Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Az mennyire normális, hogy eddig az olajam üzem melegen 80-83 fok között szokott mozogni. Ma viszont hazafelé 86-89kozott volt? 2011octavia 1.6crtdi 190e km
olajszint félen olaj ,szűrők cseréje 6ezer kilométerrel ezelőtt. -
Asbee
veterán
Sziasztok! 2 Naponta visszajön Check Engine lámpa, abgas werkstatt figyelmeztetés és P2234 Lambdaszonda jel áramkör zárlat a fűtés áramkörhöz (2.hengersor 1.szonda) .
Nem érzek semmi furát, autó nem erőtlen, nem füstöl, stb így törölgettem. Lambdaszonda döglődhet? -
monosgeri21
tag
Sziasztok!
Van egy ingyen elvihető ilyen műanyag kormányom, légzsák nélkül: [link]
2007-es A3-ban volt, de elvileg jó A3, A4, A6-ba is. Teteje kicsit kopott. Nekem jó áron sikerült szereznem egy bőröst, úgyhogy nincs rá szükségem.Akit érdekel, keressen PÜ-ben, Veszprémben ingyen elviheti.
-
momo2828
tag
válasz
Kiskokó #176644 üzenetére
Ez való igaz, hogy megvenni se szabadott volna, de vihettem volna akarmilyen vizsgalatra, senki meg nem mondta volna, hogy szoporoller lesz.
Hiaba a szep allapot es vegig vezett szervizkonyv, 10k kmenkent olajcserevel, stb. stb., fel ev es 20k km eleg egy rossz tulajjal. Elviszi az autot egy alja chip tuningoshoz, irnak ra valamit, amitol elkezd kormolni az auto ha kell, ha nem es a kilometerek megteszik a hatasat. Persze dpf miatt ebbol semmi se latszik. Majd elasja, es az uj tulajnak elfelejti megemliteni.Aztan jonnek az apro tunetek fokozatosan . Neha megtorpan a kocsi, kormos kipufogo, majd tul dus keverekre check engine. Es maris ott tartunk, hogy az uj tulaj viheti akarhova a kocsit, egy szerviznek se jut eszebe, hogy lehet szoftveres a gond, csak jonnek azzal, hogy naluk nem jelentkezik a hiba. 4 injektor, (egy magasnyomasu pumpaval, ha nyugodtan akar aludni az ember), egy dpf, es egy turbo, maris keves a 2 millio...
-
Kiskokó
veterán
válasz
bitpork #176643 üzenetére
Ez ugye autó függő is, hogy az autó milyen állapotban volt előtte, illetve milyen konstrukció stb.
Én szerencsésnek mondom magam pedig mások már ettől is kiakadnának. Ha nagyon durván számolok nekem az A6 ra 8 év alatt ment el 2millió amiben 550k-ért volt egy komplett váltó felújítás.
Igaz ebben a sima szerviz és a gumik nincsenek benne.
Azért ha egy 2 milliós autóra 1-2 éven belül költeni kell 2 milliót az már tényleg kicsit szélsőséges eset, ott mérlegelni kell azt, hogy az ember mennyire tervez még a kocsival stb.
Bár ilyen autót lehet megvenni se szabadott volna.
Ilyenkor jön az hogy hülyének néznek ismerősök is amikor egy autónál még azt is megnézem hány tulajdonosa volt eddig és ilyenek. Pedig ezekből sok mindenre lehet következtetni.Ezért mondtam le az S8 "projektről" is.
-
válasz
yodamester10 #176637 üzenetére
Barátom a ph-ban!
Én egy 2,5 millás allroadra többet költöttem mint a vételár kétharmada és nem bántam meg. A tehénen a légrugó kompresszor 4 légrugó (ugye lengéscsillapító is elhasználódik) és egy szeleptömb piaci anyagára 5000€. És akkor még semmi nem ment tönkre rajta csak használódik el.
Egy Passatban a lengőkar szett előre 500€ körül van anyagban. Egy gumiszett 100-200k, légtömegmérő 30k Komolyan kérdem, szerinted 1-2 év lelkiismeretes üzemeltetéssel nem lehet elkölteni egy autóra milliós nagyságrendet? -
gzbotii
nagyúr
1.2 HTP semennyire és semmilyen körülmények között nem ajánlott? Tudok pár nyűgjéről, ha azokra figyel az ember/preventív cserél akkor sem?
Második autónak kellene egy Fabia I (6Y) vagy egy Polo 9N, viszont a kínálat 80%-a 1.2, alig kapni 1.4-et -
mmdms
addikt
Sziasztok!
Az autón (B5 passat) folyamatosan világít a tolatólámpám, a váltószoknya alatt kell keresni a mikrokapcsolóját?
Illetve [itt] írtam egy másik gondról, ezt megoldotta az, hogy messziről elkerülöm ezentúl az ALDI kutat Sopronban, egyszerűen szar az ott kapható üzemanyag.
-
h.adam.92
őstag
válasz
molnarpeter #176630 üzenetére
Találtam egy ilyet, bár nekem pont a vezető oldal kellene. Nem 2 perces témának ígérkezik
-
válasz
yodamester10 #176626 üzenetére
Ugye ezt nem kérdezed komolyan?
Egy pár lengőkar előre a tehénbe közepes minőségben (csak anyagár!) majdnem 200k huf. Szerinted mennyire nehéz két millát elkölteni amikor egy váltó olaj cseréje 150k? Ne vicceljünk már... Vagy Te vagy aki után megvesszük itt az első gazdás de lerúgott szarokat mert minek arra költeni majd a következő tulaj megteszi?!
-
h.adam.92
őstag
válasz
molnarpeter #176630 üzenetére
Értem, köszi. Holnap megnézem a kormány alól mit mutat a dolog. Nem hallani furcsa hangot felőle. Az alaphelyzetet is szépen felveszi. Hőmérséklet állításakor sincs kerregés vagy bármi furcsa hang.
-
szilchi
őstag
válasz
molnarpeter #176616 üzenetére
Jövő héten megy következő olajcserére,tettem bele már 40.000 km-t és még mindig semmi gond vele
.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
h.adam.92 #176628 üzenetére
Az állító cuccban el tud repedni fogaskerék pl, vagy pár fog letörhet, olyankor még működhet a vezérlő szerint, csak pontatlan
Flap motor csere, Kínából van olcsón - ha nem bízol a minőségben, ki lehet javítani a gyárit az újból kiszedett alkatrésszel. Illetve érdemes lehet ellenállást forrasztani elé, hogy gyengébb legyen a motor, és akkor tartósabb lesz az egész.
-
momo2828
tag
válasz
yodamester10 #176626 üzenetére
Olyan, aminek az előző gazdája egy igénytelen nem törődöm volt.
-
h.adam.92
őstag
Hali!
(passat b6)
Olyannal már találkozott valaki, hogy a vezető oldalon csak meleget fúj a ventilátor?
Bármilyen hőmérsékletre állítom, csak meleg jön. Anyós oldalon azt fújja, amire beállítom, ott nincs baj.
Amikor tekerem a fűtést, mind a 2 oldalnál hallani, hogy állítanak a motorok.
Flaps calibration-t már nyomtam, azzal sem történt változás.. -
TayRol
nagyúr
válasz
yodamester10 #176626 üzenetére
most már tökéletes.
-
norrberth
addikt
Na végre már vártam Golf 4 1.9 PDTDI | Ültető szett beépítés
-
L1ZRRR
senior tag
-
L1ZRRR
senior tag
válasz
molnarpeter #176621 üzenetére
-
L1ZRRR
senior tag
Szervo olajat kell cserélni? van neki periodusa? 2.0 tdi cfh
-
csoki46
senior tag
válasz
molnarpeter #176616 üzenetére
A 2- 2.2 milliós keretbe a 2008-2010 közti darabok darabokból férnek bele szebb állapotúak, ezért nem írtam pontos generációt.
-
Lacess
tag
válasz
molnarpeter #176616 üzenetére
Én is nagyon rá voltam, de már letettem róla, főleg az árak miatt. Szvsz túl van árazva a legtöbb amiben BXE van. Jól el lehet sütni, hogy ebben még nincs DPF, keveset eszik és aránylag új. Jettából elég sok van pl. ha valaki buik a sedan formára, a facelift Octavia kettőben nem vagyok biztos, hogy van-e.
A3 8P-re visszakanyarodva, ha a single frame-t belevesszük akkor igazából 3 facelift van. De osztott hűtőrácsos csak 3 ajtósból volt, és az is csak az első 1-2évben. Itt jól áttekinthető a dolog, egy nagyon pici némettudás kell csak.
A lényeg, hogy nagyon sokat változott a 8P a modellciklus alatt. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacess #176611 üzenetére
Cégnél volt egyszer 2010-es BXE Octavia 2 facelift (ide is került fórumon belül), azóta vagyok rákattanva ezekre az átmeneti autókra
Index - csak azért írtam, hogy ez alapján tudtam megkülönböztetni az első és második faceliftet egymástól első blikkre, tehát egyből ezt néztem, és ha sárvédőn volt, zártam is be
(eredeti kérdésben 2008 második FL volt írva). Első FL single frame miatt könnyebben látszik természetesen.
-
c00per
tag
válasz
csoki46 #176614 üzenetére
en meg irnek par dolgot:
- ajtozarak szeretnek elromlani, ajtonal atvezeto vezetekek eltornek
- hatso ablaktorlo motor beall vagy az ablakmoso folyadek csove megtorik
- p2015 hibakod.szivocso csappantyu motor(magyarul azt hiszem igy hivjak)
- ha panorama tetos, akkor gyakran zorog a teto(specko zsirral kenegetik markaszervizben)
- lendkerek viselkedeset erdemes megvizsgalni
- feknyergek allapota,foleg a hatsokhirtelen ennyi amivel az adott tipusnal talalkoztam
-
csoki46
senior tag
válasz
momo2828 #176613 üzenetére
Köszi a tippeket, ezekre is figyelünk akkor. Fogyasztásra kb erre számoltam. 2 millió elsőre kicsit ijesztően hangzik, de DPG, EGR, kettőstömegű, nagynyomású rendszer, befecskendezők, turbó közül mind viszi a pénzt, és akkor az általános dolgok, mint fék, futómű, kasztni még nem is beszéltünk. Igyekszünk minél jobban figyelni vásárláskor, hátha megspórolunk 1-2 százezret a későbbiekben.
-
momo2828
tag
válasz
csoki46 #176612 üzenetére
Igen, könnyen meg lehet nézni, ha van hozzá eszköz.
Típus specifikus probléma nekem nem tűnt fel. A beltérben az ajtókárpitok a gyenge pontok, a rögzítéseknél zöröghet, ha már nyúltak hozzá, a könyöklő szokott egy bizonyos km után kiszakadni. Az ablakok szeretnek zörögni.
Ha a saját fenntartási költségekről írnék az elég félrevezető lenne, az elmúlt 50k km alatt kb 2 milliót költöttem rá, szóval az enyém erre rossz példa.
Fogyasztásra viszont vannak pontos méréseim. Jelenleg 5,9 a pontos fogyi, shell v-powerrel, 80% pálya ~140, és 20% városi dugó. De volt már 6,8 is, és 5,4 is. -
csoki46
senior tag
-
Lacess
tag
válasz
molnarpeter #176598 üzenetére
Faceliftes 1,9-et nagyon nehéz lesz, hát még BXE-t. Azokat már nyugaton nem is forgalmazták, ezért nincs behozott sem belőle. Itt keleten még el tudták sózni DPF nélkül. Na de ki vett 2008-9 környékén kicsi országunkban "prémium kompaktot"? Sajnos nagyon kevesen. Én is ilyet akartam, de nem jött össze.
Emellett azért nagyon vastagon fog a ceruza is. Amiket én néztem azok simán 2,5m felett voltak, és közel sem tökéletesek. Tudták a tulajok mit árulnak, szép lassan azért el is kelt mind. De könyörgöm, 3m-ért már van Golf 7...A 8P Facelift azért nem csak az index volt. A komplett front más, a hátsó lámpák, műszerfal+óracsoport meg egy rakat apróság. Sőt igazából két Facelift volt, de a másodiknál már tényleg nem volt miből meríteni. Csak a krómcsík a kilincseken, meg a légbeömlők a lökhárítóban.
-
momo2828
tag
válasz
csoki46 #176597 üzenetére
CFFB motorkódot érdemes keresni. Részecskeszűrőre érdemes figyelni talán a legjobban, az az egyik legdrágább motorra aggatott dolog.
Nekem is ilyen van, és szintén 2x60km ingázásra használom, szóval ha konkrét kérdés is lenne, keress nyugodtan.
2M-ból 8p fl-t, csak lelakott fapadost lehet találni, amire instant rá lehet költeni fél-1M-et, ha belenyúlsz.
-
Kiskokó
veterán
válasz
i-sti #176603 üzenetére
Ez nem az a tipikus 2.0CRTDI "gyári" jelenség ami tulajdonképpen "normális" ?
Illetve kifejezetten erre találtak ki valami hűtőrendszer módosítást amit lehet kapni a kocsikhoz.
Valaki ha többet tud róla segítsen már, én csak akkor olvastam róla kicsit ha véletlenül belefutottam. -
Kiskokó
veterán
válasz
bitpork #176600 üzenetére
Hát az az egyéni problémád , hogy ha nem tudsz a kettő között különbséget tenni.
Ez olyan mintha, egy olcsó Kínai okos telefonhoz hasonlítod a drága Iphone, vagy Samsung modelleket. Végül is nekem is az jut róla eszembe ha ránézek, közben egy Iphone mégis ezerszer jobb egy olcsó kínainál. De te tudod
Nekem tetszik, pláne hogy lehet lesz egy ilyenem(és mivel jár az autóhoz kiszedetni nem fogom
)
Itt a levegő útjával játszanak, ugyan úgy mintha egy hangolható kipufogórendszer lenne.
(Én legalább is így tudom)Aero :
Milyen újakban? Audiban? Bentre? Hangszóróból? Jeeez" na az tényleg gáz. -
csoki46
senior tag
válasz
molnarpeter #176598 üzenetére
A részecskeszűrőtől annyira nem félek, a napi ingázás 20km főút, 36-38 km pálya és 1-2 km város. Ezen a távon szerintem tud regenerálni, nem telítődik annyira. Azért szeretnék CR TDI-t, mert ezek euro 5 motorok pár év múlva könnyebb lesz eladni.
-
Doki16
addikt
válasz
1stVikman #176593 üzenetére
Ezen az oldalon beregisztrálsz és az autó hozzáadása résznél megadod az alvázszámot.
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 2200G 8GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T6 Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest