Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lenin megmondta: tanulni, tanulni, tanulni. Majd képzi magát, vagy IJB...
Egy nagy biztosíték átkattint, és áramtalanítva a gép. Volvoban pl. a hátsó ülés alatt található, a generátorékszíj cseréje előtt lekapcsolta a szerelő. 1 perces művelet.
Doki16
addikt
Nem kell ezzel óvatoskodni. Fel kell tölteni és mehet a csapatás. Nem merül ám olyan nagy mértékben GTE módban. Ez egy olyan plugin ami sportos is tud lenni. És nyilván ha lemerül akkor egy 1600 kg-os 150 lovas kocsi lesz pár km-en keresztül. Nagyjából 20 km-en már egész sokat visszatölt. Én még lemerülve nem próbáltam a GTE funkciót, majd egyszer meglesem, hogy olyankor mi történik. Felmelegedésre nem lesz megoldás az, hogy bekapcsolom, az lényegében egy sport mód amikor a DSG is átáll és magas fordulaton vált. Amúgy ha már jön egy kicsi terhelés és charge módban vagyok akkor pillanatok alatt felmegy 80 fokra. Ez van, síkon úton nem terhelődik igazán a benzinmotor a kettős hajtás miatt.
Nem szoktam pályázni, de Passattal mentünk már ott, van vele tapasztalat.
Octaviában elég nagy aksi lesz, azzal sem lesz gond ha valaki küldi neki.
(#176893) i-sti: Mire vagy kíváncsi melegedés alatt? Hideg van kint és még 60km országút alatt sem melegszik be az olaj. Ez minden hibridnél ilyen. Pályán amikor megküldtem neki elég volt 2km, hogy 100 fokos legyen az olaj 60-ról. Dőlt a meleg a szellőzőből, pedig ki volt kapcsolva a fűtés
Amúgy valószínűleg az lesz amit molnarpeter írt. Megtanulták már amit kellett a régi kocsiknál. Kétlem, hogy ártanak nekik. Az enyémben 162k km van, a Passatban 168. Szépen jár a motor, nem erőtlen egyik se, nincs fűst vagy magas fogyasztás. Szerintem ezek már nem is kormolodhatnak annyit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Qru
MODERÁTOR
Igen, főleg hogy egy rövidebb vidéki utat leszámítva csak város (bár ezt a 20-as átlagsebességből sztem kitaláltad ). Egyelőre többet eszik mint az elődje (Passat B6 2.0 tdi) de várható volt. Nagyobb a bódé és erősebb a motor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
macilaci78
nagyúr
Persze, csak átkattint, nem egy nagy was ist das, de a legfájóbb pont nem is a tanulás, hogy melyik típusnál hogy kell, hol van, hanem a felelősségvállalás.
Egy mezei gyógyszerész is nem csinál mást, csak összeszedi, ami a "bevásárlólistán" van, kb mint egy dohánybolti eladó, mégis mennyi tanulás és felelősség van mögötte.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
seller007
tag
Please help
CBZA motorra aggatott manuális LGQ 02T váltóba 2liter olaj kell ahogy nézem.
Valaki validálná a látomásomat please
1 váltóolajos flakon 1 liter.
Nem is lehet többet beletölteni többet mert kifolyna a betöltő nyíláson ugye
Köszönöm!
seller007
tag
Feladom, váltó olajat béna vagyok én cserélni Motorolaj, szűrök, stb az ok.
joshua7
veterán
Nyárig szeretném megvenni. Egyelőre nézegetem.
Ködlámpát most visszanéztem, eléggé vegyes a fölhozatal.
DSG.től tartok kissé. Ha a fart csak egy feature, akkor persze vicces.
Richard:
egyik valóban az. Néztem mindent, GTI, GTD, GTE, bent maradt, de azóta elvetettem a dízelt.
Semper Fi
Qru
MODERÁTOR
GTD-ből elég szűk a felhozatal, haverom is azt szeretett volna eredetileg de ő is elengedte.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Nézz be márkakerbe. Megmondják a mennyiséget, tudnak is adni/berendelni. Mi Vácon vettük anno, Lukács&Tamás pár nap alatt meghozatta, aztán megcsinálta a cserét a maszek.
molnarpeter
nagyúr
RS Oktáv? Úgy kicsit bővebb lenne a merítés.
Kösz az infokat!
Tényleg nem lehet agyon használva a motor, ha menet közben sem megy az olajhőfok 60 fölé.
Egyik reggel útba ejtettem a kézi mosót és amíg vártam a sorom kint a 3-4 fokban álló helyben felmelegedett a víz 90-re az olaj pedig bőven 60 fölé
(#176903) Qru Láttam, azért írtam, hogy nem rossz ez Nem városban azért elég keveset esznek ezek a 190 LE-s dízel motorok. Simán el lehet járni velük 6 literrel, vagy az alatt. Persze csak akkor, ha FWD
Életemben 2x volt valóban szükségem ködlámpára, közelítem az 1 millió kilométert. A Volvoban sincs, nem is rendelhető hozzá.
A GTI-n furcsa a hiánya, mindhárom eddigi G7-ben volt, itthon széria, azt gondoltam, hogy globálisan az.
A DSG durrogás feature a GTI-ben, egy idő után ráérzel, és a gázpedállal szabályozod. Nem romlik el, de cserélni kell benne az olajat. Autópályán picit kevesebbet fogyaszt a DSG-s, hosszabb az áttétel, kevesebbet forog 6.-ban.
(GTE-t valószínűleg Hollandiából célszerű hozni. +300 kg, nem vezettem még, de inkább a GTD-hez érdemes hasonlítani, mind dinamikában, mind fogyasztás terén.)
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Elég keveset fut városon kívül, szóval egy iV ideálisabb lett volna de ajándék lónak...
Eddig egyszer mentünk vele nagyobb távot városon kívül, akkor le is ment 8 alá. Tartós városozáskor viszont simán bever amúgy 11-et.
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
GTD-t elég szépen elveri a GTE. [link] Fekete a GTE
(#176911) Richard: Hideg van és hűti a menetszél, gondolom azért nem tud bemeledni rendesen az olaj. Meg egy Dunaújváros-Fehérvár távon semmit nincs terhelve a motor ahogy én használom. Tempomat 90-re és ennyi, nem sietek sehova Amint beérek városba ha jár is a motor csak generátorként üzemel. Az meg szinte semmi terhelés neki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Magnum_
nagyúr
ehhez kár a GTE
I humbly and respectfully decline™
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok kérlek abba segíteni, hogy utólag van-e rá lehetőség a műszerfalon fedélzeti komputer okosítására? A cél az lenne, hogy mutassa az autó fogyasztást, valamint a fennmaradó km tankolásig, van e valamilyen chip, vagy műszerfalat kellene cserélni? VW Passat B5.
The easy day was yesterday!
Doki16
addikt
Abszolút, azonnal elcserélnem egy e-Golfra. Vagy bármilyen min 200 km-t tudó elektromosra. De a legfostaligább e-Golf is drágább mint az én magasan felszerelt Golfom. Már remegek egy Leaf 2-ért vagy Konáért, de egy az, hogy nincs, a másik pedig, hogy egyre csak drágább lesz
Meg ismersz már annyira, hogy tudd nem száguldok, engem csak a fogyasztás érdekel.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Magnum_
nagyúr
de erre a felhasználásra egy valami akármi közlekedő edény is elég lenne 1M Ft-ig. 1000ccm-ig, kis fogyasztással
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Az eGolf-al télen hidegben ha fűtesz is elég necces a 200 km. Nálunk van a cégnél és inkább a 150 km a reális hatótávja ilyenkor.
#nincsbennetarcsi
BK87
senior tag
Sziasztok. Használt autót szeretnék venni, főként a 3-as Octavia RS TDI változata iránt érdeklődök. Ma voltam megnézni egy kívülről szinte hibátlan Octaviát DSG váltóval, magánszemélynél csak kicsit elbizonytalanodtam, mert 175 000 km van az autóban, viszont pár nappal korábban néztem egy 141 000 km-t futott RS-t manuális váltóval, használtautó kereskedésben, amely kívülről messze nem volt hibátlan (első lökhárítón lepattant festék, illetve jobb oldali kerekek csúnyán patkázva, külföldről behozott). Árban minimális különbség van a többet futott javára. Mi a véleményetek az említett autóban levő 184 lóerős TDI motorról? Nekem a többet futott külsőleg jobban bejön, motorikusan is jónak tűnt, a tulaj állítása szerint olajcserét is rendszeresen végeztek rajta. 24 000 km futáskülönbség mennyire számít ezeknél a motoroknál? Előre is köszönöm a segítséget.
Szia
Kavicsfelverődés meg padkázás nem a világ vége.
Jó motornak számít az a 2 literes CR, én biztosan DSG-vel venném.
Ha karban volt tartva rendesen és ezt bizonyítani is lehet akkor nem nagyon lehet mellé lőni.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Persze ez így van. Elég lenne egy bármi is. De itt most nem ez a lényeg. Nekem ez kellett és ez lett. Nincs ebben semmi racionalitás. Érdekelnek az új technológiák és próbálom ebből a maxot kihozni amit megtudok fizetni.
Amúgy meg ennyi erővel soha senkinek sem kellene erős autó. Legálisan és biztonságosan nem lehet kihasználni ezeket. De most akkor szerinted amiért nekem GTE-m van ezért mindig talpalnom kellene? Hogyan? Gyorsan 90-en van, annyi a szabályos.
Qru: A következő nagyobb akkumulátoros e golf tetszene igazan. Arra gondoltam. Az már tudja elvileg a stabil 200 km-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
1stVikman
senior tag
Szabályos közlekedésnél erős autó az előzéskor jön jól. Pl.most hazaugrottam szülőkhöz, de a Fabiaval. Legyen kicsit az is használva alapon.
De kétszer meg kellett gondolnom milyen előzésbe megyek bele. De azért élvezetes volt ismét hosszabb távon autózni vele, pörgetni kicsit, érezni, hogy azért még mindig egy jól használható kocsi.
TayRol
veterán
nem tudjátok, hogy megoldható-e, és ha igen milyen trükkel hogy egy B7 Passat tükre kulcsra behajtódjon/kinyíljon? Belülről a joystick-kel működik ugyebár.
gzbotii
veterán
Irigyellek
Itt (Keleti Kárpátok) azért elég gyakori a 5-10m látótávolság a köd miatt.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Doki16
addikt
Igen megoldható. VCDS kell hozzá. [kép] Ezt az értéket kell átírni 95-re.
#tükör #Passat B7 #mirror folding
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
TayRol
veterán
ó banyek, ennyi lenne? vajon milyen okosságokat lehet még csinálni...
Magnum_
nagyúr
ilyen trukkoket honnan tudsz?
I humbly and respectfully decline™
Doki16
addikt
Igen ennyi. Ha ezt felprogramozod akkor már lehet távirányítóról behajtani a tükröket. De nem lesz automata, mert a B6/B7 még nem tudta ezt. Csak úgy fog működni, ha folyamatosan nyomod a zárás gombot.
(#176928) Magnum_: Sokat keresgettem régen. Egy orosz fórumon találtam. Ők nagyon sok mindenre rájönnek, mert nem féltik próbálgatni szerintem a sok modult. Most már van jó pár videó a Byte8 beállításáról.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
TayRol
veterán
Sőt, van 99 is, akkor ajtónyitásra nyílik ki a tükör, nem motor indításra.
Nincs esetleg valaki Pesten, akinek van egy ilyenje és átírná nekem?
Doki: nekem az is jó.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Pontosan De a 95 jobb, mert így nem nyitja feleslegesen ha csak ki akarsz venni valamit a kocsiból.
Te hol találtál rá egyébként?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
TayRol
veterán
Jaja.
Nem tudom, a kulcsszót te adtad (mirror folding), a többit a gugli intézte.
Qru
MODERÁTOR
Kolléga mondta, hogy a napi kör után ki kellett mennie a reptérre, és imádkozott hogy még vissza tudjon érni. Ha meg nem, húzhattam volna haza. Aztán felvilágosítottam, hogy akkor tréler, mert ezeket nem lehet vontatni sem... Gondolhatod mekkora urgrás ez egy Bora után.
Amit amúgy azóta is visszasírnak, mert ezzel már nem tudnak fusizni.
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Jól meg kell választani, hogy ki mire veszi. Amit az első generációs e-Golf is tud az sajnos nagyon kevés. Télen azok a 130 km-es hatótávok elég szegényesek. Azért lenne jó ha minden körülmények között tudna legalább 200 km-t. Sokszor ez 30km amit tud a GTE is elég nekem. Főleg így a hétköznapokban. Hátha kijön az id3 és lenyomja a golfok árát
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
bul07
nagyúr
Na meg hogy hol használja az ember
Az alföldön egy baleset miatti lezárás akár 40Km kerülőt is jelenhet, és még nincs minden bokorba gyors töltő
Debrecenből mentem Görbeházára, és előtte 5Km-rel kamion baleset volt, ép kiértek a mentők, vissza kellet fordulni és majd 41Km kerülő, persze várhatunk volna pár órát is , térkép
És elég sokszor van ilyen
És az idő pénz(nyugalom)
Ha nekem lenne egy 200Km hatótávú kocsim egy Budapest út 3x 80%-os töltéssel járna, az olyan 4óra hossza
Most simán megjárom oda vissza 5óra alatt, ebből lenne 9óra , hát kösz
Én hibrid párti vagyok jelenleg, majd ha 300Km és minden bokorban gyors töltő akkor tényleg tiszta elektromos
Szerintem az még jó pár év
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
1stVikman
senior tag
Stemei.de oldalt is érdemes megnézni. A fenti trükk mondjuk pont a Vag Can Pro-val végezhető el az oldal szerint, de a hozzászólásoknál leírják a Vcds megoldását is.
[link]
Sok okosság van itt, nem mellesleg nem oroszul.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Ezért mondom azt, hogy mérlegelni kell. Nyilván aki minden nap sokat autózik az nem fog ilyet venni, de aki ki sem mozdul a városból, annak a legjobb választás. És pont ez a jó benne, hogy mindenki megtalálja már a magának valót. Nekem most a Phev ideális. Napi szinten mászkálok 15-20 km-t elektromosan. De bármikor hadra fogható a benzines ami elmegy kb 600 km-t egy tankkal. Mondjuk már kb. 2 hete félig van a tank és csak feleslegesen húrcibálóm magammal a benzint meg a motort. Ahogy jó pár embernél nálam is az a gond, hogy anyagilag nem tudok venni egy tisztán elektromos autót amivel legalább Fehérvárig eljutok meg vissza. Pedig nekem simán elég lenne ha az elmúlt 2-3 hetemből kiindulok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Tájékozatlan vagyok EV vontatásban, de ha van benne egy pici szufla és kiteszi N-be, úgy még nem kéne gond legyen, vagy de? Mondjuk full lemerült állapotban is talán megoldható, viszont ha már a 12V kis akku is behal, bikázás sem biztos segít
Doki16
addikt
Egyáltalán nem szabad őket vontatni. Valamit megkever elvileg a fejükben. Az összes hibrid/PHEV kocsim könyvében benne van, hogy tilos vontatni. Sőt a HSD-nél még az benne van, hogy megpörgetni sem szabad a kereket ha fel van emelve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Értem, de nem értem mindig az a videó jut eszembe, mikor a kamion húzza a Teslát, hogy töltse
Sziasztok!
Start stop idegesít. Olvastam, hogy van a vaterán elektronika, ami megjegyzi a kapcsoló állapotát. Kipróbálta már valaki?
passat b7
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
molnarpeter
nagyúr
Alternatív megoldásként VCDS-sel is lehet próbálkozni, a külön elektronika nekem annyiban tetszik, hogy a gombbal továbbra is vezérelhető marad, nem kell diag
1stVikman
senior tag
VCDS-sel kikapcsolható, ha jól tudom . Feszültség határértéket kell átírni, hogy ne állítsa le a motort.
bul07
nagyúr
Már régen is gondolkoztam rajta hogy az ablaktörlő mozgó alkatrészeit meg kellene keni volt is téma itt róla sokszor
Csak eltántorított tőle hogy a kart is le kellene venni, és félek hogy nem enged hanem törne, na meg megint beállítani, és öreg autó bontásánál összerakva nem biztos hogy ugyan úgy működne tovább
De most lett feltéve egy első spirál rugó csere videó és meglepődve látom hogy a tűzfal egy részét el lehet távolítani, videó
Szerintetek hozzáférnék ha én is a tűzfal azon részét szedném csak le?
Inkább pár egyszerű csavar mint ablaktörlő kar leszedése
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Zalában is gyakoribb a köd a dombok között. Az igazi tejszerűvel 2x volt dolgom vezetés közben, akkor nem láttam az úttest szélét.
Qru
MODERÁTOR
A elektromos hajtást megzavarja de ha ettől el is tekintünk, automataváltós autót amúgy is tilos vontatni. Persze N-be rakva kicsit arréb lehet tolni de tartósan vontatni nem szabad.
Na most a gyorsforgalmin nagy élmény lehet várni a trélerest mert éppen lemerültél...
#nincsbennetarcsi
1stVikman
senior tag
Komoly kis videó. Külön tetszik, hogy meghúzási nyomatékot is írták, meg letakarították a féktárcsát a művelet végén, ha már bőkezűen használta a Wd40-et.
Kérdésre térve, szerintem valamelyest hozzáférhető lesz, de nem olyan szinten, mintha lebontanád felülről és kivennéd a szerkezetet.
Megrendeltem, aztán majd meglássuk mondta a vak is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Viktor677
csendes tag
Sziasztok!
Pontosan azt kell átírni, VCDS, vagy OBDEleven is tudja... és többet nem nyaggat.
Disable Start/Stop
Select Control unit 19
Adaptation
Start Stop Limit voltage
Value=12
Lehet ezt is kipróbáljuk, de állítólag a vcds nem működik minden típuson.
Mindenesetre az elektronika jobban tetszik, mert csak hozzátesz a funkciókhoz. El nem vesz.
Pl.: vasúti átjárónál kapok egy pirosat, van ahol perceket kell állni, ott pl manuálisan én nyomnám ki (elvileg ez pontosan így is fog működni).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!