Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#160851) macilaci78 válasza bitpork (#160849) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Apám is mesélte, hogy az ősszel a szántásban hagyott traktorba belefagyott a víz, alatta tüzet raktak, megfőzték a teát, kávét, mire be merték indítani.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#160852) FragMaster


FragMaster
addikt

Ahoj! Milyen vonóhorgot érdemes venni Golf V Variantra, amely esetén nem szükséges lökhárítót vágni?

"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml

(#160853) Jimy83 válasza MunezXBK (#160839) üzenetére


Jimy83
aktív tag

Hali szerintem tuti hogy nem neztek, mit takar pontossan ?
Gondoltam meg ra hogy hengerfejes, viszont akkor enne a vizet.
Vagy a porlaszto csucsok, viszont akkor tolna fustot.
Am lehet az izzitas korul is gebasz, hiaba az uj gyergyak, holnap elviszem masik szerelohoz.

(#160854) focvis válasza bitpork (#160847) üzenetére


focvis
veterán

most hogy ilyen agyatlan szinten tombol a dízelutálat tanácstalan vagyok mi legyen

LPG + V8 / V10 / V12? V8

Szerk: mondjuk ezek FSI-k; necces lesz az LPG :-(

Magamnak továbbra is vennék 3 lityós dízlit, pl. e39.

[ Szerkesztve ]

(#160855) Lobeu válasza Doki16 (#160844) üzenetére


Lobeu
csendes tag

Van az autóba gyári auxiliary heating, csak nem programozható, valami átalakítás kell, és működőképes a dolog elméletileg.
Itt a webasto listája, mikbe van alapból kályha: [link]

Q7 3.0TDI-be ott van. :K

Jó hír a dízel üzemű járművezetők számára: számos gépjárműben alap tartozék az előre beépített kiegészítő fűtés, mely kizárólag járó motor esetén üzemel. Egy komplett állófűtés rendszerhez így már csak egy állófűtés kiegészítő csomag, valamint egy szabadon választható távirányító szükséges.

Tekintse meg a dízeles járművek (PDF, 37 kB) listáját, melyekben kiegészíthető csomaggal állófűtéssé alakítható a fűtés rendszer.

bitpork, ez rád is érvényes! :K

[ Szerkesztve ]

(#160856) Reggie0 válasza bitpork (#160840) üzenetére


Reggie0
félisten

Szerintem sokkal dragabb, ha ismet megvenni nem tudja ugyan olyan ismert eloelettel es allapottal. Par forint sporolasert zsakbamacskazni a legrosszabb.

[ Szerkesztve ]

(#160857) bitpork válasza Reggie0 (#160856) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Erről nem fogsz tudni meggyőzni. Én anno vettem egy biztosítós kocsit ami sokat állt. Soha ki nem bírtam mosni a belerohadt fagyállót, szó szerint minden gumit (szilent, csövek kerék - minden, még a kédereket is!) le kellett cserélnem egy év alatt. Sokkal olcsóbban kijöttem volna ha veszek egy másikat.

MOD

(#160855) Lobeu : annyira ismerem hogy már árajánlatot is kértem partnertől. Ami a kiegészítő fűtés felokosítását 1200€-ra hozta volna ki...

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#160858) F_Zolee válasza Kalandor (#160829) üzenetére


F_Zolee
veterán

Mennyibe fájt cakk-pakk?

(#160859) szaboger válasza Mágus2 (#160826) üzenetére


szaboger
tag

Sziasztok O1 tour kombi 1,6 benzin BGQ -nál egyszerre gyúladt ki a narancs olajlámpa és a motorcheck lámpa, leállva, olaj alja felett bőven de nem félig, kínomban 5-40 est töltöttem rá csere lesz de nem is tudom milyen volt benne előtte, mit nézzek meg illetve milyen olajat így télre Budapest belváros 80 % ban. Köszi a segítséget

(#160860) Kalandor válasza F_Zolee (#160858) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

91995 ft ha jól emlékszem (Octavia 2 BXE), mindegyik autóba más szett kell és kicsit a beszerelés ideje is eltérhet.

Lobeu: Tudtommal csak a dízeles állófűtés van még.

[ Szerkesztve ]

(#160861) bitpork válasza szaboger (#160859) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Szia!
Ha nem tudod mi volt benne és ráöntöttél akkor szerintem ne használd és a szervizig is csak vontatva. Az esetleg különböző viszkozitású olaj felhabosodik és sok mindent meg tud igazgatni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#160862) Reggie0 válasza bitpork (#160857) üzenetére


Reggie0
félisten

Najo, de ha fel evet all, vagy akar egy evet az meg belefer. Van olyan baratom aki evente jon haza Mo-ra es akkor hasznalja 1-2 honapig a kocsijat es nincs is vele semmi gond. Hazajon, minden kopo csere es utana vigan megy vele.

Mondjuk egy atlagosan leharcolt kocsit konnyu ujra megvenni, de ha igen jo allapotban van, akkor nehez lesz egy igen jo allapotut ismet venni, erre akartam utalni.

(#160863) molnarpeter válasza molnarpeter (#92598) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kb. egy hete kiégett az egyik, aztán a napokban a másik Osram Ultra Life is, éltek kerekítve 3 év 8 hónapot.

(#160864) F_Zolee válasza Kalandor (#160860) üzenetére


F_Zolee
veterán

Az nem kevés. Lehet valami kályhát kellene csak a garázsba tenni. :D

(#160865) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Rohadnak ezek a 6-os golfok....

Ja, nem, csak retkes...

Mindegy, ha már ott jártunk, bepakoltunk az ajtóba egy kis súlyt.

Közben kicseréltem a gázolajszűrőt és a gyári légtelenítési ajánlást jó ráhagyással megcsinálva mégis megszivatott, beindult majd leállt...legalább volt min izgulni. ;] Lemerült az akksi is, egy újabb nap a paradicsomban. :D

(#160866) do3om válasza Mágus2 (#160865) üzenetére


do3om
addikt

:R
Elég hosszúra sikerült a napunk ;] (máskor azért jobban jön össze :D )
Ajtók teljes lebontása, Hanno 830-as szigetelés, ha más szétszedtük van jó védőviaszom azzal kifújtuk az alját, Glade Golf 6 első szett, meg a szokásos ami most szokatlanul szarul jött össze-szűrők, olaj.

A szopatós részt én is szívesen kihagytam volna, kíváncsi voltam a maradék ajtóval mennyi idő végezni de így az is elhúzódott kicsit. Pedig biztos töredék időből ment volna az előző tapasztalatszerzése után.
De azért jó hogy szervezek neked ilyen programokat is, Igen jól kitanulod majd a Golf 6 bontását minden téren, most egy ajtót percek alatt szétkapnál meg össze ;]

Tudom is mi kell még neked! Egy jó kis DPF kiiktatós gyakorlatszerzés élesben, abban jó pénz is lenne ;]

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#160867) Mágus2 válasza do3om (#160866) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van tanulsága is a történetnek. Gyenge akksival ne cserélj gázolajszűrőt! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#160868) c00per válasza Mágus2 (#160867) üzenetére


c00per
tag

Magus! Megoldottam a kemenyedo fek problemat,de szamomra erthetetlen es tanacsot kernek.Lehuztam a ket elso abs jelado csatijat es jo lett a fekem.Az a baj,hogy szar a laptop akksim es menetkozbe nem tudom nezni,hogy mit csinal a ket jelado.Ha szereznek laptopot mit kellene megneznem?

(#160869) cool13


cool13
őstag

Sziasztok!
Melyiket vegyem az 1.9 pdtdi-be?
Elf Evolution 900 DID 5W-30
Mobil Super 3000 XE 5W-30
Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST 5w-40
MANNOL ENERGY FORMULA PD 5W-40
vagy valami más ajánlat?

(#160870) vegh001


vegh001
csendes tag

Sziasztok!
Adott egy audi a3 8l 2001-es évjáratú autó amiben gyári könyöklő van, de sajnos el van törve. Nem tudjátok esetleg, hogy az A4-es audi b5-ben levő könyöklő jó-e hozzá?

(#160871) zsoleszkai válasza cool13 (#160869) üzenetére


zsoleszkai
tag

Melyik 1.9pd? Már az újabb DPF-es vagy még ez nélküli?

Ha DPF nélküli akkor az 5w40-es castrolt venném, én ezt használom lassan 60e km óra eddig bevált.

/KneeBy/

(#160872) cool13


cool13
őstag

Nélküli. BKC

(#160873) Mágus2 válasza c00per (#160868) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Abs modulban, mért értékekben konstans 20km/h nál(egyenesen haladva) mennyit mutatnak az egyes kerekek. Megközelítőleg azonos értéket kell mutatnia mindegyiknek.

[ Szerkesztve ]

(#160874) c00per válasza Mágus2 (#160873) üzenetére


c00per
tag

Koszonom!! Megnezem amint tudom.egyenlore abs nelkul megyek

(#160875) FragMaster válasza FragMaster (#160852) üzenetére


FragMaster
addikt

Autohak megoldásaival van valakinek tapasztalata?

"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml

(#160876) JHONNY 79


JHONNY 79
aktív tag

Tud valaki ajánlani ultrahangos dpf tisztítót Budapesten?

(#160877) blokad


blokad
senior tag

Sziasztok,

Skoda Fabia 3-hoz esetleg tudtok ajánlani ülésfűtés kapcsolót? Sehol nem leltem az interneten.

Köszi.

(#160878) bitpork válasza blokad (#160877) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Szia!

Kérlek olvasd el a TIR-t, hogy a kérdésedre válaszolni is tudjunk!

Az egy panel ami a kocsi felszereltségétől függően változik és vagy van rajta a két végén kapcsolható rész, vagy nincs.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#160879) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok,

Nem találtam megoldást a problémámra, hátha itt tud valaki valamilyen trükköt, illetve kíváncsi vagyok, ti hogy oldjátok ezt meg.

Szóval van egy B8 Passat-om Discover Media navigációval, de én jobban szeretem használni a Waze-t. Viszont App-Connect nincs benne aktiválva, szóval az Android Auto nem működik. A telefonom minden beülésnél automatikusan csatlakozik Bluetooth-on az autó rendszeréhez, ami tök jó, mert könnyen tudok hívásokat csinálni és (ha akarok) Spotify-t használni.

Viszont sokszor azt szeretném, hogy a Waze menjen a telefonomon és mondja be a forgalmi utasításokat, de közben tudjak rádiót is hallgatni és kapcsolgatni az adók között.

Ez viszont nem megy és eddig csak ezeket a verziókat találtam:
1. Ha megy a rádió, akkor a telefonomon lévő Waze hangja nem szól sehonnan.
2. Ha a média rendszert Bluetooth input-ra rakom, akkor átjön a Waze hangja az autóba, de nem tudok rádiót hallgatni.
3. Ha a telefonon beállítom, hogy a bluetooth-on keresztül ne küldje át a média hangot, akkor a telefon hangszórójából fog szólni a Waze akkor is, ha a telefon BT-n keresztül csatlakozik az autóhoz. Ekkor viszont nem tudok Spotify-t hallgatni.

Bármi ötlet bárkinek?

[ Szerkesztve ]

(#160880) bitpork válasza Mauzes (#160879) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Szia!
Erről már volt ( App Connect ) itt is szó, de teli a net a megoldással: meg kell venni az aktivációt. Nincs rá más megoldás, az én tudomásom szerint.

moD

Hozzá kell tennem hogy a te eseted elég speciális. Arról még nem hallottam hogy bármi a waze által úgy lett volna kezelve mint a gyári navi saját fejegységén - tehát magától kapcsol a rádió, a navi és a netes imput között. Vélem ilyen nem létezik, de ne legyen igazam :R

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#160881) molnarpeter válasza Mauzes (#160879) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ios alatt van opció, hogy hanghívásként küldje BT-n a waze az utasítást, droidon emlékeim szerint nincs ilyen lehetőség. Talán root kellene hozzá, de kérdés, megaalósította-e már valaki. Azt még nem próbáltam, játszik-e a rádió AA/CP közben...

[ Szerkesztve ]

(#160882) bitpork válasza molnarpeter (#160881) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Segijjeman az oreg malacnak mert nem erti. Ha hivas jon es kozben hanghivas alapon akarmit is jaccol jogy a rakba veszi eszre a fej a csere szuksegesseget? Vagy nem jol ertem a radiot nem onnan kellene nyomatni? :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#160883) Mauzes válasza bitpork (#160880) üzenetére


Mauzes
őstag

Persze, nem arról van szó, hogy ezt elvetem, de egyelőre nincs még aktiválva. És ahogy molnarpeter írja, iOS alatt másképp működik a Waze és ott elvileg tudja azt, amit én akarok (olvastam külföldi fórumon is). Tehát ott a rádió alatt is bejön a Waze utasítás hangja, mintha hívás lenne és pár másodpercig elnémítja a rádiót, majd vissza.

Amúgy azt tudja valaki, hogy az App-Connect aktiválás miért tűnt el a hivatalos szerviz ajánlatok közül? Tisztán emlékszem, hogy régen én is láttam, most pedig már nincs meg:

https://www.volkswagenszervizek.hu/termek/5G0054830@0-0

Cache: tárolt változat

Az App-Connect-tel kapcsolatban pedig két kérdés:
- ez megy rádióval együtt vagy itt is választani kell majd, mi a hang forrás?
- ha hangutasítást szeretnék adni Google-ön keresztül, akkor az menni fog alapból, vagy pedig kell hozzá a VW voice control funkcióját is aktiválni egy külön fizetős kóddal?

[ Szerkesztve ]

(#160884) molnarpeter válasza bitpork (#160882) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Aplén a waze átveri a fejegységet, s hívásként nyomja bé az hangutasítást (minden beszólás külön hívásként saját számról jelent meg, mintha már felvettem volna). Ha beérkező hívás van, másik telefonszám, gondolom azzal tudja a fej, meg közben a telefon is átvált a hívásra, s az utasítás elnémul vala emlékeim szerint. Szóval a telefon vált, navi helyett csenget, fejen az fog megjelenni (szokásos késleltetésnél nem hosszabb ideig). Így vagy úgy, kis döccenés maximum az egész, hacsak nem kilométeres utczanevet olvas be épp. :) Gondom nem volt a hívások fogadásával sosem, bár inkább a teló kijelzőjén nyomtam a zöld gombot, nem mindig megszokott autóban ültem.

[ Szerkesztve ]

(#160885) bitpork válasza molnarpeter (#160884) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Tehát a telefon csinázza és nem a fej! Ok így mán tiszta. :R Köszönöm szépen!

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#160886) vizcsap


vizcsap
tag

Sziasztok!

Ma este mentem pár km-t autópályán és mikor lejöttem róla, akkor egyből meg kellett állnom egy pirosnál. Megállás után az alapjárat elkezdett ugrálni, a motor pedig rángatni. Óvatosan elindultam de nem javult a helyzet (sőt, a motor nagyon rángott), szerencsére pont egy másik piroshoz értem, akkor gyorsan leállítottam, de újraindulás után sem változott a helyzet.
Továbbmentem még max 50m-t és menet közben minden helyreállt, abbamaradt a motor rángása és tudtam normálisan haladni.

A hátralévő úton már csak max 70-el mentem, többször meg kellett állnom pár másodpercre de nem jött vissza a rángás. Mikor hazaértem még hagytam alapjáraton járni és úgy fél perc után 1-2 másodpercenként meg-megrándult a motor, hasonlóan, mint miután lejöttem a pályáról, de nem volt annyira erőteljes a rángás.

Bárkinek bármi ötlete, hogy merre induljak el hibát keresni? Gyertya, gyújtótrafó vagy teljesen más?
A hibakód olvasó szerint nincs hiba, bár VCDS-el még nem estem neki, csak egy kis kézi kiolvasóval.

"To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence."

(#160887) Attix82 válasza vizcsap (#160886) üzenetére


Attix82
őstag

Tudod nézni hengerenként a gyújtás kimaradást (számolja). 90%ba trafó gond. (megcserélheted egy másik hengerével ellenőrzés képpen)

(#160888) vizcsap válasza Attix82 (#160887) üzenetére


vizcsap
tag

Köszi!

Amúgy csak a lényeg maradt ki: 2001 A4 B6, 1.8T a beteg.

[ Szerkesztve ]

"To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence."

(#160889) Mauzes


Mauzes
őstag

Bocsánat, kicsit ugrálok, de új az autóm és sok a kérdés.

Szóval akinek van stop-start rendszer, annak milyen körülmények között dönt úgy a rendszer, hogy nem kapcsolja ki automatikusan a motort?

Én alapvetően szeretném a rendszert, mert finoman kapcsol és lámpánál vagy dugóban nincs zaj meg rezgés. De az azért kicsit furcsa és nem hiszem hogy túl jót tesz a motornak, hogy a stop-start egy hidegindítás után már vagy 20 másodperccel aktivizálja magát és Budapesten 20 másodpercenként ki-bekapcsolja a motor, amikor az égvilágon semmi nem tudott még felmelegedni.

Ez most tényleg nem árt neki vagy a mérnökök leszarják ezt és inkább spóroljon az autó két deci üzemanyagot óránként?

(#160890) lacos001 válasza Mauzes (#160889) üzenetére


lacos001
senior tag

"A start-stop rendszereknek mindig van egy kiiktató kapcsolójuk. Ennek a funkciója nyilvánvaló, hiszen az autó nem tudja, hogy amikor megállunk, meddig fogunk állni. Ha hatékonyak és takarékosak akarunk lenni, jobb minél előbb leállítani a motort. Ha a várakozás csak egy-két másodperc, és várhatóan fél órán belül százszor megismétlődik, tényleg nem érdemes kínozni a motort és járulékos berendezéseit."

Ennyi,,,

(#160891) End-ru válasza Mauzes (#160879) üzenetére


End-ru
aktív tag

Waze hang beállításainál jelöld be, hogy Hangok lejátszása a hangszórón, ami a telefon hangszóróját jelenti. Nálam a skodában így a waze telefonról szól, miközben megy a rádió.

„A mélység nem cél, hanem figyelem, türelem és önmagad csendje.”

(#160892) 1stVikman válasza Beri (#160830) üzenetére


1stVikman
senior tag

Végül elől +1 hátul +2 tizeddel nagyobb (2 személyre ajánlott értékek) nyomás lett beállítva hidegen.
Azt vettem észre, hogy kb.1-1,5 tizeddel nő a nyomás, ha "felmelegedett" a gumi.
Így a 2 személyre ajánlott 2,3 bar helyett "meleg" gumikkal elől ~2,5 hátul ~2,6 bart mértem.
Ez szerintem vállalható kompromisszum. :U

[ Szerkesztve ]

(#160893) 1stVikman válasza Mauzes (#160889) üzenetére


1stVikman
senior tag

A Start-stoppot én konkrétan indítás után rögtön kikapcsolom, amíg nem üzemmeleg a motor.
Csak olyankor hagyom, hogy leállítsa a motort, ha sejthető, hogy "hosszabb" ideig állok. A kocsi sajnos nem tudja, hogy dugóban araszolok-e vagy sorompónál/pirosnál állok tovább, vagy csak elengedtem egy gyalogost. Így vagy marad kikapcsolva, vagy felülbírálom kvázi állandó gombnyomogatással.

(#160894) Mauzes válasza lacos001 (#160890) üzenetére


Mauzes
őstag

Na jó, de az autóknak a túlnyomó többsége városban közlekedik, ezt talán a gyártók is tudják. Szerintem a mérnökök sem országútra hangolták a stop-startot, hogy majd a városiaknak minden nap kapcsolgatniuk kelljen manuálisan.

Legalább is ez lenne a logikus, aminek mondjuk ellentmond, hogy még hideg motor esetén sem kapcsolja ki az automatika a rendszert, illetve hogy nagy terhelés után is azonnal lekapcsolná a motort, mielőtt a turbó fordulata lecsökkenne.

Szvsz tetszene a rendszer, mert elég finom kapcsolgat ki-be és tök jó, ha álló helyzetben nincs se rezgés se zaj. Csak sajnos az az érzésem, hogy nem tesz jót az autónak (városban).

(#160895) Doki16 válasza Mauzes (#160894) üzenetére


Doki16
addikt

Hosszabb távon ha városban folyamatosan indul és leáll biztos nem tesz jót neki. Amikor elfelejtettem kikapcsolni, akkor képes volt teljesen hideg motornál leállítani akár 50m után is. Sosem használtam, ahogy kapcsoltam be az övet, a rutin része volt, hogy nyomtam ki a start-stop gombot. Egyedül akkor éri meg bekapcsolva hagyni ha 60-70 másodperceket vársz lámpáknál és már rendesen üzemmeleg a motor. De ilyenkor is csak max az üzemanyagtakarékosság miatt. Mert az önindító és DMF akkor is használódik folyamatosan.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#160896) macilaci78 válasza Mauzes (#160894) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ha lenne olyan kocsim, amiben van start-stop funkció, első gondolatom lenne kiheréltetni. Budapesti, de vidéki városi forgalomban is munkába menet nem mindegy, hogy egyszer indítom el a motort, vagy mondjuk harmincszor, akár meleg, akár nem.
Ennek ugye az is hozadéka, hogy az autóban ülve nem csak a motor jár, de világítás, fűtés/hűtés, rádió is, amik ugye plusz terhelést jelentenek indításkor.
Szvsz ez a start-stop rendszer csak a marketingesek agyszüleménye. Az autó álltában fogyaszt mondjuk 0,7 litert óránként, ha a forgalomban csak 10 percet áll az autó, a sofőr vagy leállítja, vagy például a fűtés miatt járni hagyja. Ha mégsem akar fűteni a saját kocsijában, átül egy máséba. :DDD

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#160897) focvis válasza Mauzes (#160889) üzenetére


focvis
veterán

Csatlakozva az előttem szólókhoz; indítás után első dolgom lelőni a start-stop-ot.
Nem nálam fog meghalni miatta a DMF és az önindító se, mert addig nem tartom meg az autót; de a start-stop folyamatos gyilkolás az autónak, nincs hozzá szívem.

Szerk: az akkut is nyekteti; érdemes megguglizni, mennyi zseton a Passatba az AGM akksi. Végül 2.0 TDI lett?

Megvenném bele az Android Autót, ebay-en 200 € az aktiváló kód + valamit a márkaszervizben is csengetni kell az aktiválásáért.

[ Szerkesztve ]

(#160898) Gabor901127


Gabor901127
tag

Sziasztok!

Nah használom a jó kis Golfomat, eddig eléggé megvagyok vele elégedve.

Mondjuk kissebb boszúságot okozott hogy 200ezer KM ig nem cseréltek benne vezérlést (szerelő szerint 100ezer fölött a szervíz dönti el hogy kell e cserélni...), a lényeg hogy már ki van és biztosnágos a kocsi :)

Viszont van egy olyan problémám a dugóban araszolással, hogy van amikor 1es be kapcsolás után nem engedi kivenni a sebességből a váltót, csak újrakuplungozás vagy teljes megállás után.
Erről nem tudtok valamit? mert elég idegesítő haladás közben bólintani egyet és szerintem a motornak se túl jó.
Sjanos még nem jöttem rá pontosan mikor csinálja ez de úgy vettem észre hogy dugóban araszolás közben gyakrabban fordul elő (pl fél hungárián keresztül van hogy 2-3 szor is, de van hogy 1szer se)

A kocsiról amúgy eddig 6-7 képet segítettek készíteni, remélhetőleg egyszer eljutok vele 40 ig :))

Szerk:
@STAR STOP: Akkor érdemes mechatronikát tanulni és egy robotkart beprogramozni, hogy indítás után nyomja meg a kikapcsoló gombot

[ Szerkesztve ]

(#160899) BUZZLGHTYR


BUZZLGHTYR
senior tag

Venni akarok 1 donor autot papirok nelkul, vagyis kulfoldi, szine stimmel, ha radobom a rendszamom es hazahozom de megfognak, mit kaphatok, ha eszreveszik h nem azaz? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#160900) macilaci78 válasza BUZZLGHTYR (#160899) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ugrik a rendszám, lefoglalják az autót, biztosítási csalással is megvádolnak. Nem hiszem, hogy leültetnek, de biztos, hogy a tapasztalataid summázásban nem lesz ilyen vigyori szmájli. ;]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.