- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- sziku69: Szólánc.
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VGYke
addikt
válasz
Doki16 #160144 üzenetére
Hát nekem az a bajom, hogy alvázszámra kiírja hogy VW Jetta, ami jó, de minden egyes infót Ford-ra hoz ki
VIN infó-nak mi az URL elérhetősége?
Régebben találkoztam valami fizetős lappal, ahol a tört autókat lehetett lekérdezni, de most már nem találom a linket...Valaki tud segíteni? -
Lacess
tag
válasz
bul07 #160135 üzenetére
Az olajfogyasztás tényleges megállapításával szerintem várj ki egy teljes periódust, de azért persze rendszeresen figyeld a szintet. A sok hidegjárat biztosan benne van a dologban.
A vízhőfok témára meg annyit, hogy nálam is hasonlóan nézett ki a dolog. Nyitott állapotban maradt, amint kapta menetszelet egyből visszahűlt. Gyengébb terhelés mellett. Ősszel vettem észre én is. Csere lett a vége természetesen.
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Félve kérdezem, mert lehet volt már itt (nem kerestem utána) mi a véleményetek autoDNA alvázszám lekérdezés-ről?
-
-
1stVikman
senior tag
válasz
diablo1984 #160137 üzenetére
Igen, az a motorvezérlő.
(#160136) MineFox54
Az 1.6 CR szerintem kevés ahhoz a kasztnihoz. Benzinből az 1.4 TSI 122 lovas a legkevésbé problémás, dieselből 2.0 lenne az igazi. 1.6-tal is elmegy, de nem olyan fickós, nincs tartalék.
-
MineFox54
őstag
Sziasztok!
Édesapám szeretne venni egy Octaviat (pref: MK3 kombi, facelift előtt még).
Mindenképp manuális váltóval.
Mit kell tudni (az összefoglalóban írtakon kívül) az 1.4 TSI-ről, illetve az 1.6 CR-ről? Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy más világ a kettő, de szóbajöhet benzin, és dízel is, úgyhogy mindkettő érdekelne.Köszi
-
bul07
nagyúr
válasz
Lacess #160134 üzenetére
Na főleg
És tényleg amúgy onnan jöttAkkor nálam még csak ellenőrzés se lesz nem hogy csere, nem megyek annyit
Viszont most van egy dolog ami nagyon zavar
~40napja volt olajcsere, ahogy itt írtam
Most néztem meg mi a helyzet
Hát majd 1000Km alatt olyan 2mm olaj odalett
Bár majd megnézem melegen is de kezdek aggódni hogy ez így elég sok olajfogyasztásBár elég sok a hideg járat, lehet azért(4-5Km leállít másnap haza 4-5Km, 24/48 dolgozok)
Meg a vízhőfok se tetszik
Megyek vele 20Km és nem melegszik fel csak olyan 75fok környékére, ha ekkor megállok 2percre és járatom alapjáraton felmegy 90-re és utána ott marad
Gondoltam hogy a termosztát hamar nyit ki
Munkatársnak Sharan van és ő is erre panaszkodok csak ők már nem egy termosztátot cseréltek de nem oldódott meg -
Kiskokó
veterán
Hellóka
Egy kis érdekesség amihez ha úgy van várok ötleteket.
Fél éve amikor a generátort cseréltettem, az egész elejét kicseréltettem mert gyári volt még így 300e km környékén.
Új görgők, szíjtárcsa, feszítő, termosztát, vízpumpa , szíj... épp hogy fél éve volt... erre elkezdett valami irdatlanul hangos lenni az elejében... látszik is hogy eszi a szíjat, ki van fényesedve a teteje meg picit gumiporos a motortér.Minden jó minőségű, Ina, skf meg hasonló alkatrész.
Nagyon örülök neki 2 hét mire vihetem a szerelőhöz időpontra.
Szerintetek?
-
bul07
nagyúr
válasz
Doki16 #160130 üzenetére
Hmm
Akkor öcsém nem spórolt rajta, mert ahogy nézem ezek árban inkább a drágábbak közé tartoznak
(vízpumpa alkatrész)
Tudom tudom hiába drága attól még lehet sz@rSzervizkönyvbe elméletileg le van írva ha jól gondolom hogy mennyi kilométerenként kell cserélni, meg is van, csak nekem nagyon Német
Itt ni : [kép], [kép] -
Lacess
tag
Szia!
Nem tudom 1,8T-nél is így van-e, de TDI esetében ha 6 sebességes váltót szeretne az ember az 5-ös helyére, akkor kicsit be kell vásárolnia. Konkrétan szükség van magára a váltóra, két féltengelyre, komplett kuplungra lendkerékkel és váltókulisszára mindenképp. Ekkor már érdemes kuplungból meg lendkerékből újat felrakni, váltóolajat lecserélni, etc. Ebből kiindulva én nem hinném hogy az 1,8T-nél csak annyi, hogy 5-ös le, 6-os fel...
Én is akartam 6-ost a TDI-re, de utána számolva rájöttem hogy abból a pénzből amibe a cucc meg a munka kerül elég sok üzemanyagot lehet venni. Egy pár kilométerre fedezi az 5-ös váltó miatti többletfogyasztást.
-
bul07
nagyúr
Touran 1.9PDTi (2005) BRU
Hány kilométerenként kell vezérlést cserélni?Ahogy olvasom 177500Km volt Vezérműszíj szett + vízpumpa cserélve, most 221810Km áll az óra.
Kis rejtvény szervizes írta be a meg pecsételte le és zárójelbe írt egy ilyet
(Conti + Graff)
Gondolom én ez az alkatrészekre utalna, na de milyen márkák lehetnek ezek? -
xain
csendes tag
Üdv!
Egyik barátom autója alatt úgy tűnik haldoklik a váltó. Audi A3 1.8t AGU 1997. A kérdés az lenne, hogy ez alá lehet-e rakni 6-os váltót, és ha igen, melyiket?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
BUZZLGHTYR #160105 üzenetére
műanyag csavarral lehetne állítani?
sajnos a belső állító a motort nem mozgatja, mert szar a motor kábel
hogy szokták helyre hozni a kábelezést, nem lenne bonyolult, de olyan mikro kábelek vannak benne -
norrberth
addikt
válasz
1stVikman #160124 üzenetére
Először látni kell a dolgokat, aztán rendelni a lomot bele.
Meg újra tanítottam tanulja meg az útját a motor.
Ha full lehúztam az ablakot nekem koppant az üveg elől és hátsók is!
Most már a motor állítja meg.
Ezt se tudtam eddig, erre is tanítani kell pl akkulevétel után.Teleszkópból STABILUS
(#160124) 1stVikman Az ablakemlő.hu profi cég, ezzel foglalkozik. [link]
Majd ha nem oda zár ahova kéne, meg feszíteni fogja az ablakot megtudod.
Bár valaki ezekből semmit nem lát.
Megy oszt kész. -
1stVikman
senior tag
-
Doki16
addikt
Csak hülyéskedtem és a régi 1.8T-re gondoltam.
CAXA motorkodós talán a "legjobb" 1.4 TSi az itteni infók alapján. -
norrberth
addikt
válasz
1stVikman #160115 üzenetére
Én szo..tam a csuszkákkal annyit..
ááááááElőször Blic, szarul ment vele, sínen alig bírtam tolni kézzel.
Hol ott könnyedén kéne mennie.
Aztán Berner! Azzal meg az utolsó 2cm mikor legfelülre ért az ablak nyögött a motor.
Végül innen amit vettem [link]
Ezzel lett a legjobb POM a műanyag mint a gyári.Még a gyárira is rákóstoltam... Komplett szerkezetre, azt meg visszavittem.
Nem kellett se bowden semmi belőle. -
Beri
addikt
-
kazsolt
tag
Sziasztok!
Milyen turbóbenzinest ajánlotok úgy 2milláig(és abból is melyik széria)? Szeretném a dieselt lecserélni, viszont örülnék,ha erős lenne a benzines is, ezért gondoltam hogy turbós kellene nekem.
2010-es leon 1.4 TSI-t néztem. (125Le azt hiszem) VAGY 1.8TSI 2010 évjárat körül?
Motorkódra rászűrve esetleg? -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
15 éves korában elkezdtek előjönni sorban a kisebb hibák a Fabia-n. (Skoda Fabia I, 2003, 1.4 benzin, 74kW, BBZ)
Most épp a csomagtartó teleszkóp és a vezető oldali ablakemelő jött a sorban.
Kérdésem lenne, hogy teleszkóp tekintetében van-e kerülendő márka, vagy épp ajánlott? Vagy ennél az alkatrésznél nem számít annyira a márkanév?
2 ajánlatom van eddig, 12€ Magnati marelli, és 10€ valami noname-re.Másik az ablakemelő csúszka.
Kaptam ajánlatot 4€/ csúszka, 28€ komplett mechanizmus, 40€ mechanizmus ajtópanelra fogatva is.
Még nem szedtem szét, reményeim szerint csak a csúszka törött el, és nem gabalyodtak össze a bovdenek.
Ebay-n találtam ~5€-ért 2 db csúszkát Angliából,~ 15€-ért komplett bovdenekkel.
Érdemes innen rendelni (másodlagos autó, nem sürgős a javítás), vagy sem?
Illetve menjek biztosra és cseréjem bovdenestől, vagy szedjem szét az ajtópanelt, és ha olyan, cseréljem csak a csúszkát?Előre is köszi: Vikman
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #160113 üzenetére
A képet dadogás közben csináltam. Csak alapjaraton csinálja, amint minimális gázt adok kisimul. Terhelésen hibátlan. Szerintem az ellátó rendszerrel nem lehet gond, de mérve nem voltak. Ilyen korrekcióval is előfordulhat elemhiba?
Amit észrevettem reggel, amíg megy az utoizzitas addig szépen jár. Kattan a relé és egyből elkezdi
-
beno92
csendes tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
beno92 #160107 üzenetére
A pd fészek kritikus pontja az, ahol a tűzkarika felfekszik. Ha ott ki van kopva, nem keveredik az olaj az üzemanyaggal, egyszerűen a kompresszió szökik és hamar fekete lesz a gázolajszűrő a koromtól. Az üzemanyag csatonában max 7 bar nyomás van, a hengerben 25 fölött. A kormot, füstöt fogha bedolgozni az üzemanyagba. Van rá marófej, amivel az autón javítható a probléma.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
napokban kicseréltem az izzókat az autón, de nem állt be magától a megfelelő helyre a fényszóró. manuálisan be lehet állítani valhogy? a4 b5 (teljesen ki kellett szerelnem mind a 2 lámpa burát az izzok cseréjékért)
-
Buster17
addikt
Hali! Golf 5 1.9TDI ből melyik motorkódút kell kerülni és melyiket érdemes venni?
Illetve honnan lehet tudni hogy az adott kocsiban milyen motorkódú motor van (Forgalmin kívül) ?Pl ha én egy 2006-os dízel 1.9-es 77kw-os DSG-s kocsit nézek akkor milyen motorkodú lesz? Ugyan ilyen kocsi lehet két különböző motorkódú is?
-
beno92
csendes tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenséggel kapcsolatban, hátha találkozott már valaki hasonlóval. Az alany egy Golf 4 PD, ASZ motorkódos. A hiba egyik napról a másikra jelentkezett, miszerint hidegindítás után kb 1 perc normális járás után elkezd rángatva, dadogva járni alapjáraton. Ahogy melegszik csökken az intenzitása, üzem melegen szinte teljesen kisimul. Pöccre indul, teljesítményre sincs panasz. Diag alapján a korrekció és a bip is hibátlan, hidegen melegen egyaránt, szinkronszög -1 és 0 között, hibakód nincs. Cserélve lett üzemagyag szűrő, veztengely+tőkék, kettőstömegű, pd elem tömítések illetve a Liqui Moly féle injektor tisztítót is kipróbáltam. Utolsó lehetőség lehet a pd elem hiba, viszont akkor jelentkeznie kéne diag alapján is ha nem tévedek. Minden ötletet, tippet, tanácsot megköszönnék mert én már kifogytam belőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Androidos fejegységek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux Mint
- További aktív témák...
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 3600 / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD + 1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest