Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #176657 üzenetére
-
seller007
tag
válasz
molnarpeter #176872 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz
molnarpeter #176894 üzenetére
Azaz gariig kibirja
-
i-sti
senior tag
válasz
simonjoe #176892 üzenetére
+1
Doki, erről a melegedésről írnál többet?
Ugye Priusnál így volt kialakítva az 1.8, plusz oda 0W20 talán már 0W16 kell, hogy gyorsan körbe érjen az olaj.
De itt ha jól tudom maradt az 1.4 TSI.
Változtattak annyit rajta, hogy tolerálja ezt a "langyos üzemet", plusz a sok ki/bekapcsolást? -
válasz
bitpork #176854 üzenetére
Azt hiszem félre értettél. Nem az a bajom, h számla van, legyen, annak akinek ez megnyugvás. Még a munkadíj sem gond ha az egeket éri, persze ha olyan a munka. Nekem az a bajom, h annyira nyomott árakon kapják a szervizek az alkatrészeket, majd mint kegyet gyakorolva eléd teszik, a számlát, h mekkora királyok mert neked adtak 30-40%-os kedvezményt. Aminek levonása után alsó hangon is dupla haszon van nekik rajta. De, Te örülj, mert f@sza szervizbe vitted. Csak amikor hazaviszed a kocsit, és veszed észre mennyire trehány munkát végeztek. Nagyon nagy az arcuk, és ez engem roppantul dühít. Olyan emberek meg kik böcsülettel odaadással végzik a munkájukat, nagyon kevesen vannak, hozzájuk "bejutni" meg szinte képtelenség. (lásd Mági) Na, őket kellene úgy vagy még jobban megfizetni mint a nagy márka, vagy szakszervizeket. Előbb utóbb ők is megfáradnak, belefásulnak és megy ez körforgás, mert itthon nincs becsületük, kevesen látjuk mennyit is érnek ŐK!
-
válasz
Doki16 #176888 üzenetére
Értem. Tehát hiába “GTE” ez inkább csak ilyen óvatos használatra való.
Ha GTE módban hagyod akkor sem melegszik fel a motor?Pályázni szoktál vele?
Az a pletyka, hogy az új Octavia RS is ilyen hibrid hajtást kap 245 LE-vel. Azokat azért szokták küldeni rendesen, ezért kíváncsiskodok.
Én is sokat gondolkoztam anno, hogy megvárom a superb iV-t, de aztán inkább maradtam a simán benzinnél.
-
válasz
joshua7 #176880 üzenetére
Nekem az 1. tetszik legjobban, a feláras üléshuzattal. Egy kérdőjeles pont: miért nincs benne ködlámpa, Németországban nem volt széria?
Nézz performance packost is, az csak +10 ló, nem venni észre, de van benne igazi sperrdiferenciál.
Amint kijön a Golf 8, csökkenni fog a 7-es ára, ha ráér, várj még egy kicsit a vasalással. A G8 GTI leghamarabb a nyáron jelenik meg.
A DSG-sben durrog a kipufogó, a manuálisban sajnos nem.
-
Doki16
addikt
válasz
Richard #176886 üzenetére
Van neki egy nagyon jó kis hybrid menüpontja amiben van egy állandóan változó mérő. Van egy hosszú csík és még 5 darab "bogyó". Akkor van max teljesítmény ameddig a hosszú csík nem kezd el fogyni. Az olyan 5-10 km körül kezd elfogyni. Ha eltűnik teljesen 0 km töltöttségnél akkor veszik el a max erő. Egyébként nem tudom mennyit kell cipőzni neki, hogy lemerüljön. Senki nem nyomja neki annyira, hogy elfogyjon. Max akkor ha már eleve le volt merülve. Amúgy természetesen ha nagy aksi kifogyott akkor nincs már villanymotor. De hamar visszatölt benzinmotorról.
Én a konkrét kérdezett esetet még nem próbáltam soha. Eddig csak előzéshez használtam a GTE módot. Meg hát sosem elég meleg a motor, hogy büntetlenül lehessen használni. Egyszerűen sík úton ebben a hidegben nem képes 60 fok főlé menni az olaj.
Amúgy charge és hold módban is érezhetően gyengébb a kocsi. Főleg Hold funkciónál, mert ott kiveszi a hajtásból majdnem teljesen a villanymotort. De a 150 lóerő is bőven elég bármire
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #176884 üzenetére
Nem megy az el annyit
Max sík úton 50-el. Passat egyébként 50-54-re tölt. Ezek csak tippelős számok, jobb lenne látni inkább százalékban. [kép]
Emelkedőnél nekem 1 km alatt veszít 5-ötDe amúgy ha 14 kWh körül van a fogyi akkor tud olyan 36-ot. Azt meg elég nehéz hozni.
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
molnarpeter #176878 üzenetére
Tényleg, élettartam olaj.
(#176879) K Norbi:
Most Total 5w40(katt) következőleg szerintem 10w60, hogy bírja a racsét.
-
joshua7
veterán
Néhány hete nézem a G7 GTI kínálatot (2014-16 évjárat, inkább kéziváltóst), de itthon igencsak szűkös. Ami van, az 6M-nál indul.
Kíváncsiságból ránéztem a mobile-re s megakadt a szemem pár jónak tűnő autón (1, 2, 3). Kérdés - mennyibe kerülhet a behozatal.
Ezt az oldalt néztem, 400k körül mondja, egyedüli ismeretlen az ,útiköltség' (bedobtam egy random 100k-t - sok, kevés? Passz) De még azzal együtt is megérné, a kínálatot nézve.
Érdekelne a véleményetek. -
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #176877 üzenetére
Milyen olajat kap?
10W-40? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #176877 üzenetére
Hidegben viszkózusabb minden olaj, nem válóok
-
grizlisandor
veterán
Seat Altea 2004 1.6 BGU 174k km
Lassan letelik az 1 év, és megy olajcserére a gép.
Mann-t szűrőket kap, pollenszűrőből FP-t, klíma kap egy ózonos fertőtlenítést(2 éve lett cserélve a gáz benne), levegőszűrő csere, fékfolyadék csere(2 éve volt csere)
Üzemanyagszűrő 2 éve volt cserélve, csak MOL 100 benzint kap, érdemes ezt is cserélni vagy ráér?
Hidegekben kicsit nehezen vette a sebességet, gondolom egy olajcsere gyári olajjal segítene a dolgon? -
Nincs mit!
Nem tudom ahhoz a mérethez mennyi az ajánlott, de én a 18-as és 19-es kerékhez is 2,5-öt használok. Persze ez folyamatosan változik menet közben, de hidegen beállítva jónak kell lennie.
Nem is vészes ez a 9,1 ilyen körülmények között. Nálam ilyen kondíciókkal karcolja a 14-et.
-
Qru
MODERÁTOR
-
norrberth
addikt
-
seller007
tag
Márkát választani vezérműlánc cserére (1.2 TFSI 86LE CBZA) minőség alapján lehetséges
Amiket látok: febi/SWAG,HEPU,FAI,INA,Contitech,ET,VAICO.
Egy szerelő mi alapján választ? -
macilaci78
nagyúr
válasz
L1ZRRR #176862 üzenetére
Én a Hüllő Kft-nél voltam az ősz végén. A panasz az volt, hogy szag van a kocsiban: hűtés közben állot pocsolyaszag, fűtéskor enyhe égett porszag. Alaposan kitakarították habbal, ózonnal, utánna én még szellőztettem a garázsban és megszűnt minden szag.
Ránéztek a hőmérsékletekre, kellően hűt a klíma, nem is néztek rá a gázra, felesleges, működik. Az elmúlt 14 éveben nem volt foglalkozva a klímával, se takarítás, se töltés, semmi. Szóval ha nem szökik el a gáz, akkor szerintem ezzel a résszel nem kell foglalkozni. -
TitiRii
senior tag
válasz
molnarpeter #176859 üzenetére
nem, de jelenleg nincs bekötve. azt a gányolást amit ott elkövetek az hányinger.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #176859 üzenetére
Céges G4 TDI-nél csak tekert az önindító mint állat és annyi, nem indult be (a kulcs volt a ludas, pótkulccsal ment gond nélkül).
-
L1ZRRR
senior tag
egy kérdés, ár ajánlat után beszéltem vw szervizben dolgozó haverral, és ő azt mondta h klimagáz csere nem kell, mert az lifetime
jég hideg a klima, egyébként de lassan 10éves lesz a gép.
-
TitiRii
senior tag
válasz
TitiRii #176820 üzenetére
Na, részben siker.
nem kommunikál mindennel, (köztük a motorvezérlővel)
ezekkel jöttek át:
"Address 01
Protocol: Unknown
Controller:
Megj: Nincs szinkronizáló Baud Rate
Address 03
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00046
Address 08
Protocol: KW1281
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC V 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 00046
Skipping Address 15-Airbags
Address 46
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00046
Address 7C
Protocol: Unknown
Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:7C86"
ha a motorvezérlőre akarok csatlakozni ezt írja:
[kép]
Tesztnél van még egy ilyen: [kép]
amikkel kommunikál azok szerintem rendben vannak: [kép] [kép]
Most már csak meg kell reguláznom a kp zárat és kikapcsolni pár légzsákotja a kocsi még mindig nem indul de mivel se élő adat nincs se motor vezérlő hogy mi a baja. egyenlőre találgatok.
-
bul07
nagyúr
Szerintetek jó lehet ez ajtó zsanér kenésére?
Nyikorog
SCT-Mannol 8121 White Grease - fehér zsírKauffer-nél nem találtam Szilikon olaj sprayt amit Mágud ajánl [link]
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #176850 üzenetére
-
....de, hogy tudják már kábítani az embereket ezekkel a 20-50%-os "kedvezményekkel"!
Ezek után még neked kell hálásnak lenni, h mekkora kegyet gyakoroltak. 1re pofátlanabb ez az ipar(is)!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- TP-LINK routerek
- Interactive Brokers társalgó
- OnePlus One - Kína már itt One
- Kibertámadás: rávették az IT-s ügyfélszolgálatot, hogy resetelje a jelszavakat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Haditechnika, harcászat
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- AKCIÓ! Dell Alienware AW2721D 27 QHD 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest