- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz
Des1gnR #144952 üzenetére
Nekem (igaz 10 éve) de nem azt csinálták ami még volt beszélve.
Bukott ruha.
Azt mondták kicserélik egy darabon a bőrt.
És közben csak festették meg összevarták a régit.
Ahol festették a ruhát, több helyen is.
Azóta már pereg le, a gyári festése nem.Ja és drága + lassú is, csak ágyon vannak hypeolva.
-
Czimby
addikt
Cölöpéken kívül van olyan aki bőrruhában cipzárt tud cserélni, és jó munkát végez? Heves, Pest megye elsősorban.
-
Czimby
addikt
válasz
tboy93 #116142 üzenetére
Vannak kopó"parafa" és fém lamellák.
Ezeket kell cserélni(a fémet csak ha megégett, elvetemedett)
ill. a nyomó rúgókat ha kilágyultak.
A kuplungkosár is szétverődhet ha sok a kerekezés, gyilkolás, na az a zsebbenyúlós történet.Ha hidraulikus a kuplung akkor is külön tartály van, de a legtöbb esetben bovdenes.
Kocsinál is 99% külön tartálya van... -
Czimby
addikt
Mennyi mostanság a nagymotor műszaki vizsga ára általában.
Utoljára asszem 9e-t fizettem, most felhívtam ugyanazt a helyet 14-et mondtak.
Kicsit nagy emelés 2év alatt, de ha máshol is ennyi akkor ok. -
Czimby
addikt
válasz
prannk #116107 üzenetére
És eddig is ilyen volt vagy most jött ez a hiba?
Kuplung folyadék volt már cserélve, légtelenítve?
100%, hogy eleget mozog a munkahenger?
Ha a kar közel van állítva a kormányhoz állítsd legtávolabbra és próbáld ki úgy.
Milyen olaj van a blokkban és mennyi, mert ha túl van töltve az is okozhat hasonlót.
Ha ezek mind rendben vannak le kell venni a fedelet és ellenőrizni a lamellákat kosarakat. -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #116040 üzenetére
Vagy fogja kiszedi a vázból keres valaki aki olcsóbban megcsinálja pl egy lelkes kezdőt aki most jött ki a MAMI suliból vagy hasonló. De akár neki is lehet állni otthon, ha nem sikerül még mindig viheti szerelőhöz.
De pl Esztergomban ott a Sziklai aki a Prop-Tech-nél szerelt sokáig, ő elég jó áron dolgozik. -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #116029 üzenetére
Hallod, más meg azért b*szott le hogy ne mondjam fojtószelep szinkronnak mert az a kocsiknál van.(Mármint folytószelep)
Én sose tanultam a szerelést csak rám ragadt a garázsban, meg a service manuálokból. (Ezért jobban is vágom az angol kifejezéseket, throttle body
)
De legalább meg tudom csinálni amit kell, meg azért gondolom nem full hülyeségeket beszélek mint 1-2 "szerelő"
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #116025 üzenetére
Olyan nincs hogy injektor szinkron, karbi meg szívócső szinkron van.
Hogy minden henger egyformán kapjon levegőt alapjárat környéken és egyenletesen járjon a motor. A szinkronteszter egy nagyon-nagyon alap dolog a motorszereléshez...
Talán tölts le egy service manualt és abban benne van mikor mit kell ellenőrizni/cserélni.
Cserélted le a fékfolyadékot is elől/hátul, nyergek legyenek eltakarítva rendesen stb.
A hűtőfolyadékot gondolom ránézésre megmondta jó-e
Attól, hogy a tágulásiban szép a folyadék a rendszerben még lehet egy nagy rozsdás okádék ha nem volt cserélve... És idehaza nem szokás, pedig az keni a vízpumpát is. -
Czimby
addikt
válasz
energy4ever #116024 üzenetére
Amugy motort kurvanehéz bemérni trafival,
Volt, hogy igazoltattak és jött egy motoros kb 50-70m-ről tudták csak bemérni a 3 lábúval.
Meg ugye elől nincs rendszámÉs nem fordítják utánad a technikát.
-
Czimby
addikt
válasz
energy4ever #116022 üzenetére
Ok én ezt én tudom, csak furcsálltam, hogy ilyen fickós.
Azt mutasd meg légyszi, hogy mennyi a vége, mert arra nincs garancia, hogy kiforogja a legnagyobb fokozatot. A 145-6 az kurvasok, de ha összejön akkor le a kalappal.
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #116018 üzenetére
Nekem csak ez a fajta kellene a régi nagykijelzős ATRE és csak piros v. sárga.
Szóval ha látok kéket vagy már nekem van majd szólok.De sajna évente 1-2 db fordul csak elő. Te is szólj légyszi ha találsz.
(Esetleg jó lehet a G2 kis kijelzős is de ATRE legyen) -
Czimby
addikt
válasz
energy4ever #116016 üzenetére
És közben visszaengeded a gázt vagy csak áthúzod a váltót?
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #116014 üzenetére
6000 kevés 7000 fölött csináld.
Amikor bekuplungolsz a fordulat 10 körülire felugrik nem?
De inkább nem biztatlak nehogy pofára esés legyen belőle.
Injektor szinkron??? Azt takarítani kell max.
Szívócső szinkron lesz az amire gondol.
Hullámzik az alapjárat, hogy szinkronizálni akar?
Mert ezeknél már kb csak alapjárat környékén számít a szinkron.
Ha nem ismert az előélet mindenképp kell szelephézagot ellenőrizni,
ha cserélgetni is kell lapkákat meg megcsinálja a szinkront is akkor kb reális a 30e.
Gyertyák, fékfolyadék, hűtőfolyadék megvolt már?
Teleszkóp olaj és simmering csere? Porvédő repedezett már?
Ezek kb a nagyon alapok így vásárlás után.
Érdemes megnézni az automata vezérműlánc a láncfeszítőt is, ill a lánc állapotát.
Bár nekem a te szerelőd kicsit sántít ha ilyeneket mond ne haragudj. -
Czimby
addikt
Ha valaki valahol belefut ilyen GiPro ATRE fokozatkijelzőbe kérem szóljon!
Csak ATRE érdekel és piros vagy sárga kijelzős! (S01 tipus tehát Suzuki-hoz) -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #116012 üzenetére
Egy dob nem sokat ad az erőhöz.(2-3paci)
A pacik a rendszertől jönnek.(Lemömlőtől)
Ha teszel teljes rendszert akkor van értelme igazán a commandernek meg szűrőnek is.
Azt, hogy mennyit hoz tippelni lehet, de 8-10 ló jó eséllyel összejöhet.
Ami fontosabb, hogy a középtartományban ettől nagyobb teljesítmény növekedés is lehet és ugye általában ott használod a gépet. Ráadásul a motor reakciói is pozitív irányba változnak.
Ehhez viszont profi padolás kell, szóval AGO vagy Végh Jani. Ami még kb +50e Ft
JAh a sportszűrőt majd gyakran kell takarítani(max:3000Km) mert ha telítődik retekkel utána már szépen engedi be a motorba a dzsuvát... -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #116010 üzenetére
Csak egy pillantra kell belehúzni a kuplungba(nem is kell tövig behúzni a kart) és közben gázfröccsöt adni.
Ezt ki kell kísérletezni mikor mennyire indul meg az eleje fölfelé.
(Ha így veszed fel annak kurvajó hangja van)
A becsuklasztós kíméletesebb a kuplungkosárral és lánccal szemben,
ott még jobb ritmusérzék kell és neked is bele kell kicsit rántani.
A lábad legyen a fék fölött és ha sok a keró lépj bele a fékbe, hogy ne csapjon hanyatt.
Jah meg ne mássz rá a tankra, csússz hátra az ülésben.
És a lényeg vegyél egy DRZ-t vagy hasonlót azzal tanulj meg, mert egyszerűbb és ha esetleg törik sokkal olcsóbb. + a szántásban puhább hemperegni mint az aszfalton azt mondják
Én se tudok kerekezni amúgy...
Kismotorral orba-szájba csináltuk, nagymotorral nem erőltettem.
Volt supermotóm azzal mondjuk minden gyorsításnál emelkedett a kerék, biztos valami futómű baja volt -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #116000 üzenetére
Mert ha egyformán változtatsz geometrialig helyén marad minden, nem változik a tengelytáv előre vagy hátra.
Plusz nem kell a lánc hosszával se variálni.
Jah akkor érthető miért azt ajánlotta, attól szabadulna...
Bár nem hiszem jó lenne r6 lánckerék gixerrreAmúgy tudsz kerekedni vagy most kezded a próbálgatást?
Kuplunggal még a 600-is feljön, szóval a teknikád nem az igaz.A csuklasztás még 7000-nél elcsukod a gázt majd újra rádod(teló kirugozósával egyszerre) fel kell jönnie.
A szerelő hülyeséget beszélt a hátsó lánckerék kialakítása egy yamshával sem egyezik, az első is csak a TDM-el ha minden igaz.
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115996 üzenetére
Szerintem ez ne megy jó ötlet már korábban ki is fejtettem.
Én mindig azt mondom hogy elől hátul egyformán kell változtatni. -1/+1 v. -2/+2
Szerintem első körben előre -1 hátul maradhat a gyári.
Ha jobban leáttételezed akkor hosszú távokon idegesíteni fog annyira pörög ,egy olyan sokat csal az óra.
Évekig -2/+2-vel jártam a pályázás miatt. Pályán meg szerpentinen isten volt, de közúton halál.
Hányas fokozatban nem jön fel kerékre?
Kuplungolod vagy csuklasztod vagy hogy akarod felvenni? -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115991 üzenetére
Jah én is hagyom kihűlni amíg leveszem az idomot
Akkor a leömlő már hideg lehet matatni körülötte, az olaj meg jön le mint a víz, mert még kb 70-80 fokos. -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #115987 üzenetére
Anyumnak volt CG125 az ugye 11paci, 106 volt a vége alattam.
Az 50-es motor Tomos a 70-es évekből, Yugoszláv versenygépek 17e-t forog és 167 a vége.
Van egy az ismeretségi körben, egy az egyben láncfűrész hangja van, és kurvasokat ér állítólag. Üvegszálas a váza ha jól emlékszem meg hasonló érdekességek vannak benne.
Kb ilyen mint ez. De nem teljesen ugyanilyen az tuti. -
Czimby
addikt
válasz
Micsurin #115971 üzenetére
Az RS az 3x paci a kis gsxr meg 14.8.
Az MCN tesztjén ő lett a leggyorsabb és legkönybb 125 4T,
72Mph-val, az 116Km/h.
Ez nekem fura, mert ettől biztos többet kell tudjon, hiszen a régi 15éves CBR 125 is többet tudott, az is 125 körül ment már akkor. Pedig 1 pacival gyengébb -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115923 üzenetére
Pontosan ahogy ath írta és full kezdőként is meg kell legyen 2 óra alatt.
De csak akkor fog menni ha van gyertyakulcsod(gyári készlet tartalmazza), anélkül el se kezd.
És nem kell állatmód megtépni a gyertyákat, 11Nm a lehúzás értéke.
NGK CR9E kell bele -
Czimby
addikt
válasz
energy4ever #115918 üzenetére
Nekem is ilyen volt, de utána beállt.(mármint könnyen mozgott)
Az olajozott lánc amugy könnyebben mozog mint a sprézett. -
Czimby
addikt
A lánckerék akkor is így kopik ha ferdén van berakva a hátsókerék, itt meg még a szemek is be voltak állva
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115878 üzenetére
1200+-100 a gyári adat.
Ha van rajta sportdob akkor inkább magasabb legyen. -
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115783 üzenetére
Ez egy Vertebra.
Karácsonykor ki is írtam ide, hogy 67.5-ért van Vortice akcióban.
Kár, hogy arról lemaradtál. -
-
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115723 üzenetére
Kollégámnak van Mugen túrasport csizma, már vagy 3 éve használja és minden szempontból Ok, viszont nem rendes bokamerevítős, mivel azt általában csak a racse csizmák tudják.
A kesztyűik azok nagyon gyengék, max 1-2 szezon, de láttam olyat ami pár hónap alatt szétment a kuplungkartól...
A ruháik is jók amíg nem esel el bennük, hungaroringen nem ritkák az esések és a mugeneknél megesett, hogy nemcsak kopott hanem szakadt is a varrások mentén.
Drágább ruháknál ilyen nem nagyon fordul elő.
De ismerek olyat(Geronimo) aki esett már párszor a mugen ruciban és még egyben van, szóval nem törvényszerű, hogy szétmennek.
Csak jellemzőbb mint egy minőségibbnél, persze ez az árakon is látszik. -
Czimby
addikt
válasz
Ferdzsoo #115685 üzenetére
Aki nagyokat fékez annál kopik.
Nem mindegy hol és hogyan van használva, aki pályázik, szerpentinezik azoknál sokszoros a kopás egy túrázóhoz képest.
30e volt a motorban 0.1-0.15 kopás volt a tárcsákon.
46e-nél meg cserélhettem mert kopás határ alá ment.
Havernak a 600F4i-ben 100eKm van, 0Km óta nála van a motor.
Még a gyári tárcsákkal, kb 30e van még a tárcsákban kopáshatárig ha így megy tovább. -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #115622 üzenetére
A motor line-nál alapból 92e amiből lejön még 10%
-
Czimby
addikt
válasz
Horvi #115600 üzenetére
Az úgy érdekes.
A DOT 3/4/5.1 glikol bázisú
A DOT 5 szilikon
Tilos őket keverni,
a karmantyút meg kend azzal
Én mindig úgy tudtam, hogy vagy a megfelelő fékfolyadékba áztasd be az összeszerelendő cuccokat vagy még jobb ha veszel kifejezetten dugattyúra/karmantyúra való pasztát. -
Czimby
addikt
válasz
Micsurin #115221 üzenetére
HA hátra 3 foggal nagyobbat teszel kb 1.5cm előrébb jön a hátsó kerék(ha a lánc hosszon nem változtatsz.)
Lehet nem tesz jót a geometriának, de lehet észre sem veszed.
Én inkább előre -1 / hátra +1-et tennék, így a geo marad az eredeti.
És az áttétel is kicsit pörgősebb.
Ja és ha nem jön be előre teszel egy gyári méretű lánckereket ami csak kb 2500,
és szinte gyár áttételed van ismét. Ill. a tengelytáv is kb 5mm-t változik csak. -
Czimby
addikt
válasz
Khaosz55 #115095 üzenetére
Egyik mérnök srác a cégnél 60e + Km-t ment el a gyári lánccal a 600 Horneten,
manuális(ecsetes) láncolajzással.
Jelenleg 90e van a motorban, amit ő vett újonnan.
Viszont elég retkes neki a sztender stb, szerintem túl sok olajat ken rá.
Egy ilyen olajzóval biztosan jobban be lehet lőni a mennyiséget. -
Czimby
addikt
válasz
Geresics #114963 üzenetére
Ezt is lehet ésszel csinálni, meg ész nélkül, de sajnos az utóbbi a jellemző...
Nem FB csoportokból indultam ki, csak ismerősökből.
Konkrétan 4 emberke van aki max:1éve kezdett motorozni, előtte mindnek robogó meg szoci simson, Mz stb volt.
Jobb eseteben van jogsi de van köztük akinek nincs, de azért motorozik.
Ruhára sisakra már nem maradt pénz, lötyög rajta a bukó meg hasonlók.Januárban az esőben mocival megy dolgozni amikor van autó meg céges busz is.
Én elhiszem, hogy szeretnének menni, de azért bírjanak már magukkal.Meg ugye az állandó FB páwáskodás, posztolok a tankolásról, meg minden hülyeségről + ugye a hatalmas motoros bölcsességek folyamatos megosztása. Dodor videók
CBR 600F-el kimegy a földútra és megossza, hogy ma endúrózás volt.Ha a kijárási korlátozással nem is foglalkozok, akkor sem így kellene ezt csinálni szerintem.
Bár mindenkinek a saját döntése, de szerintem ők azok(kezdők) akiknek a szabályokat leginkább be kellene tartani, nem pedig az eszüket játszani. -
Czimby
addikt
válasz
fattyu #114952 üzenetére
Voltam 42fokban H.ringezni, (résnyire nyitott sisak) mintha hajszárítóval fújták volna a fejedet.
De inkább megyek 40 fokban mint 18ba.
Én is látom a sok idiótát, osztják meg facebookon, hogy Hollókőn voltak, Lillafüreden voltak...Egy éve motorozik, de ő a legnagyobb motors kb, az igaz, hogy a postás Jóska ETZ-vel körbemotorozza bármikor, de azt nem rakja ki Facre és kész.
Ez a Faszbuk egy színház, mindenki eljátssza mi akar lenni, Model, Dj, Testépítő... -
Czimby
addikt
-
Czimby
addikt
válasz
jacis #114859 üzenetére
Ezt a motort kár volt megtervezni , is mert használni kb semmire sem lehet.
Farokhosszabbításra jó mert 300+ paci, de versenypályára nem való meg közútra sem...
A kisebb sportmocik fognak kihalni az emissziós normák miatt.
Az 1000-es kategória lesz megmarad(a versenyzés miatt) amíg elektromosra nem vált minden.
Szerintem. -
Czimby
addikt
Modern Sport vs Túra gumi (M9RR vs PR5) fizikai méretek (szereletlen állapotban.)
Legnagyobb futófelület szélesség 182 vs. 176mm
Perem szélesség 129 vs 113mm
Ezt a felni nyilván széjjelebb húzza főleg a PR5-nél. Így az még laposabb profilú lesz.
Pedig alapból laposabb mert a kerülete 1950mm míg az M9RR kb 2000mm.
A legnagyobb teljes mintamélység(középen) 5.2 vs 5.8mm ebben a Túra a nyerő.
Az anyaguk brutálisan eltérő, az M9 tipikus gumi feeling, selyemfényű szokásos gumi.
A PR5 olyan mint egy radírgumi csak feketében, érdes, matt a felülete.
Az pozitív, hogy mindkettőnek a széle 3-4cm sávban szinte full minta nélküli így ha valaki arra vetemedik, bátran döntögethet, lesz felület ami tapadjon. -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #114592 üzenetére
Második vagy harmadik plexi már?
-
Czimby
addikt
válasz
vendingo #114559 üzenetére
Havernak a JT hátsó lánckerék nem volt központos, az új láncszett hol megfeszült, hol pedig lógott. Emelőn beindítva szabad szemmel láthatóan járt a lánckerék!!!
Sőt, sikerült egyszer Nipparts légszűrőt vennem ahol egy únyi részen hiányzik a papír!
Gyakorlatilag nemhogy átlátni, át lehet köpni rajta. Minőségbiztosítás level -99 -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #114557 üzenetére
Az is nagyon jó motor volt, csak ideges a váza :-D
Elvileg kicsit hosszabb lánccal megoldódik ez a probléma.
Egyébként ha jól tudom Suzuki - Kawasaki abban az időkben össze is dolgoztak némiképp, pl motorvezérlés, elektronika. -
Czimby
addikt
válasz
kisninja #114538 üzenetére
Ha tetszik és van rá keret én tuti megvenném, kicsit sem érdekelne a mások véleménye, neked kell, hogy tetsszen.
Az, hogy 15 éves nem azt jelenti, hogy ideje múlt, hanem, hogy kiforrott.
A lenti Honda autós példával élve a B16-os blokk 3 generáción keresztül volt jelen a civicekben. (4/5/6gen) 151 majd 162 Le-vel (Kb:15éven át). Majd váltotta a K20 ami szintén megélt 2 generációt, és olyan szemetekbe is rakják a mai napig mint az Ariel Atom.
Az a GSX-R blokk amiből ez született a maga idejében nagyon jónak számított,
és még utána is sokáig ütőképes maradt.
Az igazi nagy lépcső az S1000RR megjelenése volt motorok terén,
és ahhoz is honnan merítettek a tervezők, a K5 1000-ből.
Ezt az egyik BMW tervező nyilatkozta még 2010 környékén.
(Hirtelen ezt találtam de a neten kering még pár helyen. Pl:)
Kb le is írtam a sok régi szemetet amit eltűrnék a portán.
Esetleg még egy Crossplane R1-is jöhetne, mert sexy és jó a hangja. -
Czimby
addikt
válasz
dellfanboy #114533 üzenetére
Azért nem jön be mert 15éves fejlesztés a blokk???
-
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #114499 üzenetére
Szerinted a fékbetének van van szavatossági ideje?
16 éveset kaptam ma kézbe, azért az már na...
Nem tudom milyen kémiai kötések vannak amik esetleg idővel gyengülhetnek stb... -
Czimby
addikt
-
Czimby
addikt
válasz
V.Stryker #114184 üzenetére
Nekem volt K4 600-on, 2 szezont használtam, kapták az ívet rendesen, de nem hullámosodtak be. Viszont hamar lógósak lettek a szegecselésnél, nem lötyögtek, de már könnyen jártak.
A betétet jobban koptatták mint a gyári furt tárcsa.
Viszont a vételárhoz számold hozzá a +27% AFA-t és 3000Ft VÁM kezelési költséget.
Így már nem olyan olcsók.(70e)
Nézz itthon valami olcsóbb de normális tárcsát, pl NG.
Ismerős hungaroringeztett is ilyennel és bírta a kiképzést a tuningolt K7 1000-en 110Kg-s riderrel. -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #114175 üzenetére
Meg az sem mindegy, hogy ezen a kisipari dobok mögött semmi tervezés nincs.
Míg pl egy akrapovic jópár órát tervező/méretező szoftver majd fékpadi tesztelés eredménye. -
Czimby
addikt
-
Czimby
addikt
válasz
bajaki #114121 üzenetére
Mindkettő 36cst viszkozitású, illetve gyors gugli keresés alapján a gyári showa ss08(már ha tényleg ez van benne, érdemes lenne utánanézni biztosra) szinte ugyanennyi 35cst.
Én a factoryt tenném mert az szintetikus, így várhatóan tartósabb.
Ha igazán pontos akarsz lenni akkor nem csak a mennyiségre figyelsz hanem az olaj szint magasságára, általában ezt is meg szokták adni a manualban.
-
Czimby
addikt
válasz
imrufo #113715 üzenetére
Ezen a videón azért látványosabb a dolog, nem tiszta leömlővel kezd :-D
-
Czimby
addikt
mynetmoto.com-ról rendelt már valaki gumit?
Kíváncsi lennék a tapasztalatokra ha vannak. -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #113547 üzenetére
Attól függ mennyit akarsz elmenni vele míg nem kap valami kenést. Rövid távra maradhat így.
Elég sok motornak a gyári kezelési könyvbe hajtóműolajat(80w-90) ajánl a láncra.
Ha messzebbre mész kend meg, de készülj fel le fogja dobálni a felesleget mindenfelé.
Utána meg moshatod le újra mielőtt rendes láncsprayt kap.
Láncfűrész lánckenő olaj is jó lehet az jól tapad viszonylag és környezetbarát -
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #113056 üzenetére
Eltekintve attól, hogy az emberke nem tud írni/fogalmazni.
Én úgy érzem nagyjából megfejtettem mit akart írni.
A kopások miatt a hézag egyre kisebb lesz mint tudjuk, és egy nagyon elhanyagolt motornál megeshet az, hogy teljesen elmegy pl egy erősebb autópályázás során, mikor erre a hőtágulás még rátesz.
Így a szelepek már nem fognak rendesen zárni, és megégnek.
Azt, hogy ilyenkor milyen hangja van nem tudom, szerencsére nem hallottam még hasonlót.
A szinkront meg gondolom azért írta, mert akkor illik. Ha tudjuk, hogy a szelep hézag rendben van.
A karbi pucolást miért írta passz.
De javits ki ha tévedek.
-
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #112940 üzenetére
Amit próbáltam RPHA 11-a plexi mechanika közbenső állásai nagyon gyengék voltak, a mentszél meg a rászkódás tuti lecsukná a félig niytott állásról pl.
Nektek is ilyen? Alig értem hozzá és lecsapódott.
Szerintem ennek valamennyire szorulni kellene adott állásban. -
-
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #112915 üzenetére
Horvi, persu és mindenki aki hozzászólt a sisak témához. Danke!
Most mesélte kollégám, hogy neki a 3hónapos hjc c70-en ment szét a plexi zár, ill. repedt meg a plexi.
Kicsit elvette a kedvem a hjc-től.
Még a *** sharp eredmény is.
Vicces, hogy a thermoplast sisakok meg *****-ot kapnak.Bár a mostani arai-m is *** ahogy nézem...
Kérdés mennyire jó ez a tesztelési módszer, mennyire szimulálja a valós eseteket.
-
Czimby
addikt
Sisak
Valakinek van személyes tapasztalata HJC Rpha11-el?
Mennyit nyúlnak, mennyire tartósak stb?
Illetve ugyanez a kérdés X-lite-ra is 70x/80x sorozat.
-
-
Czimby
addikt
válasz
Topiccsendőr #112897 üzenetére
A többi sem friss dotos lesz szerintem,
tele van a piac tultárolt metzelerekkel. -
Czimby
addikt
válasz
rayoliviero #112889 üzenetére
A két középsőről tudok nyilatkozni, 4-5e Km alatt elkopnak de jól tapadnak.
Annak való aki jár nyíltnapokra vagy csak szerpentinezik állandóan.
Szerintem Rosso 2, 3 vagy M5 jobb választés lenne. -
Czimby
addikt
Elég jó áron vannak a Vortice csizmik a Motorline-nál.
(Egyel nagyobb kell belőle mint utcai cipőből) -
Czimby
addikt
válasz
MCs88 #111323 üzenetére
A SHOEI magyar importőre és mások is azt ajánlották korábban, hogy egy evőkanállal nyomkodja meg az ember a hungarocell szerű anyagot azon a részen ahol nyom a sisak.
Viszont csak keveset szabad rajta nyomni(max 1-2mm) mert ugye így csökken az ütéselnyelő képessége azon a területen. -
Czimby
addikt
válasz
V.Stryker #110600 üzenetére
WR 250?
Kicsi könnyű mindenen elmegy.
Meg tartós is. -
Czimby
addikt
Én elengedném a dolgot, hacsak nem szeretsz otthon bütykölni vagy ezt másnak megfizetni.
Egy ilyen idős motornál már elő fognak jönni dolgok,
korából adódóan is, és mert kishazánk nem a járművek rendszeres karbantartásáról híres.
(Örülhetünk ha megvan a rendszeres olajcsere, olyanok mint fékfolyadék, hűtőfolyadék a legtöbb ember számára nem cserélendő... Telóolajat is akkor kap a motorok 90%-ha már enged a simmering.)
Ezeknél a régi gépeknél a karbi hatalmas (anyagi) meglepetéseket tud okozni.
(Érdemes utánajárni mennyi egy felújítószett a konkrét típushoz vagy egy komplett karbi.)
Szóval ha veszel egyet és egyből ráköltöd az árát még egyszer akkor lehet belőle egy viszonylag megbízható motor ami nem fog otthagyni az út szélén.
Nagyon-nagy szerencsével találhatsz egy jót is, de mindenképp olyannal menj nézni aki ismeri a konkrét típust!
De én inkább vennék pl egy Honda Hornet 600-at(2003 utáni már elég jó de még karbis, 2007-től injektoros). Vagy egy Suzuki SV 650(2003 utánit) -
Czimby
addikt
válasz
yodamastah #110568 üzenetére
Azért az se semmi, hogy nem szólt rá senki, hogy hajtsa be a tükröket vagy legyen leragasztva.
-
Czimby
addikt
válasz
yodamastah #110569 üzenetére
Akkor nincs mese ha kell a tapadás sűrűn kell cserélni.
Utolsó két hátsó gumim D211 E volt, de 2000Km után sajnos a szélük lement nullára. -
Czimby
addikt
válasz
yodamastah #110563 üzenetére
Jó, hogy pályagumikról beszélgetünk amikor abbahagytam a pályázást
Szerinted mi legyen hátra?
Racetech RR K3, RS11, TT vagy valami más ötlet? -
Czimby
addikt
válasz
yodamastah #110557 üzenetére
A Kr106 első kb ugyanaz mint a 212 PRO első tudtommal(Csak ugye utóbbi kapott mintát),
a Racer-ek viszont már butítottak hozzájuk képest, az nagy csalódás volt.
Nekem is van vagy 6db V02 Medium/Soft ha esetleg valaki ki szeretné próbálni a slickes pályázást. Én egynapos guminak mondom őket, de igazából simán kibírnak 2 napot 10 menetet is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- LG OLED Televíziók: ÁPRILIS MADNESS -30%
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 110 - Intel N3710 I 4GB I 256GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest