Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89874944
törölt tag
nah, asszem megvan mi szívja az akksit.
K-box MMI antenna erősítő
De ez is akkora g*ci, hogy nem mindig szívja, csak ha épp kedve van. Ha rájön, akkor 70-500mA között másodpercenként ugrál a nyugalmi áramfelvétel. Lehúztam majdnem minden biztit, egyből leesett 30-40 mA-re. Utána visszadugtam mindent, és nem nőtt meg, maradt a 30-40. Na ezért kurvanehéz volt megtalálni... másnap ugyanúgy szívta... úgyhogy remek játék volt most viszont megnéztem vagy ötször, ez lesz az.
Lehet ezeket javítani? Beázhatott? Gondolom semmiképp sem normális ez az áramfelvétele bezárt kocsinál, kikapcsolt mmi-vel meg kikapcsolt rádióval.
L1ZRRR: 2.4 vagy 2.8 manuál belefér a másfél milkába azért.
[ Szerkesztve ]