Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/baghead.gif)
jeee
csendes tag
Sziasztok!
Audi A4 B8 quattro, 2015, CGL motorkód (177le), S-Tronic váltó
Valaki tudna abban segíteni, hogy hány termosztát, hőcserélő, egyéb dolog befolyásolja a víz hőmérsékletét? Előző télen egyik napról a másikra, azonos körülmények (és külső hőmérséklet) mellett az autó vízhőfok mérője vissza esett 70 fok környékére, ahogy beértem egy településre, vagy 70-köré lassítottam. Voltam márkaszervizben, de ott nem tudták megmondani , hogy hány termosztát van az autóban, így a fő (?) termosztátot cseréltettem. A probléma nem szűnt meg, ezért egy helyi szervizbe elvittem, ahol kicserélték az EGR hőcserélőjét/csőtermosztátját. A probléma megszűnt, az autó stabilan tartotta a 90 fokot minden körülmény mellett, egészen a tegnapi napig. Megint ahogy lassítok, egyből hűl vissza az autó. Létezik, hogy a két cserélt alkatrész közül az egyik eddig bírta, vagy van még valahol egy 3. esetleg 4. alkatrész ami ezt befolyásolhatja?