Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #49872 üzenetére
Első kézből tudok neked infót adni, mert van egy a családban, ami elvileg javításra vár. A red barontól került hozzánk. Nagy baja nem volt amíg ment, de évek óta a garázsban van, rendszám sincs rajta. Valószínűleg üzemanyag-ellátással van gond. Amúgy nem megy rosszul, de tapasztalatunk szerint nem fogyaszt keveset, mert forgatni kell mint az állat, hogy menjen, de menni azt tud (160+ a vége). Sok alkatrésze közös asszem a kis bandittal, de ezek már nem fiatal motorok, ha komolyan hozzá kell nyúlni, akkor az pénzbe fog kerülni, ha perec van, akkor is. Kényelmes, nem rossz motor, van méretes tárolója is, a világítás viszont csak jelzés értékű. Én a kora miatt nem venném meg ma már.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zoltanz
veterán
válasz baboss #49901 üzenetére
Az még nem gáz ha belpiacos, csak nagy példányszámú, kedvelt típus legyen, amiből az országban is akad. Enyém is USA/Kanadai piacos, igaz 2003-as, de van hozzá új, bontott alkatrész is.
Annyi, hogy az USA-ban meg Japánban is aszem, nem aszimmetrikus első lámpa van, de az itt nem probléma. -
Daywalker
addikt
válasz baboss #49901 üzenetére
Nézd, egy ilyen idős motornál már annak kell örülni, ha eredeti a fény. Karcmentest keresni 25 éves motorok között ennyiért több mint egy álom. Az úgy hívják: OT
A magyarok ezt az álmot kergetik folyamatosan, nem is értem Ha valaki karcmentest keres, az vagy vesz újat, vagy zsebbe nyúl egy karcmentesért, de az nagyon ritka! Ami használt, az használt, el kell fogadni. Sajnos az emberek nem fogják a gép árát elkölteni karbantartásra, így valahogy nem csodálkozom azon, hogy lefingott gumival, fékkel, lánccal akarják eladni, aztán meg költsön rá aki megvette. Akkor éri meg, ha pénz nem számít, de akkor meg nem ilyet vesz az ember.
A bandit annyiban jobb, hogy ahhoz azért mégis jobban vannak itthon meg ebayen cuccok, elterjedtebb annak ellenére, hogy (ezek szerint) az is belpiacos - ezt nem is gondoltam A 400-asok általában ugyanúgy belpiacosak egyébként."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz baboss #49924 üzenetére
Az a baj, hogy használt motorra, pláne ha öregebb is akkor arra folyamatosan kell költeni. Mindig van valami kis apróság ami közbejön. Így jártam én is pedig ugye nem is magánkézből vettem. Gumi, benzincső, km/h spirál, markolat, üléshuzat, izzók és indexek, karbipucolás és most 1 év után a hengerfej is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz baboss #49928 üzenetére
Egy belpiacosnál meg az alkatrészre sokat kell várni és költeni. Eddig olyan jól elvoltam én is a ZL400-al de kezd a bizalmam meginogni, hogy érdemes-e erre még költenem és ne cseréljem inkább le valahogy egy kevésbé problémás motorra. 3hete nem ültem rajta és még mindig sehol sem vagyok. Ha az alkatrészt kintről kell berendeljék az még 2-3hét. A fékeket is ebben a hónapban akartam cserélni, az megint csúszik. A vízpumpát is megnézik, mert volt egy kis megfolyás a hűtéscsőnél. Ha az is megadta magát akkor a motor értékét rákölthetem lassan.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #53091 üzenetére
Lehet egy pár dologtól.. Piszkos/koszos levegőszűrő,fals levegőt is szívhat valahol,kipufogó tűzkarika elégett/elfogyott,gyújtás,gyertya,benzin-levegő keverék stb.. Tankolj máshol,majd elválik,hogy jelentkezik-e ismét ez a probléma.
r6man123:
Ismerős megy,ha szerencsések akkor most is megnyerik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #53096 üzenetére
Valoszinuleg nem gyari dob van rajta, mert abban van durrogasgatlo. Alapjarati rendszerbol mindig fog annyit kapni, hogy durrogjon, nagyon keves az a karbi, ahol lezarja motorfeken az alapjarati rendszert, de van.
Teljesen normalis jelenseg. Nincs koze a benzinhez.
Szinkronizalasnak nincs nagy szerepe, alapjarat, illetve alapjarat kozeli fojtoszelep nyitasnal erzekelheto, magyaran, ha kozlekedik az ember, akkor mar nem. Ha nagyon darabos az alapjarat, akkor erdemes allitani. Esetleg idoszakos szerviznel.
Olajcseret kb 10e km, vagy az alatt csinalnam, leginkabb user manualbol indulnek ki, 40 es melegoldali viszkozitasu kell bele, a teljesitmenyszint a penztarcadtol fugg. Mennyiseg megintcsak gyari adat.Explosión de dos tiempos
-
pakriksz
őstag
válasz baboss #53112 üzenetére
nálam is hasonló problémák vannak, mert levegőt szív be a motor ahol nem kéne (nálam a karbi és a blokk közti gumicső nem zár jól), na és ahol levegő jön be, ott üzemanyag is szokott kimenni.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #53112 üzenetére
Nézd meg a kézikönyvet, hogy mennyi az alapjárat. Biztos nem 800, így ott persze hogy zakatolni fog. Mivel nem nagy köbcentis, ezért 1500-as alapjáratot simán el tudok neki képzelni alapbeállításon. Szóval vagy hamar veszed vissza a szívatót, vagy nem jó a beállítás. Nem ártana szakértővel megnézetni a szelephézagot is, és a karburátort alaposan kitakarítani, majd beállítani, mert a szinkron önmagában szart sem ér. (Amúgy a kosár zörgés az enyémnél is megvan, ne aggasszon különösebben...mellesleg ha bemelegszik picit nekem is feljebb megy az alapjárat 1100-ról 1300-ra, pedig nem szív falsot sehol - de más motoron is megfigyeltem már ezt).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #53112 üzenetére
a végdobod teljesen eredeti, gyári kawa? sztm le van cserélve vmi abszorpciósra, (belenézel, perforált lemez mögött gyapot) éppen ezért tud durrogni, mert abban nincs visszaégésgátló.
vagy
gyári a dob valóban és az alapjárat azért alacsony és azért zakatoló a hangja mert nem megy egy henger. lehet ezért durrog. amikor felmegy 1400 ra (gondolom nem 14 000 re), 400 as fordulat változás egyáltalán nem normális. akkor kapcsolódik be az a henger, ami eddig nem ment. hasraütésre mondom, millió baja lehet, és lehet nem is ez.
az biztos, hogy ott van szerelnivaló rendesen. kompressziómérés, szelephézag ellenőrzés, akár karbi tisztitás, állítás. lehet locsolni rá.a vásárlás után valóban érdemes minden üzemanyagot cserélni, fékfolyadékot, olajat, hűtőfolyadékot, de leginkább vásárlás előtt kell hozzáértővel elmenni, és nem lesz meglepetés.
ezek nagyon öreg belpiacos motorok, amiket nem szoktak gondozni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #53154 üzenetére
Ha kuplung, akkor el kell hallgatnia ha behuzod a kuplungot.
Ezt igy kijelenteni, hogy kawa betegseg... Ha teszi a dolgat, de nincs baja, csak zajos, akkor az nem hiba.
Cbf600 nak is baromi nagy kuplunghangja van. Ebbol nem indulnek ki semerre.
(Sztm a kosarcsere, illetve a nehany honap utani zaj megjelenese ujra, az butasag. Csak zajert nem cserelnek kosarat, ahhoz baromi draga, es valszeg vmi csapagy okozza, esetleg a primer hajtas fogaskereke, nem konkretan a kosar, de ebbe az iranyba el se menjunk)Motorfek kozbeni durrogas az siman nyitott dob miatt tud lenni. Az elozoekben felsorolt alapjarati rendszer sajatossaga.
Legszuro ilyet nem csinal.De alapjarat ugralas az egyaltalan nem egeszseges. Ami esetet leirtal, az tipikusan egy 3 hengerezes, amit egy emelt alapjarattal oldasz meg. Ezert nem lehet beallitani az alapjaratot ugy hogy hidegen es melegen is megfeleljen.
Ha igy mesz vele, akkor a hengerfalat mosod a benzinnel, ezz minel elobb erdemes elharitani.Mivel hibat feltarni meg akkor sem lehet ha az ember ott van a motor mellett, es nem szedegeti szet, ezert forumon keresztul megugyse lehet semmit megmondani. Lehet rosszul volt beinditva tul lett szivatva es siman gyertyahibaja van. Lehet kompresszio hiba, amit megintcsak rengeteg dolog valthat ki. Szervizbe kell vinni.
Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #53645 üzenetére
Hát, ha ilyen igények vannak, hogy ne ázzál el benne, akkor csak a cordura jöhet szóba, az jobban bírja, de ne igazán chopper/cruiser viselet...vagy bőr és rá esőruha, de ahhoz meg kell állni és elég szar, mert fülledt.
Viszont azt ne várd, hogy egy ruha teljesen univerzális lesz...ne izzadj, de esőtől is védjen, meg könnyen is viselhető legyen...valahol kompromisszumot kell kötni.HGabor89: nekem is megfordult a fejemben, miután leszálltam a bringáról és 7 után is ömlött rólam a víz. Mindenesetre holnap megyek hozzád, ne feledd a cuccot
MOD: Más téma: Magyarország, én így nem szeretlek!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #53647 üzenetére
Az első valami 80-as évek szökevény?
Nézd, képről semmit sem lehet megállapítani. De azt tudom mondani, hogy az olcsóbb ruhák marhabőrből vannak, a drágábbak kengurubőrből, de az már másik kategória.
Ha elesel, a Cordura is megvéd, de nem árt protektorosat venni abból sem, máskülönben megütöd magad (így is, úgy is, de nem mindegy mennyire). Tehát én protektoros ruhát javasolnék, vagy utólagos protektort.
Az izzadás meg olyan dolog, hogy egyéntől függ. Az aláöltöző, amit mutattál, csak segít elvezetni az izzadtságot és hamarabb száradni, de nem állítja meg az izzadást. 30-40 fokban semmi sem véd attól, hogy megizzadj (vagyis de, a menetszél - valamennyire ).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz baboss #53682 üzenetére
Mennyi volt ez? Sztem 30k-ból kaptál volna full cordurát,kabát,nadrágot. Nekem sem kellett volna ingyen sem,habár jobb mint a rövid gatya. Úgy vagyok vele (illetve aki normális) hogy felszerelésen nem spórolunk. Ha leszakad a karod,akkor felteheted a kérdést,hogy megérte nekem a sóherkodás? Nem hiszem.
Ez nem csak neked szól,általánosságbanMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
emre
veterán
válasz baboss #53682 üzenetére
Asszem 45-ért vettem a shox-os kétrészes ruhámat, kesztyűvel. hasonló volt az is Szóval nem kell átesni a ló túloldalára.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
emre
veterán
válasz baboss #53708 üzenetére
Kesztyűt használtam ilyent, szerintem nem rossz
Csizmából inkább egy surranó, jobban tartja a bokát. A louis most akciózza Hasonlót használok kb. 2 éve, szerintem piszkosul megéri az árát.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
válasz baboss #53708 üzenetére
Ja az nem látszott a képeken. Az én bőrdzsekimen nincsenek lyukak, ott csak a menetszél hűt.
Ahogy Bogyo is írta, a keretedtől függően próbáld kihozni a lehető legtöbbet. Nekem mondjuk nem jöttek be az olcsóbb túracsizmák. Köztük a Daytona belépő modellje sem, nem éreztem, hogy eléggé tartaná a bokámat. Próbáld fel mindenképpen.
Sajnos sokan tolják teljesen felelőtlenül. Én a páromat is felöltöztettem a legnagyobb melegben. Persze ment a panasz, hogy ráolvadt a ruha, de nem akarta a kordura kabátom felvenni és maradt a műbőr dzsekinél...
A boka könnyen sérül, motorozásnál pláne. Anno mikor elfeküdtem a Virago-val ha nem csizma van rajtam akkor a kipufogó rendesen beleégett volna a lábamba is pl.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
emre
veterán
válasz baboss #53711 üzenetére
Mert nehezebben megy ki.
Két fajta olcsó túra csizmát használtam és szerintem semmire sem jó, az egyik még mindig a polcomon porosodik. Nem érzem hogy tartaná a lábam, kb. olyan mint egy gumicsizma. A Louis-os surranót viszont nagyon szeretem, gyalogosan is kényelmes, ősszel, télen mikor bringával jártam dolgozni az volt rajtam. Nem túl meleg, de télen sem fagytam meg benne. De azért van rendes motoros csizmám is, egy TCX Infinity. Na ez már tényleg olyan mint amilyennek egy igazi motoros túra csizmát elképzel az ember.mod: amíg meg nem lett a tcx egy cross csizmában gondolkodtam. Van ismerősöm aki street gépet is azzal használ.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Something_
őstag
válasz baboss #53708 üzenetére
Akkor sztem ez egy NASA altal fejlesztett ruha lesz, mert en az agyonperforalt cuccban is lerohadok ebben a melegben ha meg kell allni a lampanal. Sot, ha megallok, ledobom a sisakot, gerincvedot es a kabatot, akkor instant folyik a fejemrol a viz. (Pl most is)
Jo volt ering, habar nagyon keves vagyok en meg erre a palyara.
-
emre
veterán
válasz baboss #53732 üzenetére
A hátsó dobozba próbálj kevesebbet pakolni. A két oldalsó meg lehetőleg egyforma legyen.
Nekem ugyan nincs hátsó dobozom, de a két oldalsó megpakolva, plusz az ülés hátsó részén pár cuccal nem volt ilyen gondom. Mondjuk 140 felett már nem volt egészséges, de nem szitált.
Egyébként voltak hasonló dobozaim is. A doboztartó konzol gyári?[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #53732 üzenetére
Ilyen akkor fordul elo, ha elkonnyul nagyon az eleje, es valamilyen kis uthiba dobalja.
De volt szerencsem nyakcsapagyas motorhoz, ami ilyesmit csinalt. Szoval nem biztos, de lehet, hogy a ket jelenseg egyszerre valtja ki. Vagy nem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
emre
veterán
válasz baboss #53741 üzenetére
Először nekem sem gyári konzol volt a gépen. Szerintem amire itt figyelni kell az az hogy kb. ugyanott legyen ahol a gyári, illetve megfelelő merevségű legyen, mert hajlamos berezonálni, ami eltérő terheléskor felerősödhet. Tavasszal találtam a motoromhoz az ebay-en egy gyári konzolt olcsón, le is cseréltem.
Középsztender van a motoron?
Mert ha igen akkor tedd rá a gépet, és rángasd meg előre-hátra az első kereket.
Ha kormánymozdulatra is kattog akkor valószínűleg már késő utánahúzni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz baboss #53739 üzenetére
A plusz nemtervezett súly a motor hátulján nagyon durva, simán ettől szitálhat be az eleje.
Én a cbf-emen figyeltem ezt meg hogy, ha fent volt a hátsó doboz akkor beszitált az eleje. De bármekkora sebességnél elengedett kormánynál. Leszedtem a dobozt és semmi. És most üres dobozról beszélek meg gyári konzolról ami alig 5-6kg.
A hátsó doboz iszonyatmód megtudja változtatni a motorod aerodinamikáját és ezzel van a probléma. Még a gyári cuccok is, főleg ha nem gyári!
Menet közben anno nagyobb tempónál annyira lehetett érezni hogy néza elkapja a légáram és olyanokat rántott rajta öröm volt ellentartani...
A vfr-en hálaégnek teljesen más. Nem is érzem hogy dobozokkal vagy anélkül megyek.
De itt látszik is hogy figyeltek az aerodinamikára is nincs is sebességkorlátozás miatta, de nem is giga méretű a hátsó doboz, hanem épp csak amekkora az utas háta.
A lényeg, garantálom neked hogy a házi barkács konzol és doboz kombó miatt szitál az eleje...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz baboss #54022 üzenetére
Járni lehet benne,de max mint aki seggbe .... Engem lebeszéltek anno a crosz csizmáról sajnos. Superbike-os csizmámba sem tudok járni normálisan. Habár már nyúlt és kényelmesebb,mint új korában. Próbáld fel és megtudod.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz baboss #54304 üzenetére
Azért megnézném az arcát amikor elkap 1-2 keményebb kátyút... Az ilyen alpáriságot soha nem tudtam mire vélni. Kb. mint a pina tetoválás...
(#54283) Daywalker kint nagy divatja van ennek a kézi váltásnak. Nagyon régen teljesen más volt a motorok kezelése is mint a mostani.
(#54302) Anulu79 sajnálom azt a motort, hogy ilyen gazdája van. A hangja és a megjelenése is rendben volna, bár nekem nem kéne a magasra emelt eleje miatt. Most azon agyalok milyen színt fújassak majd a Dragstarra. Maradjon csak fekete-fehér vagy egy modernebb metál kék-fehér/ezüst.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz baboss #54371 üzenetére
Igazán nincs mit.
(Én igyekszem kimászni belőle azonnal, és nem belemenni újra, inkább a döcögős szélen megyek mintsem a nyomvályúban. De ez én vagyok. A hosszirányban felmart izén sem vagyok hajlandó motorozni, mert eltaknyolnék seperc alatt.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz baboss #54374 üzenetére
Ha este mire észreveszed és benne is vagy akkor rosszul választottad meg a sebességet. Egyébként a legjobb tényleg az amit tehetsz, hogy mérsékeled a sebességed és ha tudsz kimászol belőle valamerre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz baboss #54380 üzenetére
Éjszaka nem szabad abba a hibába esni, hogy ismerem ezt az utat akkor mehetek nyugodtan. Alapvetően olyan sebességgel menj, hogy a rendesen belátható úton meg tudj állni, ha ez 50 akkor 50. Nem tudhatod mikor hordott fel egy teherautó vagy traktor valami kellemetlen dolgot az útra, a vadakról nem is beszélve. A nyúlak a legidiótábbak simán alád szalad... Este az aszfalt és a gumi is hidegebb, nem tapad olyan jól. Múltkor hajnali 1 körül indultam haza Megyerről. 90 helyett 60-70-el, kanyarokban néha még kevesebbel is. Jött néha 1 autó azt elengedtem. Ha elfáradsz vagy áthűlsz állj meg pihenni ahol tudsz, hogy a reflexeid a lehető legjobbak maradjanak. A motorozás már csak ilyen, egész embert kíván, este meg kifejezetten.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz baboss #54719 üzenetére
Hasonló képpen golndolkozunk, amit lehet saját megoldással megoldjuk. Persze mindig akad akinek nem tetszik, de sokszor a kritikákból is sokat lehet tanulni.
Ügyes megoldásaid vannakMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz baboss #54731 üzenetére
Nem feltétlen csak a pénz miatt szoktam barkácsolni, leginkább mert sokkal nagyobb örömöm van benne ha magam találok ki és valósitok meg dolgokat. Valahogy nekem nagyobb öröm mintha simán üzletbe megvenném. És ezektől a dolgoktól még egyedibbé válik a motorom.
Az is nagyon jó érzés amikor a sok gyári motor között odamennek az emberek az enyémhez és látom rajtuk, hogy ez vagy az tetszik nekik, kérdezgetnek, hogy ez mi, hogy csináltam stb.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz baboss #54834 üzenetére
Így nem terveztem még. Egyelőre csak igényfelmérésnek dobtam be. A 100-110 bőven jó, legalább is nekem. Meg arra gondoltam, hogy ha már arra mennénk ott van mellette Bokod is vagy Tatabányán a Turulszobor.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen