Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz vzsryl #220849 üzenetére
[link] Itt egy hirdetve. Nem ezt akarom megvenni! Ugyanez a szín, de csak 85k km van benne.
Nem turbós, viszont az olajban futó vezérműszíj ebben is bennevan.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
szebe
addikt
válasz Zolás #220853 üzenetére
Ajánlok egy puretech google keresést (nem rosszból, csak tényleg nem fogok most 4-5 cikket linkelni), az utóbbi hónapokban tele volt vele a ("szak")sajtó.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
kirisz
tag
Chervrolet Cruze-t dízel vonalon melyik típusok megbízhatóak? Sedan és a ferdehátúak érdekelnek.
1.7 L VCDi (GM) diesel I4
1.6 L MDE I4 (t/c diesel)
2.0 L LUZ (GM/Fiat) I4 (t/c diesel)
2.0 L VCDi (VM Motori) I4 (t/c diesel)
2.0 L VCDi (GM) I4 (t/c diesel)Teljesen fogalmatlan vagyok sajnos ilyen téren, első autó vásárlása előtt állok, volvo c30 mellett még ezzel szemezek.
-
Zolás
addikt
-
-
Yany
addikt
Azta, az utóbbi hsz-ekben szinte mást sem látok, csak hogy mennyire hulladékok a motorok. Mármint ez nem panasz, csak kábulok. A teljesség és a konstruktivitás kedvéért bedobnátok ide "örökéletű" benzines mocikat és hozzájuk tartozó jellemző típusokat? Csak hogy ne a kerülgetéssel menjen el 8 oldal, hanem legyenek jó irányba vezető utak is. Látom, hogy sok itt a tapasztalat, tudnánk tanulni belőle. Ezer köszi.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
prsq
aktív tag
válasz kisza25 #220842 üzenetére
Rossz irányból közelítesz (mint az autós újságírók java). És nem olvastál mindent.
Nem rossz autó, csak elavult konstrukció. Mintha egy tízéves autót vennél nullkilométeresen (és 5 év garival!). A futóművet szidják, az illesztéseket, az összeszerelést (Thaiföld, úgy rémlik). Mai autókhoz szokott szemmel ez mind igaz. De hasonlítsd egy 10-15 éves autóhoz, és mindjárt más. (Tudom, úgy meg drága. Ja.)
Amúgy meg olcsó, keveset fogyaszt és még elfogadható a hely is benne (mivel még nem egy divatmini, lásd Aygo X, ami tényleg 2+2 üléses). Városon kívül tényleg nem az igazi, de melyik mini az? A rábiggyesztett dekorelemek mondjuk ritka gusztustalanok, de meg lehet azok nélkül is venni (középső felszereltség).
Én automatában néztem, kifejezetten városi közlekedésre (aztán nem vettem), az árban következő típus - valódi automata, a robotizált nem játszik - közel 1 millióval van feljebb (kivéve az Aygo X-et, de abba hátra az átlagos méreteimmel alig tudok be-kiszállni).
Mondjuk, ha nem automata váltó, akkor én is inkább egy i20-at, vagy egy LPG-s Sanderot vennék. Esetleg egy Ignist, az olyan cuki kis gnóm.
-
vzsryl
nagyúr
Tegnap néhány szívó MPI-t felsoroltunk. Azok jó motorok, de értelemszerűen elavultak, így új autóban véletlenül sem kell keresni őket.
Az újabb VAG TSI-k (~2014-től), 1.4@150Le, 1.5@150Le, 1.8-2.0, Opel 1.4T@120-150Le, Fiat 1.4T-jet, Suzuki 1.4Boosterjet, Renault-Merci-Nissan 1.33 turbó (mindegyik gyártónál más béven, 3 féle teljesítmény szinttel), 1.6-1.8-2.0Tce, Toyota 1.2T, Honda 1.5T.
Hasraütésszerűen ennyi, de ezek már nagyrészt modernebb motorok, és bőven több hibájuk van, mint a szívó MPI-knek. Alapvetően megbízhatók, néha jól is fogyasztanak és jól is mennek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz szebe #220845 üzenetére
Ennyiért már korrekt Yaris is van ... az a válasz jött, hogy nagy
Hát igen. Vagy mondjuk úgy, hogy sajnos igen.
Más nővérem és az én méretfogalmunk autóban. Nekem a kicsi az tényleg a Yaris és társai, a nagyocska az S-Max, a nagy mondjuk egy Vito. Nála/náluk a nagy autó a Hyundai Accent, az a családijuk, és a Matiz a kisautó, a városi rohangálós.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
pepucs
tag
Urak,
Családtagnak napi 23-23km-re munkábajárós B Corsa lecserélésre 500-600K-s limitig van esetleg tippetek?
Saját magának szerelne mindent rajta (A 2002-es toledom kifejezetten utálja szerelni), tehát az 1.4 golf,ibizia,leon,fabia,octabia kilőve.
Minden egyébre van egy 1.6 Bora is, tényleg csak egy megbízható munkábajárós edényt keresünk.
Ford Fiesta 1.4 tdci-vel vagy 1.gen 1.6 focussal van esetleg valakinek tapasztalata? C Corsa 1.4-el esetleg?"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz dellfanboy #220866 üzenetére
Ismerősünk is az autó értékénél nagyobb ajánlatot adott lakatolásra okosban. Egyéb műszaki teendő is lenne vele és a vizsgája májusban lejár hiába teljesen üzembiztos. Valószínűleg a tavaly kapott új alkatrészeket leszedné (mert annyit érnek mint az autó) úgy tolná be bontóba a maradékot.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
dokee78
félisten
A 2010-es Mazda 3 megbízható autó 1,6-os motorral?
Focus és Astra H,mellett érdemes ezt is számításba venni? -
nagyúr
válasz pepucs #220865 üzenetére
C corsank van 8 eve (1.2 twinport). Folyton van vele valami bosszantó probléma. 78e km-el vettuk, elso tulajtol, most van benne 129e km.
Az 50e km alatt elhullott az AC pumpa, kilyukadt egy benzincso, tonkrement a futomotor elotet ellenallas, olajsapkat 2x csereltem, legtomegmero, féltengely gumiharang 2x, olajgomba, hőgomba, vezermutengely erzekelo, kezifek beallitas utan birja kb 2 hetig aztan nem fog semmit (kezifek kotel csere is volt), kulcs hazat 2x csereltem (beszakad a gomb), lökhárítóban kodlampa burkolatot elhagytuk 2x, foszlik a valtoszoknya, elengedett kb az osszes ajtokarpit ragasztasa, kitort a szellozoracsbol 2 sor (nem birta el a magneses tarton a telefont, a masik 2 autónk siman birta evekig), a benzinszint mutato tele tanknal is megakad feluton (tehat fel tanknal többet nem jelez), a km ora egyseg neha megmakkan es akkor nem mutat egyik mutato sem semmit (rab.szol a tetejere akkor egy darabig jo utana), beazik nagy eso utan a kuplungnal (konstrukciós hiba, eltomodik valahol a motorterben a kosztol lyuk). Ja, a bal ajtopanelen a jobb ajto elektromos ablakemelo gombja is elromlott.
Ezen kivul most fullad es hibakodot dob, vasarnap megy szervizbe, eselyes hogy trafosor.
Ezek csak a problemak, a karbantartást direkt nem irtam bele, de volt mar komplett vezerles csere (nagyon erzekeny az olajra) es erik a kuplung csere is.
Volt civic-em, nalunk volt 100e km-t, volt accordom, az is nalunk volt 50e km-t, volt suzuki swiftem tobb tizezer km-ig, egyik se produkalt negyed ennyi problemat sem.
Részemről egyáltalán nem ajánlott autó.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz dellfanboy #220869 üzenetére
Nem kell annak osztrákból érkeznie ahhoz, hogy rohadjon. Elég egy kis eső is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
t1
addikt
válasz tboy93 #220870 üzenetére
Dettó C Corsa (1.4 16V) 6 év és 65.000km alatt a szervókormány romlott el, kipufogót kellett cserélni , első lengőkarszilentet , 2 hátsó gátlót, 2 hátsó kerékcsapágyat, szelepfedél tömítést illetve gyújtótrafót. Ezek voltak a + kiadások a szokásos folyadék és vezérlés cserén. Szerintem ez nem túl rossz hogy 23 éves a kocsi.
-
-
profesur
csendes tag
2012-2014 közötti Ford Focus mk3 1.6 TDCi 105 lovas motorok mennyire megbízhatóak? Mire érdemes vásárlásnál figyelni?
-
legendz
csendes tag
Mini one az 1.4d (toyota féle) motorral mennyire ajánlott kategória? Csak hosszútávra lenne, szinte csak közúton, néha autópályán, évi 25-30e km. Max 1,2M körül néztem.
Alternatíva esetleg ha ez mégsem jó? Köszi
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #220870 üzenetére
Az összes eddigi autómmal együttvéve nem volt ennyi gond
A legproblémásabb a vectra volt, de nem volt akkor még pénzem rendesen karbantartani.
2006- os skoda fabia 5,5 év, 58ekm csak kopó, de abból se sok, olajon és szűrőkön kívül egy fékpofa elől.
Kia ceed 68 ekm csak olaj és szűrők és egy lyukas klíma hűtő gariban (Ausztriában a hegyekben a "sózás"kimarta)
I20 10ekm olaj+szűrők, harmadik féklámpa gariban
I30 crdi 10ekm olaj+szűrők, jobb első féltengely
Fiat tipo 5 ajtós és sedan 36,5 ekm olaj+ szűrők
Seatokkal most van a 4. összesen 30ekm csak olaj+szűrők egy vízcső és a mostaniban egy vezérlés+vízpumpa, bal hatsó lámpa (11eFt) egy új ülés vezető oldalra (27,5eFt)
I30 1,4 bal hatsó fék munkahenger a kézifék miatt, jobb oldali elektromos ablak kapcsoló és a kormányon a szervó kormány kapcsolója.
I30 kombi első fék+tarcsa jobb oldali elektromos ablakemelő és újra bőrözött kormány, jobb és bal oldali gömbcsukló és olaj+szűrők mindkettőnél (20ekm)
Az opel insignia nem az enyém, de fékek+tárcsák, vezérlés+vízpumpa, gyertyák, gyujtótrafók, klíma szabadon futó cspágy lett cserélve az olajon és szűrőkön kívül[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
pepucs
tag
-
Csabroncka
addikt
Sziasztok be kellene áraznom az autóm mert úgy néz ki kapok cégest, ehhez kellene megerősítés, vagy segítség a mai piacon:
Corolla 2014.09. (1.6 1ZR-FAE, manual váltó)
Limited felszereltség: digitklíma,tolatókamera,tempomat, popómelegítő, elektromos tükrök, ablakok.
kiegészítők:
gyári, vizsgáztatott vonóhorog
gyári tetőcsomagtartó
nem gyári tolatóradar (csipogó)
nem gyári közelítőkártyás indításgátló (plusz védelem)
lemezfelnin 4 téli Conti TS860, 40%
gyári alufelnin 4 nyári Conti PrémiumC. 40%
Az átlagosnál szebb esztétikai állapotban apróbb hibákkal
Műszakilag kifogástalan állapotban.
230e kilométer.
200 ezernél teljes féktárcsa/betét csere TRW prémium
Jelen állapotában (már a gyári olaj/szűrőt megvettem) olajcserét követően műszakilag 15e kilométert garantáltan foglalkozásmentes (számlákkal vezettem, meg cseréltettem mindent a gyári előírásnak megfelelően).
Én 3.4 - 3.6 mill között saccolom, első blikkre HaHu/Jóau alapján...[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
nagyúr
Reggel ment előttem egy jó nagy merci'. GLE AMG (3 literes dízel, 190kW). Nézem, nézem, a kipuffogó csak a bal oldalon füstöl. És nem is a krómozott lyukakból, hanem alulról.
Létezik, hogy ekkora prémium járgányon a jobb oldali csak egy kamu-kipuffogó dizájn elem, mint az 1.4-es ufó Civic-en?Na... ezt az autós topikba szántam, bocsi.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
freelanced
addikt
Üdv,
Egyelőre abszolút érdeklődés jelleggel, de felmerült hogy a jelenlegi gépjárművet cserélnénk, noha maga a gépjármű továbbra is jól szolgál, a kis motor miatt (1.0), plusz a jármű kisebb mérete miatt, kezd kevésbé ideális lenni. Noha városban nem rossz a motor mérete, pályán érezhetően kevés (normális tempónál pörög a motor, hangos, a fogyasztás sem a legjobb, az előzés is kevésbé biztonságos stb.). A mérete pedig noha parkolásnál hasznos, számomra kicsit kevés. Esetlegesen kerékpár szállitása sem lenne rossz, noha nem mindennapos, továbbá túrázások, kempingezés, utazás mellé sem lenne elhanyagolható a nagyobb méret, jobban elférnének a csomagok stb.
Arról érdeklődnék, hogy a 2.000.000 alatti kategóriában, mondjuk olyan 1.3 - 1.5 millió körül mit ajánlanátok, merre lenne érdemes nézelődni? Akár több modellt is megköszönnék.Most pedig a preferenciák:
Egyrészt nem igazán tetszenek a modern kialakitású, kinézetű autók, és szögletesebb, régebbi járművek jobban bejönnek, vagy ha már lekerekitett inkább valamilyen elegánsabb formavezetés, valamiért ez a modern jelleg kevésbé szimpatikus. Persze a megbizhatóság, biztonság stb. fontosabb szempont azért ennél, de ha mégis akad valami, ami hasonló kinézetet képvisel, örömmel venném. Ez inkább amolyan gyenge preferencia, ha épp akad ami ráillik, de nyilván harmadlagos kérdés.
A másik, tetszenek az outdoor stilusú járművek is, de nem tudom, hogy ezek városban, pályán mennyire praktikusak, hiszen nem az erdő közepén élek, hogy valós szükség legyen rá. Noha szeretek túrázni, kempingezni, járkálni, de igy is kérdéses, hogy az az évente X alkalom valóban megérne-e bármi ilyet. Itt nagy kérdésem, hogy egy ilyen kialakitású autó esetén mennyi negativ származna a kialakitásból városi használat meg pálya esetén, mert akárhogy is nézem azért egy jó 60-70%-át az töltené ki és nem a terep meg a kemping. Ha nem vészesen kompromisszumos jó lehet ,de tényleg nem tudok sokat a témában igy örülök ha valaki megosztja a véleményét, tapasztalatait. Plusz fogyasztás terén sem utolsó szempont egy ilyen jellegű jármű vétele.
Néhány modell, igy formára, kinézetre, elképzelésre ami tetszik (ha épp hasonlót ajánlanátok).Köszönöm előre is
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #220890 üzenetére
GLE300d - 190kw - az 2 literes dizel amugy. Es igen, csak bal oldalon pukizik.
Egyik ismerosnek ilyen a cegautoja, kivulrol se nagyon banto, bent tenyleg nem hallani es normalis kozlekedeshez boven eleg. A tartossag mas kerdes, fogyasztas passz.Freelanced: Volvo V70 XC, XC70
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz rbalint88 #220893 üzenetére
Köszönöm, körbenézek. Ezekből motor terén merre érdemes nézelődni?
Bármi a japánok közül, esetleg más modellek, ha ebből nem találnék?Futásteljesitmény szempontjából meddig érdemes elmenni?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Ádám16
addikt
Fú, de rég jártam (2500 új hsz.) nálatok. A héten azt hiszem, visszaolvasok pár oldalt az autós topikokban, kicsit kiestem innen.
Sziasztok!
Idén év végén/jövő év elején autóvásárlás lesz terítéken.
Teljesen vakon vagyok, ezt látni is fogjátok. Ismerem a használt és újautó piacot, de egy kis pofozgatás jó lenne, mert nem látom a helyes irányt.Ami van: 1,5-2m-t érő Audi A6 C5 3.0 szívóbenzin 370e km-rel. Fullextra, gyönyörű, de nem bízok benne, és nagyon zabál.
Ami volt: MX5 NB.
Amire vágyok: nem 12 literes fogyasztás (minél alacsonyabb), megbízhatóság ÉS minőség. Imádom az autókat és vezetni is imádok.Felhasználás: 10/9x melóba használom az Audit: 2*25 km országút + 2*5km város.
A forgatókönyv a következő a fejemben:
A, egy "alsó-közép" autó, ami egyszerű, és a mindennapokat nem zokogva vezetem le vele; viszonylag jó futómű, 120LE+, remek fogyasztás, ülésfűtés lehetőleg legyen meg.
Erre költenék 6m-t.
Erre keresek elsősorban tippeket!
Emellé vennék egy MX5 NC FL-t 4-5m-ért.B, Egy autó, ami kielégíti minden igényemet. Itt bajban vagyok.
1: dízel Giulia
2: 420/430D
3: PUG 508 2.0 dízelEzek közül ti melyiket vennétek, ha a fent említett dolgok lényegesek?
C: Új autó, ott hitelt is vennék fel akár, és nem tartom kizártnak, hogy villanyautóhoz is nyúlnék. Most pl. egy Ariya 4m Ft kedvezménnyel 16-ért elhozható 0% THM mellett.
Viszont az újautó "nyertese" nálam most a Honda Civic lenne, de elképesztően túlárazottnak érzem. -
addikt
válasz Sztenly #220889 üzenetére
ha megtérdel a Ti-VCT-ben az okoskerék, az cserével százezres kiadás, de ez alapból ritka dolog, illetve ennyi idős használt autónál eleve nem árt egy preventív vezérlés csere és akkor rá lehet nézni arra is (adott esetben cserélni)
nyilván a 101 lovas ennél is egyszerűbb, de a 15 lóerőt meg észrevenni menet közben“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Sztenly
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest