Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #55600 üzenetére
Max a boxok mögött mentem el melletted mert én valamelyik kezdő csoportban mentem egy etapot, nem az közútiban. Még kék kavát sem láttam nem még egy fekete-szürke cbr-t.
-
Archer
őstag
persu: mi a véleményed az első szériás, gyárilag olajevős SC59 blokkokról? Lehet hosszabb távon káros következménye ennek és inkább kerülendők, vagy el lehet annyival intézni, hogy időnként öntsél bele egy decit?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #55604 üzenetére
Csak velemenyem van, semmi mas, mivel nincs tapasztalatom vele.
Elmeletileg gyurut kell cserelni es csokkeni fog az olajfogyasztas.
Van meg egy kis problemajuk, hengerfalrol a nikaszil lejohet.
en igy is siman hajtanam, ha nem nagy a hengerhiba, pont leszarom. Esetleg megvarom mig elkopik/tul nagy az olajfogyasztas emiatt es tul nagy a kompresszio veszteseg, akkor ujranikasziloztatnam viszonylag potom penzert, ami megbizhatobb. Lenne egy uj hengerem.Kuplunggal voltak meg bajai, de utana kene turni, hogy mi.
En siman bevallalnam, de az en vagyok.
Explosión de dos tiempos
-
wolfnet
tag
Szép napot kívánok mindenkinek, Doki16 kolléga által meghívást nyertem a topikba.
Privátban érdeklődj! :)
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #55607 üzenetére
Olvasni elég sok mindent erről, nem nagyon verték nagy dobra anno. Úgy tudom, volt visszahívás, vagyis értesítették a tulajokat és aki bevitte a szervizbe, garanciában megcsinálták (volt hozzá valami "javító készlet", hogy az pontosan mit takart, nem egyértelmű, mindenhol mást írnak). Viszont Hondás szerelő szerint sokan nem vitték vissza, maradhatott a piacon ilyen motor nem egy.
Idézek sportmotorról: "A 2008-asokra volt visszahívási garancia ami a HONDA-HUNGARY nem vert nagy dobra (FŐTENGELY, HENGERTALP-DUGATTYÚ CSERE), a főtengelyen a fogaskereket ami a kuplungkosarat hajtja nem megfelelően edzették és amelyik motort hajtanak a fogak lepattoghatnak. A hengersort és dugattyúkat túl szorosra illesztették ami miatt főleg ha bejáratási időszakban meghajtottak (ÖSSZEKARCOLÓDIK) és, az utána nem kicsi tudja enni az olajat."
Állítólag a 2008 szeptember utáni gyártásúakon már javították ezt (fekete blokkosak, a problémás széria pedig sárgás vagy mittudomén milyen az a szín).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ez egy igazán gyönyörű motor.Ez az útvonal megfelelő lenne? 10 - 102 - 1 - Tatabánya - Környe - Bokod - Dad - Császár
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Bogyó bá' #55613 üzenetére
Ez egy szépen felújított és kicsit modernizált 1948-as Indian Chief. Ezek simán $20.000 felett mennek odaát, de akinek erre van pénze annak lenne benyára is a világ körüli útra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hűha, túlbecsültem: simán a duplájára gondoltam árban. Na mindegy, azért ha világ körüli útra nem is futná belőle, azért egy darabig el lehetne gurulgatni az árából...
Most csak ez a 3 van a HaHu-n, a múltkor volt egy tízmillió fölötti áron is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #55611 üzenetére
A legjobb lenne megkeresni egy valoban garancias munkakat megelt szakit, es kikerdezni mi tortent hogyan.
Motorkilitason osszefutottam egy ilyen emberrel, megkeresem a szamat, (remelem megvan) hatha ki tudod kerdezni. Privben kuldom.Valoban nagyon homalyosak az informaciok. Szoval kicsit szakmai nyelven:
Fotengelyen a primer hajtas nincs megeddzve. Hengertalp az gondolom a hengersor, mert egyben van a forgattyuhaz tetejevel. Akkor ahhoz dugattyuk is jarnak gyurukkel.Az nem kis munka, nem olcso alkatresszel. Gyakorlatilag a motor mai ertekenek (hasrautesre) 70-80% a lenne egy ilyen muvelet sajat zsebbol. Ha uj alkatreszekkel szamolunk.
A bejaratassal kapcsolatos megjegyzesnel az ugrik be, hogy 1000 km alatt elkepzelni nem tudom, hogyan kophatna be a dugattyu normalisan, meg akkor is, ha normalisan hajtjak, ugy, hogy kb 50e kmt elmegy a dugattyu alakvaltozas nelkul majdhogynem.
Ott jarathatja azt az ember evekig, megcsinalja a kis helyet maganak a dugattyu. Itt a bejaratas modja szerintem nem ennyire donto. Barmikor meg lehet hajtani es ekkor arkot vaj a hengerfalba.
Az olajfogyasztast ezen kivul a kopasallo reteg matrixhibaja is okozhatja geometria hiba nelkul.
Szerintem mindket eset fennall.2008 ota sok ido eltelt. Ha eddig nem fogazta le a primer hajtast, es nem kopott le a hengerfal, akkor nem hiszem, hogy nalad fog. Hacsak nem nyomod ki a szemet palyan.
En tovabbra is bevallalnam, de mit varsz tolem, olasz motorom van.
Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Két hasznosnak vélt infót osztanék meg veletek.
- Ha valakinek BP-en gumizni kéne a motort, akkor tudom ajánlani a XX. kerületben Breki -t, aki amúgy slick gumikkal foglalkozik. Illetve ezen kívül még a futóművekre van specializálódva. Ma ő szerelte át a gumim és teljesen korrekt, normális volt.
- Nagyon praktikus plexi törlőt találtam. Kiváncsiságból vettem a Lidl-ben a szalagnál lévő szemüvegtörlő kendőből. Kellemes meglepetés volt,hogy nagyon jól lehozza a bogarakat és folt nélkül töröl, tutira bevált nálam. És eszméletlen praktikus, mert ilyen kis mini tasakokban van egyesével csomagolva a nedves törlőkendő. 54 darab van a dobozban, egyenként csomagolva, valami 425 forint volt. Ilyesmit kell keresni.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
-
baboss
őstag
Mi ma voltunk a nagyobbik fiammal.
[link]
Valutát váltottunk és bementünk,nagyon jót szórakoztunk.
Találkoztunk polimorf kollégával is.
Láttunk egy "csótányt" is.
Jövőhét vasárnap ha tudok akkor a kisebbik fiammal elmegyek megint.Zsámbéknál csatlakoznánk,ha marad a mostani útvonal.[ Szerkesztve ]
-
válasz zeon.hu #55618 üzenetére
Nem volt hosszú életű széria, de tudtommal licenszelték a formát. Az ülés meg nem ronda volt hanem trágya A 2000-es évek elején emlékeim szerint elég rosszul is állt a szénája az Indian névnek, rövid időn belül "sok" kézen mentek át.
(#55621) baboss szerintem marad az útvonal.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #55551 üzenetére
Hi,
Noh, 1 órája hazaértünk mi is, frankó volt, de azért a végén már fáradtam, igaz többször megálltunk, 470km lett a vége.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
polimorf
tag
TOPIC TALÁLKOZÓ!!!
Mivel töb Topic tagnak is lenne igénye egy topictalálkozóra, ezért Xaels kollágával megszervezzük.
Időpont: 2015. Augusztus 30. (vasárnap)Uticél: Császár Western falu [link]
Két irányból támadjuk meg a falut, az ország keleti és középső részét Xaels fogja elvezetni a következő útvonalon: [link] Gyülekezés az Árpádhid folytatásán lévő Shell benzinkúton (lásd a rérképen)
Gyülekező: 9:30 Indulás: 10:00A nyugatról érkezőket én várom Győrben a Spár parkolóban, nekünk a következő lesz az útvonal: [link]
Gyülekező: 10:30 Indulás: 11:00Nagy száguldozásra ne számitson senki (90-110km/h), pláne ha többen leszünk.
Kérünk mindenkit, hogy az indulásra időben érkezzen, teletankolva és megfelelő műszaki állapotú géppel!
De ha valakinek egyik kiindulópont sem felelne meg akkor azzal Császáron fogunk találkozni.
Akinek módjában áll kérjük vegyen részt ezen a találkozón, itt legalább személyesen is megismerhetjük egymást, és persze egy jót gurulhatunk közösen!
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz polimorf #55624 üzenetére
A benzinkútra nem lehet a 10-es útról behajtani, ITT le kell jobbra hajtani.
(#55616) FIREBLADE78 szervezz valamit, én lemegyek szívesen Szegedre is vagy félúton valahova. Egyébként meg nem panaszkodni kell hanem megedzeni azokat az ülőgumókat... Mondjuk a szarvasi arborétum szép, ha jó idő van el lehet arrafelé is sétálgatni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
-
-
bigdady
nagyúr
Hali
Szerintem lyukas a hűtőm mert tegnap láttam hideg inditás után pár csepp vizet bár aztán abbahagyta.
Ezeket kompletten cseréltetni kell vagy tőmíthető vhogy? Fura hogy utána nem csöpög
Szerelő szerint nem is nagyon kell vele foglalkozni pl hogy a tartályban nincs folyadék mert csak tágulási tartályként funkcionál motornál, ő 20 éve motorozik és sosem szokott a folyadékszinttel foglalkozni. Én azért feltöltöttem minimumig és azóta csöpög (egyszer vettem észre mondjuk)
Megsül a motor ha lyukas a hűtő?[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #55629 üzenetére
Nemigazán megoldható, hogy mindenkinek megfelelő indulási pontot találjunk. Esetleg szervezd meg a környékedbeliekkel és jöttök onnan közösen.
Van két hely de ha egyik sem felel meg akkor Császáron is találkozhatunk (mint irtam is)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Pár gyors kérdésem volna csupán.
Nadrágban a térdprotektort milyen magasságra kell beállítani? Ugye kinyújtott lábbal és motoron ülve van vagy 5-8 centi különbség, ha ülve jó, akkor állva térd alatt sípcsontnál van. Viszont esésnél vajon mi a legvalószinűbb testhelyzet?Pinlock az szabványos, vagyis bármilyet vehetek a meglévő sisakhoz? És újra használható visor cserénél?
Bónusz kérdés: mi a vélemény a tarkóra hátrahajtható állvédő mechanikáról? Shark sisaknál néztem ilyet, nagyon vagány, de nem tűnik vmi erős és ellenálló kivitelnek. Műanyag az egész mechanika.
Köszi!
Ui: Richa Urban Style D3O farmer nem ajánlott vétel. Sport motorhoz legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Teasüti #55633 üzenetére
Állva kicsit a térd alatt kell legyen. Akkor jó ha ülve a motoron van a térded előtt. Esésnél is ritka, hogy teljesen nyújtott állapotban legyen a térded.
Pinlock-ot a sisak típusához nézz. Nem mind egyforma.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #55633 üzenetére
Én a protektort úgy állítottam be, hogy hajlított térdnél legyen jó, így legalább védi a térdem a menetszéltől. Esésnél szerintem nincs tuti megoldás, mivel attól függ hogy esel; a frankó ilyenkor csak a külön térdvédő.
Mivel minden plexi más szerintem a pinlock-ok is eltérőek.
Bónusz: olyan szempontból jó, hogy nyitott állapotban nem kap bele a szél. De hogy az egész műanyag lenne azt kétlem, akkor zárt állapotban gondolom nem védene annyit mint egy integrál sisak. A Duke-om zárszerkezete is fémből van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #55635 üzenetére
Akkor van baj, ha elesel és a lábad kinyújtod, márpedig ez gyakori, épp a héten volt rá példa. Sajnos akkor el tud mozdulni és a bőrt nyúzni. Ezért kell, hogy minél inkább feszes legyen a bőrcucc, máskülönben kevésbé véd.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #55636 üzenetére
Igen, de ha döntés közben fektetni le az ember a gépet akkor pedig hajlítva ér le a térd (mint pl. az övé). Ezért is gondolom hogy tökéletes válasz erre nincs, csak a külön térdvédő, vagy ahogy írod olyan feszes bőrnadrág ami nem nagyon tud elmozdulni.
Persze részemről ez csak logikázás, ha valaki tapasztaltabb és tudja a frankót akkor elfogadom.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #55642 üzenetére
A külön térdvédő is el tud mozdulni. Sőt, minden el tud mozdulni szerintem.
Nagy tapasztalatom nincs, egyszer estem, de a térdem nem ért le szemből, csak oldalról. De mint mondtam, most láttam egy esést, ahol kicsúszott a motor, a rider hempergett rendesen nyújtott lábbal és ott el is mozdult a protektor. Ahány esés, annyi forgatókönyv. Biztos védelem nincs."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen