Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz macilaci78 #190552 üzenetére
Értem, azt hittem a kézzel kulcsforgatással zárása az adott ajtónak működik áram nélkül is. Én is mondtam neki a biztit, de az a gond hogy bár ideiglenes megoldás, nem mostanában fog tudni elmenni vele szerelőhöz, munka miatt kell a kocsi minden nap és a pénz.
Ha hetekig hónapokig bizti i bizti beakkor el fog kopni a bizticsatlakozó.
A kocsit viszont be kell zárni, mert erősen Type-C falu igen rossz utcájában lakik, mondjuk úgy hogy USB Type-C 3.2https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #190553 üzenetére
Biztosan kapható riser kábel a biztihez, koptassa azt. Ha van kis gányolás-gén az ereiben, kapcsolót is tehet rá.
Működnie kell a kulcsnak manuálisan, de ajtónként külön-külön?
Ak akkusarut le-fel is macera, az akku tüskéje se arra van, hogy naponta többször gyilkolja. Apám a traktorba tett egy "vészkapcsolót", még az is jobb megoldás a negatív ágra.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
hdanesz
őstag
válasz hdanesz #190545 üzenetére
Ma sor kerül a tanításra, márkaszervizben. Több szerelőnél is voltam, de senkinek nem volt ehhez való cucca...vagy pedig csak 2hét múlva tudta volna vállalni.
Kérdezte a szervizes, hogy van-e kód az akksin....megmondtam őszintén, hogy én nem láttam rajta. Megnéztem még egyszer és nincs rajta BEM kód...vagy mi a szösz. Csak egy QR kód ami a gyártó oldalára visz. Meg szerintem inkább valami gyártási szám van még rajta....
Akkor lehet ezt nem is kell tanítani? Vagy nem lehet? Skoda Superb (2015- 3V), 2.0 CR TDI (110kw) az akksi pedig Exide EK700 12V 70Ah 760A
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #190554 üzenetére
Működnie kell a kulcsnak manuálisan, de ajtónként külön-külön?
Nyilván a többi ajtó zárva marad, csak a vezetőajtót használja.
Egyébként nő, tehát már az hogy leszedte az akkusarut is igen dícséretes.https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
-
hdanesz
őstag
válasz Doki16 #190559 üzenetére
Közben megtörtént az okosítás. És jövő héten szerdán kicserélik (vagyis megpróbálják kicserélni) a váltó mikrokapcsolóját is. 35 ezer pénz maga a kapcsoló...
Ha pedig teljesen cserélni kell a kulisszát, az szerintük több százezer ft lesz. De elvileg megoldható a javítókészlettel. Szerdán kiderül.Qru: Köszi neked is, de nincs rajta ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ma volt szoftverfrissítésen a Golf, nagy pirospont a Ferihegy Autónak. Az egész folyamat nagyon flottul ment. Már munkafelvételt követően is úgy éreztem PoBu után, hogy másik márka szervizében vagyok. 1664-ről, 1668-ra lépett a verziószám.
Egyelőre nagy újdonságot nem tapasztaltam, vezeték nélküli Android Auto továbbra sincs. Viszont ugyanezzel a telefonnal a szalonban kiállított ID4-en és Tiguanon is tökéletesen megy. Pozitív hozadéka a frissítésnek, hogy már üzembiztosabban működik a kulcsnélküli nyitás-zárás, frissítés óta egyszer sem hibázott. Sőt, már érintésre úgy is nyílik az autó, ha előtte belülről volt zárva.
Egyelőre hibát sem dobott, pedig frissítés előtt szokott lenni hibajelzés teljesen indokolatlanul (pl. 12V rendszer, 48V rendszer, hajtáslánc, parkolássegítő rendszer, Front Assist, rögzítőfék).
[ Szerkesztve ]
-
stickrs
senior tag
Hello, egyik ismerösöm egy 2005-ös 2.0 tfsi passaton gondolkodik.. mennyire kell ettöl a motortól félni? Föleg városi használat miatt akar benzineset.. Köszi a válaszokat
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Viszlát
addikt
Sziasztok!
Adott a helyzet, hogy Superb/Passat duóból kellene választani és szinte zéró tapasztalatom van ezekkel (Skodában legutoljára a 120L-ünkben ültem sok-sok éve). Személy szerint jobban is tetszik a Superb, a motorkínálat ahogy nézem tulajdonképpen egy az egyben ugyanaz (a váltó is), a méretek is pár centi eltéréssel (kicsit nagyobb a Superb), szóval lényegében szinte ugyanarról az autóról van szó, ha a külsőt nem nézzük. Persze vannak dolgok amik adatokból nem felmérhetőek (pl a multimédia és az azon üzemelő szoftver használhatósága)...
Nyilván nem mondok újat azzal, hogy a Skoda olcsóbb, így a rendelkezésre álló költési keretből minden számomra kívánatos extra kijön, míg a Passatnál jópár dologról le kellene mondanom.
Így adódik a kérdés, hogy van-e valami olyan objektív tényező, ami a Passat felé billentené a mérleget?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
őstag
válasz Viszlát #190568 üzenetére
Szia!
B8-at és új FL superbet is hajtok tehát van összehasonlítási alapom. A Superbben sokkal nagyobb hely van hátul. Mindkettőben ugyanaz a multimedia rendszer fut, csak a grafika es az elrendezés más.
Motor-valto, egyebek ugyanaz a kettőben. A Skoda is csak egy vw más emblémávalBeltérben a vw kicsit igényesebb es frissebb, de ezen kívül nem látom nagy előnyét a passatnak. A hely és a kényelem mindenben kárpótol a skodaban.
Ha a kettő közül kellene választanom ugyanolyan motor es felszereltség mellett akkor a skodat választanám a hely miatt. -
BigBlackDog
veterán
válasz Viszlát #190568 üzenetére
Nézd meg szalonban mindkettőt, meg esetleg vidd el egy-egy tesztkörre. Superb iszonyat nagy, ha nem kell akkora belső tér, akkor a Passat jobb lehet (pl. parkolás könnyebb).
Nagy különbségek nincsenek szerintem minőség terén, bár Qru írt érdekes dolgokat a Superb-ről.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Viszlát #190568 üzenetére
Saját pénzből a Skodát venném, noha puritánabb mint egy Passat de ha nem egy magasan felszerelt Passatból ülsz át (mint én) akkor ez nem tűnik fel.
Mondjuk a miénk az pont egy peches darab, volt pár gond vele de semmi ami a funkcionalitását korlátozná (leszakadó ajtókéder, kilyukadó kárpitozás).#nincsbennetarcsi
-
Viszlát
addikt
Köszönöm a reakciókat!
Richard: Köszi a véleményt, ugyanaz a motor és felszereltség kb. másfél millióval többe kerülne Passatból, tehát a költési kereten belül maradva a Superb sokkal jobban felszerelt tud lenni, még akkor is ha Passatból gyengébb motort választok.
BigBlackDog: persze, az alap, hogy ki fogom őket próbálni. A méret az szerintem átlagos, sőt, az utóbbi két saját autóm nagyobb volt ennél kicsivel.
Qru: munkahelyi lízing, fix keretösszeggel. Nekem mindkettő egyformán puritánnak tűnik, de majd tesztvezetéskor ez változhat még. Köszi neked is a véleményt.
Általánosságban a 200 lovas dízelmotorról mik a vélemények egyébként?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Viszlát #190572 üzenetére
Nekünk a 190 lovas van 7-es DSG-vel (2019-es Superb). Jól fogyaszt de állóból nehezen teszi le az útra a 190 lovat, kérné a 4x4-et ilyenkor. Amúgy oké, eszi a hűtővizet új kora óta de ezek ilyenek a márkaker szerint (szerintem csak gariztatással nem akarnak foglalkozni).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2015-ös Skoda Superb, a hátsó lámpáknak nem kellene a csomagtérfedélnél is világítani?
Ambition felszereltség.
-
-
hdanesz
őstag
válasz bitpork #190577 üzenetére
Ez a kép a Skoda-tól származik. Ezért merült fel bennem a kérdés. Az autó nem vinnyog, hogy valami nem világítana, pedig a 2016-os Fabia is sírt ha egy-egy izzó nem üzemelt.
Az jutott még eszembe, hogy lehet a hátsó lámpa nem LED-es...legalábbis Ambition-nél és akkor nem fut végig egészen?
Megnézem....hátha vaksötétben kivehető...
Mod: Megnéztem és LED....
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
hdanesz
őstag
válasz szabonagyur #190580 üzenetére
Azok világítanak. Ez a fura.
@Doki16, köszi neked is!
@molnarpeter: Auto...[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #190582 üzenetére
Akkor ez vcds móka lesz és szegmenseket kell tesztelni. Csupán 2500 sor kb. a lámpavezérlés
Van itt a fórumon valaki aki bekerült nyúlni ebbe. Ilyen utólagos dolgokat is tud aktiválni. Én most nem tudom ki az de a többiek majd hátha kisegitenek. Valami Skoda műszerfal vagy micsoda a neve.Amúgy nekem akkor kapcsolja le így a fényt amikor kinyitom a csomagtartót.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hdanesz
őstag
válasz 6030D #190585 üzenetére
Nem, akkor sem. Az első kép is úgy készült, járó motorral.
Most megnéztem, a ködlámpa ott világít a csomagtérajtón...ha menetiránnyal megegyezően állok akkor a bal oldalt. Tolatólámpa működik, rendszámtábla világítás is mindkettő.Szerdán megyek a mikrokapcsolós cserére, akkor rákérdezek a márkaszervizben mi lehet a bibi.
Köszi mindenkinek!
-
veterán
válasz hdanesz #190586 üzenetére
Két lehetőség jutott eszembe.
1. Talán úgy érzékeli az autó, hogy nyitva a csomagtér fedele, ezért nem világítanak az "ég felé" a belső lámpák.
2. Esetleg ez egy utólagosan beszerelt feláras LED lámpa szett, gyárilag normál izzószálas volt. Ez esetben plusz vezetékelés is szükséges lehet, de ez elmaradt. (Golf 7-ből konkrétan ismerős a sztori.) -
hdanesz
őstag
válasz focvis #190588 üzenetére
Flottás autó, más tulajdonosa nem volt előttem. Az utólagos LED-et ezért kizárnám talán.
Az információs kijelzőn nem jelzi a nyitott csomagteret, valamint kedden a márkaszervizben olvastak hibakódot és semmit nem írt, a váltó mikrokapcsolón kívül.
Az a fura, hogy bármi is a baja... nem vinnyog miatta.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz yodamester10 #190590 üzenetére
Nekem is 50 körüli összeget saccolt a szervizben az úriember. A kapcsoló maga 35....azt hiszem. A melóra meg 1....de inkább 2 órát mondott.
Közben a hátsó lámpákról kiderült, hogy Ambition felszereltségnél nem széria a csomagtartón is a világítás, csak Style-tól felfelé vagy pedig extraként lehetett rendelni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #190591 üzenetére
Valószínűleg csak szoftveres beállítás kérdése a világítás. Kötve hiszem, hogy olcsóbb lenne külön odafigyelni a kétféle felszereltségű csomagtérajtóra, mint ugyanazt téve mindbe és csak eltérően szoftverezni a kocsikat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz macilaci78 #190593 üzenetére
A nincs-nél minden drágább.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hdanesz
őstag
válasz macilaci78 #190593 üzenetére
Fizikailag nem látni benne a LED csíkot vagy az izzót. Totál üresnek tűnik...szerintem nincs ott semmi sem.
Plusz, ha azt nézzük...a xenon/halogén lámpatestekre is figyelnek elől....azt is 'cserélgetik' felszereltségtől függően, ennek fényében nem tartom elképzelhetetlennek. -
-
veterán
válasz hdanesz #190597 üzenetére
Én minden reggel vezetek sötétben (legalábbis télen) országúton, a legtöbb szakaszon legalább az egyik oldalt van erdő. Ez kb 20 kilométer lakott területen kívül meg 5 lakott területen, és utána még BP-n belül.
Mióta xenonom van a halogén helyett nincs halálfélelmem, nincs ezen mit csodálkozni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
addikt
válasz rasotamas #190598 üzenetére
szintén zenész, már az előző autómban is xenon volt, a mostaniban meg egy egyszerű (nem mátrix) led, ég-és-föld a különbség, nem specifikálnék már új autót halogén izzóval, egy új autó árához képest egyébként is elhanyagolható különbség a basic led fényforrás
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz f4lcon #190599 üzenetére
Én az előzőt utólagos xenonnal használtam, cseréltem benne projektort is újra, mint a fényes nappal olyan volt és egyáltalán nem vakított, a polírozást is évente megcsináltam nehogy zavarjak valakit.
A mostani autóm autómata távolságis kitakarós xenonos, olyan mint egy valóra vált álom.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Mini-ITX
- November 19-én elindul Kínából a Vivo X200 és X200 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Okos Otthon / Smart Home
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest