Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
addikt
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Eredetileg használtat akart, de inkább új felé kacsintgat, tekintve a használt árakat.
Hát nemtom, én inkább nézegetnek 2-3 éves használt Clio/Yaris és társait, mint egy i10 vagy SS.Műszaki adatok alapján elvileg saját fejlesztés, az még nem egy átmatricázott Renault.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nagyúr
válasz Tom1939 #220499 üzenetére
mitsu fél lábbal már kb kivonult Európából
Hopp, ez új infó, köszi! Tehát akkor még az átcimkézett (ez is új infó) verzióknál is leáldozó a márka?Elnézést, a használati körülményekről nem írtam:
Anyataxi, városon belüli furikázás, néha egy-egy 60km-e s kiruccanás.
De 90% város.
Egy Daweoo Matiz 2004-et váltana. Szóval igazi városi kisautó kell neki.@#220500 dellfanboy
miert donto tenyezo, hogy sajat fejlesztes vagy nem?
Neki nem döntő tényező, ez csupán és pusztán az én kíváncsiságom volt, nincs köze a leendő vásárláshoz.a honda vonul ki a mitsu meg fejleszt ide egy uj 3 hengerest?
Ezt nem igazán értem.raadasul bunronda ez a verda kivulrol
Ez ugye szubjektív, de szerintem az i10-nél szebb, illetve a korábbi Space Star-nál is pofásabb.ez a mitsu jott indiabol?
Ez erős passz. Pont ezért kérdeztem itt, mert sok a tájékozott fórumtárs, pont egy éve ( ; na jó, +1 nap) vettünk az itteni segítséggel autót.@#220501 szebe
Yaris, Clio szerinte nagy.
Aygo meg hátul kicsi (abban az értelemben, hogy tesztek azt hozták, hogy kisebb, mint a Space Star).
Még azért szerintem nem nézett mindennek utána, szerencsére nem sürgős.Amit első körben javasoltam neki, hogy vigye el a fiát is (~180cm), és ültesse bele.
(Saját példával élve, amikor egyterűt kerestünk, és hát van egy 196cm-es fiam is... )B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
őstag
válasz cappa72 #220502 üzenetére
Hát hivatalosan nem jelentettek be semmit, de a csak renault-ok jönnek Európába átcímkézve az árulkodó. Ha jól olvastam az a stratégia hogy japánban lesznek igazi mitsu-k aztán majd ha minden jól megy meglátják... Szóval én őket most kihagynám...
Aygo szerintem szűkebb belül mint az i10 (bár matizhoz képest mindegyik tágas...), de én jobban bíznék benne. Esetleg még a kis suzukik (swift és ignis) de azok még drágábbak.
-
shootme2
aktív tag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Ez a motor a mitsubishi saját fejlesztése az előd colt 1.1 blokkja nagyobb lökettel és változó szelepvezérléssel. Már ez az 1.2 is 12 éves az előd 1.1 pedig 20. Kiforott egyszerű mpi motor láncos vezérléssel. Nem kell sok gondra számítani. Olcsó kisautó így a beltere is ennek megfelelő de a matiz-tól azért jobb.
-
addikt
válasz cappa72 #220502 üzenetére
annyira nem kell megijedni a kivonulástól, lásd Saab, Chevrolet, és társaik. Szerviz és alkatrész is mindig marad, főleg, hogy a Space Star (egyébként LOL megnevezés) nem egy ördöglakat.
ahogy nézem, 4,4 millió a Space Star alja
méretben szinte tökéletesen megegyezik vele a Suzuki Swift (kicsit szélesebb) de az a legolcsóbb helyen is 5,7-től indul. van ugye az i10 (6 millió) a Panda (5,8 millió) vagy 500 (szintén 5,8 millió) Kia Picanto (5,3 millió) meg az Aygo (5,3 millió) de mind kisebbsúlyos kérdés, hogy megér-e plusz egy-másfél millát bármi más most a Mitsu mellett
(kis autónak én tuti 500-as Fiatot vennék, iszonyat cool)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dokee78
félisten
Hali.
Suzuki Swift-ből volt egy 98-as 3 ajtós és egy 99-es Sedanom.
Opel Astra G-m van jelenleg.Ezek viszonylag gazdaságosan fenntartható autók,bő alkatrész kínálat és olcsón.
Ha szintén gazdaságban fenntartható autót szeretnék 2004-2010 közötti évjáratban akkor melyik a jó választás?
Nagyobbra gondoltam.
Például H Astra?
Ford Focustól tartanék a kettős tömegű lendkerék miatt.Elsősorban melyek jobb,megbízhatóbb dízel motorok 1,6-2 liter között?
-
dokee78
félisten
válasz molnarpeter #220511 üzenetére
Melyik évjárat melyik motor?
SKODA Octavia 1.6 FSI jó választás?
[ Szerkesztve ]
-
dokee78
félisten
válasz molnarpeter #220516 üzenetére
Kisebb ingazas munka között évente 1-2 hosszú táv lenne.
-
veterán
Autot keresgelnek lassan ujra, fo szempont az ár és a fenntartási költség.
Óbudáról járnék vele random hegységekbe/külföldre, hogy ott fussak, legyen hova ledobni a cuccaimat.
Babakék twingom volt korábban, az elmászkált 5 liter körül országúton kellemesen, a benne alvás szintén hasznos, de kíváncsi vagyok, most van-e más ötlet, amit érdemes figyelembe vennem, amikor nézelődök.500k körül jó lenne megúszni az autó árát magában, kettes twingón is gondolkodtam, az milla körül megy inkább.
Felmerültek kb:
Twingo 1 - 2
Pug 206
Clio 2
Smart roadsterKöszi a segítséget!
Everybody lies.
-
pepucs
tag
válasz Pttypang #220521 üzenetére
My two cents: 500k-ért a jelenlegi amorf piacon problémákat árulnak főleg.
Benzines Corolla 2006-ig? A fenti feltételeket teljesíti, filléres hozzá minden és még tágasabb is aludni mint egy twingo.
Yaris?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
veterán
válasz molnarpeter #220526 üzenetére
Jelenleg greengos autokkal jarkalok, de az belfoldon mukodik, ott is limitaltan, mentalisan nem olyan megnyugtato, hogy porog a szamlalo, hiaba tudom, hogy olcsobb a sajatnal.
Segit, hogy az ember ne hasznalja feleslegesen sokat, de a kirandulasoknal az arcodba tolt 15-20 ezres autoberlesi koltseg a lezaras utan azert fajdalmas valosag a sajat autok rejtett koltsegeihez kepest
Everybody lies.
-
addikt
válasz pepucs #220522 üzenetére
csatakozom, szerintem is csak betegágyak lesznek 500k környékén
minden alkalommal azt mondom, hogy azt kell megvenni, amelyik nem rohad, a rohadás a leg költségesebb probléma egy autónál 2+ év távlatában (kivéve, ha nem zavar, hogy kenni kell a vizsgabiztost meg a gyakorlatban is megszűnik az autó védelmi funkciója, egy elrohadt kereszt tartó nem véd meg semmitől)
ha évente lecseréled valami másra, akkor illik nézni azt, hogy műszakilag egyben legyen, akkor jó ötlet egy egyes Punto vagy ha nagyobb kell, akkor egy F Astra, esetleg az Opel-rokon Chevyk (Daewook), mint a Lacetti“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
KoVee84
senior tag
-
nagyúr
Hát valahol pont csípem a maradi dolgokat, mert jellemzően kiforrot a technika, és még nincs agyonfojtva (talán).
@#220506shootme2
Köszi, hasznos infó volt!@#220507f4lcon & #220509f4lcon
A végkifejlet:
Hát most inkább mégsem vesznek autót, lehet, hogy belevágnak egy napelem programba... aztán majd autó, és az már lehet majd e-autó is.
(azért hogy egy Dacia Spring 9M, az mivaaaan?)szumma szummárum:
Köszönöm mindenkinek, szerintem nagyon hasznos dolgokat mondtatok el.
Abból a szempontból is jó, hogy ha már 4 jogsi lesz (lassacskán, még érettségi előtt)) a kis családban, akkor milyen kisautók felé mozduljunk.Ja, ismét köszönet rbalint88-nak , ami megint jól megdobált linkekkel. Legutóbbis ilyet tett velem, aztán lett belőle Giulietta.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
Opel Grandland 1.2t: ez az új, nem a régi Grandaland X!
Vállalható? Ebben már jobb a motor vagy ugyanaz a fosch mint az elődben?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #220533 üzenetére
Kötötten ez vagy a Kia Stonic választható. Ha láncos akkor oké. Ránézünk köszi.
#nincsbennetarcsi
-
dokee78
félisten
Kis városban lakom és 25 km távolságra járok munkába. Erre érdemesebb már dízelben gondolkodni?
Más dízelekben is van kettős tömegű lendkerék?
-
batai15
félisten
válasz dokee78 #220536 üzenetére
attól függ mennyi a havi összes futás. ha ez 20 munkanappal történik akkor az havi 1000km + saját használat . évi 20-25 ezer km futás környékén érdemes dízelt venni, illetve attól függ milyet szeretnél. Egy fap/ dpf nélküli régi dízelnek ez nem gond, feltéve ha nem egy lerúgott példány. (De ezek már nagyon öreg autók) De például egy törpe dízel(1.4, 1.6) is sok van 90 le környékén kettős tömegű és szűrő nélküli autó is jó tud lenni.
Ha ezeknél modernebb , erősebb dízelt akarsz akkor mindegyikben van már kettőstömegű. fap dpf ami kopó alkatrész+ magasnyomású rendszer. ha ezek bármelyike romlik drága. magam ellen beszélek mert évek óta dízelt hajtok, és még soha nem volt egyikkel sem gond.(hdi motorok) Ha néha hajtod, és nem egy lerúgott példányt veszel egyébként nem kell tőle félni.
De havi 1000km-re, a kérdésre válaszolva még nem vennék dízelt.[ Szerkesztve ]
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Vásárlás előtt állok. Adott 5 kocsi. Tudnátok kérlek véleményeket, tapasztalatokat megosztani?
Köszönöm előre is.Skoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2024.01., 7 km, 18 990 000 Ft
1 968 cm3 147 kW 200 LE
Volkswagen Passat Variant R-Line, zöld, dízel
2024.02., 10 km, 17 200 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LE
Volkswagen Arteon Shooting Brake, szürke, dízel
2023.02., 1 017 km, 19 900 000 Ft
1 968 cm3 147 kW 200 LE
Skoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2023.05., 21 927 km, 16 790 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LE
Volvo XC60 B5 MHEV Inscription, pezsgő, dízel
2022.11., 37 000 km, 18 500 000 Ft
1 969 cm3 145 kW 197 LEMás: Autó-motor beárazás topiknak van utódja, ami üzemel is?
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz zsoltip #220539 üzenetére
az elso 4 kopp ugyanaz a technologia, mas csomagolasban. azt vedd aminek a felszereltsege jobban fekszik. a volvo minden szempontbol kilog. benzines. suv, valoszinuleg ez a legkenyelmesebb de palyazni nem biztos, hogy jo. ugyanakkor ha palyaznal, akkor ezek a dizelmotorok valoszinuleg olajevosek lesznek, igy neha utan kell toltogetni. szoval ha ram hallgatsz azt veszed amelyik tetszik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz KoVee84 #220529 üzenetére
7 ev / 150e km-ig nem is kell parazni Amugy meg olajos igen, azok azert egy fokkal jobbak. Aposnak van 2017-es sorentoja, jópofa auto, jo nagy. 300e km van mar benne lassan, a klima cseszekszik néha, amúgy semmi baja. Szeretik nagyon. Nekem nem kene SUV, de akinek ez a becsipodese az sztem nem nyul melle vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #220544 üzenetére
Ez a hirdető már évek óta azt csinálja, hogy 1-2 napot fent vannak a kocsik(sokszor csak egyet), letörli, és újra meghirdeti. Gondolom azért, hogy aki emailes figyelőt kér, azoknál megjelenjen. Én is így vettem észre, idegesítő volt eléggé...
Na meg a hirdetésénél mindig ott a narancssárga pötty, hogy friss hirdetés[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz sagesz93 #220547 üzenetére
November vége óta figyelek 8 konkrét típust. Bevett szokás 3-4 naponta újra felrakni hirdetést. Facebook marketre szintén... Pl.: Benzines Giuliettákból fixen ugyan azokat látom és csak pár darab mozog... Általában jön és 2-3 nap alatt megy is. Többit mind hirdetik hónapok óta.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs