Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
!Overdose!
őstag
Merőben eltérő tapasztalataim vannak egy új kora óta meglévő 16V-vel. Az összeszerelés csapnivaló egy német és japán autókon szocializálódott embernek és a fékkel olyan szinten estek át a ló túloldalára, ami már-már balesetveszélyes. Igazából semmivel nem fog jobban, mint az átlag, de abszolút adagolhatatlan. Már a pedálút első harmadában is közel a maximum fékerőt produkálja. A jobb hátsó lámpa olyan szorosan volt illesztve a kasznihoz, hogy szinte azonnal elpattant a sarka. Ezen kívül törnek az ajtózsanérok, folyamatosan égnek ki az izzók, széthullik a kesztyűtartó zárja, patentok tűnnek el és hasonló parajelenségek. Motorikusan és futóművileg egyébként nem volt vele baj, de olyan szinten rossz véleménnyel vagyunk róla, hogy 3 Punto után a következő már biztosan valami más lesz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás