Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64693) Victoryus94


Victoryus94
őstag

Valami jó tanács az alábbi esetre?

A cégünk egyik partnere szeretett volna internetcsomagot váltani [Telekom 10/10mb-ről], mivel már nem szolgálta ki igényeiket. Hosszas szórakozás után úgy döntöttek, hogy szolgáltatót váltanának -mivel a T szó szerint b*szott válaszolni a megkeresésükre (telefonon pedig a weboldalon hirdetett ár 10-szeresét ajánlották partnerünknek). Mivel sürgetett a dolog, megbeszéltem velük, hogy a kollégáimmal intézzük a váltást, hogy gyorsan letudjuk (nincs informatikus kollégájuk)
Így jött a képbe a UPC.

Egyeztettük az igényeket a céggel, megkerestük a UPC-t telefonon, következő héten jöttek, betették a modemet, majd mentek is tovább.
(Ez volt kedden.)

Én külsős partner lévén másnap érkeztem, hogy az új szervert bekonfiguráljam, amikor kiderült, hogy a modem a kérésünkkel ellentétben nem bridge módban van, és szórja a wi-fit. Gondoltam, sebaj, gyorsan átállítom.
Hosszas keresgélés után tudatosult bennem, hogy erre nincs mód az eszköz beállításai között.
Semmi gond -gondoltam, felhívom az ügyfélszolgálatot.
10 perc várakozás, majd 2 ügyintézővel később egy fiatalember azt állította, hogy már bridge módban van az eszközöm, és nem tudnak vele semmit csinálni, nem az ő dolguk (hiába mondtam neki, hogy ez nem igaz, úgy tett, mintha fel sem fogná, amit mondok).
Eztán telefonáltam egy rendszergazda kollégámnak, aki megerősített benne, hogy márpedig az ügyfélszolgálat dolga lenne az átállítás, hívogassam őket, amíg meg nem oldják.
Így is tettem.

Újabb 10 perc zene után kapcsoltak egy másik fiatalembert, aki felvilágosított, hogy a szerződésben! (amiből nekünk egy példányunk sincs, és nem is láttuk, mivel csak telefonon beszéltünk velük) wi-fi opcióval "kértük" (kérte a fene, van 4 szuper Access Point) a szolgáltatást, így csak szerződésmódosítással lehet átállítani a modemet (mivel új IP-t osztanak). A kollegina elfoglalt épp, 24 órán belül keres (ez volt szerdán).
Csütörtökön más partnerekkel foglalkoztam, de felkészülten vártam a UPC hívását.
Péntek délelőtt ismét hívtam őket (immár 17 perces zene után kaptam ügyintézőt).
A telefonos kolléga közölte velem, hogy "folyamatban van" a megkeresésem, ő nem tudja átállítani a modemet, a kollégájuk keresni fog "még ma".
Mivel elmúlt éjfél, láthatóan ez sem történt meg.

Kérdésem az lenne: Mi a leghatékonyabb módja, hogy túlessünk ezen a "bonyolult" (2-3 perces) procedúrán, és végre csinálhassam én is a dolgom? (Legszívesebben éjjel-nappal hívogatnám őket, amíg ki nem borul az összes agyatlan ügyfélszolgálatis majom. De már azon is gondolkodom, hogy benyújtom az órabérem, amíg nem tudom miattuk végezni a saját dolgom -ami egyébként részemről is határidős-)

Céges hálózat révén speciális igényeik vannak, amiket nem tudok megoldani, ha belső hálózatba kerülnek a -már konfigolt- routerek, és addig a kiépített szerver sem tudja végezni a feladatát (mivel a 10/10-es net alkalmatlan is rá), NAT-olt hálózatból pedig nem működnek bizonyos funkciók

A vicces az egészben, hogy januártól terveztem a UPC-re váltást. De ha üzleti ügyfélként így tojnak ránk, és a saját szavuk is leszarják, akkor "mezei ügyfélként" mire számítsak?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.