Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#142801) snyper990 válasza Lauda (#142800) üzenetére


snyper990
őstag

Broadband menüpontban

(#142802) Lauda válasza snyper990 (#142801) üzenetére


Lauda
félisten

Köszönöm! ;)

Mit gondoltok, ezek a jelszintek megfelelőek? ;)

Itt van mikor magasabb a ping, lehet a csúcsidőszak miatt terheltebb a hálózat.

[ Módosította: radi8tor ]

(#142803) snyper990 válasza Lauda (#142802) üzenetére


snyper990
őstag

Ha nem lennének megfelelőek, nem menne teljes sebességgel :)
Ping meg annyi, amennyi. Attól is függ, milyen messze vagy a szervertől (nem konkrét fizikai, hanem hálózati értelemben)

(#142804) liszi70 válasza AnonymusX (#142798) üzenetére


liszi70
nagyúr

Köszi!

"2,4 és az 5GHz-es WiFi szétválasztásával (band steering kikapcsolása, legyen más SSID nevük)"

Jelenleg így néz ki a beállítás:

2.4 GHz

5 GHz

A "Band steering" ki van kapcsolva, viszont az SSID ugyanaz. Valamelyiket írjam át? És mit érek el vele, mi lesz ennek a hozadéka?

(#142805) Kaba válasza liszi70 (#142804) üzenetére


Kaba
veterán

Átirhatod mindkettőt , vagy egyet is, a külön megnevezés számít.
Hozadéka a következő ,vannak készülékek amelyek csak a 2,4-et tudják.
A 2,4 az szélesebb és nagyobb hatósugarú és célszerű pl. vastag falaknál is. Az 5GHz az nagyobb sebességet ad.

[ Szerkesztve ]

(#142806) #46824192 válasza Lauda (#142800) üzenetére


#46824192
törölt tag

Most komolyan, ha 3ms lenne a ping akkor mit vennél belőle észre??

(#142807) AnonymusX válasza liszi70 (#142804) üzenetére


AnonymusX
senior tag

A hozadékát kifejtettem az eredeti hozzászólásomban is. A WiFi hálózatra csatlakozó felhasználok tudják kiválasztani, hogy a két eltérő SSID nevű hálózat közül melyiket használja a készülék és a névből mindenki látja azonnal, hogy a készüléke épp melyikhez csatlakozik. Nem a készülékre lesz bízva, amelyek egyébként maguktól hajlamosak rosszul dönteni megegyező SSID azonosítójú 2,4 és 5GHz hálózat esetén és végletekig ragaszkodni az adott helyzetben rosszabb tulajdonságú hálózathoz.

De itt egy példa a Telekom oldaláról, hogy még ők is szeparálják a két frekvenciát (Select SSID mező a lényeg):
[link]

[ Szerkesztve ]

(#142808) Lauda válasza snyper990 (#142803) üzenetére


Lauda
félisten

Szupi, köszi szépen! ;)

Pár gondolat a tapasztaltakról.

Megrendeléskor azonnal jött sms, onnantól kaptam volna korlátlan netet, ha van telekomos számom. Jött sms a beüzemelés megbeszélt időpontjáról. Tegnap szintén jött sms róla. Ma hívtak telefonon és kérdezték, hogy megfelelne-e, ha fél óra múlva érkeznek? 3 emberke érkezett, helyiek, nagyon rugalmasak, normálisak voltak, mindent az utolsó centiig úgy csináltak, ahogy kértem, még a tetőn a bekötést is.

Fali dobozba kötöttek a lakásban, azt mondták kötelező. Minden csatlakozót hegesztettek, az oszlopit is és a fali dobozét is.

Maximálisan pozitív eddig a tapasztalatom, reméljük így is marad. :D

Egyébként az ezeréves utp kábelen is jön teljes sebességel a cucc. Azért átkötöttem cat6a kábellel.

(#142809) Lauda válasza #46824192 (#142806) üzenetére


Lauda
félisten

Nem tudom, csak olvastam, hogy van akinek 3ms a pingje, az átlag 6-8ms, igaziból benne vagyok. A lényeg, hogy jók az értékek, remélhetőleg így nem lesz probléma vele. A ledek is mind zöldek folyamatosan. ;)

(#142810) liszi70 válasza AnonymusX (#142807) üzenetére


liszi70
nagyúr

"Nem a készülékre lesz bízva, amelyek egyébként maguktól hajlamosak rosszul dönteni megegyező SSID azonosítójú 2,4 és 5GHz hálózat esetén és végletekig ragaszkodni az adott helyzetben rosszabb tulajdonságú hálózathoz."

Na itt a lényeg, így már én is értem. :B

AnonymusX és Kaba:
Köszi!
OK, átnevezem a két hálózatot (roppant ötletesen 2,4 és 5GHz-re :)) , és majd mindenki eldönti, melyikhez érdemesebb csatlakozni az adott körülmények között.

(#142811) fatal`


fatal`
titán

Úgy látom megjavították a németeknél az eszközt / eszközöket. Vagy még korán van. :DDD

(#142812) Nite válasza fatal` (#142811) üzenetére


Nite
őstag

haaaaaaat :(

Paid my dues!

(#142813) patrikcoc


patrikcoc
aktív tag

Eddig még jó, de vannak kiugrások. Meglátjuk 7-8 fele.
Nite: Nekem nem lossol a 137.221.106.103-s IP. Az a 170-180ms ping szerintem normális kaliforniai szerverhez.

szerk: Már 80ms a Discord és 100 a Level3, kezdődik...

[ Szerkesztve ]

(#142814) Nite válasza patrikcoc (#142813) üzenetére


Nite
őstag

discord nekem is jo...

nezd mar meg legyszives a 137.221.106.103-t :R

Paid my dues!

(#142815) patrikcoc válasza Nite (#142814) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Nincs vele gond. Viszont a Discord már használhatatlan.

(#142816) proradeon válasza fatal` (#142811) üzenetére


proradeon
őstag

Nem. Sajnos egyelőre a helyzet változatlan.

Telekom:
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=99ms TTL=55
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=93ms TTL=55
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=91ms TTL=55
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=91ms TTL=55

Digi:
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=1ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=1ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=1ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=1ms TTL=58

A hibabejelentésemre ma azt írták, hogy 24-72 órán belül javítják a hibát. Meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#142817) Nite válasza patrikcoc (#142815) üzenetére


Nite
őstag

de varj, a 83% packet loss a 7. hopon az nem gond? :F

Paid my dues!

(#142818) #46824192 válasza proradeon (#142816) üzenetére


#46824192
törölt tag

Nálam is ugyenez van.

Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=105ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=100ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=103ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=100ms TTL=56
Ping statistics for 1.1.1.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 100ms, Maximum = 105ms, Average = 102ms

Viszont már legalább a weboldalak betöltenek "rendesen" és nem 20mp mire történik valami.

[ Szerkesztve ]

(#142819) fatal` válasza Nite (#142812) üzenetére


fatal`
titán

Nem olyan lassú, mint eddig, de nem tökéletes, túl korán volt még, amikor próbáltam.

Jah, 1.1.1.1-re 87ms a ping.

[ Szerkesztve ]

(#142820) patrikcoc válasza fatal` (#142819) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Próbálj a webes discordra belépni (discord.com). 1 percig nem történik szinte semmi.

"de varj, a 83% packet loss a 7. hopon az nem gond? "
Az utolsó hopon nincs packet loss, az a lényeg (célba ér a csomag). Viszont 83% helyett már 100%. :D

[ Szerkesztve ]

(#142821) #46824192 válasza patrikcoc (#142820) üzenetére


#46824192
törölt tag

Érdekes...

Nálam a ping a discord.com -ra ~100ms , nincs csomagvesztés.

A weboldal betöltése valóban hosszú idő.Pontosabban a fejléc és az lap alja azonnal bejön, a közepe nagyos lassú. Pedig látszólag azok az elemek is a discord.com-ról jönnek.

(Szerencsére én egyébként nem használom)

(#142822) csgy66


csgy66
tag

Sziasztok!
Használ esetleg valaki IPTV (Cisco) STB távirányítására infrával ellátott telefonon app-ot? Sikerült eltörni az egyik távirányítót, amit szeretnék pótolni, de Vandával nem jutottam semmire, humán ügyintézőt pedig nem sikerült kivárni.

(#142823) Kaba válasza csgy66 (#142822) üzenetére


Kaba
veterán

Bemész egy Telekom üzletbe és adnak egy másikat(ingyenesen).

(#142824) fatal` válasza patrikcoc (#142820) üzenetére


fatal`
titán

Eddig a discord főoldala is szar volt, nálam most az rendben van, valami csoda folytán.

(#142825) patrikcoc válasza #46824192 (#142821) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Nem olyan nagy a packet loss, 10% alatt van ami a level3-tól indul, de így ez nem éppen használható... Később (olyan fél 9-9 fele) a 6. 62.159.61.127-es DT hop is felmegy folyamatos 100+ ms-re, akkor még rosszabb.

(#142826) pajibá


pajibá
tag

Sziasztok!
A kérésem az lenne, hogy normális az, ha a boksz net ledje villog? Ilyenkor semmit nem lehet csinálni, minden lefagy.
Sagemcom, optikán jön a jel.
A szerelő, amikor valami más ok miatt kint volt, azt mondta, hogy ez normális.
Hmmm?
Köszi a válaszokat.

(#142827) csgy66 válasza Kaba (#142823) üzenetére


csgy66
tag

Nálunk csak Telekom partner üzlet van. Szerinted érdemes ott megkérdezni?

(#142828) Kaba válasza csgy66 (#142827) üzenetére


Kaba
veterán

Partnerben lehet nem lesz, ettől függetlenül megkérdezheted.
A Vandát illetően , nem szólalsz meg egy percig vagy valami érthetetlen zagyvaságot mormolsz(kínaiul :) ) és kapcsolni fog az ügyintézőhöz.

[ Szerkesztve ]

(#142829) #46824192 válasza csgy66 (#142822) üzenetére


#46824192
törölt tag

Nekem vanda simán küldött egyet elsőre.
Emberrel nem is beszéltem. Izag,ez már nem most volt.

Ha már táv. téma.
Hol lehet legegyszerűbben beszerezni ezt a távot?

Valami botrányosan megszokhatatlan amit kaptam (IPTV).
Főleg hogy egy az egyben olyan mint az egyik samsung tévé távja. Este a sötétben csak a súlyáról tudom melyik van a kezben. ( a telekom táv. érezhetően könnyebb)

[ Szerkesztve ]

(#142830) tomy86 válasza csgy66 (#142822) üzenetére


tomy86
addikt

Én a Mi Remote appot használom (Xiaomi telefonon), de a ZaZaRemote is tudja vezérelni a Cisco STB-t, ha jól emlékszem.
Viszont lehet kérni távirányítót (ingyen házhoz is hozza a futár). Nekem korábban sikerült Vandán keresztül is kérni egyet.

(#142831) csgy66 válasza Kaba (#142828) üzenetére


csgy66
tag

Megkérdezem.
Vandát kikerültem, de kb. 45 perc ügyintézőre várakozás után feladtam.

(#142832) Kaba válasza csgy66 (#142831) üzenetére


Kaba
veterán

Mielőtt az üzletbe mész, a chattel is próbálkozhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#142833) csgy66 válasza tomy86 (#142830) üzenetére


csgy66
tag

Köszönöm, kipróbálom.

Mindenki: Vandával nekem nem sikerült, nyilván nem találtam meg a varázsszót. :)

(#142834) csgy66 válasza Kaba (#142832) üzenetére


csgy66
tag

Ugyanaz volt. Vanda átdobott volna ügyintézőhöz, aztán csak a várakozás...

(#142835) csgy66


csgy66
tag

Kezdem az appokkal, aztán majd nekifutok még egyszer.
Köszi!

(#142836) jatszo81


jatszo81
csendes tag

Sziasztok! Vezetékes kontroller működik a boxal? Próbáltam rádugni egyet, de nem reagált rá. Köszi

(#142837) csecsbimbaj válasza asanci (#124551) üzenetére


csecsbimbaj
csendes tag

udv! Talan kapok valaszt, ugyanez a problema lepett fel nalam egy Stb ujrainditas utan, melyik menuben sikerult vegul kikapcsolni? Sajnos nem sikerul sehol,idegesito,ma volt itt szerelő, aztmondta minden franko( edesanyam kontrollalta) este hazaerek ugyanugy ott a felirat...

(#142838) victorhun7 válasza #46824192 (#142806) üzenetére


victorhun7
tag

1.6-ba fontos mikor fut a hosszú. :DD :P

(#142839) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

IPTV SmartBox WiFi-n való használatával van valakinek tapasztalata? Egyet beállítottam így és működött jól, a másikon egyszer csak megszűnt működni a kapcsolat is (analiti speed test app-en mérve is nullát mutatott), közben beállításokban mégsem írta, hogy “nincs internetkapcsolat”. Ment vissza a kábel, csak kiváncsi vagyok, mire érdemes számítani annál, ami eddig még működött :) Routeren 5GHz kikapcsolva.(hosszú távon úgyis vezetékes megoldás lesz, de ki tudja mikor ér ide villanyász)

[ Szerkesztve ]

(#142840) Janusz001


Janusz001
őstag

Ekkora emelés volt beharangozva? Eddig fizettem 7990ft -ot, most kijött 10670, régi csomag, már bőven nincs rajta hűség, ha még erre jön egy inflációkövető emelés jan.1 -től, akkor az szép lesz, lehet új összeállítást kellene néznem.

(#142841) Kaba válasza Janusz001 (#142840) üzenetére


Kaba
veterán

Nem. Az otthoni csomagok csak pár száz forinttal emelkedtek. Nézd meg a számláid végén található tájékoztatát Júliustól kezdődően. A Szeptemberi ÁSZF módosítást is megnézheted.
Ez egy más tétel lehet nálad, kérdezz rá a 1414-en.

[ Szerkesztve ]

(#142842) Dave1984


Dave1984
őstag

Bírom a multi cégeket.Ha jól megy a gazdaság azért emelnek árat,mert az emberek kitudják úgy is fizetni,ha szarul megy akkor is emelnek,mert hát hjaj szegények nyeresége nem csökkenhet.
lényeg mindig az előfizető szívja meg!
Nem csak Telekomra igaz.

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#142843) snyper990 válasza Dave1984 (#142842) üzenetére


snyper990
őstag

Át lehet menni helyi szolgáltatóhoz, meg lehet nézni, hogy ott milyen lesz a szolgáltatás és mennyiért...

(#142844) patrikcoc válasza proradeon (#142778) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Megjött az email-re a hivatalos válasz…

”Megkaptuk az internetre vonatkozó jelzésedet. A probléma megoldásában amennyiben van rá lehetőség a 1414-es számon tudna neked segíteni műszakis szakértő kolléga.”

1414: Magyarországon kívüli probléma, nem tudunk mit tenni. Erről ennyit.

Viszont most már legalább a TV is használhatatlan éjjel, pár másodpercenként tartalom betöltése sikertelen (csak bizonyos műsoroknál)... [link]
Erős a gyanúm, hogy elszúrták pár műsornál az EPG-t kb 1 hete, amikor ez a hiba van nem írja ki az előretekerés tiltását és nem is enged tekerni semerre. Ezek a csatornák ilyenkor a TV GO-n egyáltalán nem mennek. 1414 “szakembere” szerint ez teljesen normális, mert szoftvert frissítenek éjjel (ami persze csak pár csatornát érint, véletlenül sem szerveroldali konfigurációs hiba…) :)) Állítása szerint hamarosan az ONT-k is megkapják ezt a featuret.

[ Szerkesztve ]

(#142845) snyper990 válasza patrikcoc (#142844) üzenetére


snyper990
őstag

Melyik feature-t? Pár másodpercenként az ONT-k is használhatatlanok lesznek éjjelente? :DDD

(#142846) proradeon válasza patrikcoc (#142844) üzenetére


proradeon
őstag

Nekem pedig nem rég érkezett üzenet, hogy a hibát sikeresen elhárították. Na majd este meglátjuk. :)

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#142847) Dave1984 válasza snyper990 (#142843) üzenetére


Dave1984
őstag

Tv szolgáltatás jobb, drágábban Tarr kft ami nálam alternatíva, Novemberben jár le a hűségem a Telekomnál, még mérlegek.

Amúgy nagyon nem ezt akartam mondani a hsz -al,de hát nem mindenkinek jöhet át :))

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#142848) roki1968


roki1968
lelkes újonc

Üdv! Ha a DSL helyett bevezetik az optikát, olyankor mi a helyzet a meglévő hűségidős csomagokkal?
Sat TV-re nincs hűségem, sem a netre, csak a mobil díjcsomagomra van 2023 júniusig, plusz addig kell fizetnem a készülék részletet.
Csak ugyanolyan árú vagy drágább összeállítást tudok választani Magentában, ami jelenleg van? Vagy ilyen technológia váltás esetén mi vonatkozik erre?

(#142849) molnarpeter válasza roki1968 (#142848) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mobil marad ahogy van, csak “beszámítják” a puszta létét kedvezmény formájában, ha jól rémlik :) (csak otthoni 3 szolgáltatásra lett szerződés, mobilra nem)

[ Szerkesztve ]

(#142850) Kaba válasza roki1968 (#142848) üzenetére


Kaba
veterán

A tv és net csomagot tetszőlegesen állíthatod össze, hűséggel vagy anélkül. A mobilcsomagodat nem érinti a változás, így azon marad az eredeti hűség.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.