hó 15-ig és utána az általam meghatározottak szerint a Paypal egyenlegről vonják a jutalékot, ami 10%, az eladási ár és szállítási költség egyben.
A paypalról bankszámlára történő átutalást elindítottam, de ez akár még további egy hetet vesz majd igénybe Nem a Paypal-től függ elsődlegesen az idő, hanem a számlavezető banktól, pl. 01.22-én pénteken küldtem pénzt az 2016.01.25-én volt a számlán. Ez testvérek közt is 2 banki munkanap. Nem egy hét.
Az eBay és Paypal jutalékra 14%-ot szoktam beépíteni az eladási árba (10+3,4), ami soknak tűnik, de a Vatera hiába 6%-os, itt bizony devizát kapok, míg ott a Forintot és az eladás azért ott sem probléma mentes.
Azonkívül elfelejti azt is megemlíteni, hogy a mi bankjaink is használják a deviza vételi és eladási árfolyamot nem csak a Paypal és a vételi az mindig kevesebb mint az eladási.

És itt az utolsó hozzászólás:
"eBayen rosszabb eladni, mint Vaterán"
nem rosszabb csak nem hülyéknek való

No comment.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.