Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
NTonee
veterán
Gyári előírás persze, csak azt felejti el mindenki, hogy az autógyártóknak semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy a megvásárolt autód jó állapotú legyen 10év után is. Nekik az a jó, ha 5év után lecseréled az új modellre.
Jól hangzik a 30-35ezres olajcsere periódus, az új autó vásárló örül, a használtautó vásárló meg majd fizeti a 100ezer után letérdelő motor felújítását. A gyártóknak addig vagy ügyfél, amíg meg nem veszed az autót, kábítják a népet ilyenekkel, hogy longlife, meg egyéb marhaságok, utána már csak pénzeszsák vagy.