Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#143051) patrikcoc válasza proradeon (#143046) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Köszi! Szóval ha jól értelmezem, akkor oldódna meg a gond, ha a Telekom is a budapesti központot használná mint minden magyar szolgáltató (így kimaradna a Deutsche Telekom meg a Level3, és az alap (nem esti) ping is csökkenne).
Közben megjött a Cloudflare válasza is:
”Unfortunately we have no direct relation with Magyar Telekom so cannot assist with this.
I would suggest discussion this with them, if they wish they can then reach-out to us directly for assistance.”

[ Szerkesztve ]

(#143052) Renwick


Renwick
őstag

CF témában hivatalos MT álláspont:

A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki az esti órákban. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben van, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig lehetséges, hogy a Discord-ot is kiszolgáló Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Discord és a Cloudfare felé is jelezni. Anyavállalatunk, a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Cloudfare üzemeltetőivel annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudják használni a felhasználók az általuk kiszolgált platformokat.

I see you blaming each other -- And I love you still

(#143053) patrikcoc válasza Renwick (#143052) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

a Discord-ot is kiszolgáló Cloudfare nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását”…

Ebből [link] és [link] nekem az jön le, hogy a Telekomnak kéne használnia a megfelelő központot, nem a Cloudflare-n múlik…

”Cloudflare uses Anycast DNS. Your ISP determines the route to that IP address.”

[ Szerkesztve ]

(#143054) adika4444 válasza Roland-87 (#143036) üzenetére


adika4444
addikt

A mostani hibának szerintem semmi köze az energiaválsághoz, az elmúlt években ciklikusan előjött már többször is.
#143052Renwick
Korrekt, hogy elismerik a hibát, de a DT igazán találhatna megoldást, hogy naggyából fél évente ne kelljen ezzel küzdeni.
#143053patrikcoc
Gyanítom, hogy a bécsi DC használata mögött anyagi megfontolások vannak a T/DT részéről, szerintem az osztrák ügyfeleket is oda routolják.

üdv, adika4444

(#143055) Breaker


Breaker
tag

Sziasztok!
Tapasztal valaki olyat, hogy IPTV optikán egyszer csak elkezd lagolni az adás? konkrétan ugy, hogy 1 masodpercre-re feketeség, se kép se hang aztan 3 mp-ig ok és utána megint. mar a gatewayt es a stb-t is rebootoltam de elojon kb minden nap. aztán órákra elmulik és elkezdi megint. HDMI rangattam meg atdugtam masik portba a TVn hatha az a gond, de nem idézi elő a jelenséget.

Előre is köszi
Üdv

MSI MPG B550 GAMING PLUS | AMD Ryzen 5800X3D | 32GB Trident RGB G.Skill 3200Mhz | MSI GTX 1080TI ARMOR OC

(#143056) sunavlys válasza Breaker (#143055) üzenetére


sunavlys
senior tag

ugyanez van, de csak csak csatornaváltáskor, kb. 1 hónapja

ZTE v967s, Redmi 4A, Huawei_p9_lite_2017, Redmi Note 11 Pro

(#143057) Rick4 válasza Breaker (#143055) üzenetére


Rick4
félisten

Kábelen nem csinálja?

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#143058) ben9412 válasza Renwick (#143052) üzenetére


ben9412
csendes tag

Sziasztok!
Szerintetek érdemes újranyittatnom a Cloudflarerel kapcsolatos hibajegyet, hogy ha már van hivatalos álláspont vagy felesleges?

Teljesen hasonló szöveget írtak amikor a Twitch szerverekkel volt gond:
"A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben vannak, azonban amíg a hozzánk eljutó streaming tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig a Twitch nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Twitch felé is jelezni.
Anyavállalatunk a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Twitch streaming szolgáltatóval annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudjátok élvezni a streameket!" - Telekom fórumról

(#143059) dptrsk válasza ben9412 (#143058) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A probléma fennáll, ezért nem szabadna lezárni…
Nem megoldás van a fennálló hibára, csak egy ígéret.

Ha bejelented, hogy nem jó a TV STB és felhívnak, hogy délután 5kor jönnének, akkor nem zárják le a hívás után a hibajegyet, mert egyeztettetek s megígérte, hogy 5kor jön, csak ha kicserélték és az új működik, akkor zárják le.

Szóval, amíg nem tapasztalsz javulást érdemes nyitva tartani, állásfoglalás ide vagy oda… ha a Telekomnak fáj a hibajegy, akkor ő is tartsa nyitva az összekötő partnerénél a hibajegyet és kötbéreztesse, ha nem javítja időben.

Egyébként faramuci helyzet, mert a Telekom szerint a partnernek kéne sávszélt vennie, mert a Telekom megnövekedett előfizetői bázisa akarja használni a partner szolgáltatását… A partner szerint meg a Telekomnak kéne sávszélt növelni, mert megnövekedett a Telekom előfizetői ügyfélszáma.

[ Szerkesztve ]

(#143060) proradeon válasza ben9412 (#143058) üzenetére


proradeon
őstag

Hol lehet úgy lejelenteni a hibát, hogy hibajegyet nyissanak rá? Én e-mail-ben jelentettem korábban a cloudflare problémát, aztán 3 napra rá jött az üzenet, hogy javították, ügy lezárva.

#143059 dptrsk: "Egyébként faramuci helyzet"
Hát, én továbbra is erősen hajlok afelé, hogy ez a Telekom sara. Neki, mint szolgáltatónak a feladata megoldani, hogy a cloudflare felé a lehető legoptimálisabb útvonalat használja. Szerintem nem szép dolog ezt a cloudflare-re kenni (vagy a korábbi twitch-es esetnél a twitch-re).

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#143061) jatszo81 válasza Kaba (#143039) üzenetére


jatszo81
csendes tag

Ez nem igaz, nekem a magenta 1 csomagom is emelkedett.. 1000/25-ös net van benne, mobil díjcsomag se régi..

(#143062) Darkness


Darkness
aktív tag

Üdv.

Néhány napja a TVGO a következő hibaüzenetet dobja számos csatorna elindításakor:

"A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV szolgáltatással lejátszható. E:220"

Erre van valami megoldás? nagyon zavaró, hogy nem tudok nyugodtan TV -zni... :(

Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.

(#143063) Kaba válasza jatszo81 (#143061) üzenetére


Kaba
veterán

Vélhetően más oka lehet, mivel az aktuális csomagok ára az nem emelkedett Szeptember elsején.

(#143064) adika4444


adika4444
addikt

Osztrák magentán is hasonlóan rossz a CF elérése az esti csúcsidőben, magas késleltetés és csomagvesztések.
Egyébként mára reszelt valamit vagy a T, vagy a Level3, mert IPv4-en bekerült egy plusz hop a Contabo felé, és IPv4-en semmit nem lehetett érzékelni a terheltségből, igaz, a v6-os forgalomra ez már nem volt igaz, ott jött a normális 20--25 helyett a 90--120 ms és a dobott csomagok.

üdv, adika4444

(#143065) #46824192 válasza jatszo81 (#143061) üzenetére


#46824192
törölt tag

Nekem is mag1 van hűségben. Tv,net,telefon,2mobil , nem változott az ár.

(#143066) patrikcoc válasza patrikcoc (#142844) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

2 hete nem sikerül megoldani ezt sem... Jelenleg is ez van kb. a csatornák felén.

(#143067) dptrsk válasza proradeon (#143060) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1414en jelzed, ha megpróbálnak meggyőzni, hogy nem szolgáltatás hiba, akkor is kérni kell, hogy nyissanak rá hibajegyet, mert a te szemedben ez hibás szolgáltatás, vizsgálják ki és intézkedjenek a megoldásról.

Nekem is hasonló a véleményem, de amíg a Telekom nem ismeri el ezt és tesz ellene, addig csak az ügyfélirritáció miatti hibajegyek magas száma és az ügyfélelégedettség csökkenése, az ami hatással lehet a megoldás sebességére

[ Szerkesztve ]

(#143068) qqzs


qqzs
őstag

A leirasban jelszovaltoztatashoz adott info nem ok.
"MT azonosító + 5 jegyű kód, online felületen belépsz és internet előfizetés alatt látod a belépéshez szükséges e-mail címet és tudsz jelszót módosítani úgy, hogy nem kell hozzá a régi jelszó."
ott nem talalok ilyet

Eladó: GTS450

(#143069) fatal` válasza adika4444 (#143064) üzenetére


fatal`
titán

Nem reszeltek semmit szerintem, 1.1.1.1-re ugyanúgy 80-90 a ping.

(#143070) Rick4 válasza qqzs (#143068) üzenetére


Rick4
félisten

Én se látok semmi hasonlót, nálam a bekötés után az ügyfélszolgálat ezügyben kapcsolt egy telekomos belsős embert, ő mondta, hogy mit csináljak, pppoe passthrough, és a jelenlegi jelszót ők se látják, de újat tud adni, az lesz, amit én akarok, diktáljam. Diktáltam, letettük, beléptem, minden ment elsőre.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#143071) woodworm válasza qqzs (#143068) üzenetére


woodworm
veterán

(#143072) qqzs válasza woodworm (#143071) üzenetére


qqzs
őstag

kinyertem de ezt adta a762e08407ccc122c569685026e49e393846548c86c94e7bf9492e5ed38119fb. ezt en biztos nem irtam ide

Eladó: GTS450

(#143073) csako válasza qqzs (#143072) üzenetére


csako
veterán

Megnéztem magamnál is, úgy látszik a Technicolor cucc titkosítva tárolja :( (a korábbi Sagemcommal ellentétben)
Telekom GYIK szerint 1414 a megoldás... "átmenetileg" :DDD

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#143074) Luigi962 válasza qqzs (#143072) üzenetére


Luigi962
őstag

Reggel tiszta fejjel simán lehet ezt adtad meg. Akkor még meg is tudtad jegyezni, én is ilyen jelszavakat szórok van vagy 25 a fejemben. :DD

(#143075) ben9412 válasza dptrsk (#143059) üzenetére


ben9412
csendes tag

Nagyon szépen köszönöm a válaszod!

#143060 proradeon
Sajnos most elbizonytalanodtam, hogy ténylegesen erre vették fel a hibajegyet. Én is e-mailben jeleztem nekik részletesen leírva ezt a problémát, pár napra rá kaptam értesítést, hogy hibát találtak a rendszerben, aminek a javítását megkezdték és másnapra meg jött az újabb értesítés, hogy a hibát sikeresen elhárították.
Viszont továbbra is 110-120ms mérek az 1.1.1.1 IP-re, ill. discord.com-ra is.

Most néztem csak meg, a hibajegyet sebesség csökkenés címszóval vették fel.

[ Szerkesztve ]

(#143076) ht42 válasza qqzs (#143072) üzenetére


ht42
senior tag

Az egy hash kód (gondolom SHA 2), a jelszóból van képezve, de ebből a jelszót visszaállítani kb. képtelenség. Amikor bejelentkezéskor újra beírod a jelszót újra megcsinálja a hash-t és összehasonlítja a tárolttal. Normális eszközök jelszót nem tárolnak.

(#143077) barnibooo


barnibooo
tag

Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a T elérhetővé tette a lakóhelyemen az optikát, de akinél most vagyok (Tarr kft) még mindig csak Koaxra tud ajánlatot adni és dátumot se mondanak, hogy mikor várható részükről az optika.

Néhány kérdésem lenne:
- Megéri váltani (olcsóbban jön ki a T-s gigabit + téve+ telefon mint a Tarr-os 200-as + téve + telefon)?
- A T milyen gyakran ad új IP-t? (Jelenleg a Tarrnál kb. 3 éve ugyan ez az IP-m)
- Megéri DVB-C-ről Android TV-re váltani? Stabil a rendszer?
- Esetleg valahogy lehető tőlük kéri új ügyfélként régi IPTV-t?
- Tudok ajánlani jó, stabil, IGMP-s switchet?
- 1000-es nethez milyen ONT "dobálnak" mennyire jó a Router módja? Vagy inkább jobban járok egy saját routerrel
- Saját routerbe (IGMP-s) routerrel ráköthetem a tévéket? Vagy csak a T-s ONT-t fogadja el?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

(#143078) snyper990 válasza barnibooo (#143077) üzenetére


snyper990
őstag

Attól függ, mire használod a netet. Jelenleg nem tudom, mennyi a feltöltésed, de pl. böngészés, médiafogyasztás esetén valószínűleg nem fogod észrevenni a különbséget a mostani elérésed és a gigabit közt.
- Hogy Neked megéri-e, azt csak te tudod eldönteni. Ha meg vagy elégedve a jelenlegi szolgáltatással, és anyagilag belefér, szerintem nem érdemes váltani.
- Minden újracsatlakozásnál új IP-t kapsz. Miért fontos?
- Az androidos boxra és azzal kapcsolatos szolgáltatásokra talán a kiszámíthatatlan a legtalálóbb szó. Van, akinél nagyjából hibamentesen üzemel, de olyan is, aki folyamatosan szív vele (meg az ügyfélszolgálattal). Képminőségben valószínűleg visszalépés lenne a DVB-C után, bár ez a mostani szolgáltatód által nyújtott minőségtől is függ. Továbbá csak 1 set top box ingyenes, a többi plusz havidíjas, és maximum 3 tartozhat egy előfizetéshez. Nem tudom, ezzel együtt is olcsóbban jönnél-e ki.
- Új ügyfélként nem tudsz már régi IPTV-t igényelni.
- IGMP snoopingot tudó switchet találsz a topik keresőjével, ha mégis elszánod magad a váltásra. Sokszor ki lett már itt vesézve.
- Gigabites nethez adott ONT-k elég stabilan, jól működnek.
- A tévéket oda csatlakoztatod, ahova szeretnéd. A set top boxoknak viszont vagy közvetlenül, vagy IGMP snoopingot tudó switch-en/access pointon keresztül az ONT-hez kell csatlakozniuk. Esetleg ha a saját router tud IGMP proxyval port(ok)at IPTV-nek dedikálni, azzal meg lehet próbálni. Volt már, akinek saját bevallása alapján sikerült. Viszont ha sikerül is, a boxok nem lesznek azonos alhálózaton a routered mögötti eszközökkel, így pl. Chromecast, vagy pl. helyi hálózaton lévő média-kiszolgálóról való lejátszás nem fog menni a boxokon, továbbá Netflix app is erősen korlátozott módon érhető el rajtuk. Nem tudom, ezek téged érintenek-e, vagy ezeket már alapból tudják a tévéid is.

[ Szerkesztve ]

(#143079) Renwick válasza barnibooo (#143077) üzenetére


Renwick
őstag

Röviden: DVB-C -vel jobban jársz ma még, mint a telekomos iptv-vel. Ez egészen addig lesz így, amíg a 4K/HDR élő adások nem terjednek el - ilyen most is van a Telekom TV-n, ha megfelelő tévét kötsz rá, nagyon meggyőző tud lenni a végeredmény.

Stabil IGMP-s swith: D-Link DGS-105/108 (nem a GL végűek!)
Akármilyen routert kapsz, saját megoldással szinte biztosan jobban jársz, de az IPTV-t nem fogod tudni ráaggatni, mivel az IPTV stream dedikált VLAN-on megy a Telekomnál, amihez nem lehet hozzáférni).

I see you blaming each other -- And I love you still

(#143080) djalmasi


djalmasi
tag

Halihó, valaki esetleg nem tapasztal lassulást Tatabánya környékén? Van egy 1400 körüli sebességem, de a betöltések valami katasztrofálisak... egy gmailre percekig várok, a speedtest szerver percekig várakozik mire elindul, stb. :W

(#143081) barnibooo


barnibooo
tag

Értem, köszönöm szépen mindkettőtök válaszát!
Egyébként a 3 tévével is olcsóbban jönne ki.

(#143082) proradeon válasza ben9412 (#143075) üzenetére


proradeon
őstag

Pontosan ugyanez zajlott le velem is. Felvették a hibajegyet, pár napra rá jött, hogy javították, és a hibajegy leírásában olyan dolog szerepel, aminek abszolút semmi köze ahhoz, amit bejelentettem. :F

(Most éppen spar.hu-t böngésztem, és baromi lassú volt. Természetesen arról is kiderült, hogy cloudflare-nél fut. Elég kiábrándító, hogy egy ekkora cég mint a Telekom, nem tud egy ilyen bosszantó problémát rövid időn belül megoldani.)

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#143083) flash-


flash-
veterán

sziasztok
tatung stb-3112 telekom tv boxom van és 4k-s tv.
a tv boxban csak a 1080i a fellelhető legmagasabb felbontás?
érdemes lenne kérni a szolgáltatótól újabb boxot?

vagy ennek is kellene tudnia a 1080p-t /4k-t?

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#143084) dptrsk válasza flash- (#143083) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

IPTVn ez a max.
Androidos boxon van már 4K minicsomag is, de elég gyerekcipőben jár, talán 2-6 év s stabilabb lesz, addig jobban jársz az IPTVvel szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#143085) fatal`


fatal`
titán

Még csak délután van, de már szar a ping :DDD

(#143086) Renwick válasza fatal` (#143085) üzenetére


Renwick
őstag

Igen, szépen lehet látni a görbén. Viszont 100 fölé nem nagyon megy, erre vigyáznak. :C

I see you blaming each other -- And I love you still

(#143087) Robiusz


Robiusz
kezdő

Szép napot! YouTube - on 720p felbontásban nincs hang és kép csúszás tv csatornák esetében pl: M1 euronews. Akkor telekom tv android boxon 720p felbontásban miért van? Gondolom nem a tv társaságok a hunyók. :(((

(#143088) patrikcoc válasza Renwick (#143086) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Jelenleg még rosszabb, mint este szokott lenni... :(

Mindeközben a 193.188.137.27 (cloudflare.bix.hu) 10ms. Nem értem miért nem azt használják, MT-s IP után jön egyből ez a hop...

[ Szerkesztve ]

(#143089) djalmasi válasza patrikcoc (#143088) üzenetére


djalmasi
tag

Ahogy mondod..

(#143090) Mr Dini


Mr Dini
addikt
LOGOUT blog

Engem is elért ez az elképesztően jelentős packet loss cloudflare fronton. Telekom optika Budapesten. Kb mindig van 7-8% loss 100 icmp csomagon, de van, hogy csúcsidőben 20-22% is. A vicc az, hogy osztrák magenta is ugyanezt produkálja.

De látom más is bejelentette már és ugyanúgy le vannak rázva az ügyfelek... Mi mást lehetne még tenni? Perpill belőttem egy VPN-t cloudflare irányba, de ez sem 100%-os megoldás.

Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!

(#143091) fatal` válasza Renwick (#143086) üzenetére


fatal`
titán

Jah, cserébe van packet loss. :DDD

(#143092) gabo89


gabo89
senior tag

Az Android TV-nek elég 4 ér (2 érpár) az UTP kábelből?

indul a sörös aludni

(#143093) molnarpeter válasza gabo89 (#143092) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

4 muszáj minimum, többnek meg nincs sok teteje, szóval pont annyi kell neki :) 100 Mbitet tud a portja, rakhatod 2.5G csatira cat6 kábellel, úgyis csak 90 körül fog tudni. Ezért (is) van a csomagban gyárilag 4 eres kábel. (Bekötés során mondjuk pont helyben leszabott cat5e volt használva nálunk hosszabb távolságok miatt, de ezen sem tud többet - hirtelen méréssel - 91-92 Mbps körüli sebességnél az analiti speed test app szerint.)

[ Szerkesztve ]

(#143094) eszakas válasza molnarpeter (#143093) üzenetére


eszakas
senior tag

Azért kíváncsi lennék hogy ezzel szuperálna-e?

https://www.alza.hu/axagon-ade-sr-d5356202.htm

Asus rog strix x570‑e gaming alaplap ,AMD Ryzen 7 3800X ,SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Vapor-X 20G,G.SKILL Ripjaws V 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz, Corsair HX1200i Köszönöm szépen. Üdv. eszakas :)

(#143095) patrikcoc válasza eszakas (#143094) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Android 10 óta elvileg működnek.

(#143096) molnarpeter válasza eszakas (#143094) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hova/hogyan/milyen funkciót látna el?

Előző kommentemből kimaradt, a Telekom SmartBoxra értettem a dolgokat :R

[ Szerkesztve ]

(#143097) gabo89 válasza molnarpeter (#143093) üzenetére


gabo89
senior tag

Azért kérdeztem, mert holnap kötik, és ma krimpeltem fel a falban már kezdetektől meglévő UTP kábelt. A teszter szerint a 8-dik ér szakadt. Utána újra krimpeltem mindkét végét, és akkor is szakadást mutatott.

indul a sörös aludni

(#143098) mgaben válasza eszakas (#143094) üzenetére


mgaben
senior tag

Nekem pont ugyanilyen van. Az android 10 óta működik, de én ezzel is csak 100 Mbps-t mértem. :F A kábelem Cat6-os, szóval az nem lehet akadály.

Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...

(#143099) molnarpeter válasza gabo89 (#143097) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ah, bocsánat :R tökéletesen működni fog, 1-2-3-6 pin kell csak - ha másra nem akarod használni, hagyhatod nyugodtan, nekem is van egy ilyenem itthon csak falon kívül (csatit cseréltem, nem változott, vágást nem ér meg mert évente pár napot ha van használva). Illusztráció jelleggel a dobozban levő kábel csatija, hogy mire lehet számítani:

(#143100) molnarpeter válasza mgaben (#143098) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ja, hogy a gigabitre okostojás lenne a lényeg, lassan esett le - nem próbáltam :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.