Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#176851) K Norbi válasza Kiskokó (#176835) üzenetére


K Norbi
addikt

Ez már gép! :K

(#176852) simonjoe


simonjoe
senior tag

....de, hogy tudják már kábítani az embereket ezekkel a 20-50%-os "kedvezményekkel"! :(( Ezek után még neked kell hálásnak lenni, h mekkora kegyet gyakoroltak. 1re pofátlanabb ez az ipar(is)!

Joe

(#176853) gzbotii válasza molnarpeter (#176850) üzenetére


gzbotii
veterán

:R

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#176854) bitpork válasza simonjoe (#176852) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Azt azért nem árt megjegyezni h van hova visszamenni és ha netán gáz van az alkatrésszel intézik. Ez az összeg nem sok, csak nekünk itthon. Mert lehet h a haldokló nyugaton minden jobb de ha szakemberhez kell menned akkor a szakmunkára a gatyádat kifizeted.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#176855) bul07


bul07
nagyúr

Szerintetek jó lehet ez ajtó zsanér kenésére?
Nyikorog
SCT-Mannol 8121 White Grease - fehér zsír

Kauffer-nél nem találtam Szilikon olaj sprayt amit Mágud ajánl [link]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#176856) K Norbi válasza bul07 (#176855) üzenetére


K Norbi
addikt

Ezzel kenek mindent [link]
Hát ez nagyon jó cucc.
Rájöttem hogy univerzális.

Vagy ez még nagy barátom [link]

[ Szerkesztve ]

(#176857) molnarpeter válasza bul07 (#176855) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Én végül sima Mannol szilikon spray-t használtam.

(#176858) TitiRii válasza TitiRii (#176820) üzenetére


TitiRii
senior tag

Na, részben siker.
nem kommunikál mindennel, (köztük a motorvezérlővel)
ezekkel jöttek át:
"Address 01
Protocol: Unknown
Controller:
Megj: Nincs szinkronizáló Baud Rate

Address 03
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00046

Address 08
Protocol: KW1281
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC V 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 00046

Skipping Address 15-Airbags

Address 46
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00046

Address 7C
Protocol: Unknown
Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:7C86"

ha a motorvezérlőre akarok csatlakozni ezt írja:
[kép]
Tesztnél van még egy ilyen: [kép]
amikkel kommunikál azok szerintem rendben vannak: [kép] [kép]
Most már csak meg kell reguláznom a kp zárat és kikapcsolni pár légzsákot :Dja a kocsi még mindig nem indul de mivel se élő adat nincs se motor vezérlő hogy mi a baja. egyenlőre találgatok.

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#176859) molnarpeter válasza TitiRii (#176858) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Rádió gyári?
Dízelnél pöffen párat, ha nem OK az immo, aztán leáll asszem.

[ Szerkesztve ]

(#176860) focvis válasza bul07 (#176855) üzenetére


focvis
veterán

Remélem hogy jó, mert évek óta ezt használom ajtózsanérra és tetőablakhoz. Nem nyikorog.

(#176861) bul07 válasza K Norbi (#176856) üzenetére


bul07
nagyúr

Az elsőt amit linkeltél nem találtam Kauffer-nél, második nem szinaptikus

(#176857) molnarpeter

Sima szilikon spray van itthon én valami mással gondoltam

(#176860) focvis

Akkor jó lesz berendelem

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#176862) L1ZRRR


L1ZRRR
senior tag

egy kérdés, ár ajánlat után beszéltem vw szervizben dolgozó haverral, és ő azt mondta h klimagáz csere nem kell, mert az lifetime :U :F

jég hideg a klima, egyébként de lassan 10éves lesz a gép.

[ Szerkesztve ]

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#176863) gzbotii válasza molnarpeter (#176859) üzenetére


gzbotii
veterán

Céges G4 TDI-nél csak tekert az önindító mint állat és annyi, nem indult be (a kulcs volt a ludas, pótkulccsal ment gond nélkül).

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#176864) TitiRii válasza molnarpeter (#176859) üzenetére


TitiRii
senior tag

nem, de jelenleg nincs bekötve. azt a gányolást amit ott elkövetek az hányinger.

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#176865) i-sti válasza L1ZRRR (#176862) üzenetére


i-sti
senior tag

Milyen töltet van benne?
R134a vagy R1234yf ?

Novum Forum Siculorum

(#176866) K Norbi válasza bul07 (#176861) üzenetére


K Norbi
addikt

Kovács autónál van :K

(#176867) macilaci78 válasza L1ZRRR (#176862) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Én a Hüllő Kft-nél voltam az ősz végén. A panasz az volt, hogy szag van a kocsiban: hűtés közben állot pocsolyaszag, fűtéskor enyhe égett porszag. Alaposan kitakarították habbal, ózonnal, utánna én még szellőztettem a garázsban és megszűnt minden szag.
Ránéztek a hőmérsékletekre, kellően hűt a klíma, nem is néztek rá a gázra, felesleges, működik. Az elmúlt 14 éveben nem volt foglalkozva a klímával, se takarítás, se töltés, semmi. Szóval ha nem szökik el a gáz, akkor szerintem ezzel a résszel nem kell foglalkozni.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#176868) Qru válasza Richard (#176681) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A guminyomást te mennyire lövöd be? Meguntam, hogy a BC mindig azt akarja hogy rögzítsem a TPMS nyomásértéket. Most a gépkönyv szerint értékre lőttem (2.4/2.7) de márkaszervizben 2.4/2.4-re volt belőve.

#nincsbennetarcsi

(#176869) seller007


seller007
tag

Márkát választani vezérműlánc cserére (1.2 TFSI 86LE CBZA) minőség alapján lehetséges :F
Amiket látok: febi/SWAG,HEPU,FAI,INA,Contitech,ET,VAICO.
Egy szerelő mi alapján választ?

(#176870) DJ. Ru$y válasza seller007 (#176869) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Amit itt olvastam már, az alapján INA, Conti, Hepu javasoltak.

Szerelője válogatja, elkötelezettség, vagy az olcsóbbat eladja drágább áron, hozzáállás kérdése, meg korrektségé. :K

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#176872) molnarpeter válasza seller007 (#176869) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szerintem azt rakják, amivel nem volt még bajuk. Tehát minden műhelyben mást preferálnak :D

(#176873) dond válasza TitiRii (#176858) üzenetére


dond
csendes tag

In VCDS Options, change Start Baud from default 0 to 9600. (Before I did this, it would work with all modules except Engine, I was getting "cannot sync baud rate" error.)

(#176874) Richard válasza Qru (#176868) üzenetére


Richard
őstag

2.5/2.5 -re van belőve és nem is nyaggat miatta. (235/40 R19)

Hátra csak akkor kell több, ha van 4 utas + tele csomagtartó.

[ Szerkesztve ]

(#176875) Qru válasza Richard (#176874) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi! Te vagy a legfőbb információ forrásom itt. :R
Skormin kisebb kerék van (215/55R17). A 2.7 érzésre sok nekem is, főleg hogy nincs megpakolva kb soha, akkor majd abból engedek kicsit.

Jah, fogyi, rég volt: 9.1 és tankolással csekkolva 9,18. Szóval egész pontos.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#176876) Richard válasza Qru (#176875) üzenetére


Richard
őstag

Nincs mit! ;) Nem tudom ahhoz a mérethez mennyi az ajánlott, de én a 18-as és 19-es kerékhez is 2,5-öt használok. Persze ez folyamatosan változik menet közben, de hidegen beállítva jónak kell lennie.

Nem is vészes ez a 9,1 ilyen körülmények között. Nálam ilyen kondíciókkal karcolja a 14-et.

(#176877) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Seat Altea 2004 1.6 BGU 174k km
Lassan letelik az 1 év, és megy olajcserére a gép.
Mann-t szűrőket kap, pollenszűrőből FP-t, klíma kap egy ózonos fertőtlenítést(2 éve lett cserélve a gáz benne), levegőszűrő csere, fékfolyadék csere(2 éve volt csere)
Üzemanyagszűrő 2 éve volt cserélve, csak MOL 100 benzint kap, érdemes ezt is cserélni vagy ráér?
Hidegekben kicsit nehezen vette a sebességet, gondolom egy olajcsere gyári olajjal segítene a dolgon?

(#176878) molnarpeter válasza grizlisandor (#176877) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hidegben viszkózusabb minden olaj, nem válóok :D

(#176879) K Norbi válasza grizlisandor (#176877) üzenetére


K Norbi
addikt

Milyen olajat kap?
10W-40? ;]

(#176880) joshua7


joshua7
veterán

Néhány hete nézem a G7 GTI kínálatot (2014-16 évjárat, inkább kéziváltóst), de itthon igencsak szűkös. Ami van, az 6M-nál indul.
Kíváncsiságból ránéztem a mobile-re s megakadt a szemem pár jónak tűnő autón (1, 2, 3). Kérdés - mennyibe kerülhet a behozatal.
Ezt az oldalt néztem, 400k körül mondja, egyedüli ismeretlen az ,útiköltség' (bedobtam egy random 100k-t - sok, kevés? Passz :) ) De még azzal együtt is megérné, a kínálatot nézve.
Érdekelne a véleményetek.

Semper Fi

(#176881) grizlisandor válasza molnarpeter (#176878) üzenetére


grizlisandor
addikt

Tényleg, élettartam olaj. ;]

(#176879) K Norbi:

Most Total 5w40(katt) következőleg szerintem 10w60, hogy bírja a racsét. ;]

(#176882) K Norbi válasza K Norbi (#176871) üzenetére


K Norbi
addikt

Mit meg nem adnék egy ilyen szerelőért mint ez a Hubi..
Profi :K

Itt meg csak kókányok vannak.
Mágiára velük

(#176881) grizlisandor Jó lesz :)

[ Szerkesztve ]

(#176883) bitpork válasza joshua7 (#176880) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mindig ezt az oldalt használom de rászámolok 15%-t. Eddig mindig belefértem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#176884) yodamester10


yodamester10
őstag

Ma sikerült új rekordot töltenem az aksiba :D 5 éves az autó 213 ezer felett és 42km-re még mindig fel lehet tölteni.Ha nem lenne ilyen fos idő el is menne annyit.

[ Szerkesztve ]

(#176885) Doki16 válasza yodamester10 (#176884) üzenetére


Doki16
addikt

Nem megy az el annyit :D Max sík úton 50-el. Passat egyébként 50-54-re tölt. Ezek csak tippelős számok, jobb lenne látni inkább százalékban. [kép]
Emelkedőnél nekem 1 km alatt veszít 5-öt :D De amúgy ha 14 kWh körül van a fogyi akkor tud olyan 36-ot. Azt meg elég nehéz hozni.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#176886) Richard válasza Doki16 (#176885) üzenetére


Richard
őstag

GTE módban, ha cipőzi neki az ember akkor létezik, hogy lemerül az akku és csak az 1,4 TFSI marad?

Mármint a max teljesítmény mindig rendelkezésre áll?

[ Szerkesztve ]

(#176887) Magnum_ válasza joshua7 (#176880) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Miert nem mesz ki te erte? 1 szabadnap...

I humbly and respectfully decline™

(#176888) Doki16 válasza Richard (#176886) üzenetére


Doki16
addikt

Van neki egy nagyon jó kis hybrid menüpontja amiben van egy állandóan változó mérő. Van egy hosszú csík és még 5 darab "bogyó". Akkor van max teljesítmény ameddig a hosszú csík nem kezd el fogyni. Az olyan 5-10 km körül kezd elfogyni. Ha eltűnik teljesen 0 km töltöttségnél akkor veszik el a max erő. Egyébként nem tudom mennyit kell cipőzni neki, hogy lemerüljön. Senki nem nyomja neki annyira, hogy elfogyjon. Max akkor ha már eleve le volt merülve. Amúgy természetesen ha nagy aksi kifogyott akkor nincs már villanymotor. De hamar visszatölt benzinmotorról.

Én a konkrét kérdezett esetet még nem próbáltam soha. Eddig csak előzéshez használtam a GTE módot. Meg hát sosem elég meleg a motor, hogy büntetlenül lehessen használni. Egyszerűen sík úton ebben a hidegben nem képes 60 fok főlé menni az olaj.

Amúgy charge és hold módban is érezhetően gyengébb a kocsi. Főleg Hold funkciónál, mert ott kiveszi a hajtásból majdnem teljesen a villanymotort. De a 150 lóerő is bőven elég bármire :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#176889) focvis válasza joshua7 (#176880) üzenetére


focvis
veterán

Nekem az 1. tetszik legjobban, a feláras üléshuzattal. Egy kérdőjeles pont: miért nincs benne ködlámpa, Németországban nem volt széria?

Nézz performance packost is, az csak +10 ló, nem venni észre, de van benne igazi sperrdiferenciál.

Amint kijön a Golf 8, csökkenni fog a 7-es ára, ha ráér, várj még egy kicsit a vasalással. A G8 GTI leghamarabb a nyáron jelenik meg.

A DSG-sben durrog a kipufogó, a manuálisban sajnos nem.

[ Szerkesztve ]

(#176890) Richard válasza Doki16 (#176888) üzenetére


Richard
őstag

Értem. Tehát hiába “GTE” ez inkább csak ilyen óvatos használatra való.
Ha GTE módban hagyod akkor sem melegszik fel a motor?

Pályázni szoktál vele?

Az a pletyka, hogy az új Octavia RS is ilyen hibrid hajtást kap 245 LE-vel. Azokat azért szokták küldeni rendesen, ezért kíváncsiskodok.

Én is sokat gondolkoztam anno, hogy megvárom a superb iV-t, de aztán inkább maradtam a simán benzinnél.

[ Szerkesztve ]

(#176891) Richard válasza focvis (#176889) üzenetére


Richard
őstag

A fehér pedig dízel.
(#176880) joshua7

Biztos manual GTI-t szeretnél?
Az a 6-os olajos DSG benne elég jó konstrukció és eléggé feldobja a csapatást a “DSG fart” :D

[link] YouTube!

[ Szerkesztve ]

(#176892) simonjoe válasza bitpork (#176854) üzenetére


simonjoe
senior tag

Azt hiszem félre értettél. Nem az a bajom, h számla van, legyen, annak akinek ez megnyugvás. Még a munkadíj sem gond ha az egeket éri, persze ha olyan a munka. Nekem az a bajom, h annyira nyomott árakon kapják a szervizek az alkatrészeket, majd mint kegyet gyakorolva eléd teszik, a számlát, h mekkora királyok mert neked adtak 30-40%-os kedvezményt. Aminek levonása után alsó hangon is dupla haszon van nekik rajta. De, Te örülj, mert f@sza szervizbe vitted. Csak amikor hazaviszed a kocsit, és veszed észre mennyire trehány munkát végeztek. Nagyon nagy az arcuk, és ez engem roppantul dühít. Olyan emberek meg kik böcsülettel odaadással végzik a munkájukat, nagyon kevesen vannak, hozzájuk "bejutni" meg szinte képtelenség. (lásd Mági) Na, őket kellene úgy vagy még jobban megfizetni mint a nagy márka, vagy szakszervizeket. Előbb utóbb ők is megfáradnak, belefásulnak és megy ez körforgás, mert itthon nincs becsületük, kevesen látjuk mennyit is érnek ŐK!

Joe

(#176893) i-sti válasza simonjoe (#176892) üzenetére


i-sti
senior tag

+1

Doki, erről a melegedésről írnál többet?
Ugye Priusnál így volt kialakítva az 1.8, plusz oda 0W20 talán már 0W16 kell, hogy gyorsan körbe érjen az olaj.
De itt ha jól tudom maradt az 1.4 TSI.
Változtattak annyit rajta, hogy tolerálja ezt a "langyos üzemet", plusz a sok ki/bekapcsolást?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#176894) molnarpeter válasza i-sti (#176893) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Sima Start-Stop autóban komolyabb az igénybevétel, ott már megtanulták amit kell/felkészítették szvsz :)

(#176895) Reggie0 válasza molnarpeter (#176894) üzenetére


Reggie0
félisten

Azaz gariig kibirja :D

(#176896) focvis válasza simonjoe (#176892) üzenetére


focvis
veterán

Full villanyos majd megoldja ezt a problémát; évente pollenszűrő-, kétévente fékfolyadék-csere; ennyi a rutinkarbantartás.
Rendes autószerelő a futóműhöz kell majd, 200 000 km-nél fékbetét; a kontárok remélhetőleg gyrosan kikopnak.

(#176897) seller007 válasza molnarpeter (#176872) üzenetére


seller007
tag

+(#176870) DJ. Ru$y köszi srácok a választ

(#176898) macilaci78 válasza focvis (#176896) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Meg a nem szakszervizes lakatos hozzá se nyúl, mert fingja nem lesz, hogyan áramtalanítson, hiába jó szakember... :U

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#176899) molnarpeter válasza molnarpeter (#176657) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

(#176900) simonjoe válasza focvis (#176896) üzenetére


simonjoe
senior tag

remélem igazad lesz!

Joe

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.