Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Kawasaki Zephyr kerék centirózást hol lehet csináltatni (BP), és kb mennyibe kerül ?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #55439 üzenetére
Mit jelent, hogy forr a vize? Nálam minden motornak "forrt a vize" városi araszolásnál vagy felvonulásnál. 100 fok magasságában felkapcsol a ventilátor, és lehűti. Akinek ez nem tetszik, tehet külön kapcsolót a hűtőventilátorra és bekapcsolhatja a szelet hamarabb.
(#55442) V.Stryker: Nálam riasztós tárcsafékzár van. Nem kell bolygatni így a vinnyogóhoz a motor elektronikáját, és ha elfelejtem leszedni, egyből üvölt, ahogy egyenesbe döntöm a motort, vagy még előtte is.
Persze, a láncot nem helyettesíti sajnos, viszont félórás beugrásokra 100X-os biztonságot ad a kormányzárhoz képest, és felrakni/leszedni sincs több ~10 másodpercnél, és a lánccal ellentétben kicsi, és viszonylag könnyű is.(#55449) bigdady: Nekem ez az Abus 10ks lánc van, nem olcsó, de egy méretes erővágós támadást már túlélt. [link]
-
Something_
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudom, csak mindig erre panaszkodik. De már ilyen külön gombja tuti van rajta, mert a múltkor is nyomkodta.
HGabor89: Ez a nonstopgumi.hu ? Ilyen piros,fekete táblás? Ok nélkül vagyok a sima gumissal bizalmatlan,hogy mit tudja ő a hátsó keréknél,hogy milyen legyen a jó láncfeszesség, stb?
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55460 üzenetére
Elméletben ez jó megoldás, viszont nálam a gyakorlatban nem igazán működik. Az első kerékre mivel jól hozzáférhető könnyen felpattintható, a hátsónál viszont akadályok vannak, a forró kipufogó, a lengőkar, a felniről is belógnak részek. Lehet, fel lehetne rakni, de sokkal macerásabb, így inkább előre szoktam tenni. A kétemeberes felkapós történettől csak azért nem félek, mivel ha üvölt a riasztó, egyfelől meghallani, másfelől az azért könnyen gyanús lehet az arrajáróknak, hogy ketten cipelik a tiltakozó járművet....
Amúgy a másik gond, hogyha hátra rakom, megemelik a hátulját, és mivel egy kerék ér csak le, akkor meg az első keréken gurítják el a furgonig, kormányzár ide vagy oda. Szóval a tuti megoldás, egy olcsó pici tárcsazár hátra, egy nagy frankó riasztós meg előre.
(#55461) V.Stryker: Ez ilyen. Dugóban nincs szél, ami hűt, felmelegszik a víz. Ha rendben van a hűtés, bírnia kéne így. Még az SV-m is bírja, pedig ugye az részben levegős/olajhűtős. Mondjuk épül hozzá a kapcsoló, mert szerintem kicsit későn kapcsol a gyári gomba, nagy dugóban túlzottan átmelegszik a gép, de a gombát meg nem akarom piszkálni.
(#55462) canniball: Abszolút éles támadást. Vitte volna a drága ember a robogómat egy durván egyméteres erővágóval. Nem sikerült neki pár felületi karcolásnál tovább jutnia, pedig szorgalmasan próbálkozott.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz V.Stryker #55461 üzenetére
Elso gumit akarsz csereltetni vagy teljes atnezest a motorodon?
Szentmihalyi uton vannak, a feluljaro mellett.Amugy nem ajanlom oket, sokat kell varni, de ha most akarsz gumit csereltetni, nem sok valasztasod van.
Hsm: hat pl az en motoromat eleg erdekes lenne hatul megemelni es eltolni. Nekem is riasztos tarcsafekzaram van, belenyomnak egy kis purhabot aztan gondolom eleg halkan vinnyog csak.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55464 üzenetére
Szerintem annyira nem könnyű azért kinyomni. De benne van a pakliban.
(#55465) canniball: Ó, volt ideje előtte próbálkozni sajnos. Legalább 10 vágás van a láncon/lakaton a legkülönfélébb helyeken és szögekben.
-
válasz Something_ #55460 üzenetére
Nem. Rárakják valami gurulós alkalmatosságra és oda gurítják ahova akarják.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #55461 üzenetére
Tisztazni kene mi a tulmelegedes. Nyomja ki a vizet? Pirosban van a mutato? Mert ha nem kapcsol ki a ventilator amikor kint ezer fok vab, de nem forr a viz, szinten tartja, akkor nincs nagy baj. Elegge be van takarva az a hatalmas blokk, termeli a meleget, szoval ez van. De mondom, mi a tulmelegedes, azt kene tisztazni.
Lopas: amit akarnak elvisznek, vagy elobb, vagy utobb. Tuti vedelem nincs, csak bena rablo
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
pityaa23
senior tag
Itt a fórumon olvastam erről az alpine worksafe nevezetű füldugóról. Hát így fényévekkel jobb motorozni! Végre hallok, vagy is nem hallok.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55460 üzenetére
Amúgy ha zűrös környékre kell menjek, vagy megpróbálok motor nélkül, vagy viszem magammal a láncot is. Előre megy a riasztós tárcsafékzár, hátra pedig a lánc valami nehezen mozdíthatóra.
(#55469) Daywalker: Ez így igaz. Viszont ha a tiédet nehéz mozdítani +vinnyog is, akkor nem azt fogják vinni, hanem 10 méterrel odébbról azt, amit csak feldobnak a furgonra és go.
Amúgy biztos ami biztos nekem casco is van rajta. Nem olcsó, de inkább kifizetem mégegyszer a motort ~15 év alatt, de ha elviszik se kell annyira a kardomba dőlnöm. Nekem azért szerencsére nem adtak annyira horror árat rá.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ajj gyerekek, ma Kőszegről hazafelé egy barom Varadeo-s nagyon fickó volt. Moszkito, Vara forumba (ha van ilyen) olvass bele, hátha büszke magára a user.
A belvárosban már láttam kétszer amikor nyaltam a fagyit, aztán elindultam hazafelé, de tuti engem várt... mindegy, bent a városban araszolok, egyszercsak látom h mögöttem van, haladok tovább és természetesen követett végig, mondom ez meg mifaxt akar... nyilván pontosan arra van dolga, amerre nekem is.
Kikanyarodtam a főtúra (Kőszeg - Horvátzsidány, aki ismeri.. aki nem: erdő végig, tele kanyarral), odavertem neki 150-ig, ekkor elnyúltam, a hülye barma meg egy enyhe kanyarban tőlem kb 40 cm-re előzött ki, ezen tempó fölött...
Nem mentem bele a kergetőzésbe, láttam h kente neki végig, de tippem szerint beérve a faluba bement egy kis utcába és mint aki jól végezte dolgát, miután elhaladtam, visszament Kőszegre.
..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
Ezt az egész casco dolgoz már lebeszéltük, nem mindenkinek járható út.
Sajnos a vinnyogás szar sem ér, ahogy hgabor mondja, szépen purhab aztán vinnyoghat napestig. Annyira apatikusak az emberek, főleg Pesten, hogy nem figyelnek a gyanús jelekre. Autót is elvisznek tréleren anélkül, hogy gyanús lenne. Jó dolog az önámítás, magunkat megnyugtathatjuk, de ez inkább placebo. Ettől függetlenül érdemes lekötni, mert a full amatőröket elriasztja. De ennyi...ha kinézték és kell, viszik."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #55478 üzenetére
Igen, emlékszem, azért is írtam, hogy nekem nem adtak rá olyan horror árat, szval így megéri.
A purhabos megoldással azért nem vagyok benne olyan biztos, hogy olyan könnyű kiiktatni, elég méretes a riasztó, és ha valami kilóg belőle, már a hang is kijön.... Ha meg jobban elkezdik piszkálni, egyből mondja a magáét...
Én a tolvaj szemszögéből nézem a dolgokat, ha meg nem is fogja senki akadályozni (amit ő is jól tud), de ha bárkinek gyanús
-már hívhatja a rendőrséget
-megjegyezheti az arcukat
Szóval minél több gyanús elemet minél több ember előtt süt el, neki annál durvábban nő a kockázat, hogy lebukhat. Márpedig ő nem lebukni akar, hanem pénzhez jutni. Én ebben látom ezen védelmi eszközök jelentőségét.A full amatőröket pedig nem csak elriasztja, hanem meg is akadályozza. Lásd a kedves tolvajjelöltem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #55477 üzenetére
Van Vara fórum de nem írt senki sem storyt. Ne menj bele ilyen kergetőzésbe, (főleg ha ilyen) hagyd hagy menjen.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
szentkuti11
addikt
Sziasztok!
Az egyik ismerősömmel mennénk holnap megnézni ezt a YBR 125 kismotort. A motorokhoz konyítunk valamennyit, de konkrét típusismeretünk nincsen, leginkább robogóink voltak eddig. Képeken mit láttok? (A tulajdonos állítása szerint a kopottas gumikon kívül semmi baja nincs) Mire érdemes figyelni az alap (összefoglalóban részletesen leírt) dolgokon kívül?
Köszi előre is, üdv,
Ákosu.i.: Ha valaki tud jó szerelőt ilyen, illetve ehhez hasonló kis japán 125-ösökhöz, aki ne adj isten még budapesti is, ne habozzon megadni az elérhetőségeit!
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
őstag
válasz szentkuti11 #55481 üzenetére
Képekről annyit látok, hogy nem volt gazdája a motornak.
Nem volt képes lemosni hirdetés előtt, meg a lánc is szép rozsdás spray-t i srégen látott.
Ha a többi dologra is ennyire figyelt inkább felejtős..Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
őstag
válasz szentkuti11 #55481 üzenetére
Ez egy szimpatikusabb hirdetés, igaz nem postás ybr hanem egy cbr.
Egyébként nevetségesen fent vannak most a 125 4T árak anno 3éve a CG125-öt 180e-ért vettük, rá egy évre pedig 240be ment el igaz én ki is pofoztam rendesen, mindent rendbe raktam rajta az utolsó csavarig.
Most egy ugyan olyan CG125 400e Ft még a km óra állás is kb annyi. (10e)
Ez volt az anyumé:
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
Valakit szeretnek megkerni, hogy az 1. hszbe irjuk be vastag keretes pirossal 200 pontos, talpnelkuli linearis antikvaval, hogy keprol nem lehet semmit megallapitani, csak ha valami ossze van csukva. Esetleg ha egy kereke van a ketto helyett, vagy ha tuzkaros volt a motor.
Explosión de dos tiempos
-
szentkuti11
addikt
válasz Topiccsendőr #55484 üzenetére
Úgy érzem, hogy ez többek között nekem is szólt. Nyilván nem egy 15 000 karakteres elemzést vártam 4 fotó alapján, hanem esetleg olyan dolgokat, hogy szerintetek gyári-e a fényezés, egészségesen áll-e (villaszög, teló, bármi esésre utaló nyom), stb.
Köszönöm szépen mindenkinek a választ, valóban nem olcsók most a 125-ösök, gondolom a B125 jogsi miatt sem, de sajnos 250-est sem nagyon találtam ésszerű áron. Megnézzük holnap ezt az YBR-t, aztán ha nem olyan, amilyennek gondoljuk (már egy romos SR125 megnézésén túlvagyunk), akkor lehet, hogy megnézzük azt a Hondát, bár ebben a kategóriában már 50 000 forintnyi plusz is soknak számít.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szentkuti11 #55481 üzenetére
Alapvetoen egy igenytelen motor, alig akar forogni, nagyon olcso alkatreszek jellemzik.
Pl nincs cv karbija, ami rettentoen erezheto gazreakcioban.
Amit megvetel utan azonnal ellenorizni kellene az szelephezag, es vezlancfeszito.
Kompressziot nagyon konnyu rajta merni, es epp ezert erdemes lenne.
Emlekeim szerint 12 bar gyari.
Meres nelkul semmit nem lehet tudni a motorrol.Explosión de dos tiempos
-
Czimby
őstag
válasz szentkuti11 #55481 üzenetére
Az lenne a legjobb ha megnéznétek vagy 4-5 ugyanilyen ybr-t olcsót drágát (olyat is amire nem futja) és akkor van összehasonlítási alapotok.
Egyébként persunak igaza van, azt, hogy motorikusan milyen állapotban van azt nem fogja neked senki megmondani, meg azt sem ha éppen keresztbe, mert ferde a váza.
De ahhoz tartom magam, hogy nem éppen egy igényes tulaja volt, de hát kinek milyenek az igényei.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
szentkuti11
addikt
válasz Czimby #55487 üzenetére
Ebben az esős időben simán meg lehet környékezni egy tócsát, és akkor kiderül, hogy hány nyomon fut, a kompressziómérést pedig nyilván nem augusztus 20-án fogjuk elvégeztetni, de mentem már YBR-rel, nagyjából tudom, hogy milyennek kell lennie erőben/fékben/futóműben, remélem, hogy ez elég lesz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szentkuti11 #55485 üzenetére
Keprol a fenyezest valoban meg lehet allapitani, hogy jott-e ilyen fennyel gyarbol. De hogy az milyen minosegu stb...
Villaszoget semmikepp. Aki a szinen kivul megmond mast, az komolytalan dolog.
Egyszeruen nem lehet. Ott kell lenni, megnezni, megmerni mindent.
Es ha ottvagy, akkor sem tudsz meg mindent, csak ha elkezded bontogatni a vezerlest.
Keprol igy nincs ertelme semminek.Explosión de dos tiempos
-
Czimby
őstag
válasz szentkuti11 #55488 üzenetére
A kompresszió mérés a ybr-nél kb 10-15perc, a hondánál már időigényesebb kicsivel.
A tócsán áttolás csak azt mutatja meg ha nagyon keresztbe van már, akkor inkább cérnázzátok ki az is 5-10 perc max.
A Honda annyiból jobb, hogy könnyebben ki lehet szúrni a korábbi sérüléseket az idomoknak hála.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #55483 üzenetére
A cbr egy szinttel feljebb ugras az ybr hez kepest valoban, picit nagyobb a forgasi kedve a blokknak, nem annyira igenytelen, de ebben az esetben ez a hatulutoje is. Sportdob egy '25 os 4T-n, 50e km feletti futasteljesitmeny... Ha ez nyelen volt hasznalva, akkor nincs sok hatra a hengerfejnek.
Az ybr 7000 tol mar lustul, azt nem nagyon forgatja senki, igy megussza a levegos blokk.
Most csak altalabossagokban beszelek, lehet a valosag mas, csak en ezeket tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Czimby
őstag
válasz Topiccsendőr #55491 üzenetére
Az a baj, hogy nem tudhatjuk , hogy használták őket, mert lehet a ybr-t is nyelezték.
Mert meg kell vallanom, amikor én mentem a kis CG vel akkor a gázkar egy kétállású kapcsoló volt.Mondanám, hogy nézelödjönek a 400e körüli ársávban mert ott hatalmas a választék, találni kevesebb futott km-es darabokat stb. Mert ez a 100e ft különbség később könnyen rámegy egy felujításra, és valószínű, hogy a drágább motorok jobb általános állapotban vannak. Kicsi az esély arra, hogy a piac legolcsóbb motorja jó vétel legyen.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
őstag
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Zin
senior tag
egy 600-as mocinak mondjuk 120 le mennyi az éves ára? biztositás, stb-re gondolok.Átt irás 100k azt tudom...
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Daywalker
addikt
ad1: Itt a "moci" tiltott szó.
ad2: számold ki valamelyik biztosítós oldalon, mert a 600 ccm és a 120 le semmit sem mond. Egyfelől teljesítményadó van, ami lóerő és motor évjárat alapú szorzóval operál, másrészt a kötelező díja az előbbieken túl kismillió dologtól függ. Tehát erre senki sem fog tudni konkrét választ adni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
válasz Czimby #55493 üzenetére
Ez nem jó labda
Itt egy másik: [link]
Megkérdeztek pár MotoGP versenyzőt, szeretnék-e az 500-as kétüteműeket újra látni a versenypályán.
A fiatal nemzedék nem akarna, mivel nincsenek agyonelektronikázva....
Én sokkal szivesebben néznék olyan versenyt, ahol több múlik a versenyzőkön.
Másfelől az egyik álmom hogy kipróbálhatok egy kétütemű 500-as sportgépet. Sajnos nem nagy esélyt látok rá...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Zin
senior tag
-
Daywalker
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen