Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Mike-

    addikt

    válasz Geresics #92783 üzenetére

    Chrobák úgy kezdte a pályanapot, hogy ha valaki volt már bólyakerülgetős tréningen akkor most annak itt pont az ellenkezőjét fogja hallani. Úgyhogy ilyen: hány ujj van folyamatosan a karokon, hogy üljünk, hogy fékezzünk, egy pályán nyilván teljesen más, mert ott nem fog hirtelen szembe jönni semmi, minden kanyart tudsz, fel tudsz rá készülni, kiülni, fékpontok megvannak, stb, minden. Ebből a szempontból teljesen más mint egy safety hungary. Hátsó fék inkább egyéni stílus kérdése, minden versenyző máshogy fékez, 1ujjal, 2ujjal, hátsó fékkel vagy csak elsővel. Chrobák pl egyáltalán nem használja a hátsót. De ha már használod, láthatsz is motogp ridereket youtubeon de volt már ide belinkelve, hogy kanyarbejáraton használják, döntés közben, hogy tényleg oda borítsa le ahová szeretné, szűkíteni lehet vele a fordulást. Megjegyzem, bőszen használják kigyorsítás közben sőt még egyeneseben is szélárnyékban enyhén lenyomott hátsófékkel csak utaznak valaki mögött. Talmácsi ezt rendszeresen említi moto3-as közvetítésekben.
    Én pl sokszor eljátszom pályán kivül a hétköznapi motorozásban, hogy nagyobb városokban csak hátsó féket használok. Nyilván akkor nagyobb fékutakra kell számítani, nem lehet sztopizni a piroslámpánál, de negyed óra után már tudatosan lehet használni, nem mellesleg kis tempónál tényleg jó és végre használod a jobb lábadat valamire a köszöngetésen kívül. És pl említsek nagy youtubereket (nem rólad jutott az eszembe:D ) RJ is rakott fel olyan londoni videót amin mutatja mennyit használja dugóban a hátsót, hát elég sokat.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés