Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#175351) Qru válasza TayRol (#175349) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bubi megvan még, ezzel nem jutnék fel télen a telekre. :D

#nincsbennetarcsi

(#175352) Zoli0830


Zoli0830
csendes tag

Sziasztok!

Egy 2014-es 2.0 CR TDI 110kW (150LE) Octavia CKFC motorkóddal 280e km-el. Az alábbi DPF adatokat olvastam ki belőle, a 74,6 g hamu nem túl biztató. Mire számíthatok, mennyit mehet még el, vagy érdemes már cserélni? Jelenleg hibamentes.

Mennyibe kerül egy gyári, utángyártott DPF szűrő?

Valamint a torque progival futtatam egy tesztet ami nem sokat mond nekem, de 2 NOK eredmény lett, ez jelent valamit?

Köszi a segítséget előre is!

(#175353) Mágus2 válasza Zoli0830 (#175352) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Már cserés a dpf, vagy ki kell pucoltatni.

300€ a pucolás, 1100€ a csere darab.

[ Szerkesztve ]

(#175354) Doki16 válasza dj79 (#175350) üzenetére


Doki16
addikt

Te jó ég, még gurul az a kocsi egyáltalán? :D

Amúgy én is megvárom a 15-öt vele. Még 3400 van addig. Amiből nagy része villany lesz tehát édes mindegy. Már 24-e óta nem volt beindítva a benzinmotor pedig minden nap használom.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#175355) salesman válasza Qru (#175348) üzenetére


salesman
őstag

Qurva jól néz ki. Még mindíg!

Türűűűdrááá!

(#175356) CharlieDrop válasza salesman (#175355) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ezt adom én is. :R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#175357) Richard válasza Qru (#175348) üzenetére


Richard
őstag

Gratulálok, szép autó!
Nekem is FL Superb sedan van csak benzines.
A fogyasztási adatból és az átlagsebességgből arra tippelek, hogy a tiéd dízel :D

(#175358) Qru válasza Richard (#175357) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi! Szerencsére nem az enyém (céhes), az átlagsebességből láthatod, hogy főként városi harcos. Magamnak nem ilyet vettem volna városba, ez az autó nem ide való szvsz. Egy Highline B6 Passatot váltott, hát van amiben jobb de van amiben nem (pl belső minőség) de összességében egy jobb, sokkal modernebb autó.
Neked hogy tetszik a benzines? Mennyit eszik?

Amúgy a BC elég szépen fölébecsüli a fogyit, a rátankolásos számítás szerint ez a 8,5 valójában csak 7,98.

#nincsbennetarcsi

(#175359) Richard válasza Qru (#175358) üzenetére


Richard
őstag

Városba nagy is meg dízel is :)
Én B7 Highline-ból ültem át (2.0CR 177LE 4motion) de nem érzem, hogy rosszabb lenne minőségben. Ez is puha mindenütt, halk, sehol egy nyisszanás rossz úton, stb. Összegészében meg vagyok vele elégedve.

Tizensok éve dízel autókat használok, idejét láttam kipróbálni egy benzinest. A fogyasztást leszámítva nagyon tetszik bár tudtam, hogy ez többet fog enni (2.0 TSI 272 LE).
A hosszú távú fogyasztás 8,9 liter, de többnyire nem városban használom. Ott olyan 10 körül eszeget.
Igaz garázsból indulok mindig, de kb 3 perc alatt 90 fokon van a víz és az olaj is követi nagyon gyorsan. Sehol egy rezonancia, halk finom szerkezet.
Meglátjuk pár év múlva is ez lesz-e a véleményem :D

[ Szerkesztve ]

(#175360) emvy válasza Richard (#175359) üzenetére


emvy
nagyúr

Mik a tapasztalatok a motorral idaig? Nekem is ilyen motorral fog jonni.

Fura egyebkent, amit Qru mond a belsejerol. Az L&K modellt eleg sok mindennel osszehasonlitottam (Seat Tarraco, VW Tiguan, VW Arteon, Mazda 6, Volvo V60, BMW 5 G30, stb.), es elsosorban azert valasztottam a Skodat, mert azt tunt leginkabb otthonosnak/komfortosnak. A BMW talan minosegibb volt osszessegeben, de a VW-ek sokkal baratsagtalanabbnak tuntek.

while (!sleep) sheep++;

(#175361) Lipton


Lipton
őstag

Sziaszok!

Van olyan oldal, ahol össze van szedve, hogy milyen Km állásnál milyen szervizeket kell megcsinálni az autón?
2014-es Skoda Rapid 1.6 CR TDI.
Ilyesmire gondoltam mint ez a Vespás táblázat.

alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

(#175362) Richard válasza emvy (#175360) üzenetére


Richard
őstag

Jó választás! :)

Nagyon meg vagyok elégedve a motorral, elég meggyőző a teljesítménye. Mivel mindig dízel autóim voltak így kicsit furcsa volt eleinte, hogy abban a fordulatszám tartományban van csak igazán elemében ahol a dízelek már régen elfogytak. Tehát sokkal jobban engedi a váltó forogni a motort, viszont ott megy is rendesen. Hiába van meg a max nyomaték már 1700-as fordulaton, igazán csak 4000 felett indul meg. Igaz sportban 7.000-ig ki is engedi a váltó, ami már majdnem kicsit sok.
Persze ehhez gyorsan hozzá szokik az ember, meg a hangja is nagyon szép az egész fordulatszám tartományban. Igaz csak 3000 felett lehet elkezdeni hallani, hogy van valami ott elöl a motortérben :)
Egyedül az hiányzik, hogy sport módban igenis legyen normális, sportos hangja.

Egy tele tank olyan 750 Km-re elég

Én SportLine-t választottam

A másik befutó a B8 FL Passat lett volna nálam, de ez jobban tetszett kívül és belül is, nameg sokkal nagyobb a lábtér, a fejtér és 5 ajtós! Belül szerintem sem rosszabb mint egy Passat. Talán kicsit ingerszegényebb.

[ Szerkesztve ]

(#175363) Qru válasza Richard (#175359) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

DSG-s 170 Lovas Passat B6 CR TDI-ből átülve ez egy 190 lovas TDI DSG-vel Style felszereltség ami messze nem L&K. Egyrészt feleslegesen erős városba, már a 170/350-el is nehézkes volt az elindulás ezzel a 190/400-al meg pláne, mivel nem 4x4-es. Az élet iróniája, hogy a Subarum tudna menni (4x4) de nincs benne erő, ebben van de ez meg nem tudja letenni az útra. :D Ráadásul az eddigi Conti TS860 téli helyett is csak Hankook lett...
Azért ott van az érzés, hogy beltérben visszalépés. Hiányzik a B6 félbőr ülése (kényelemre is, nem csak anyagminőségre) és vannak olyan "apróságok", hogy az első 500 km után már nyikorog a fékpedál. Wtf???? :W
A dsg is mintha kicsit többet csúsztatná a kuplungot mint a Passatban de lehet csak más a hangja. Viszont sokkal modernebb, nagyobb tudású (ACC, Laneassist, holttérfigyelő, stb). Tehát nem sírok csak azért érezhetően hagytak előnyt a Passatnak. :D

A Skodás appok közül melyiket használod? Van több is most feltettem kettőt de még nem nagyon próbálgattam ki őket mire is jók. Az egyik megmondja hol parkol a kocsi a másik meg, hogy be van-e zárva meg mennyi nafta van még benne. Kb eddig jutottam. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#175364) Richard válasza Qru (#175363) üzenetére


Richard
őstag

Mondjuk alacsonyabb felszereltségi szinten elhiszem. A nyikorgó fékpedál az durva :((

Én a SkodaConnect nevű appot használom. Tökéletesen teszi a dolgát és ebben is látni hol parkol az autó :)

(#175365) zoo8800 válasza Qru (#175363) üzenetére


zoo8800
veterán

Engem érdekelne, milyen az új 7-es DSG, írhatnál róla egy hosszabb véleményt. :) Pl. vannak-e fura zajok, mennyire van fürgére hangolva, stb.

rip and tear, until it is done

(#175366) Richard válasza zoo8800 (#175365) üzenetére


Richard
őstag

Nekem is DSG7 van benne (olajos), de észrevétlenül teszi a dolgát.

Fura zajok? Ez alatt mit értesz? Jó pár éve DSG-t használok de egyik sem adott fura zajokat.

A fürgeség attól függ. ECO-ban eléggé nyugodt, sportban pedig fürge. Minden beállításnál más.

[ Szerkesztve ]

(#175367) zoo8800 válasza Richard (#175366) üzenetére


zoo8800
veterán

A száraz kuplungosnál sok panasz van különféle csörgés-zörgésre, még jól működő váltó esetén is. Érdekelne, hogy itt is van-e ilyesmi. Kb. zéró tapasztalatom van DSG-vel, egyszer vittek utasként, akkor nem tűnt fel semmi.

rip and tear, until it is done

(#175368) Richard válasza zoo8800 (#175367) üzenetére


Richard
őstag

A DQ200 és DQ200e száraz kuplungos DSG valóban nem egy jó konstrukció. Ilyeneket azonban nem használtam, tehát erről nem tudok nyilatkozni.

(#175369) Qru válasza zoo8800 (#175365) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Teszi a dolgát, nem lassabb vagy butább mint a B6-ban lévő olajos 6-os DSG, bár én "normal" módban használom. Talán érzésre lassabban zár össze induláskor de ezt csak fül alapján mondom, simán lehet érzéki csalódás. Amúgy halk, nem ugrál, semmi kenguruzás nincs.
Ami tetszik benne, hogy van motorfék. Rámpán lefelé (pl mélygarázsba behajtva) nem vált fel mint a 6-os, hanem ha nem adok gázt kitartja az 1-est és szépen tolóüzemben legurulok.

Richard: SkodaConnect, meg a MySkoda is fent van, majd meglátjuk melyik tetszik jobban.

Amúgy reggel néztem, -2,5 fokban indultam, a fűtés 22 fokra állítva (klíma off) és 7 km után is még csak 67 fokos volt az olaj.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#175370) Richard válasza Qru (#175369) üzenetére


Richard
őstag

MySkoda-t kipróbálom, kösz! :)

A benzines szerintem lényegesen gyorsabban melegszik fel. Ha kint állok akkor is pár km és üzemmeleg az olaj.

Dízeleknél mindig sokat kellett várni akkor is ha garázsból indultam.

(#175371) Qru válasza Richard (#175370) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

De ez legalább hideg motornál is fűt a B6 az alig fűtött. Van még egy harmadik hivatalos app a Skoda One App de az nem tettem fel. Úgy tűnik kb mind a három ugyanazt tudja. :F

#nincsbennetarcsi

(#175372) Kiskokó válasza Richard (#175359) üzenetére


Kiskokó
veterán

Van ismerős körökben ilyen motorral, egy A6 3.0 BiTDI-t váltottak le vele.
Amúgy nem eszik az sokat ahhoz képest amit tud.
Igaz a szerelőmet mikor kérdeztem azt mondta Skoda szalonba múltkor 3 ilyen autó állt pár tízezer KM-el motorhibásan. Reméljük nem típushiba

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#175373) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Sziasztok,
mik a vélemények a 2. generációs (2003-2008) S3-akról? [link] Erősen gondolkozok, hogy a leon-t lecserélném idén egy ilyenre.
Igazából mindent tudna, ami nekem kellene. Összkerék, közel 300le (csipsszel meg is van), ha jól tudom van belőle dsg is.

[ Szerkesztve ]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#175374) newmoonlight válasza Kiskokó (#175372) üzenetére


newmoonlight
senior tag

A6 3.0 BiTDI: 7,1

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#175375) Richard válasza Kiskokó (#175372) üzenetére


Richard
őstag

Ez a motor van a golf R, Leon Cupra, Cupra Ateca, Audi S3-ban is. Elviekben az utolsó csavarig megegyezik, csak itt nem 300 LE.

Egész jól körbe jártam a témát, nem számít betegágynak.

Meglátjuk mit bír :)

(#175371) Qru: Kb tényleg ugyanazt tudják.
Maradok a Connect-nél :)

(#175376) Kiskokó válasza newmoonlight (#175374) üzenetére


Kiskokó
veterán

Igen, tudom hogy nagyon jól esznek ezek a motorok, azért is akartam volna. De végül 5.2 v10 LESZ ;] ;]

A Skoda 2.0 TSI lehet gyengébb lóerőben de szinte jobban megy mint az Audi (gondolom újabb meg súly)

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#175377) focvis válasza Speeedfire (#175373) üzenetére


focvis
veterán

Szega!
Múltkorjában én is nézegettem ezeket. Csak az olajat ne zabálja.
Az összkerékhajtás jó dolog, de én arra jutottam, hogy ennyi pénzért jobb választás egy Golf 6 GTI (5 ajtó, nagyobb csomagtartó, több hely hátul, ha már megindult, akkor nem megy érezhetően rosszabbul, talán jobban elérhető az alkatrész hozzá).

Szerk: És ugyebár a G6 frissebb.

[ Szerkesztve ]

(#175378) Speeedfire válasza focvis (#175377) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Nade azt honnan tudod, hogy zabálja?! ;]
Nem tudom, szerintem jó dolog az összkerék. Pl nyáron kakucson voltam a leonnal, és brutál orrtolós volt. Nem is nagyon élveztem már a végén.
A többi nem mozgat. :D

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#175379) Kiskokó válasza Speeedfire (#175378) üzenetére


Kiskokó
veterán

Én nem tudom ezek azok-e de ebben a korosztályban volt a legbetegebb a 2.0 Fsi
Ezek a dióhéjtakarítós, meg láncszakadós motorok nem ?
Van most egy jó videó a Dióhéjas csávóról a YT-on
"így hal meg az FSI" vagy valami ilyen címmel. Keress rá

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#175380) focvis válasza Speeedfire (#175378) üzenetére


focvis
veterán

Nade azt honnan tudod, hogy zabálja?! ;]

Megkérdezed az eladót. ;]

(#175381) Szada85 válasza Speeedfire (#175378) üzenetére


Szada85
aktív tag

Érintölegesen olvastam utána csak, de az 8P-s S3-akban is az EA113-as motorcsalád volt (a korai szériákban biztosan). Érdemes rákeresni a jellemzö, gyakori hibákra, van pár, amivel nagy eséllyel számolni lehet.

(#175382) Kiskokó válasza focvis (#175380) üzenetére


Kiskokó
veterán

Vagy lerak a kocsi elé egy tál olajat és megvárod fogyott e belőle :D ;]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#175383) TayRol válasza Qru (#175369) üzenetére


TayRol
veterán

tehát az olajos 6-osban nincs motorfék?

(#175384) MunezXBK válasza TayRol (#175383) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ha kézzel visszapöckölöd, akkor van.

Én szoktam, mert úgy visszabeszél néha. :D

(#175385) TayRol válasza MunezXBK (#175384) üzenetére


TayRol
veterán

nem erre a megoldásra gondoltam, de legalább van valahogy. :D

(#175386) Richard válasza TayRol (#175383) üzenetére


Richard
őstag

De van benne. Működik is. Már az O2 RS-ben is volt. Passat B7 is tudja.

(#175387) Reggie0 válasza newmoonlight (#175374) üzenetére


Reggie0
félisten

Ezek szerint nem nagyon nyomod neki.

(#175388) Richard válasza newmoonlight (#175374) üzenetére


Richard
őstag

Én is tudok 7,3-4 körül etetni vele, de akkor lehetne akar 1,5 TSI is.

Viszont az is tény, hogy 12 is simán lemegy neki, ha nehezebb a lábam. :DDD

(#175389) K Norbi


K Norbi
addikt

T5 Transporterhez kellene ismerősnek bal hátsó lámpát.
Jármű felszerelés: Hátfali ajtóval szerelt járművekhez
Jármű felszerelés: Hátsó ajtóval szerelt járművekhez

Ehhez a fajtához kéne [link] de a fentik közül ez melyik? :F

[ Szerkesztve ]

(#175390) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Köszi srácok. Elé rakok majd egy tál olajat. Ha reggelre megissza, akkor para van. :D
Egyik barátom, akinek g5 gti-je van, ő mondta, hogy olyan 500-600e kelleni fog indulónak. De utána elvileg csak kopó. Akinek van ilyen, vagy volt az írhatna bővebben.
Azt a yt videót nem találom.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#175391) Mágus2 válasza focvis (#175377) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha zabálja, meggenerálozzuk, onnantól olyan lesz, ahogy gondját fogod viselni. ;)

(#175392) MunezXBK válasza Speeedfire (#175390) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mondjuk a G5 GTI motor nem sikerült jól, szóval nem biztos, hogy igazat beszél. ;]

(#175393) DJ. Ru$y válasza Speeedfire (#175390) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Talán erre gondoltak a srácok.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#175394) Qru válasza Richard (#175375) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én is, töröltem is a másikat. :K

#nincsbennetarcsi

(#175395) Richard válasza Qru (#175394) üzenetére


Richard
őstag

Kicsit szórakoztam a beállításokkal és a sávtartó + tábla felismerő + ACC kombóval kb magától megy az autó :) gyorsít, lassít a táblák szerint és kormányoz.
persze közel sem Tesla szint :)

A MyŠKODA appban viszont benne van az autóhoz tartozó kezelési útmutató és a digitális szervizkönyv is. Mondjuk az eléggé le van butítva.

[ Szerkesztve ]

(#175396) Doki16 válasza Richard (#175395) üzenetére


Doki16
addikt

Neked milyen sebességtől működik a sávtartó és mennyi ideig vezet magától?
Sajnos az enyémben csak 65 km/h felett és max 10 másodpercig tud magától vezetni.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#175397) Richard válasza Doki16 (#175396) üzenetére


Richard
őstag

Szerintem 60 felett ha jól rémlik. Hogy meddig megy magától azt nem tudom, majd megnézem. Nem volt az igazi a felfestés. De 10 mp biztosan megvan.

(#175398) molnarpeter válasza Lipton (#175361) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

(#175399) S_P_E_C_K


S_P_E_C_K
tag

Sziasztok !
szeretnem a segítséget kérni
a4 B7
2.0 PD 16 V BRE motorkód
a helyzet a következő
bejott múltkor a hideg, rosszul indult a kocsim, rá lett dugva gépre és izzitogyertya problémát irt, vettem 4 db új Bosch gyertyákat, kb 1-2 napig volt jó, ismét szarul indult, megnéztem a gyertyákat teljesen szét voltak nyílva ahol izzik,kicseréltem mind a 4 darabot, ezzel is ment 2 napot kb és megint ott tartok hogy szarul indul a kocsim... és nem tudom mi tévő legyek,117 mm 4,4 voltos volt benne, páran mondtak tegyek bele nagyobb voltos izzitogyertyákat....valaszt köszönöm

[ Szerkesztve ]

Gedscho Gemma Fullgas !!!!!! PSN ID: Speck1988 (BF3) (GT5) Xbox Live : AbmixerS

(#175400) molnarpeter válasza S_P_E_C_K (#175399) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Addig oké, hogy Bosch, cikkszámot jó lenne tudni :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.