Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59901) radi8tor válasza Tatombak (#59900) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Gondolom azért van ez, mert szerintük két ebay fiókot használsz egyszerre.
Ha nem tudsz angolul, akkor eleve felejtős ebay, mert a vevők kérdéseire sem tudnál válaszolni.

⭐ Stella

(#59902) Tatombak válasza radi8tor (#59901) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Azért más levelekre válaszolni ,mint telefonálni :)
Szerinted mit tegyek ?

(#59903) radi8tor válasza Tatombak (#59902) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ne tőlem kérdezd. :N Ha nem igazolod magad nem fogsz tudni hirdetni ebay-en (még akkor sem ha újra regisztrálsz).

⭐ Stella

(#59904) Tatombak válasza radi8tor (#59903) üzenetére


Tatombak
csendes tag

3-4 éve árulom és veszem a portékákat ezzel a felhasználóval (soha nem is volt másik) ,ez nem elég nekik ???
Nem értem ezt ... :(

(#59905) radi8tor válasza Tatombak (#59904) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Gyanús tevékenységet észleltek, neked igazolnod kell magadat. Ez ellen nem sokat tehetsz.
Kb olyan, mint amikor több év után kizárt Google a saját fiókomból mert szerinte feltörték azt. De mivel nem volt titkos kérdés rögzítve nem is engedtek vissza soha. A szolgáltatónak joga van bármikor felfüggeszteni a hozzáférést. Vásárolni tudsz, de eladni csak akkor fogsz tudni, ha igazolod magad. Keress egy ismerőst aki jól beszél angolul és közösen hívjátok fel. Kérdezni fognak rólad, tehát ott kell állnod mellette.

⭐ Stella

(#59906) Tatombak válasza radi8tor (#59905) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Köszönöm !

(#59907) Tatombak válasza Tatombak (#59906) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Szerinted ,ha írok nekik esetleg az még segíthet ?

(#59908) radi8tor válasza Tatombak (#59907) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem. Telefonon kell őket felhívni.

⭐ Stella

(#59909) Tatombak válasza radi8tor (#59908) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Kösz !
Gondolom olcsó lesz :(

(#59910) havri1 válasza Tatombak (#59909) üzenetére


havri1
félisten

Voip-on hívd őket, pár cent / perc.

havri

(#59911) Tatombak válasza havri1 (#59910) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Segíts légyszi ,mi az !

(#59912) somnia válasza Tatombak (#59911) üzenetére


somnia
őstag

(#59913) zeon.hu válasza Tatombak (#59911) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Ez talán többet segít: Voip topik, tetején az összefoglaló.

#?*@&!

(#59914) Tatombak válasza zeon.hu (#59913) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Köszi szépen ,ez valóban segítőbb hozzászólás ,de .....
Nem olvasgatom végig ,mert még ma szeretnék lépni ez ügyben ,gondolom ez a lehetőség nem elérhető ilyen hamar (UPC-m van).
Azt sem tudom ,hogy arról hívjam ,vagy mobilról ....

(#59915) zeon.hu válasza Tatombak (#59914) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Ha van net, mindegy miről hívod, csak a megfelelő kliens legyen telepítve és beállítva akár telefonon, akár asztali gépen. És legyen regisztrációd meg feltöltött egyenleged valamelyik voip szolgáltatónál.
Ok, ez nem 2 perc.

#?*@&!

(#59916) Tatombak válasza zeon.hu (#59915) üzenetére


Tatombak
csendes tag

Azért köszi !
(azt azért nem értem ,hogy az Ebay-hu -n miért nem lehet ezeket az ügyeket intézni ???)

(#59917) V/ válasza Tatombak (#59916) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert nincs ebay.hu, pár éve megszűnt.

(#59918) rumos XIII


rumos XIII
aktív tag

Elvileg sikerült megrendelnem az első termékemet, bankkártyámról le is vonta az összeget. Átirányított egy Electronic Transfer Fees oldalra, ahol Hungary oszlopban a végén, a return feenél 1500 HUF-ot mutat. Ez mit jelent?

(#59919) V/ válasza rumos XIII (#59918) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha rosszul töltöd ki a Withdraw esetén (egyenlegről bankszámlára pénz kiküldés) az utalási adatokat, a téves utalásnak ennyi a költsége amit le fognak vonni.

[ Szerkesztve ]

(#59920) rumos XIII válasza V/ (#59919) üzenetére


rumos XIII
aktív tag

Akkor remélhetőleg jól csináltam mindent, és no para, köszönöm. :R

(#59921) Maksifül


Maksifül
senior tag

Hogy lehet beállítani azt az eBay-en, hogy a vevő kosárba pakolhassa a termékeke bármelyik hirdetésből, s a leírásban ajánlott ajándékokból /pl 50 dollár feletti végösszeg esetén kap valami ajándékot/ kiválaszthassa a vevő melyiket szeretné, s megírhassa a rendelés elküldésekor/fizetéskor?

Ugyanez a kérdés akkor, ha nem ajándékot kapna, hanem mondjuk 2 dollár kedvezményt. Tehát több hirdetésből bepakolt a kosarába 52 dollárnyi cuccot, s ezért jár neki 2 dolcsi kedvezmény. Ezt kérnie kell vagy be lehet állítani valahol, hogy automatikusan vonja le az ebay a végösszegből a 2 dolcsit 50 dollár fölötti vásárlás esetén? Ha igen, hol,s hogyan lehet ezt beállítani?

Köszönöm előre is a segítséget! :R :R

Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U

(#59922) V/ válasza Maksifül (#59921) üzenetére


V/
Topikgazda

:F Biztos én vagyok a hülye, de nem értem.
Adhatnál valami minta linket az ajánlott ajándékos hirdetésből.
A több hirdetés egy eladónál van?
Már írták, hogy a kosár, ha aktiválva van az eladónál, akkor az ő alap oldalán belépve com, uk, de, stb. érhető el. Úgy próbáltál már összegyűjteni termékeket?
És nem mi vagyunk az eladók így látatlanba, hogy tudnánk neked válaszolni, hogy ő miként is gondolja az ajándékozást, de szerintem odaszokták írni a feltételeket.

Ha van kedvezménye a vásárlásra a vásárlási összesítő oldalon van lehetőség igénybe venni (Redemption code), illetve az ár automatikusan a kedvezményes szokott lenni.

[ Szerkesztve ]

(#59923) Maksifül válasza V/ (#59922) üzenetére


Maksifül
senior tag

Persze, itt egy minta.

Az eladó azt ajánlja, hogy ha bizonyos összeghatárok fölött vásárolsz, akkor kapsz egy ingyen mintát is 3, 5 vagy 7,5 font értékben. Az egyik kérdésem arra irányult, hogy HOL tudja megírni a vevő, hogy melyik mintát választja, de ahogy látom, a "checkout confirmation page"-en kell lennie akkor egy "Add message" gombnak. Ez alapból mindig aktív, ha valaki vásárol vagy be kell kapcsolni/aktiválni, hogy a vevő tudjon üzenetet írni a rendelése leadásakor?

Én, mint ELADÓ érdeklődöm, hogy hogy lehet ilyen opciót ajánlani a vevőknek, ha több hirdetésem is fut, s egyikből-másikból betenne a kosarába néhány terméket, akkor a fizetendő végösszeg meghaladja azt az összeget, ami után ajándékot kap /ezt nyilván minden termék leírásánál leírnám, azt is, hogy milyen összeg fölött jár az ajándék és azt is, hogy mik közül lehet választani./ vagy azt, hogy mennyi kedvezményt kap, ha az áruk összértéke meghaladta a meghatározott célösszeget. 50 dolcsi felett -2 dolcsi.
Szóval az érdekelne, hogy ezeket eladóként hogy lehet beállítani? Hogy pl az ebay automatikusan vonja le a 2 dolcsit a fizetendő végösszegből, ha meghaladja az 50 dollárt a kosárban lévő termékek végösszege. Lehet ilyet? :F

Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U

(#59924) V/ válasza Maksifül (#59923) üzenetére


V/
Topikgazda

Az üzenet gomb mindig aktív.

Nem véletlenül van így írva: Spend £19.99 or more - Receive a free sample up to the value of £3
Az ajándék értéke 3 £, azt küld amit jónak lát, ha a leírásban nincs felsorolt választási lehetőség amit üzenetként beír, akkor azt küldöd.
Mivel az árat és a kedvezményeket neked amikor a hirdetést összeállítod előre meg kell adni, értelemszerű, hogy fizetéskor automatikusan figyelembe veszi.
Sokkal többre mennél, ha elkezdenéd a hirdetésed összeállítani és a használható lehetőségeket akkor megnézni, beállítani. Mielőtt a kész hirdetést feladnád úgyis jóvá kell hagyni, nem kerül fel automatikusan.
Itt hiába agyalunk rajta, sok dolgot használhatsz.
Amiket írsz, hogy szeretnél használni, természetesen a legtöbbje +hirdetési költségként fog megjelenni, mert fizetős opció.

Valójában én úgy kezdtem, hogy leültem és írogattam a hirdetést, úgy "fedeztem" fel a lehetőségeket, nem igazán szeretem nem megtapasztalni, csak "könyvből" olvasva elsajátítani a gyakorlati lépéseket.

[ Szerkesztve ]

(#59925) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Vásárlástól számítva mennyi időm van case t nyitni ? :U

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#59926) Xarina válasza DonThomasino (#59925) üzenetére


Xarina
aktív tag

Tudtommal a legutolsó várható szállítási nap + 1 hónap.

[ Szerkesztve ]

(#59927) V/ válasza DonThomasino (#59925) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló Case, Claim rész

(#59928) Surci1 válasza DonThomasino (#59925) üzenetére


Surci1
tag

A topik összefoglalóban benne van: "Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem."

Én is segíteni akartam már valakinek, mert nekem is segítettek már sokat, lassú voltam így megelőztek.
Bocsi

[ Szerkesztve ]

(#59929) Norbi29 válasza Norbi29 (#59887) üzenetére


Norbi29
tag

Üdv.

Nyitottam ma 6 case-t.Tovább nem tudtam várni.Isten látja lelkem,hogy mindent megtettem,hogy békésen rendeződjön a problem. Külön fájó,hogy olyan termékekről van szó,ami az EU-ban még véletlenül sincs Ennél az eladónál meg minden egy helyen.

(#59930) Xarina


Xarina
aktív tag

Valószínűleg rekordot döntöttem a szállítási idő hosszában. November 11-én rendelt 200ft-os hűtőpasztát most kaptam meg Hong-Kongból. Már 2 hónapja a pénzt is visszakaptam, mikor szóltam, hogy nem jött meg a termék.

(#59931) Maksifül


Maksifül
senior tag

Az eBay szabályzatában valóban az van, hogy "Return an item" case-t a termék várható megérkezésének időpontjától számított 30 napon belül lehet. Ehhez képest én éppen 2 hónappal a várható megérkezést követően kaptam vissza a pénzemet, amit kb 1,5 hónap után reklamáltam meg, hogy hamis. Az eladó akkor már nem volt az eBay-en regisztrálva. Az ügyfélszolgálat nagyon készséges volt, megnyitottam a case-t, annak rendje, s módja szerint, vártam két hetet, s utána megint az ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépve kértem őket, hogy intézkedjenek, mert nem reagált az eladó a kérésemre /hogy is tudott volna, ha már törölték a fiókját/, és nem jelent meg az "Escalate" opció a Returning case-nél. 2 nap múlva a paypal-on volt a pénz. :C

Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U

(#59932) V/ válasza Maksifül (#59931) üzenetére


V/
Topikgazda

Az egyedi esetekkel nem biztos, hogy előre megyünk, de az tény, hogy a végső időpont után a 31. napon már nem él az eBay védelem, csak az eladó belátásán múlik, hogy ad-e vissza pénzt. Neked az eBay visszaadta, de ez nem mindig van így.
Ez olvasható a lejár idő után indított case esetén:
Unfortunately, you're outside of the seller's return window and your purchase is not eligible for eBay Money Back Guarantee. You can still send a return request to your seller and see if they can help.
Azután csak a Paypal tud segíteni valójában.

A hamisság eldöntéséhez miért kellett kb 1,5 hónap?

[ Szerkesztve ]

(#59933) Maksifül válasza V/ (#59932) üzenetére


Maksifül
senior tag

Január 29-én volt a várható megérkezési időpont. Március 14-én nyitottam a returning case-t /ekkor jutott el hozzám a termék Angliából, ugyanis oda küldettem, mert nem szállított Magyarországra. Az ottani ismerősöm meg így tudta hazahozni, ellenben azt nem tudja megállapítani, hogy hamis./ A case-t az eBay március 29-én vizsgálta meg, s zárta le, igazat adva nekem, s visszakaptam a pénzemet.
Lehet, hogy egyedi eset, hogy két hónap után is elfogadják a megkárosított vevő jogos igényét. Nem is mondom, hogy követendő példa, csak érdekességképpen írtam le, hogy a 30 nap az nem szentírás, noha így szerepel a szabályzatban. :)

Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U

(#59934) V/ válasza Maksifül (#59933) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó csak majd te válaszolj, ha valakit elhajt az eladó az eBay vásárlói védelem lejárta után indított case-l.
Egyébként a meg nem érkezést választva Your eBay Money Back Guarantee eligibility has passed a szöveg, meg az hogy vegyed fel a kapcsolatot az eladóval, mert ők arra törekszenek, hogy a vevők elégedettek legyenek.
Nem fognak segíteni az eBay-sek az vita rendezésében, ez a lényeg ha leketyegett az idő. A 30 nap az sajnos fix, kivéve ha nagylelkű az eBay. De nem mindig azok.
A case meg csak "eszmecsere" az eladóval, ha nem tudsz megegyezni, akkor lesz csak követésre emelve és azt rendezi az eBay, ez a valódi vásárlói védelme.
De majd tesztelem, mert van egy apró probléma nem jó dolgot kaptam, viszont egy meg nem érkezés miatti case-t lezártunk mert igazolta, hogy feladta, csak megint a vámunkon beragadt. Kézhezvételkor derült ki, hogy nem jó dolgot küldött és nem lehet case-t indítani a nem felelt meg a leírásnak okkal. A kettőnek nem kellene összefüggnie. Ezt a két témát nem igazán célszerű összekeverni.

[ Szerkesztve ]

(#59935) rumos XIII


rumos XIII
aktív tag

Rendeltem egy terméket, kifizettem, megjelent egy menüpont, a Buying Reminders, Awaiting feedback (1).
Ez micsoda? Jól gondolom, hogy csak utána kell vele törődnöm, hogy ha megjött a termék?

(#59936) Norbi29 válasza Norbi29 (#59929) üzenetére


Norbi29
tag

Már meg is jött a mailba válasz:
eBay Customer Support made a final decision on your case
Hi XY

Good news! We issued you a full refund of $refundAmount$ on Apr 04, 2016 to the original payment method you've used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping.

Viszont a R centerbe mintha más lenne írva:

The information in the case indicates that the item is stuck in customs.
Final decision:
A refund won't be issued for this case.

Most akkor mi van?

Köszi

(#59937) Xarina válasza rumos XIII (#59935) üzenetére


Xarina
aktív tag

Igen, ha megkaptad a terméked csak akkor kell visszajelezni, előbb nem is lenne értelme.

(#59938) havri1 válasza Norbi29 (#59936) üzenetére


havri1
félisten

Az első valami kamu levél szerintem. Mi a küldő címe?

Van TN-ed a rendelésekhez?

havri

(#59939) Norbi29 válasza havri1 (#59938) üzenetére


Norbi29
tag

eBay <ebay@ebay.com> a levél az accountomban is benne van

CF219520808US

(#59940) Norbi29 válasza Norbi29 (#59939) üzenetére


Norbi29
tag

rákattintva a wiew detailsra meg ez jön be:

(#59941) V/ válasza Norbi29 (#59940) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennek a vásárlásnak melyek voltak a szállítási időpontjai? Ha február 24-én vásároltad. De egyébként néz meg, hogy a Paypal-n érkezett-e refund bejegyzés a 12.74-es $-al
De még is mit akartál megnézni a ákattintva a wiew detailsra meg ez jön be: ha egyszer előtte azt írták, hogy megkapod :F
De mondjuk, ha az eladó elfogadta a kérésed, lehet, hogy a Support-nak nem kell semmit sem tennie. Vagy pedig nem az eladótól függő ok miatt pl:vámolás probléma nem teljesült a szállítás ezért nem jár refund.

[ Szerkesztve ]

(#59942) V/ válasza Norbi29 (#59939) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja ez volt a kanadai, ha a Paypal-n ott a lekönyvelés, akkor kaptad meg a refundot. Lehet, hogy a szituáció nem volt egyértelmű számukra is, ha ezt a case továbbvitele után írták.

[ Szerkesztve ]

(#59943) Norbi29 válasza V/ (#59941) üzenetére


Norbi29
tag

március 20-ig kellett volna megkapnom,PP-re meg semmi nem jött,kong az ürességtől.

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

Seller's message:
"Hi, Your package is in transit to your country. I shipped ASAP to your provided PayPal address. Your customs tracking # is CF 219 520 808 US. I did call the US Post Office and filed a claim to speed up delivery (either to you or return to me) as your package has tracking & insurance. The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207 and the second claim was filed to Canada - case # DE3580215. Both countries want 32 working days to resolve the issue. Your package will be delivered if your address is correct. I will not refund. I shipped ASAP to your provided address. I did everything right as a seller. If your package is not delivered by the end of the 32 working days, the Post Office insurance will cover your package. Thank you, Pamela "

Azon csodálkoztam volna,ha nekem adnak igazat.Adott egy 15 éve ott levő eladó 10300 csillaggal és vele szemben vagyok én a kb másfél hónapos regemmel :D

[ Szerkesztve ]

(#59944) V/ válasza Norbi29 (#59943) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyugodtan adhatod neki a negatív értékelést és a Paypal-n mehet a dispute, hogy nem jó címre küldte ezért nem kaptad meg, te nem Kanadában élsz, mint ahogy a nyomkövetési információknál olvasható. Ne legyél elnéző a bunkó tyúkkal szemben. Majd észhez tér a negatívra.
De egyébként az eBay-nek is lehet még jelezni, hogy tévedtek az elbírálásnál.
Opció egy üzenet neki:
Kedves korlátolt elméjű Pamela!
Neked fogja a biztosítást kifizetni a posta, nem nekem. Mikor fogod a pénzemet visszaadni?
Dear Pamela nearest bright! You will pay the insurance, the post office, not for me. When will my money be returned?

[ Szerkesztve ]

(#59945) V/ válasza V/ (#59944) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyszerűen nem értem, illetve igen, ez egy csaló, el sem jön Magyarországra a küldemény és nálunk keresteti:
The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207

Nézd meg, most 12-15k szállítási költségek vannak beállítva, nem annyiba kerül Magyarországra a szállítás, postai biztosítási költség csaló.

(#59946) Norbi29 válasza V/ (#59945) üzenetére


Norbi29
tag

Ez pontosan így van.Küldött egy fényképet a feladóvevényről azon a PK +fee 40 dolcsi,miközben tőlem 70 dolcsit kért

(#59947) Muerte


Muerte
addikt

Sziasztok!

Nem ebay téma,de hátha itt tudna valaki segíteni nekem. :R A kérdésem az lenne,ha külföldi fórumon hirdetek egy elektronikai terméket jelen esetben vga/proci és egy amerikai állampolgár veszi meg fizetve paypal-lal vagy átutalással akkor engem terhel valamiféle adó? Egy ismerősöm azt mondta hogy ha USA-ba adom el akkor valami "védelmi adó" terhel mivel elektronikus szemetet juttatok az országba :U :DDD
Tök vakon vagyok ebben a témában :(((

[ Szerkesztve ]

(#59948) totyak


totyak
aktív tag

Szerintetek Hollandiából mennyi idő, mire ideér egy csomag, mire számítsak? Delivery service-nél ez van megadva postázásnak: TPG Post / TNT
Sajnos Estimated delivery valamiért nincs kiírva a megvett tétalnél.

(#59949) V/ válasza totyak (#59948) üzenetére


V/
Topikgazda

5-9 nap.
Ha nincs ott dátum, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt.

[ Szerkesztve ]

(#59950) V/ válasza Muerte (#59947) üzenetére


V/
Topikgazda

Hülyeséget mondott az ismerősöd. Bezárhatnánk az "eBay boltunkat", ha ez így lenne. Egyébként is a vásárló fizetne ilyet, ha lenne, neked nincs kapcsolatod az USA állami szervekkel.
Téged a magyar szja törvény szerinti adók terhelnek a bevétel után. Ha adókra vagy kíváncsi.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.