Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Nem erről van szó. Az Octavia túl nagy, túl puha, és túl gagyi kifejezett hulligánkodásra. Nem lehet kikapcsolni az ESP-t, nincs mechanikus sperr, elöl kapar.... nem fogsz vele keresztben sodródni, nem viszed ki pályára mert nem oda való stb.
Sportos apukáknak való. Ha nem taposod szét hidegen, nem ugrálsz le a kuplungról, cserélsz olajat időben, akkor mégis mi baja lesz attól, mert néha rálépsz a gázra?
Egy sti-vel kimész hulligánkodni... kapnak a szilentek, a gátlók, gyilkolod a kormányművet, sokkal könnyebben odavered az alját, sorolhatnám... mert az kicsi, négykerekes etc. pont erre való.
Az hogy tiprod, nem egyenlő azzal, hog ütöd vágod, és utóbbiból egy sti jóval nagyobb eséllyel kap többet, pláne egy béna pilótánál.
Félúton van igen az igazság, de azért szerintem érezni, hogy egy octaviával sokkal kisebb eséllyel közlekedik valaki így. Más kategória a két autó.
[ Szerkesztve ]