Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Lenry:] Passat Projekt - Ebbe' még vót anyag!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vlevi
nagyúr
Én mondjuk eleve fenntartásokkal álltam hozzá, amikor tavaly nyáron egy Honda Africa Twinnel tudtam menni egy keveset. Sajnos az összes rossz dolgot, amire számítottam, azt megcsináltam a DCT.
Mivel nincs kuplung, megálláskor azonnal üresbe vált. Elindulni úgy tudsz, hogy gázt adsz. Majd ő valamikor ráengedi a kuplungot, amikor kedve tartja, és megindul. Szóval, csúsztatott kuplunggal, vagy nagyon finom gázzal elindulás lehetetlen.
Normál módban kegyetlen hamar felvált. 70-80 körül már lazán 6.-ban van a váltó. Emiatt érzésre alig van benne erő, a DL-650-t erősebbnek éreztem, persze ez csak azért van, mert nem vagyok olyan hülye, hogy 50-60 körül 6.-ban hagyjam a váltót.
A DCT gázelvételre nem vált vissza. Bennemarad 6.-ban, emiatt motorfék kb nulla. Néhány YT videót láttam, azon is látszik, hoyg városi forgalomban, 40-50-es tempóban bennmarad
Körforgalomból 30-al, 4. fokozatban akart kijönni, őrül rázkódás és lánc csapkodás közepette.
És a végén a legaljasabb dolog az volt, amikor be akartam fordulni a parkolóba, akkor a megfordulás közben pakolta vissza 2-esből egyesbe a gépet. Számítottam rá, ezért nem taknyoltam el, de akár az is lehetett volna.
Tudom, ezen dolgok egy részét megoldja az, hogy van rajta sport mód, meg biszembaszom, meg akár a gombokkal kézzel is válthatok, de pont az lett volna a lényeg, hogy a full automata legyen használható. Mrhára nincs kedvem éveket bohockodni azzal, hogy kitapasztaljam hogy a japán szoftveresek mit gondolnak az én motorozási szokásaimról, és mikor kell előre tudnom, hogy a következő manőverbe jó előre be kell avatkoznom, mert erre nincs felkészülve.
Egyáltalán nem az. Mondom, a 100 lovat AT kb 50-nek érződik miatta.
Aztán persze lehet, hogy, ha hosszabb időre nálam maradhatna, megváltozna a véleményem, de nem hiszem, hogy erre sor kerülne.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok