Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
KoVee84
senior tag
ok, senki nem lehet tökéletes
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Na EZ kellene!
Daywalker
addikt
fapfapfapfapfapfap...ahhh
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Topiccsendőr
addikt
uber
Nem menekülsz a csendőrség elől.
runner 125
nagyúr
Nah jó, ez tényleg ütős, bár ezzel még nem futottam össze.
Viszont formát illetően én a klasszikus naked bike-okra gondoltam.
Ez az új Z1000 kb. egy Ninja "kisebb" fejidommal. A speed-ek meg mindig is bejöttek, ebben is több a speed vonal, mint a naked bike.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Daywalker
addikt
Erősen gondolkodom, hogy következő motornak majd egy Z kéne...annyira bejön.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
stifi
senior tag
ha lenne szélvédelme, én is adnám, elég bitang motor szerintem
tartaléknak kéne, de előtte még egy duke, az az igazi utcai harcos
Nincs időm kedvesnek lenni!
Daywalker
addikt
Jaja, szélvédelem hiánya eléggé para szerintem is. KTM jójó, de inkább egy Ducati Streetfighter akkor már
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
#25954560
törölt tag
minel tovabb nezem, annal kevesbe passzol ra a kipufogo. egyebkent zord.
runner 125
nagyúr
Amikor a Ninja ellenfelére talál ótópályán.
Érdemes alulról kezdeni a vidiket. Nem semmi azért ez a kombi Audi, de az tény, h 300km/h mellett elmegy a belsőben a Ninja mellett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
fattyu
veterán
kemény
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Daywalker
addikt
Hát ehhez egy kiiktatott limiteres ZZR1400 vagy busa kellett volna.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
vendingo
veterán
Már korábban említettem, hogy kéne menni túrázni valamerre.
Újból felteszem a kérdést:
Idén lenne valakinek kedve jönni velem Montenegróba?
Már nézegettem pár túrát de mind ilyen tartsuk be a kreszt irányelvű volt, ezért úgy döntöttem, hogy indítanék én is egyet.
Ha valaki szívesen velem tartana, az jelezze és akkor elkezdem szervezni.
Lényeg, hogy a 110-140-es utazótempót tudja tartani, és ne sírjon 5 percenként, hogy álljunk meg pisilni enni pihenni... Szigorúan sátrazás lenne csak. A lemenetel elég laza lenne 3-4nap alatt kéne leérni Horvátországon keresztül Montenegróba, ahol eltöltenénk pár napot, majd 2 nap alatt haza. Nem Boszniának jönnénk haza!
A terv és a napok még képlékenyek, tudok igazodni. 7-10 napos túrára gondoltam.
Szállás kb 10€/éj, pályán nem sokat mennénk, csak Horvátországba kb.: 100-130km-et.
Nekem tavaly ez a túra 110k volt+ kaja.
Letenyén átlépve mennénk Horvátországba, majd 8-as part menti úton egészen le Ulcinj-ig. Ott vernénk több napra tábort, és onnan mennénk 1-2 helyre motorozni pl Durmitor nemzeti park.
Indulás időpontja még képlékeny, a túra várható hossza kb.: 2000-2400 Km.
Vélemény?
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Djuree
félisten
én valszeg benne vagyok. ill. ha még meglesz addig újdonsült bnőm, amit nagyon remélek, akkor nem, akkor inkább vele megyek majd vhova. de ha egyedül leszek akkor benne vagyok meg is ölne ha nem vele mennék
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Daywalker
addikt
Hasonló, mint Djuree...az asszonyt nem hagyhatom itt, ketten pedig megrohadnánk a motoron. Kedvem éppenséggel lenne...mondjuk 110-ből milyen sokat lehet pályázni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
vendingo
veterán
Az egy dolog, csak itt éppenséggel tengerbe fürdesz, nem izzadságba.
Ha nagyon pályázni akarsz, akkor tudok ajánlani pár autópályát egészen le Montenegróig, aztán majd ott találkozunk
Ha mégse pályán szeretnél menni, akkor szerpentineket garantálom, élmény lesz bőven!
Pl a Durmitor nemzeti park 30-40 km hosszú és ha jól emlékszek, akkor egyenes útszakasz nincsen benne.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Daywalker
addikt
Nem tudom te miről beszélsz, de én a pályázás alatt nem autópályát értettem még véletlenül sem, hanem versenypályát, gokartpályát. Inkább ott próbálgatnám a határokat, mint ismeretlen helyeken, ahol nem lehet tudni, hogy melyik balfasz turista mikor néz el egy kanyart. Autópálya meg nem izgat, egyenesen menni minden hülye tud, nemde?
A túrázásnak is megvan a szépsége, de nem fogok két személlyel szívni több ezer km-en keresztül. Ahhoz másik motor kéne.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Topiccsendőr
addikt
Telleg a 300 as limit tiltas az km ora szerint megy? Mert az csak kb 270.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
.mf
veterán
Tetszik az ötlet, szólj, ha lesz valami s kérek "szabit". Mondjuk valami péntek -> rákövetkező hét hétfő? 11 nap, és a szo-va csúcsforgalmat is elkerüljük.
Viszont egy számomra ismeretlen közút szerpentinen 110-140 utazót nem garantálom. Kresz-betartós papás tötyögést én se szeretem, de ismeretlen helyen azért óvatosabban közlekedek. Itthon már párszor vertem oda a motort, az se volt jó móka, külföldön még rosszabb lenne.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
.mf
veterán
Ja, sőt, "299"-es.
Szóval egy alaposan tuningolt kocsi ellen az lett volna a minimum, hogy a limitert kiszedik, hallatszott, hogy tudott volna még menni; s az egy fokkal fairebb összehasonlítás az lett volna, ha ez is kap egy kis tuningot. De mindegy, végülis ez csak két szórakozó hobbistáról videó, nem összehasonlító teszt vagy hasonló.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Daywalker
addikt
Ez jó kérdés, mert ugye sok videón látszik, hogy az óra 299-ig megy, de a fordualtszámmérő még kúszik feljebb. Aztán azt is kérdés, hogy mennyire csal az óra, mert nem minden gyártónál van 30 km/h-s eltérés.
De azt hiszem a kawánál az új ZZR1400-nál nem elektronikus tiltás van, hanem a végáttétel van úgy megválasztva, hogy a vége 300 legyen...legalábbis ezt írták amikor megjelent.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
vendingo
veterán
Értettem, hogy te rendes pályán mennél. Azért írtam, hogy ha jössz, akkor tengerben, és nem izzadságban fogsz fürödni Na meg volt smile a végén.
Ha lesznek jelentkezők, akkor előtte úgy is még egyszer írok ide, hátha valaki még kedvet kap, netán kikopik a barátnője
.mf : Az időpont az teljesen képlékeny. Nekem mindegy, hogy mikor és mennyi időre mennénk.
Én se a szerpentinre gondoltam a 140-es utazót, főleg hogy majdnem végig 50-es tábla van. A 8-as úti szerpentineken biztonságosan lehet tartani a 70-110-as tempót. Az utak nagyon jó minőségűek, a rendőrök nem cseszegetnek a gyorshajtásért. Én pl. 50-es táblánál szerpentinen 110-el előztem meg záróvonalnál, de nem foglalkozott velem.
A 140-es utazót leginkább azért írtam, hogy azokat kiszűrjem, akik nem mernek menni, illetve nem tudják tartani ezt a tempót...
Nem szeretek száguldozni, nem vagyok versenyző se, de szeretek előzgetni, és dinamikusan közlekedni.
Ez nem verseny hanem túra lesz
A másik dolog, hogy nem vagyok profi túravezető, sőt még soha nem vezettem túrát, szóval kisebb-nagyobb eltévedésekkel lehet számolni. Ha már a tengerparton vagyunk, akkor onnantól lehetetlen eltévedni.
Netán, ha érez valaki ambíciót, akkor besegíthet a vezetésbe.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Topiccsendőr
addikt
Vagy sebessegfokozathoz tartozo fordulatszam alapjan. Ecu siman tudja figyelni.
A kiirt km mindenkepp sokat csal az osszes gyartonal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
.mf
veterán
"kisebb-nagyobb eltévedésekkel lehet számolni"
Ez nekem ám annyira mindegy, hogy el sem tudod képzelni. Motorral nem szoktam időre menni, főleg nem, ha szórakozásból megyek. Térképet előtte megnézem, de utána találomra megyek, úgy érdekesebb Nálam az eltévedés alap, s tervezett. Csomó helyet fedeztem már így fel, amiket különben, célirányos haladással kihagytam volna.
S ha már kellőképp elfáradtam és eltévedtem, akkor vagy megkérdezek helyieket, vagy előveszem a dzsípíeszt, és odanavigáltatom magam.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
vendingo
veterán
Sajna nekem sikerült tavaly nyáron délután 5-kor belekeverednem a zágrábi csúcsforgalomba. Nem volt kellemes
Sajna autóval voltam és még csak félre se tudtam állni, hogy megnézzem mi merre mennyi.
Motorral engem se érdekel az eltévedés, csak azért említettem, hogy hátha valakit érzékenyen érint.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Daywalker
addikt
Igen, a régieknél így volt biztosan. Ezért mondtam, hogy a 2012-es modellnél írták azt, hogy most más módszer van. Hogy mi az igazság nem tudom, nem mentem utána jobban.
Szerintem mindegy mennyit csal, 280 vagy 300 tök mindegy már Ha esel azért, ha elkapnak gyorshajtásért, akkor meg azért
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
#25954560
törölt tag
pl az 1290-es superduke-ra gondolsz?
Steven
addikt
Én túrának ezt néztem ki eddig fix 5 en vagyunk rá : [útvonal]
Mi két hét alatt fogjuk megtenni oda vissza májusban ebből Mallorcán kb 4-5 napot akarunk el tölteni
Barcelonában lesz szállásunk meg Mallorcán is a többi meg vagy sátrazás vagy akármi eddig csak egy párhely ami fix
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
vendingo
veterán
Én is nézegettem hosszabb túrákat, de nem tudok, vagyis inkább nem akarok 2 hétig meló nélkül lenni.
Még továbbra is csernobilon gondolkodok, de szerintem azt az utat nem "sport" motorral kéne megtenni.
Ami fix, hogy 3 hét múlva megyek Madeira-ra motorozni, ott most kellemes 19-25 fok van, ami remélem tovább emelkedik mire odaérek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
ujskodas
tag
Nekem néhány visszakapcsolása nem nagyon tetszik. Amúgy jó. Én mindenesetre nem nagyon versenyzek közúton.
"Na, megint egy balfasz" mondják majd rám páran.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
#25954560
törölt tag
szep!
bar a genova-cannes tengerparti ut lehet h faraszto, ha rossz napszakban mentek tuzo napsutesben.
hoby36
senior tag
Üdv!Nemrég vettem egy zzr-t.Cserélni fogom szezon előtt a légszűrőt.Ezt a fajtát találtam csak:[link]
Nem igazán értek hozzá,ezt kell olajjal fújni,vagy csak így simán működik a dolog?
A logikában semmi sem véletlen!
ALI_G
veterán
Elfogyott a festek es a ktm-tol kertek kolcson?
Topiccsendőr
addikt
Bezony
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Daywalker
addikt
Elvileg gyárilag be van olajozva, ha újat veszel, én mindenesetre vettem pluszba és megolajoztam rendesen.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
hoby36
senior tag
Köszönöm!Veszek akkor én is olajat hozzá.
A logikában semmi sem véletlen!
Daywalker
addikt
Később úgyis szükséged lesz rá, tehát ha már az elején veszel nem gond.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
hoby36
senior tag
Persze,így van.
A logikában semmi sem véletlen!
stifi
senior tag
srácok, baj van!
kész a motorom, zsírúj patent rajta minden a 2 perec után (bár én még csak holnap fogom látni, de felhívtak hogy javítva van), a biztosítós szemle után amint kifizetik hozhatom el.
DE
amikor felinstalláltuk rá az MZ bowdent, és a gyári holtjáték állítón (van ennek rendes neve persu?) nem ment át az MZ bowden, hanem a kacsaszalag volt a tökéletes és precíz megoldás, akkor nem tudjátok hogy hová tettük azt a csavart, amit én holtjáték-állítónak hívok? (a bowden és a kar közötti izé, ha lazítod beesik a kuplung, ha túlfeszíted nem tudod behúzni, és van rajta egy lapos anya is amivel rögzíteni lehet)
kurvára nem kaptam ilyet az új kuplungkaromhoz, és az új bowdenhez sem, enélkül meg (kapaszkodjál!) járóképtelen a motor
ha ez nincs meg, rendelnem kell egyet...
Nincs időm kedvesnek lenni!
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Topiccsendőr
addikt
nem emlékszem már hogy volt, de nem akartunk semmit roncsolni, lehet odaadtuk a kezedbe, ha nem akkor meg odaszalagoztuk azt a holtjátékállítót.
de valami rémlik h én azt nem akartam oda berakni, mert sérült volna.
passz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
stifi
senior tag
az is valami, ha legalább az emléke megmarad
rendelek akkor egyet holnap
a bowden már a kocsimban van, valamikor odaadom!
Nincs időm kedvesnek lenni!
.mf
veterán
Na most megfogtál. Ez még egy másik tervem, de inkább jövőre gondoltam, egy túra Szlovénia - Olaszország - Franciaország és talán Spanyolországig, motorháton. Viszont: én nem Mallorca miatt, és nem ennyit a tengerparton mennék. Valamint: több időt töltenék néhány érdekes helyen, pl. Olaszo - Firenze, vagy Franciao - Avignon (Cannes és Nice már megvolt, oda csak látogatok), Monaco, illetve megkeresnék még néhány kathar várat a hegyekben. Emiatt úgy sejtem, hogy ez nem az én túrám lesz
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
ujskodas
tag
Ez boltból: [link]
Vagy ez boltból: [link]
Vagy ez nem boltból: [link]
Innen ez: RS Taichi GP-WRX bőr versenykesztyű (fekete,fehér/kék,fehér/piros) 22000 ft Fentről a második.
Aki nem ismeri a márkákat, csak valamelyikről "hallott már" az ne próbáljon meggyőzni egyikről sem. Tényleg olyanoktól kérem a tanácsot, akik azért konyítanak hozzá. Csak utcán használnám.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
tutis
őstag
Szerintem nem fogsz olyan találni aki első kézből fog tudni nyilatkozni, azaz volt mindhárom típusból a kezén
Amúgy bármelyiket választod, szerintem nem nyúlsz mellé...Kényelmi szempontból talán az RS taichi tűnik a legkényelmetlenebbnek, azaz szerintem az tartja legmerevebben a kezet, bár ez nekem inkább előny motoron ülve mint hátrány..
(én az RS taichit venném amúgy, de ez szubjektív vélemény) Ha objektívebben nézed, a boltiakhoz kapsz garit is...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
TayRol
veterán
Bármelyik. Kb mindhez volt szerencsém, de az utolsó linken levő Teknic kesztyűk sem kutyák. A Dainese kicsit túl van árazva de akcióban jó vétel, Spidi, Taichi, Teknic meg jó áron vannak.
Integra
titán
nekem ilyen spidi-m van, ugyanebben a színben is. ötödik éve nyúzom, ütöm vágom és esek benne, látszik is rajta. minden varrat tökéletes mai napig. jó kesztyű. de nincsen a kis és gyűrűs ujja összevarrva.
aszongya hogy duplatépőzáras mandzsetta, vagyis ha jól értelmezem (fotó hiányában), akkor a csuklónál is van tépőzár pánt. ha ez az, akkor vedd meg bátran, ne is gondolkodj tovább!! én 28ezerért vettem anno, szóval ez igen jó áron van most
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
ahogy nézem elég jó kis leárazás van most a spidi motyókra a motorline-nál..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ujskodas
tag
Köszi!
Nekem nem számít, hogy nincsenek összevarrva. Van valamennyi szellőzése? A fiamnak vett Dainese-n vannak apró szellőzők.
Egyébként nekem is a spidi volt az első számú jelölt eddig.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
Integra
titán
szellőzik, nem döglesz bele. inkább azt mondom, hogy azért hűvősebben lesz picit húzósabb használni. bár én már fagytam meg rommá áztam benne jó párszor. jól bírja
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!