Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #217653 üzenetére
Vagy refurbished bontott
-
gurl
tag
Sziasztok !
Messziről fogok indulni, de épp ezért fordultam ehhez a fórumhoz
Szeretnék autót vásárolni hamarosan, azonban nehezen tudok dönteni.
Kiszemelt típusok:
- Opel Insignia 2018tól
- VW Arteon
- Audi A5 sportback 2017től
- Kia ProCeed 2019tőlIlletve, korábban használtan Kia Sportage-t, azóta SUV-om nem volt, de most újra gondolkozom ezen a kategórián is, de itt nem tudnék megnevezni (egyelőre) márkát és típust.
Alapvetően dizelben gondolkozom, kevés km-rel. Az autót legalább 5-6 évig szeretném használni.
és a szokásos persze: megbízható, kevésbe szervizigényes, német nyugdíjas orvostól, aki csak hétvégén használta a sarki Lidl-ig… )
köszönöm, ha véleményeztek.
Meghallgatok bármit ebben az árkategóriában.
köszönöm!
-
rbalint88
addikt
Csak arkategoriat nem irtal
Vannak ezek a tipusok kb 5-15millio kozotti savban allapottol, futastol, felszereltsegtol, motortol fuggoen.
Insignia->Arteon (bali ruhas Passat)-> Audi A5 a minosegi sorrend. A ProCeed sztem Insigniaval lehet max pariban, de inkabb alatta van. A kategoriajaban egy tok jo auto, de egy kommersz kompakt, ennek megfeleloen is kell kezelni.
SUV nagyon mas ezekhez kepest, eloszor inkabb azt talald ki, mit szeretnel. Az ajanlashoz erdemes megirni azt is, mire hasznalnad, milyen eves futassal es hol (varos/orszagut/autopalya)Ha csak a fentibol kell dolgozni, akkor A5
-
vzsryl
nagyúr
Ahhoz képest mindegyik kiszemelt jól pakolható, a Sportback A5 is.
Én is az A5-re szavazok, 2.0tádé+dsg-vel (S tronic).
A Proceed felejtős, a nagy fiúk mellett csak kinézetben tud helytállni, minden másban elmarad. Mellesleg a DCT váltója se a megbízhatóságáról híres.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
spileraaa
senior tag
Nissan Navara
2005 december és 300 ezer km
Csak aszfalton volt használva vontatásra méhészetreMilyen problémák lehetnek vele?
6000 eurót megér? Én főleg föld úton és dombos terepen használnám pl hamarosan szőlő szüretreErdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
spileraaa
senior tag
válasz BigBlackDog #217668 üzenetére
2.5 és nem automata
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
rbalint88
addikt
Tovabbra is A5, valamint Gergoke88 Alfa Giulia tippje is valid, plusz bedobnam a BMW 3-ast es 4-es grandcoupe-t. Viszont _en_ inkabb benzinessel vennem mindegyiket
De ha nem kell ekkora bode, akkor egy Audi S3, Golf GTI vagy R, esetleg GTE is szoba johet. Igazabol a modern benzinesek is tudnak eleg kedvezoen fogyasztani, viszont pl az Arteonben levo 2.0tdi motor nekem nagyon nem illik az autohoz, fonokomnek olyanja van es egesz egyszeruen bantja a fulem, plusz a rezgesei se jok. Ja meg eszi az olajat -
TrollBalint
addikt
Nekünk van (igaz 2014-es) Insgina, de én annyira nem szeretem, a klímája nagyon jó, de kb. ennyi. Haveroméknak az újabb Insignia volt 2019 v. 2020-ból, ha jól emlékszem, de nagyon nem szerették. Alig várták, hogy megszabaduljanak tőle.
Anno voltunk Kia szalonban, mikor autót kerestünk és a ProCeed amennyire jól nézett ki, annyira hamar pattantuk ki belőle, nekünk az az ülés iszonyat kényelmetlen volt.
Superb-n nem gondolkodtál? (Octavia-t nem mondom, mert abból sokan nem szeretik a IV-est, mert elektronikailag annyira nem sikerült jól, de a Superb ilyen szempontból jobbnak mondott)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
mycso
veterán
Szia, annó hasonló autókkal indultam neki az autókeresésnek, A5 mondjuk nem volt a kalapban, az Arteon mellett még ott volt a B8 passat illetve Talisman.
A kia mindegyikhez képest, hogy is fogalmazzak, alsóbb polcos kategória.
Arteont nézzél meg egy párat élőben, számomra borzasztó csalódás volt (amikbe volt 80-100k km, azoknak elvolt használódva a belseje --> kormány, ülések)
Az insignia, valahogy túl sterilnek hatott számomra.
Passat, túlságosan tömegtermék, illetve mindenféle motorváltozatnál előkerült az olajfogyasztás, amit vw csoportokban elégedetten konstatáltak, nekem ez nem jött be.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
addikt
válasz Gergőke88 #217666 üzenetére
a Gulia azért is jó tipp, mert szerintem jellemzően olyanok veszik (választják cégesnek), akik szeretik az autót, és törődnek vele
ezzel szemben egy Insignia vagy egy Passat az jár egy multi középvezetőnek akkor is, ha szereti az autókat meg akkor is, ha nem... látom öcsém XC60-asát, tudom milyen amikor valaki szerint az autó van értünk nem mi az autóért“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
mycso
veterán
válasz Ádám16 #217675 üzenetére
Igen.
A B8 passatot picit sajnálom, hiába tömegcikk, az nagyon tetszett kívül-belül (pl.: egy gyöngyház, kombi, R-line, bi-tdi, panoráma tetővel).Egyébként egész jól sikerült leszűkíteni, hogy mit is szeretnék:
-led lámpa
-hűthtő-fűthető bőrbelső
-AA navi
-eső-fényérzékelő
-kulcsnélküli nyitás-zárás-indítás
-200+ lóerő
-kombi (ezt az Arteonért feladtam volna)
-körbe radar
-automataIlletve volt még két opcionális amiket elengedtem:
- elektromos csomagtér
- panoráma tető[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gurl
tag
Köszönöm a hozzászólásokat!
Megpróbálok egyben válaszolni:Alfa-ban nem gondolkoztam idáig, de utána fogok nézni. BMW nálam nagyon vékony jég, volt és nem alakult szépen a kapcsolatunk, ami semmit nem jelent, de alapvetően hendikeppből indul.
Annyi ötletet adtatok - amit köszönök -, hogy most azt érzem még távolabb kerültem a kiválasztottól
Vismajor01: otthon nem tudok tölteni sajnos
Arteon és A5 vonala izgat igazán, az Insignia és ProCeed amolyan nincs ló esete..
És még egy teljes ártatlan kérdés: A5 esetén a régebbi modellek (2013tól) mennyire vannak lerúgva idehaza?
Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217679 üzenetére
A memóriás-vellanyos ülés részemről akkor lenne érdekes, ha többen használnánk egy autót. Az Alfát egyszer beállítottam februárban, azóta úgy van.
-
TrollBalint
addikt
válasz tboldi #217681 üzenetére
Ez valid a memóriás ülésre, de a villanyost jobban be tudod állítani. Kisebb lépésekben. Nekem az hiányzik a Skodából.
gurl: Arteonból is van kombi
f4lcon: tekerős ülés? Háttámlára gondolsz? Az oké, de távolságot nem tudsz, csak X pozíciókra rakni.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
addikt
válasz TrollBalint #217682 üzenetére
a tekerős ülésnél nem feltétlen jobb, de a karosnál 100%
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Vismajor01
addikt
válasz tboldi #217681 üzenetére
Nálunk ketten vezetjük úgyh pont ezért kötelező Ráadásul tükrök, kormány is memóriás úgyh igazi kánaán. Főleg feleségemnek aki csak beül és megnyomja a gombot, nekem sajna be kell hajolni a kocsiba, gyújtást adni és megnyomni a gombot és a kocsi mellett állva megvárni míg végez.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #217682 üzenetére
A MiTóban a háttámla és a deréktámasz tekerős, kvázi fokozatmentes, csak előre-hátra vannak “megállók”, de viszonylag kicsi a távolság közöttük, talán egy centi sincs. Nekem nincs igényem 1-2 mm-ekkel játszani.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217685 üzenetére
Nálunk az az alap, hogy ha együtt utazik a család egy része vagy egésze, akkor én vezetek. A WagonR-rel könnyű dolgom van, ami apumnak jó, az nekem is, nincs nagy méretbeli különbség köztünk. Ha a Jazz-zel megyünk, akkor anyum után gondolkodás nélkül ütközésig hátranyomom az ülést, és kész. Persze a belső tükörben nem látok semmit a hátsó háttámlán kívül, de nem is hiányzik, a két külső a fontos, azok meg akkorák, hogy eleget látok úgy is, ahogy anyumra van állítva.
-
mycso
veterán
válasz Vismajor01 #217684 üzenetére
Én az első generációs Arteonokat nézegettem, amit írtam (pocsék anyagminőség), az arra vonatkozik. Maga a formáért oda voltam (vagyok).
Viszont ez egy passat és jellemzően, ha hasonló motor/évjárat/felszereltség-et raksz egymás mellé, az Arteon 1-2millával több volt a Passat-nál, na én ezt a különbséget nagyon nem láttam.
Mivel szeretem a picit ritkább/különleesebb autókat, az 508 is sokáig a kosárban volt nálam, csak ott meg értelmes motor nincs, pedig kinézetre az is nagyon bejött, mind kültér, mind beltér tekintetében.
Bár a Talismannal is így voltam, hogy ennél is ritka az értelmes motor, bő fél évig keresgéltem, mire a mostani autóm szembe jött, és így is engednem kellett a felszereltségből, mert ha nem, akkkor még mindíg nem lenne autóm.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Bondix
tag
Véleményetwk szerint :
Adott egy 98aa Audi A4 b5 2.4 Sedan (benzin temető néven híres) van neki pár baja összegezve kb 200 ezer javítási költség motorikusan.
Van egy 2000-es Seat ibiza 1,4 Select hibája motorikusan nincs.
Azért írtam h motorikusan mert mind kettőn van külső rohadas van karc stbAz Audi szerintem ha megvan csinálva érhet 400-450 et lehet tévedek kb
A seat ha nem tévedek ér kb 200at így ha nincs baja motorikusan
Az Audi fogyasztás átlag ugye 10L a seat 6LHa márkát nézzük ég és föld nem is cserélném el persze de mind kettő már 20 xy éves kocsi
Igazából a fogyasztás miatt cserélném el és nincs kp megcsináltatni az Audi jelenleg kocsi pedig kell napi szinten használatra.Jó ha várok idő stb lehet jobb kocsit nézni meg van e rejtett baja másiknak nem tudom stb dolgok ennek a seatnak nincs meg lett nézetve, azért kimondottan ezt kérdezem csak mint csere.
Megéri a csere így?
Köszi előre is a válaszokat.
-
spileraaa
senior tag
Suzuki Grand Vitara menyire megbízható az automata váltós verzió terepen (földúton dombos vidéken)?
Amit linkeltem Peugeo motoros és 8 szelepes régebben azt ajánlották ilyen motorral keresem de elég kevés van a többség 16 szelepes![ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
bandus
veterán
-
Bondix
tag
válasz bandus #217693 üzenetére
Autó kell csak többen azt mondták h Audit adok egy Seatert?
Az egyik 98 a másik 2000 évjárat külső sérülés mind kettőn van
Lényegében motorikusan kell jó legyen első szempont és a fogyasztás ami miatt megindult a gondolat h búcsú az Auditol
Ha megcsináltattom később akkor is az lesz h fogyasztás
Max többet fog érni mint igy és nagyobb árkategória jöhet szóba cserére.
Na de igen a kocsi kb most fontos minden napra. Ha az Audi használom akkor csak romlik az alapota.
Ha most azt nézem h (nem értek hozzá) hiba mentesen érne mondjuk 450et mivel van neki hibája ami kb 200 ezer és cserélem a seatra ami kb 200 ezer és jó akkor kb ugyan ott vagyok.
Leszamitva azt h Audi vs Seat LE és kényelem, de hát ezt sajnos nem szabad néznem jelenleg hanem azt kell h fogyasztás kevesebb ami lényeges és fogalmazuk úgy, hogy jelenleg nem kell a seatra költeni.
Ha meg később kell mint minden kocsira, az meg nem lesz annyi (alkatrész árba) mint egy audira.
Lehet én gondolkozom bután és "sokat bukok mint Audi /Seat" és persze sajnálom az Audi-t de viszont jobban nem tudom kiszállni anyagi költséget nézve. Szerintem. -
-
rbalint88
addikt
válasz Bondix #217694 üzenetére
Sajnos ott tart a vilag, hogy ennyi penzbol nem azon kell gondolkozni, hogy Audid vagy Seatod legyen, hanem hogy milyen biciklire vagy rollerre ulj at. Gyakorlatilag ez az a kategoria, amikor ugy autozol, hogy nincs penzed autozni. Nagyon remelem, hogy ez csak atmeneti allapot es hamarosan az lesz a kerdes, hogy a Seatrol hova tudsz racionalisan feljebb lepni
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bondix #217694 üzenetére
szerintem add el mindkettot es vegyel egy sima 1.3-s "vasaló" Swift-t
vagy ha tenyleg sokat jarsz, akkor egy kis ccm-s CR dizelt, vagy LPG-s autot
300-310ft korul van az LPG, azert az nem keves diffi a benzinhez/gazolajhoz kepest
600-650Ft-s uzemanyagaraknal konnyen tobb tizezer lehet a diffi havonta LPG-hez kepest a dizeluzem is, evente fel millio is lehet csak az uzemanyag diffi, amivel ket ev alatt kitermeli az vetelarat az auto nullara...utana meg vegig elonyben vagy
800k-ert van LPG-s Swift is a hahu-n, de a LPG-s szerez at kell nezetni
...ez lehet akarmi
a tartaly tiz evente nyomas probas, muszaki vizsga elott 30 naptari napon belul kell egy szivargasteszt igazolas, ami 8-9k
meg akkor celszeru a gazreduktor szurojet is csereltetni egyuttal, ha ismeretlen idopontban volt legutobb cserelve, kulonben ha maskor van a szuro csere, akkor az utan is ujra kell teszteltetnitöbb drón kell ;P
-
kisza25
félisten
válasz spileraaa #217692 üzenetére
Nekem csak a 2 literes benzinesel van tapasztalatom és abból is kézi váltósal, a motor megbízható, de az autó rohadásra hajlamos. A rozsdát nagyon meg kell rajta nézni, pláne hogy már 20éves autók
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
TrollBalint
addikt
válasz tboldi #217686 üzenetére
Nah, ezt a fajta előre-hátrát nem ismertem, hogy ilyen sűrűn legyenek megállók
Én sose tudom rendesen beállítani az ülés / kormányt. Túl magas a kormány, nem látok mindent a műszerfalon, ha lejjebb engedem, vagy az ülést feljebb, akkor a lábamat nem tudom kényelmesen betenni mikor szállok be és végighuzom a kormányon / ülésen. (Évek múlva biztos hálás lesz az ülés érte )
Vagy túl messze van és a kormány kényelmetlen elérni, vagy kormány jó, de akkor meg a lábam van nagyon közel .... Lehet velem lesz a baj?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Asszociációs játék. :)
- Tippmix
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest