Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz Des1gnR #144952 üzenetére
Nekem (igaz 10 éve) de nem azt csinálták ami még volt beszélve.
Bukott ruha.
Azt mondták kicserélik egy darabon a bőrt.
És közben csak festették meg összevarták a régit.
Ahol festették a ruhát, több helyen is.
Azóta már pereg le, a gyári festése nem.Ja és drága + lassú is, csak ágyon vannak hypeolva.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Cölöpéken kívül van olyan aki bőrruhában cipzárt tud cserélni, és jó munkát végez? Heves, Pest megye elsősorban.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz csongi #116388 üzenetére
A kisebb sűrűségű olaj jobban hűt, mivel a pumpa nagyobb mennyiséget tud belőle átpumpálni.
Viszont ha hajlamos melegedésre a moci kenés szempontjából jobb az 50-as mert nem csökken le annyira a viszkozitása.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz tboy93 #116142 üzenetére
Vannak kopó"parafa" és fém lamellák.
Ezeket kell cserélni(a fémet csak ha megégett, elvetemedett)
ill. a nyomó rúgókat ha kilágyultak.
A kuplungkosár is szétverődhet ha sok a kerekezés, gyilkolás, na az a zsebbenyúlós történet.Ha hidraulikus a kuplung akkor is külön tartály van, de a legtöbb esetben bovdenes.
Kocsinál is 99% külön tartálya van...[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Czimby
addikt
Mennyi mostanság a nagymotor műszaki vizsga ára általában.
Utoljára asszem 9e-t fizettem, most felhívtam ugyanazt a helyet 14-et mondtak.
Kicsit nagy emelés 2év alatt, de ha máshol is ennyi akkor ok.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz prannk #116107 üzenetére
És eddig is ilyen volt vagy most jött ez a hiba?
Kuplung folyadék volt már cserélve, légtelenítve?
100%, hogy eleget mozog a munkahenger?
Ha a kar közel van állítva a kormányhoz állítsd legtávolabbra és próbáld ki úgy.
Milyen olaj van a blokkban és mennyi, mert ha túl van töltve az is okozhat hasonlót.
Ha ezek mind rendben vannak le kell venni a fedelet és ellenőrizni a lamellákat kosarakat.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz prannk #116094 üzenetére
Van rendes ellenállása a karnak nem könnyű behúzni?
Ha igen levegős a rendszer és nem emel ki rendesen.
Ha ez a rész jól működik akkor meg kellene nézni a kuplungkosarat, mert ha nagyon be van verődve nem tudnak mozogni a lamellák.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #116040 üzenetére
Vagy fogja kiszedi a vázból keres valaki aki olcsóbban megcsinálja pl egy lelkes kezdőt aki most jött ki a MAMI suliból vagy hasonló. De akár neki is lehet állni otthon, ha nem sikerül még mindig viheti szerelőhöz.
De pl Esztergomban ott a Sziklai aki a Prop-Tech-nél szerelt sokáig, ő elég jó áron dolgozik.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #116029 üzenetére
Hallod, más meg azért b*szott le hogy ne mondjam fojtószelep szinkronnak mert az a kocsiknál van.(Mármint folytószelep)
Én sose tanultam a szerelést csak rám ragadt a garázsban, meg a service manuálokból. (Ezért jobban is vágom az angol kifejezéseket, throttle body )
De legalább meg tudom csinálni amit kell, meg azért gondolom nem full hülyeségeket beszélek mint 1-2 "szerelő"
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116025 üzenetére
Olyan nincs hogy injektor szinkron, karbi meg szívócső szinkron van.
Hogy minden henger egyformán kapjon levegőt alapjárat környéken és egyenletesen járjon a motor. A szinkronteszter egy nagyon-nagyon alap dolog a motorszereléshez...
Talán tölts le egy service manualt és abban benne van mikor mit kell ellenőrizni/cserélni.
Cserélted le a fékfolyadékot is elől/hátul, nyergek legyenek eltakarítva rendesen stb.
A hűtőfolyadékot gondolom ránézésre megmondta jó-e
Attól, hogy a tágulásiban szép a folyadék a rendszerben még lehet egy nagy rozsdás okádék ha nem volt cserélve... És idehaza nem szokás, pedig az keni a vízpumpát is.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #116024 üzenetére
Amugy motort kurvanehéz bemérni trafival,
Volt, hogy igazoltattak és jött egy motoros kb 50-70m-ről tudták csak bemérni a 3 lábúval.
Meg ugye elől nincs rendszám És nem fordítják utánad a technikát.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #116022 üzenetére
Ok én ezt én tudom, csak furcsálltam, hogy ilyen fickós.
Azt mutasd meg légyszi, hogy mennyi a vége, mert arra nincs garancia, hogy kiforogja a legnagyobb fokozatot. A 145-6 az kurvasok, de ha összejön akkor le a kalappal.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116018 üzenetére
Nekem csak ez a fajta kellene a régi nagykijelzős ATRE és csak piros v. sárga.
Szóval ha látok kéket vagy már nekem van majd szólok.De sajna évente 1-2 db fordul csak elő. Te is szólj légyszi ha találsz.
(Esetleg jó lehet a G2 kis kijelzős is de ATRE legyen)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #116016 üzenetére
És közben visszaengeded a gázt vagy csak áthúzod a váltót?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116014 üzenetére
6000 kevés 7000 fölött csináld.
Amikor bekuplungolsz a fordulat 10 körülire felugrik nem?
De inkább nem biztatlak nehogy pofára esés legyen belőle.
Injektor szinkron??? Azt takarítani kell max.
Szívócső szinkron lesz az amire gondol.
Hullámzik az alapjárat, hogy szinkronizálni akar?
Mert ezeknél már kb csak alapjárat környékén számít a szinkron.
Ha nem ismert az előélet mindenképp kell szelephézagot ellenőrizni,
ha cserélgetni is kell lapkákat meg megcsinálja a szinkront is akkor kb reális a 30e.
Gyertyák, fékfolyadék, hűtőfolyadék megvolt már?
Teleszkóp olaj és simmering csere? Porvédő repedezett már?
Ezek kb a nagyon alapok így vásárlás után.
Érdemes megnézni az automata vezérműlánc a láncfeszítőt is, ill a lánc állapotát.
Bár nekem a te szerelőd kicsit sántít ha ilyeneket mond ne haragudj.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Ha valaki valahol belefut ilyen GiPro ATRE fokozatkijelzőbe kérem szóljon!
Csak ATRE érdekel és piros vagy sárga kijelzős! (S01 tipus tehát Suzuki-hoz)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116012 üzenetére
Egy dob nem sokat ad az erőhöz.(2-3paci)
A pacik a rendszertől jönnek.(Lemömlőtől)
Ha teszel teljes rendszert akkor van értelme igazán a commandernek meg szűrőnek is.
Azt, hogy mennyit hoz tippelni lehet, de 8-10 ló jó eséllyel összejöhet.
Ami fontosabb, hogy a középtartományban ettől nagyobb teljesítmény növekedés is lehet és ugye általában ott használod a gépet. Ráadásul a motor reakciói is pozitív irányba változnak.
Ehhez viszont profi padolás kell, szóval AGO vagy Végh Jani. Ami még kb +50e Ft
JAh a sportszűrőt majd gyakran kell takarítani(max:3000Km) mert ha telítődik retekkel utána már szépen engedi be a motorba a dzsuvát...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116010 üzenetére
Csak egy pillantra kell belehúzni a kuplungba(nem is kell tövig behúzni a kart) és közben gázfröccsöt adni.
Ezt ki kell kísérletezni mikor mennyire indul meg az eleje fölfelé.
(Ha így veszed fel annak kurvajó hangja van )
A becsuklasztós kíméletesebb a kuplungkosárral és lánccal szemben,
ott még jobb ritmusérzék kell és neked is bele kell kicsit rántani.
A lábad legyen a fék fölött és ha sok a keró lépj bele a fékbe, hogy ne csapjon hanyatt.
Jah meg ne mássz rá a tankra, csússz hátra az ülésben.
És a lényeg vegyél egy DRZ-t vagy hasonlót azzal tanulj meg, mert egyszerűbb és ha esetleg törik sokkal olcsóbb. + a szántásban puhább hemperegni mint az aszfalton azt mondják
Én se tudok kerekezni amúgy...
Kismotorral orba-szájba csináltuk, nagymotorral nem erőltettem.
Volt supermotóm azzal mondjuk minden gyorsításnál emelkedett a kerék, biztos valami futómű baja voltHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116000 üzenetére
Mert ha egyformán változtatsz geometrialig helyén marad minden, nem változik a tengelytáv előre vagy hátra.
Plusz nem kell a lánc hosszával se variálni.
Jah akkor érthető miért azt ajánlotta, attól szabadulna...
Bár nem hiszem jó lenne r6 lánckerék gixerrreAmúgy tudsz kerekedni vagy most kezded a próbálgatást?
Kuplunggal még a 600-is feljön, szóval a teknikád nem az igaz.A csuklasztás még 7000-nél elcsukod a gázt majd újra rádod(teló kirugozósával egyszerre) fel kell jönnie.
A szerelő hülyeséget beszélt a hátsó lánckerék kialakítása egy yamshával sem egyezik, az első is csak a TDM-el ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115996 üzenetére
Szerintem ez ne megy jó ötlet már korábban ki is fejtettem.
Én mindig azt mondom hogy elől hátul egyformán kell változtatni. -1/+1 v. -2/+2
Szerintem első körben előre -1 hátul maradhat a gyári.
Ha jobban leáttételezed akkor hosszú távokon idegesíteni fog annyira pörög ,egy olyan sokat csal az óra.
Évekig -2/+2-vel jártam a pályázás miatt. Pályán meg szerpentinen isten volt, de közúton halál.
Hányas fokozatban nem jön fel kerékre?
Kuplungolod vagy csuklasztod vagy hogy akarod felvenni?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115991 üzenetére
Jah én is hagyom kihűlni amíg leveszem az idomot
Akkor a leömlő már hideg lehet matatni körülötte, az olaj meg jön le mint a víz, mert még kb 70-80 fokos.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #115987 üzenetére
Anyumnak volt CG125 az ugye 11paci, 106 volt a vége alattam.
Az 50-es motor Tomos a 70-es évekből, Yugoszláv versenygépek 17e-t forog és 167 a vége.
Van egy az ismeretségi körben, egy az egyben láncfűrész hangja van, és kurvasokat ér állítólag. Üvegszálas a váza ha jól emlékszem meg hasonló érdekességek vannak benne.
Kb ilyen mint ez. De nem teljesen ugyanilyen az tuti.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115978 üzenetére
Vágtam, hogy poén, de engem érdekel mit tud a kis gép, mert amiket a kolléga írt már nagyon sci-fi.
Nekem anno az RS 175 fölött ment kicsivel óra szerint.
A vicc az, hogy létezik yugoszláv 50-es motor ami majdnem tudja ugyanezt!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115971 üzenetére
Az RS az 3x paci a kis gsxr meg 14.8.
Az MCN tesztjén ő lett a leggyorsabb és legkönybb 125 4T,
72Mph-val, az 116Km/h.
Ez nekem fura, mert ettől biztos többet kell tudjon, hiszen a régi 15éves CBR 125 is többet tudott, az is 125 körül ment már akkor. Pedig 1 pacival gyengébbHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115923 üzenetére
Pontosan ahogy ath írta és full kezdőként is meg kell legyen 2 óra alatt.
De csak akkor fog menni ha van gyertyakulcsod(gyári készlet tartalmazza), anélkül el se kezd.
És nem kell állatmód megtépni a gyertyákat, 11Nm a lehúzás értéke.
NGK CR9E kell beleHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #115918 üzenetére
Nekem is ilyen volt, de utána beállt.(mármint könnyen mozgott)
Az olajozott lánc amugy könnyebben mozog mint a sprézett.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
A lánckerék akkor is így kopik ha ferdén van berakva a hátsókerék, itt meg még a szemek is be voltak állva
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115878 üzenetére
1200+-100 a gyári adat.
Ha van rajta sportdob akkor inkább magasabb legyen.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115799 üzenetére
Ez nagyon jól néz ki, kivéve a felni csicsa azt sose bírtam.
Főleg amikor szupermotyón felesbe van festve a felni az a halálom, meg a küllődíszek amik pár hónap alatt kifakulnak, havernak is van a CRF-en szép rózsaszínűek lettek pedig napot alig láttakHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz fattyu #115791 üzenetére
Szerintem nem rossz, csak nem passzol az eleje a hátuljához.
A hátsó nagy fehér területtel kellene kezdeni valamit, pl szürke/fekete/sárga dekor menne rá egyből jo lenne.
Bár nekem pl a Duke is tetszikHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115783 üzenetére
Ez egy Vertebra.
Karácsonykor ki is írtam ide, hogy 67.5-ért van Vortice akcióban.
Kár, hogy arról lemaradtál.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz A Zéé #115757 üzenetére
Akrapovic nem gyárt Keeway-re, valószínűleg az egy aliexpresszes koppintás volt ami 15e Ft kb.
Egyébként ilyen motorra kb jó is lehet, de amikor felteszik 600+ccm motorra ami millió fölött ér, és az a repedt hang ami kijön belőleHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz A Zéé #115748 üzenetére
Vagy csak rájönnek, hogy egy izmosabb robogó csibészebb mint ezek
Én nem ismerem őket nem mentem is még ilyennel,
Honda CG volt a családban, az örökélet + 1nap és 2.5L fogyasztás.
80-90 utazó 105-110 végsebesség. Szóval előzgetni nem nagyon kellett veleHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115723 üzenetére
Kollégámnak van Mugen túrasport csizma, már vagy 3 éve használja és minden szempontból Ok, viszont nem rendes bokamerevítős, mivel azt általában csak a racse csizmák tudják.
A kesztyűik azok nagyon gyengék, max 1-2 szezon, de láttam olyat ami pár hónap alatt szétment a kuplungkartól...
A ruháik is jók amíg nem esel el bennük, hungaroringen nem ritkák az esések és a mugeneknél megesett, hogy nemcsak kopott hanem szakadt is a varrások mentén.
Drágább ruháknál ilyen nem nagyon fordul elő.
De ismerek olyat(Geronimo) aki esett már párszor a mugen ruciban és még egyben van, szóval nem törvényszerű, hogy szétmennek.
Csak jellemzőbb mint egy minőségibbnél, persze ez az árakon is látszik.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Ferdzsoo #115685 üzenetére
Aki nagyokat fékez annál kopik.
Nem mindegy hol és hogyan van használva, aki pályázik, szerpentinezik azoknál sokszoros a kopás egy túrázóhoz képest.
30e volt a motorban 0.1-0.15 kopás volt a tárcsákon.
46e-nél meg cserélhettem mert kopás határ alá ment.
Havernak a 600F4i-ben 100eKm van, 0Km óta nála van a motor.
Még a gyári tárcsákkal, kb 30e van még a tárcsákban kopáshatárig ha így megy tovább.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #115622 üzenetére
A motor line-nál alapból 92e amiből lejön még 10%
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Horvi #115600 üzenetére
Az úgy érdekes.
A DOT 3/4/5.1 glikol bázisú
A DOT 5 szilikon
Tilos őket keverni,
a karmantyút meg kend azzal
Én mindig úgy tudtam, hogy vagy a megfelelő fékfolyadékba áztasd be az összeszerelendő cuccokat vagy még jobb ha veszel kifejezetten dugattyúra/karmantyúra való pasztát.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115221 üzenetére
HA hátra 3 foggal nagyobbat teszel kb 1.5cm előrébb jön a hátsó kerék(ha a lánc hosszon nem változtatsz.)
Lehet nem tesz jót a geometriának, de lehet észre sem veszed.
Én inkább előre -1 / hátra +1-et tennék, így a geo marad az eredeti.
És az áttétel is kicsit pörgősebb.
Ja és ha nem jön be előre teszel egy gyári méretű lánckereket ami csak kb 2500,
és szinte gyár áttételed van ismét. Ill. a tengelytáv is kb 5mm-t változik csak.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Khaosz55 #115095 üzenetére
Egyik mérnök srác a cégnél 60e + Km-t ment el a gyári lánccal a 600 Horneten,
manuális(ecsetes) láncolajzással.
Jelenleg 90e van a motorban, amit ő vett újonnan.
Viszont elég retkes neki a sztender stb, szerintem túl sok olajat ken rá.
Egy ilyen olajzóval biztosan jobban be lehet lőni a mennyiséget.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Geresics #114963 üzenetére
Ezt is lehet ésszel csinálni, meg ész nélkül, de sajnos az utóbbi a jellemző...
Nem FB csoportokból indultam ki, csak ismerősökből.
Konkrétan 4 emberke van aki max:1éve kezdett motorozni, előtte mindnek robogó meg szoci simson, Mz stb volt.
Jobb eseteben van jogsi de van köztük akinek nincs, de azért motorozik.
Ruhára sisakra már nem maradt pénz, lötyög rajta a bukó meg hasonlók.Januárban az esőben mocival megy dolgozni amikor van autó meg céges busz is.
Én elhiszem, hogy szeretnének menni, de azért bírjanak már magukkal.Meg ugye az állandó FB páwáskodás, posztolok a tankolásról, meg minden hülyeségről + ugye a hatalmas motoros bölcsességek folyamatos megosztása. Dodor videók
CBR 600F-el kimegy a földútra és megossza, hogy ma endúrózás volt.Ha a kijárási korlátozással nem is foglalkozok, akkor sem így kellene ezt csinálni szerintem.
Bár mindenkinek a saját döntése, de szerintem ők azok(kezdők) akiknek a szabályokat leginkább be kellene tartani, nem pedig az eszüket játszani.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz fattyu #114952 üzenetére
Voltam 42fokban H.ringezni, (résnyire nyitott sisak) mintha hajszárítóval fújták volna a fejedet.
De inkább megyek 40 fokban mint 18ba.
Én is látom a sok idiótát, osztják meg facebookon, hogy Hollókőn voltak, Lillafüreden voltak... Egy éve motorozik, de ő a legnagyobb motors kb, az igaz, hogy a postás Jóska ETZ-vel körbemotorozza bármikor, de azt nem rakja ki Facre és kész.
Ez a Faszbuk egy színház, mindenki eljátssza mi akar lenni, Model, Dj, Testépítő...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz jacis #114859 üzenetére
Ezt a motort kár volt megtervezni , is mert használni kb semmire sem lehet.
Farokhosszabbításra jó mert 300+ paci, de versenypályára nem való meg közútra sem...
A kisebb sportmocik fognak kihalni az emissziós normák miatt.
Az 1000-es kategória lesz megmarad(a versenyzés miatt) amíg elektromosra nem vált minden.
Szerintem.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz jacis #114801 üzenetére
Én is user error-ra tippelnék.
Ha ennyire gyakran van ápolva a feszességgel lehet gond.
Bár a túl gyakori mosás sem tesz neki jót.
2-3 max egy szezonban, féktiszttó nagynyomású mosó szigorúan tilos!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Modern Sport vs Túra gumi (M9RR vs PR5) fizikai méretek (szereletlen állapotban.)
Legnagyobb futófelület szélesség 182 vs. 176mm
Perem szélesség 129 vs 113mm
Ezt a felni nyilván széjjelebb húzza főleg a PR5-nél. Így az még laposabb profilú lesz.
Pedig alapból laposabb mert a kerülete 1950mm míg az M9RR kb 2000mm.
A legnagyobb teljes mintamélység(középen) 5.2 vs 5.8mm ebben a Túra a nyerő.
Az anyaguk brutálisan eltérő, az M9 tipikus gumi feeling, selyemfényű szokásos gumi.
A PR5 olyan mint egy radírgumi csak feketében, érdes, matt a felülete.
Az pozitív, hogy mindkettőnek a széle 3-4cm sávban szinte full minta nélküli így ha valaki arra vetemedik, bátran döntögethet, lesz felület ami tapadjon.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #114592 üzenetére
Második vagy harmadik plexi már?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz vendingo #114559 üzenetére
Havernak a JT hátsó lánckerék nem volt központos, az új láncszett hol megfeszült, hol pedig lógott. Emelőn beindítva szabad szemmel láthatóan járt a lánckerék!!!
Sőt, sikerült egyszer Nipparts légszűrőt vennem ahol egy únyi részen hiányzik a papír!
Gyakorlatilag nemhogy átlátni, át lehet köpni rajta. Minőségbiztosítás level -99[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #114557 üzenetére
Az is nagyon jó motor volt, csak ideges a váza :-D
Elvileg kicsit hosszabb lánccal megoldódik ez a probléma.
Egyébként ha jól tudom Suzuki - Kawasaki abban az időkben össze is dolgoztak némiképp, pl motorvezérlés, elektronika.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz kisninja #114538 üzenetére
Ha tetszik és van rá keret én tuti megvenném, kicsit sem érdekelne a mások véleménye, neked kell, hogy tetsszen.
Az, hogy 15 éves nem azt jelenti, hogy ideje múlt, hanem, hogy kiforrott.
A lenti Honda autós példával élve a B16-os blokk 3 generáción keresztül volt jelen a civicekben. (4/5/6gen) 151 majd 162 Le-vel (Kb:15éven át). Majd váltotta a K20 ami szintén megélt 2 generációt, és olyan szemetekbe is rakják a mai napig mint az Ariel Atom.
Az a GSX-R blokk amiből ez született a maga idejében nagyon jónak számított,
és még utána is sokáig ütőképes maradt.
Az igazi nagy lépcső az S1000RR megjelenése volt motorok terén,
és ahhoz is honnan merítettek a tervezők, a K5 1000-ből.
Ezt az egyik BMW tervező nyilatkozta még 2010 környékén.
(Hirtelen ezt találtam de a neten kering még pár helyen. Pl:)
Kb le is írtam a sok régi szemetet amit eltűrnék a portán.
Esetleg még egy Crossplane R1-is jöhetne, mert sexy és jó a hangja.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz dellfanboy #114533 üzenetére
Azért nem jön be mert 15éves fejlesztés a blokk???
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Biqci #114512 üzenetére
Óvatosan használva 20e Km-t is tudnak a Pilot Road-ok.
Ismerősöm tavaj 2012-2016 közt gyártott slickekkel ment a ringben, 2 perc alatti időket.
Ha nem a napon meg a fagyban van tárolva 6-8évet kibír egy gumi.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #114499 üzenetére
Szerinted a fékbetének van van szavatossági ideje?
16 éveset kaptam ma kézbe, azért az már na...
Nem tudom milyen kémiai kötések vannak amik esetleg idővel gyengülhetnek stb...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz baboss #114486 üzenetére
Az már sosem lesz jó sajnos.
Ha sokat mész lapon akkor a kigyorsitó sáv kopik, így lesz benne 3 kopott sáv a közepén ill. mindkét oldal kb félúton. Olyan lesz mint egy dobogó kb.
A lepályázott gumikat havernak adtam tovább, neki jó volt mert csak a közepét használta.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz V.Stryker #114184 üzenetére
Nekem volt K4 600-on, 2 szezont használtam, kapták az ívet rendesen, de nem hullámosodtak be. Viszont hamar lógósak lettek a szegecselésnél, nem lötyögtek, de már könnyen jártak.
A betétet jobban koptatták mint a gyári furt tárcsa.
Viszont a vételárhoz számold hozzá a +27% AFA-t és 3000Ft VÁM kezelési költséget.
Így már nem olyan olcsók.(70e)
Nézz itthon valami olcsóbb de normális tárcsát, pl NG.
Ismerős hungaroringeztett is ilyennel és bírta a kiképzést a tuningolt K7 1000-en 110Kg-s riderrel.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #114175 üzenetére
Meg az sem mindegy, hogy ezen a kisipari dobok mögött semmi tervezés nincs.
Míg pl egy akrapovic jópár órát tervező/méretező szoftver majd fékpadi tesztelés eredménye.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #114143 üzenetére
Rosso2 helyett ott a Rosso 3, de most jött ki az M9 RR ami az M7-et váltja majd le. Utóbbiról még semmi teszt sincs kb, de ha jobb mint az m7, (elég valószínű) akkor jó gumi lesz. Az M7-et sokan istenítik, legjobb all-rounder sport gumiként tartják számon.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz bajaki #114121 üzenetére
Mindkettő 36cst viszkozitású, illetve gyors gugli keresés alapján a gyári showa ss08(már ha tényleg ez van benne, érdemes lenne utánanézni biztosra) szinte ugyanennyi 35cst.
Én a factoryt tenném mert az szintetikus, így várhatóan tartósabb.
Ha igazán pontos akarsz lenni akkor nem csak a mennyiségre figyelsz hanem az olaj szint magasságára, általában ezt is meg szokták adni a manualban.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz imrufo #113715 üzenetére
Ezen a videón azért látványosabb a dolog, nem tiszta leömlővel kezd :-D
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
mynetmoto.com-ról rendelt már valaki gumit?
Kíváncsi lennék a tapasztalatokra ha vannak.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #113547 üzenetére
Attól függ mennyit akarsz elmenni vele míg nem kap valami kenést. Rövid távra maradhat így.
Elég sok motornak a gyári kezelési könyvbe hajtóműolajat(80w-90) ajánl a láncra.
Ha messzebbre mész kend meg, de készülj fel le fogja dobálni a felesleget mindenfelé.
Utána meg moshatod le újra mielőtt rendes láncsprayt kap.
Láncfűrész lánckenő olaj is jó lehet az jól tapad viszonylag és környezetbarátHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #113056 üzenetére
Eltekintve attól, hogy az emberke nem tud írni/fogalmazni.
Én úgy érzem nagyjából megfejtettem mit akart írni.
A kopások miatt a hézag egyre kisebb lesz mint tudjuk, és egy nagyon elhanyagolt motornál megeshet az, hogy teljesen elmegy pl egy erősebb autópályázás során, mikor erre a hőtágulás még rátesz.
Így a szelepek már nem fognak rendesen zárni, és megégnek.
Azt, hogy ilyenkor milyen hangja van nem tudom, szerencsére nem hallottam még hasonlót.
A szinkront meg gondolom azért írta, mert akkor illik. Ha tudjuk, hogy a szelep hézag rendben van.
A karbi pucolást miért írta passz.
De javits ki ha tévedek.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #112940 üzenetére
Amit próbáltam RPHA 11-a plexi mechanika közbenső állásai nagyon gyengék voltak, a mentszél meg a rászkódás tuti lecsukná a félig niytott állásról pl.
Nektek is ilyen? Alig értem hozzá és lecsapódott.
Szerintem ennek valamennyire szorulni kellene adott állásban.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz jacis #112939 üzenetére
Meg hogy a boltban(Motostar) nincs egy darab se belőle, azaz volt de azt meg nem venné épeszű ember mert olyan retkes volt már és lógott a bélése...
Szintén ez a helyzet az insportline-nál hírdetett m5x carbon-ra, a piros bélés barna a retektől 133500-értHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #112915 üzenetére
Horvi, persu és mindenki aki hozzászólt a sisak témához. Danke!
Most mesélte kollégám, hogy neki a 3hónapos hjc c70-en ment szét a plexi zár, ill. repedt meg a plexi.
Kicsit elvette a kedvem a hjc-től.
Még a *** sharp eredmény is.
Vicces, hogy a thermoplast sisakok meg *****-ot kapnak.Bár a mostani arai-m is *** ahogy nézem...
Kérdés mennyire jó ez a tesztelési módszer, mennyire szimulálja a valós eseteket.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Sisak
Valakinek van személyes tapasztalata HJC Rpha11-el?
Mennyit nyúlnak, mennyire tartósak stb?
Illetve ugyanez a kérdés X-lite-ra is 70x/80x sorozat.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz zgospel #112901 üzenetére
Attól semmi.
Ittvan a garázsban vagy 10-15 gumi már pár éve, cserélődnek stb egyikkel sem volt gond.
Dunlop pl a hidegen szerelést tiltja asszem 10fok alatt.
De ezek a slick és mintás versenygumikra jellemző dolgok. Egy átlagos gumira nincs ilyen kikötés.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #112897 üzenetére
A többi sem friss dotos lesz szerintem,
tele van a piac tultárolt metzelerekkel.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #112889 üzenetére
A két középsőről tudok nyilatkozni, 4-5e Km alatt elkopnak de jól tapadnak.
Annak való aki jár nyíltnapokra vagy csak szerpentinezik állandóan.
Szerintem Rosso 2, 3 vagy M5 jobb választés lenne.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Elég jó áron vannak a Vortice csizmik a Motorline-nál.
(Egyel nagyobb kell belőle mint utcai cipőből)[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Predator2 #111358 üzenetére
Kezdésnek olvasd el a motorozás mesterfokont vagy 3x.
Meg gyakorold a fékezést, mert a 90%-nak az nem akar menni.
És számits rá, hogy az utak tele vannak idiótákkal. Próbálj meg a másik fejével gondolkodni még ha az övé üres is...
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz MCs88 #111323 üzenetére
A SHOEI magyar importőre és mások is azt ajánlották korábban, hogy egy evőkanállal nyomkodja meg az ember a hungarocell szerű anyagot azon a részen ahol nyom a sisak.
Viszont csak keveset szabad rajta nyomni(max 1-2mm) mert ugye így csökken az ütéselnyelő képessége azon a területen.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz V.Stryker #110600 üzenetére
WR 250?
Kicsi könnyű mindenen elmegy.
Meg tartós is.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Én elengedném a dolgot, hacsak nem szeretsz otthon bütykölni vagy ezt másnak megfizetni.
Egy ilyen idős motornál már elő fognak jönni dolgok,
korából adódóan is, és mert kishazánk nem a járművek rendszeres karbantartásáról híres.
(Örülhetünk ha megvan a rendszeres olajcsere, olyanok mint fékfolyadék, hűtőfolyadék a legtöbb ember számára nem cserélendő... Telóolajat is akkor kap a motorok 90%-ha már enged a simmering.)
Ezeknél a régi gépeknél a karbi hatalmas (anyagi) meglepetéseket tud okozni.
(Érdemes utánajárni mennyi egy felújítószett a konkrét típushoz vagy egy komplett karbi.)
Szóval ha veszel egyet és egyből ráköltöd az árát még egyszer akkor lehet belőle egy viszonylag megbízható motor ami nem fog otthagyni az út szélén.
Nagyon-nagy szerencsével találhatsz egy jót is, de mindenképp olyannal menj nézni aki ismeri a konkrét típust!
De én inkább vennék pl egy Honda Hornet 600-at(2003 utáni már elég jó de még karbis, 2007-től injektoros). Vagy egy Suzuki SV 650(2003 utánit)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110568 üzenetére
Azért az se semmi, hogy nem szólt rá senki, hogy hajtsa be a tükröket vagy legyen leragasztva.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110569 üzenetére
Akkor nincs mese ha kell a tapadás sűrűn kell cserélni.
Utolsó két hátsó gumim D211 E volt, de 2000Km után sajnos a szélük lement nullára.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110563 üzenetére
Jó, hogy pályagumikról beszélgetünk amikor abbahagytam a pályázást
Szerinted mi legyen hátra?
Racetech RR K3, RS11, TT vagy valami más ötlet?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz yodamastah #110557 üzenetére
A Kr106 első kb ugyanaz mint a 212 PRO első tudtommal(Csak ugye utóbbi kapott mintát),
a Racer-ek viszont már butítottak hozzájuk képest, az nagy csalódás volt.
Nekem is van vagy 6db V02 Medium/Soft ha esetleg valaki ki szeretné próbálni a slickes pályázást. Én egynapos guminak mondom őket, de igazából simán kibírnak 2 napot 10 menetet is.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz zgospel #110549 üzenetére
A D211-212 Kb 2000Km után cserés volt nálam, jó lenne valami ami elmegy vagy 6000-et, de már elengedtem ezt a dolgot, jó ha 3-4e Km-t ki tudok sajtolni egy gumiból a jelek szerint?
Nem te vagy youtube-on Zé néven?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest