Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Zsombe
senior tag
Hasonlítgatás tekintetében részben igazad van, de azért ne felejtsd el, hogy:
- Accord 2003-ban jelent meg, Golf VI 2008-ban. Tehát VW újabb fejlesztés
- Accord esetében 1.458 kg-ra jut 140LE és 340nm, Golf esetében 1.239 kg-ra jut 105LE és 250nm nyomaték. Azért arányaiban nem beszélhetünk túlzott alulmotorizáltságról Golf esetében (10,4 LE/kg vs 11,8 LE/kg), ami indokolná a többletfogyasztást. Ráadásul 5. sebesség Golfban hasonlóan hosszú, mint Accord 6. fokozata.
Tény, hogy túl van árazva, de szerencsére milliós nagyságrendet sikerült anno alkudni. Talán ez az egyetlen pozitívum.
VW nem prémium kategória, tudom. Nem is azért hoztam fel a témát, csak arra reflektáltam, hogy sokan képesek ajnározni ezt a márkát és überwagennek beállítani, pedig közel sem az. Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Mágus2
Közösségépítő
Anyuuuu,a hondások már megint szidják a vw-t. Megmondlak ha nem hagyod abba.
TaaT
veterán
"Golf VI 2008-ban"
A golf VI egy erős golf V facelift.
Give them hell Ukraine!
joshua7
veterán
Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.
Ha már ilyet bedobtál, igazán kifejthetnéd, hogy szerinted mi az etalon akkor. A japánok termékei például (mínusz Mazda), akiknél 10 éve megállt az idő autófejlesztésben?
Semper Fi
Zsombe
senior tag
A kategórián belül szűk hátsó lábtér szerintem adottság, amivel a user még vásárlás előtt tisztában van, nem pedig hiba.
Nekem hátsó fékbetétet 90 ezer km környékén kellett cserélni. Legutóbbi éves szervizen (110 ezer km-nél) azt mondták az első fékbetét még legalább 5k km-t kibír.
DMF-fel szerencsére még nem gyűlt meg a bajom, remélem egyhamar nem is fog.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Zsombe
senior tag
Nem érzem úgy, hogy japánoknál megállt volna az idő autófejlesztésben. Nem hiszem, hogy minden autógyártónak követnie kellene a downsize-ing baromságot és mini turbós motorokat gyártani á lá VW. Honda kifejlesztett és piacra dobott 2 nagyon jó dízel motort az elmúlt 10 évben: 2,2 i-ctdi (díjat is kapott) és nemrég az 1-6os dízelt. Sikerült egy olyan kisautó platformot kifejleszteniük, ami kategóriáját meghazudtolóan tágas, kényelmes és jól variálható (Jazz). Toyota élen halad a hibrid kocsik fejlesztésében és elterjesztésében.
Nem etalon, de ha alsó-közép kategóriából választanom kellene, akkor az alábbi trióból választanék: Honda Civic, Mazda3, Kia C'eed.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Nem3sys
tag
Annyira nem vészes. Télre lemezen 215 55 16 nyárra pedig 235 45 17 van rajta.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
!Overdose!
őstag
Megállt az idő? A Skyactive akkor mi? Vagy az a tény, hogy jelenleg 2 gyártó tud Euro6-os dízelmotort gyártani AdBlue és egyéb hülyeségek nélkül, a Honda és a Mazda.
Balupapa: Ez nem a VW topik.
Egyébként sem kéne Honda vs. VW vitát indítani, mert mindkét gyártónak kiváló termékei is vannak. A célközönség pedig más és más igényű.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Balupapa
senior tag
feltünt melyik topikban vagy?
mi se járunk át köpködni a rizs szart
_-=*WheelWhores*=-_
Qru
MODERÁTOR
Balupapa
senior tag
úgy látszik nekem nem tűnt fel
_-=*WheelWhores*=-_
joshua7
veterán
mínusz Mazda
Értő olvasás?
Másrészt nem én írtam be, hogy a Vw a sz@r, a japó meg az isten...
Zsombe:
A Mazdát írtam én is. A Kia, hmm... Nagyon jó kocsi persze, simán előzi a japánokat már..
A Honda Jazz etalon a maga nemében, igen.
Motorok terén egyértelműen futnak a konkurencia után. Lásd mikor jöttek ki a cdti dízelekkel. A downsizing meg bármennyire is baromság, a japánok épp ezt csinálják most a benzines turbóknál is. Csak itt is x éves lemaradásban. Lásd Nissan, Hyundai-Kia, vagy az új 1-1.5-2 literes Honda benzines turbók. Illetve a Honda motorok még nem is elérhetők. A hibridek tényleg jók, de pont a Honda a rossz példa ott is. Mivel az Insight meg a CR-Z a kutyát nem érdekli, ki is vonják őket Európából. Usákoknál mondjuk az Insight-ot gondolom viszik még. A Toyota hibrid sztori meg '97-ben indult, vagy 17 éve.
Semper Fi
Zsombe
senior tag
És Neked feltűnt, hogy ez nem is a védjük meg a VW-t topik?
Nem hinném, hogy köpködtem volna, csupán tényekkel alátámasztva elmondtam, hogy számomra miért csalódás a VW és miért tartok más márkákat jobbnak nála.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Balupapa
senior tag
sírva kérlek, nyugodj meg, ne idegeskedj. elhisszük hogy Te igy látod és minden jogod megvan hozzá!
njah, és 1 betüvel nem védtem a vw-t.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
Qru
MODERÁTOR
Mazda3 helyett inkább Jazz, az tágasabb.
#nincsbennetarcsi
Szerintem a Megane a legjobb autó szerintem. (na meg az ólródkotró).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
DeFranco
nagyúr
tudod mit bátya, igazad van. a focus egy szar pénznyelő, ellentétben a kuvikkal. mit bánom én.
nem fogok itt elkezdeni vetíteni, hogy milyen faszán nem költök semmit a kocsira, mert nem érdekel mások véleménye, meg attól nem lesz több pénz sem a zsebemben, hogy mások elismerően biccentenek
volt egy rugótörés - balszerencse, 33k
volt egy megfáradt kipufogó flexitag - tudtuk vásárláskor 18k
volt egy szoftveres beállítás - 4k rezsiórában
ezen kívül vezérléscsere, meg a folyó-szűrő-kopó alkatrészek
ez az első év termése
jó szar vagyok nyilván, nem néztem meg rendesen.
-v-
addikt
Milyen szempontból... biztos finom kis gép az Menni ez se megy Jó, biztos sokkal puhább, de hát nem is racsingolásra van az kitalálva... én az új sti-kkel szimpatizálok Nem is tudtam, hogy lehet állítgatni a központi diffit. 60 hátul 40 elöl az jófélének tűnik
Ez a sima wrx is jó masina lehet mondjuk
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
kéne az a c5.
mindig is tetszett, de ezek után még jobb vételnek tűnik.
DeFranco
nagyúr
(for the record minden gyári alkatrész szerelő által beszerezve, szerelve, garantálva a flexitagon kívül, az uni)
-v-
addikt
Mondjuk egy pont ilyen
neduddki
nagyúr
HI!
at az nyilvanvalo hogy a 10+eves korosztajjban a mondeJO a legkisebb kocseggel talpontartharo ojiszag:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
neduddki
nagyúr
HI!
nem az a tribomokusok mongyak:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
neduddki
nagyúr
HI!
senki nem eztmondta es nemkellma megoint a semmir megsertodni, nem iszem hogy atbasztak v esznelkul koltez a kocira, hanme korektula megsertodesnelkul hasonlicsuk ossze ket hasonlo adaotsagu joszag fenntartasi kocsegeit, hajol tevedek mind a Tied mind az enyem az elerheto elgjobb allapotu joszag volt a vetelkor a piacon, nezzuk meg a honda mivel is dragabb
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Kornel
veterán
szerintem ilyen lesz a következő autóm, ha minden úgy jön össze, ahogy tervezem. a kombi nem tetszik, bár sokkal praktikusabb.
a mostani meg megy asszonynak
(#76524) neduddki: ezzel azt mondod, hogy a hondában nem törhet el a rúgó? mert mennyivel költött rá többet, mint te? kb. annyival
[ Szerkesztve ]
Na igen, és én már csak egy kávét kérnék
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Tiszta gáz még költeni kell az autódra
Amúgy nekem is most volt rugótörés. 400euro Wilkommen in Österreich
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az a baj, hogy a 2,5i bekér 10 litert a 2,5GT (WRX) 15 litert az STi meg.... Azért az már húsbavágó fogyi eléggé.
Én elvagyok most 8,7-ből de alig megyek vele a városban.
Új STi nekem is tetszik meg az új Legacy is, bár az etalon nálam a 2006 után Legacy akkor is.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Jaja nekem is az mk4 legacy a das auto Csak a 6 hengeres boxerrel
Az is iddogál
hobizoli
nagyúr
Jazz-l egy qrva nagy baj van, hogy nincs benne motorvalasztek meg extra, es relativ draga is
Van ket fele finggyenge motor meg osszesen ket felszereltseg, par extra lehetoseg es szia.
Meg a karcsibb szivo 1.4-s kavedaralo motorral a nem fapad szinten mar majdnem 5M
Hat ennyiert mas gyartobol veszel belul ugyanekkorat, de az ennyiert mar "megy" is.
több drón kell ;P
Kolléga. Maga pár hónapja borzasztóan érzékeny. Iszik eleget? Vagy csak eseti rosszullétei vannak? Néha egy kis hangulatingadozással, meg dagadt csuklóval-bokával? Terhes?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Typhoon47
őstag
Én nem ezt mondtam, csak annyit, hogy 50kkm szervíz tapasztalat az ne legyen már mérvadó : )
"Education is important but big biceps are importanter"
Oszt allroad project teljesen lelőve? Esetleg kúhét?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Typhoon47
őstag
áhh. w251 felé hajlok nagyon most : ) (r-klasse) pofátlan jó áron vannak.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
Én is nézegettem, de annyira nem volt olcsóbb az allroadnál. Pláne a megfelelően extrázott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Vhol azt olvastam (talán az autonavigátron?), hogy annyira nem megy. Háát 245 ló szűk 1500 kg-ra... Nem tudom akkor mihez van szokva a cikk írója.
#nincsbennetarcsi
Typhoon47
őstag
Mobile-n fele/harmad annyit futottak vannak ugyannyiert. Jobban extrazottak, az airmaticel szereltekben meg plane rengeteg extra figyel. Plusz joval komolyabb a helykinalat ugye.
"Education is important but big biceps are importanter"
-v-
addikt
Ja tudom emlékszem arra Persze, megy az mint a disznó, csak ugye szívó, a hátbabasz a turbó feeling nincsen, csak egyenletesen megy leszabályzásig De azért a 6.8-as 0-100 az már elég fürgécske
Qru
MODERÁTOR
-v-
addikt
8.2 a tiéd (0-62pmh), 7.9 a 0-60mph ... 1.4 tsi is 8 fél körül lehet szerintem ...
Persze, 3.0R az megy tisztességesen
runner 125
nagyúr
..akkor már XC70.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
Jaja, pariban vannak, amit nyertem azzal, hogy neki elpörgött az elején (nekem meg nem) azt elvesztettem azzal, hogy nem 4000-ről indítottam a támadást. Ezt még kicsit gyakorolnom kell vmi yard mentes övezetben.
Runner: Csak az Outback.
#nincsbennetarcsi
Szép-szép, és biztosan nem is rossz, de hogy az allroadnak reszketnie kellene, az inkább vicz
(#76537) Typhoon47: A belső helykínálata jó, de az R classe olyan mint egy kisbusz a külső méreteit tekintve. Szeretem a helyet bélül, de ne kelljen mán egy kamionparkoló ha valahol meg akarok állni!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
Plusz ott volt gondolom, hogy nehogymá' egy egynégyes fosvágen elverjen - elég ide az alapjárat is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
neduddki
nagyúr
HI!
meg mindoig mervadobb mint 5-10Mm
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Typhoon47
őstag
Persze, ez az ara a nagysagnak. Az allroad joval kompaktabb, de nem is egy kategoria.
"Education is important but big biceps are importanter"
Én beérem Domival
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
hdman
őstag
Én is beérném
Sopron city :)
#10726912
törölt tag
Igénytelen vagy, mint a kecske röfröf
Pardon
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080