Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
K Norbi
addikt
Ez már gép!
simonjoe
senior tag
....de, hogy tudják már kábítani az embereket ezekkel a 20-50%-os "kedvezményekkel"! Ezek után még neked kell hálásnak lenni, h mekkora kegyet gyakoroltak. 1re pofátlanabb ez az ipar(is)!
Joe
gzbotii
veterán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Azt azért nem árt megjegyezni h van hova visszamenni és ha netán gáz van az alkatrésszel intézik. Ez az összeg nem sok, csak nekünk itthon. Mert lehet h a haldokló nyugaton minden jobb de ha szakemberhez kell menned akkor a szakmunkára a gatyádat kifizeted.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
bul07
nagyúr
Szerintetek jó lehet ez ajtó zsanér kenésére?
Nyikorog
SCT-Mannol 8121 White Grease - fehér zsír
Kauffer-nél nem találtam Szilikon olaj sprayt amit Mágud ajánl [link]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
K Norbi
addikt
molnarpeter
nagyúr
Én végül sima Mannol szilikon spray-t használtam.
TitiRii
senior tag
Na, részben siker.
nem kommunikál mindennel, (köztük a motorvezérlővel)
ezekkel jöttek át:
"Address 01
Protocol: Unknown
Controller:
Megj: Nincs szinkronizáló Baud Rate
Address 03
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00046
Address 08
Protocol: KW1281
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC V 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 00046
Skipping Address 15-Airbags
Address 46
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00046
Address 7C
Protocol: Unknown
Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:7C86"
ha a motorvezérlőre akarok csatlakozni ezt írja:
[kép]
Tesztnél van még egy ilyen: [kép]
amikkel kommunikál azok szerintem rendben vannak: [kép] [kép]
Most már csak meg kell reguláznom a kp zárat és kikapcsolni pár légzsákot ja a kocsi még mindig nem indul de mivel se élő adat nincs se motor vezérlő hogy mi a baja. egyenlőre találgatok.
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
molnarpeter
nagyúr
Rádió gyári?
Dízelnél pöffen párat, ha nem OK az immo, aztán leáll asszem.
[ Szerkesztve ]
Remélem hogy jó, mert évek óta ezt használom ajtózsanérra és tetőablakhoz. Nem nyikorog.
bul07
nagyúr
Az elsőt amit linkeltél nem találtam Kauffer-nél, második nem szinaptikus
(#176857) molnarpeter
Sima szilikon spray van itthon én valami mással gondoltam
(#176860) focvis
Akkor jó lesz berendelem
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
L1ZRRR
senior tag
egy kérdés, ár ajánlat után beszéltem vw szervizben dolgozó haverral, és ő azt mondta h klimagáz csere nem kell, mert az lifetime
jég hideg a klima, egyébként de lassan 10éves lesz a gép.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
gzbotii
veterán
Céges G4 TDI-nél csak tekert az önindító mint állat és annyi, nem indult be (a kulcs volt a ludas, pótkulccsal ment gond nélkül).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
TitiRii
senior tag
nem, de jelenleg nincs bekötve. azt a gányolást amit ott elkövetek az hányinger.
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
i-sti
senior tag
Milyen töltet van benne?
R134a vagy R1234yf ?
Novum Forum Siculorum
K Norbi
addikt
Kovács autónál van
macilaci78
nagyúr
Én a Hüllő Kft-nél voltam az ősz végén. A panasz az volt, hogy szag van a kocsiban: hűtés közben állot pocsolyaszag, fűtéskor enyhe égett porszag. Alaposan kitakarították habbal, ózonnal, utánna én még szellőztettem a garázsban és megszűnt minden szag.
Ránéztek a hőmérsékletekre, kellően hűt a klíma, nem is néztek rá a gázra, felesleges, működik. Az elmúlt 14 éveben nem volt foglalkozva a klímával, se takarítás, se töltés, semmi. Szóval ha nem szökik el a gáz, akkor szerintem ezzel a résszel nem kell foglalkozni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Qru
MODERÁTOR
A guminyomást te mennyire lövöd be? Meguntam, hogy a BC mindig azt akarja hogy rögzítsem a TPMS nyomásértéket. Most a gépkönyv szerint értékre lőttem (2.4/2.7) de márkaszervizben 2.4/2.4-re volt belőve.
#nincsbennetarcsi
seller007
tag
Márkát választani vezérműlánc cserére (1.2 TFSI 86LE CBZA) minőség alapján lehetséges
Amiket látok: febi/SWAG,HEPU,FAI,INA,Contitech,ET,VAICO.
Egy szerelő mi alapján választ?
DJ. Ru$y
félisten
Amit itt olvastam már, az alapján INA, Conti, Hepu javasoltak.
Szerelője válogatja, elkötelezettség, vagy az olcsóbbat eladja drágább áron, hozzáállás kérdése, meg korrektségé.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
K Norbi
addikt
molnarpeter
nagyúr
Szerintem azt rakják, amivel nem volt még bajuk. Tehát minden műhelyben mást preferálnak
dond
csendes tag
In VCDS Options, change Start Baud from default 0 to 9600. (Before I did this, it would work with all modules except Engine, I was getting "cannot sync baud rate" error.)
2.5/2.5 -re van belőve és nem is nyaggat miatta. (235/40 R19)
Hátra csak akkor kell több, ha van 4 utas + tele csomagtartó.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nincs mit! Nem tudom ahhoz a mérethez mennyi az ajánlott, de én a 18-as és 19-es kerékhez is 2,5-öt használok. Persze ez folyamatosan változik menet közben, de hidegen beállítva jónak kell lennie.
Nem is vészes ez a 9,1 ilyen körülmények között. Nálam ilyen kondíciókkal karcolja a 14-et.
grizlisandor
addikt
Seat Altea 2004 1.6 BGU 174k km
Lassan letelik az 1 év, és megy olajcserére a gép.
Mann-t szűrőket kap, pollenszűrőből FP-t, klíma kap egy ózonos fertőtlenítést(2 éve lett cserélve a gáz benne), levegőszűrő csere, fékfolyadék csere(2 éve volt csere)
Üzemanyagszűrő 2 éve volt cserélve, csak MOL 100 benzint kap, érdemes ezt is cserélni vagy ráér?
Hidegekben kicsit nehezen vette a sebességet, gondolom egy olajcsere gyári olajjal segítene a dolgon?
(#176878) molnarpeter válasza grizlisandor (#176877) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Hidegben viszkózusabb minden olaj, nem válóok
K Norbi
addikt
Milyen olajat kap?
10W-40?
joshua7
veterán
Néhány hete nézem a G7 GTI kínálatot (2014-16 évjárat, inkább kéziváltóst), de itthon igencsak szűkös. Ami van, az 6M-nál indul.
Kíváncsiságból ránéztem a mobile-re s megakadt a szemem pár jónak tűnő autón (1, 2, 3). Kérdés - mennyibe kerülhet a behozatal.
Ezt az oldalt néztem, 400k körül mondja, egyedüli ismeretlen az ,útiköltség' (bedobtam egy random 100k-t - sok, kevés? Passz ) De még azzal együtt is megérné, a kínálatot nézve.
Érdekelne a véleményetek.
Semper Fi
(#176881) grizlisandor válasza molnarpeter (#176878) üzenetére
grizlisandor
addikt
Tényleg, élettartam olaj.
(#176879) K Norbi:
Most Total 5w40(katt) következőleg szerintem 10w60, hogy bírja a racsét.
K Norbi
addikt
Mit meg nem adnék egy ilyen szerelőért mint ez a Hubi..
Profi
Itt meg csak kókányok vannak.
Mágiára velük
(#176881) grizlisandor Jó lesz
[ Szerkesztve ]
Mindig ezt az oldalt használom de rászámolok 15%-t. Eddig mindig belefértem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
yodamester10
őstag
Doki16
addikt
Nem megy az el annyit Max sík úton 50-el. Passat egyébként 50-54-re tölt. Ezek csak tippelős számok, jobb lenne látni inkább százalékban. [kép]
Emelkedőnél nekem 1 km alatt veszít 5-öt De amúgy ha 14 kWh körül van a fogyi akkor tud olyan 36-ot. Azt meg elég nehéz hozni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
GTE módban, ha cipőzi neki az ember akkor létezik, hogy lemerül az akku és csak az 1,4 TFSI marad?
Mármint a max teljesítmény mindig rendelkezésre áll?
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Miert nem mesz ki te erte? 1 szabadnap...
I humbly and respectfully decline™
Doki16
addikt
Van neki egy nagyon jó kis hybrid menüpontja amiben van egy állandóan változó mérő. Van egy hosszú csík és még 5 darab "bogyó". Akkor van max teljesítmény ameddig a hosszú csík nem kezd el fogyni. Az olyan 5-10 km körül kezd elfogyni. Ha eltűnik teljesen 0 km töltöttségnél akkor veszik el a max erő. Egyébként nem tudom mennyit kell cipőzni neki, hogy lemerüljön. Senki nem nyomja neki annyira, hogy elfogyjon. Max akkor ha már eleve le volt merülve. Amúgy természetesen ha nagy aksi kifogyott akkor nincs már villanymotor. De hamar visszatölt benzinmotorról.
Én a konkrét kérdezett esetet még nem próbáltam soha. Eddig csak előzéshez használtam a GTE módot. Meg hát sosem elég meleg a motor, hogy büntetlenül lehessen használni. Egyszerűen sík úton ebben a hidegben nem képes 60 fok főlé menni az olaj.
Amúgy charge és hold módban is érezhetően gyengébb a kocsi. Főleg Hold funkciónál, mert ott kiveszi a hajtásból majdnem teljesen a villanymotort. De a 150 lóerő is bőven elég bármire
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Nekem az 1. tetszik legjobban, a feláras üléshuzattal. Egy kérdőjeles pont: miért nincs benne ködlámpa, Németországban nem volt széria?
Nézz performance packost is, az csak +10 ló, nem venni észre, de van benne igazi sperrdiferenciál.
Amint kijön a Golf 8, csökkenni fog a 7-es ára, ha ráér, várj még egy kicsit a vasalással. A G8 GTI leghamarabb a nyáron jelenik meg.
A DSG-sben durrog a kipufogó, a manuálisban sajnos nem.
[ Szerkesztve ]
Értem. Tehát hiába “GTE” ez inkább csak ilyen óvatos használatra való.
Ha GTE módban hagyod akkor sem melegszik fel a motor?
Pályázni szoktál vele?
Az a pletyka, hogy az új Octavia RS is ilyen hibrid hajtást kap 245 LE-vel. Azokat azért szokták küldeni rendesen, ezért kíváncsiskodok.
Én is sokat gondolkoztam anno, hogy megvárom a superb iV-t, de aztán inkább maradtam a simán benzinnél.
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
Azt hiszem félre értettél. Nem az a bajom, h számla van, legyen, annak akinek ez megnyugvás. Még a munkadíj sem gond ha az egeket éri, persze ha olyan a munka. Nekem az a bajom, h annyira nyomott árakon kapják a szervizek az alkatrészeket, majd mint kegyet gyakorolva eléd teszik, a számlát, h mekkora királyok mert neked adtak 30-40%-os kedvezményt. Aminek levonása után alsó hangon is dupla haszon van nekik rajta. De, Te örülj, mert f@sza szervizbe vitted. Csak amikor hazaviszed a kocsit, és veszed észre mennyire trehány munkát végeztek. Nagyon nagy az arcuk, és ez engem roppantul dühít. Olyan emberek meg kik böcsülettel odaadással végzik a munkájukat, nagyon kevesen vannak, hozzájuk "bejutni" meg szinte képtelenség. (lásd Mági) Na, őket kellene úgy vagy még jobban megfizetni mint a nagy márka, vagy szakszervizeket. Előbb utóbb ők is megfáradnak, belefásulnak és megy ez körforgás, mert itthon nincs becsületük, kevesen látjuk mennyit is érnek ŐK!
Joe
i-sti
senior tag
+1
Doki, erről a melegedésről írnál többet?
Ugye Priusnál így volt kialakítva az 1.8, plusz oda 0W20 talán már 0W16 kell, hogy gyorsan körbe érjen az olaj.
De itt ha jól tudom maradt az 1.4 TSI.
Változtattak annyit rajta, hogy tolerálja ezt a "langyos üzemet", plusz a sok ki/bekapcsolást?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
molnarpeter
nagyúr
Sima Start-Stop autóban komolyabb az igénybevétel, ott már megtanulták amit kell/felkészítették szvsz
Reggie0
félisten
Azaz gariig kibirja
Full villanyos majd megoldja ezt a problémát; évente pollenszűrő-, kétévente fékfolyadék-csere; ennyi a rutinkarbantartás.
Rendes autószerelő a futóműhöz kell majd, 200 000 km-nél fékbetét; a kontárok remélhetőleg gyrosan kikopnak.
seller007
tag
macilaci78
nagyúr
Meg a nem szakszervizes lakatos hozzá se nyúl, mert fingja nem lesz, hogyan áramtalanítson, hiába jó szakember...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
(#176899) molnarpeter válasza molnarpeter (#176657) üzenetére
molnarpeter
nagyúr