Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ketogén étrend
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz
BigBlackDog #198393 üzenetére
Kamiq. Egyébként korábban volt gyakran linkelve összehasonlító-oldal, ahol a fontos 60-100, 100-130 gyorsulásokat is mérték & vmi köridőt is (plusz végsebesség, gyorsulás 0-60, 0-100-ra). Volt többször linkekben, de nem találom, hogy szomordnék kettébe. :\
-
akooos
veterán
Ha egy autóra azt írja a JSZP, hogy opcióval terhelt, de a tulaj állítja, hogy 10 éve lejárt a hitel és azóta megvan a törzskönyv is, akkor mi a teendő?
Ugye neki be kell menni az okmányirodába / kormányablakba és elintézni ezt?
-
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz
Stylewars_kp #198387 üzenetére
Jó kérdés.
Itt egy hasonló:
[link]Nekem nincs alcantara-s komfortülés, viszont nem egész 60k km van benne.
5-6M környékére saccolom.
De mint írtam, céges lízing juttatásként, nem magántulajdon, így nem foglalkoztat túlzottan.#198388 Paxker315
1.4 TSi-t hajtottam én is kb. egy évig, nagyon jól fogyasztott nálam is.
Nyugis tempóval, de nem feltartósan (megendett + 10 km/h) átlagban 6 l alatt tudtam tartani, kb. fele város-fele azon kívül. -
Cpt.Price
csendes tag
válasz
bandus #198361 üzenetére
Golfban benne lenne az ACC, csak hogy ne legyen annyira egyszerű a döntés
A konfigokba sajnos már nem tudunk egyénileg belenyúlni. Egyébként nekem is tetszene a Golf egyedi(bb)sége, műszaki igényessége, nekem nem hiányzik belőle az Octavia tágassága, bár ha van utas néhanapján, ők azt jobban szeretik.A TDI autópályás mormogása egyébként nekem is kellemesen andalító, ezek szerint nem vagyok vele egyedül
Kivásárlás nem játszik. Lehet, hogy már átvenni sem én fogom a cégnél ezekkel a szállítási időkkel (30-34 hét..), mire ideér#198385Stylewars
Leaseplanes céges lízing az autó, ilyesmi okosság nem játszik. Egyébként valóban ez lenne a közel optimális megoldás. Én is nagyon megkedveltem összességében, ezt a két pontot leszámítva.
Valakinek legalább lesz egy jó vétele vele. Hidegen nem tapostam, méter sincs benne sok, még a DSG is bírja jó ideig várhatóan.Köszi mindenkinek a meglátásokat!
Alszom még rá egyet, aztán kérem az 1.5 TSi Style-t.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Cpt.Price #198360 üzenetére
Csak az erő és a fényszóró a gond? Én nem cserélném le, ha ennyire megvagy vele elégedve, akkor meg főleg, hogy nem. Egy kis motor optimalizálás a megfelelő szakműhelyben, illetve kideríteni, hogy kompatibilis-e jobb lámpával. Szerintem a Golf 7 az utolsó normális Golf.
8 se rossz, nem mondom, de külsőre olyan mint egy kis 8-as Passat, amit egyékét nagyon kedvelek. -
Biqci
aktív tag
válasz
BigBlackDog #198376 üzenetére
Nagyon jó a Jazz, a lányomnak is az van. Csak a 8gen nagyon tetszik és pl. a Type-S háromajtós azonos évjárat mellett olcsóbb mint egy azonos évjáratú, de gyengébben felszerelt Jazz
Qru: nem, i-DTEC van, ez már Euro5. Nagy előnye, hogy nem eszi az olajat, mint a 2,4-es, hátránya viszont, hogy egyre több helyre nem lehet vele behajtani
Jazz-> lásd fent -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #198378 üzenetére
8-9? Ne már Bubi kér annyit pályán ami nehéz, rövid a váltója, awd-s és ósdi a motorja (sz@r a hatásfoka).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #198374 üzenetére
6M körül mennek, eléggé túl vannak árazva. Nem rég volt egy PFL 150k km-el 3,6M-ért, annyiért kb ajándék volt bárki is vitte el. Persze ehhez a cvt-t el kell viselni meg a picit butább hajtásláncot de az a hétköznapokban nem jön át úgysem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
xEon1337 #198377 üzenetére
A C-HR nálam is szörnyen fogyasztott autópályán.
Az már 140 körül is 8-9 liter között zabált, ha jól rémlik. Városban, vagy kisebb falvak között országúton viszont botrányosan jól tud fogyasztani. Azért lehet érezni, hogy nem éppen a német autobahnra született a Toyota hibrid.
-
válasz
BigBlackDog #198368 üzenetére
Nekem az 1.8 hybrid sport módban kitiporva a szemét (150km/h+) a 8-9 litert bekéri. Múlt héten zen módban (tempomat 120km/h) 5,6-ra adta ki.
De amikor egy nap meg kell járnom Debrecent, utána még fel Tarcal, stb., akkor nagyon nem mindegy, hogy mennyivel haladok.
Városban persze simán meglenne a 4,5 is, ha ott használnám.. -
Biqci
aktív tag
Asszem 6liter. De amúgy csak a kimélése miatt gondoltam a kismotoros Civicre, ne kelljen télen (bár itt nem is nagyon van hideg, 0 alatt csak elvétve). Úgyis mindenhová autópályán megyünk, ott ki van pucolva. Bár érdekes, 3 éve, mióta megvan, még nem láttam, hogy regenerált volna
-
grizlisandor
veterán
válasz
szabonagyur #198325 üzenetére
Magyar autóklub megyei kirendeltsége nem tudom minek számít.
(#198339) Qru:
Ha lesz időm nézek egy eladó példányt és meglesem milyen, aztán már az anyagi részén kelljen gondolkozni. -
MC Pite
veterán
Ez a FL-es, ami már tök jól néz ki belül?
ASX igényesebb kicsit az S-Crosstól (de ha ez számít, akkor inkább 2008at, vennék, akár GripControllal), de inkább utóbbit venném.
Cpt.Price: A Style-t ikszelném. TSi és a lámpa miatt is.
-
KoVee84
senior tag
válasz
BigBlackDog #198368 üzenetére
Ocatvia 4, 2.0 TDI (116le), 150 km/h tempomat (nem csal az órája wazehez képest): 6,2 liter/100 km
Én is a style octaviát választanám egyébként
-
BigBlackDog
veterán
válasz
xEon1337 #198365 üzenetére
Nem tudom, hogy egy Golf méretű bódéban mennyit eszik a 2.0 TDi (gázolajból + adblueból), de az 1.5 TSi is egész jól fogyaszt. Nálam 6.5 l/100 km körüli érték jön ki, ha 130-140-es tempó között megyek. Szerintem amiatt is lehet, mert az 1.5 TSi Golfban lévő DSG 7-esben kevesebbet forog már, mint a Polóban lévő 7-es az 1.0 TSi mellett.
Dízel hangosabb (ugyan párom szerint és szerintem is kellemesebb a "morgása" pályán), rezonancia talán több benne, viszont ahhoz már olajos DSG jár, ha hosszabb távon is szeretné kivásárolni, megtartani.
-
-
válasz
molnarpeter #198320 üzenetére
Két számjegyű. Városon kívül megy a 30+ városon belül 20-25 felhasználás függően.
-
válasz
Cpt.Price #198360 üzenetére
en vegigjartam ugyanezt az utat, bar en magamnak extrazhattam, igy bekerult a led matrix is, meg meg egy par extra a style felszereltsegu golf variantba. akkor valamiert ugy gondoltam, hogy az ictavianak csak sima led fenyszoroja van nem pedig matrix de ezzel kapcsolatban tevedtem/beneztem. most kicsit aggodok, hogy octavia 3 utan nem lesz eleg tagas a golf, de mar mindegy. plusz kicsit az is hozzajarult a donteshez, hogy minden utcaban latok mar harom uj octaviat parkolni, golf8 variantot pedig meg mindig nem lattam eloben, igy talan egy kicsit egyedibb kocsim lesz 4 evre.
ebbol a fix harmasfogatbol en a style octaviat valasztanam a led matrix es a magasabb felszereltseg miatt, de lecsekkolnam azert, hogy a golfhoz jar e life felszereltsgnel tavolsagtarto tempomat ha az neked fontos. -
Cpt.Price
csendes tag
Sziasztok Urak!
Eddig leginkább read-only módban követtem a fórumot, de most szívesen venném a véleményeteket az alábbi kérdésben:
elérkezett az új flottaautó rendelés ideje a cégnél, az alábbi játékosok vannak versenyben, amikből választhatunk:
Skoda Octavia Style 1.5 TSI DSG 150 le
Skoda Octavia Ambition 2.0 TDI DSG 150 le
VW Golf Life 1.5 TSI DSG 150 leMindegyik kombi karosszériával.
Üzemanyagkártyát ad a cég korlátlan magánhasználatra is, így a fogyasztás nem szempont.Egy Golf 7 1.6 TDI DSG 115 le-t vált majd, amit egyébként eléggé megkedveltem, a legnagyobb hiányossága talán csak erőben van, illetve a fényszóró gyengusz.
Nekem nagyjából a felsorolás sorrendjében tetszenek.
Octavia Style-ban a LED Mátrix nagyon csábító, az Ambitionbe csak eggyel egyszerűbb jutott lámpából, ahogy a Golfba is.Én szeretem a dízelek karakterét, az alulról tolást, viszont volt már 140 lovas tsi-m korábban, az is tetszett. 0-100 gyorsulásban talán 2 tized különbség van a két motor közt.
Egy felszereltségi szintet bukni a dízel miatt sztem nem érdemes, még ha elvileg többlengőkaros futómű is járna hozzá hátra.Ami az Octaviák hátránya, hogy a tempomat elvileg nem távolságtartós (ACC-t nem ikszelték be hozzá a cégnél), amit már a hetes Golf is tudott és szerettem..
Illetve O3 vs. G7 esetén az Octik hátsó futóműve (gyengébb motoroknál) szerintem érezhetően butább, úthibákon elpattogott. Leírások alapján az újban sem lett jobb.Golf 8 szerintem a 7-hez képest több ponton is visszalépés (rakodóhelyek elhagyott fedelei, A oszlop burkolat, stb.), így összességében nem lenne annyira nagy javulás a mostanihoz képest.
Ti hogy döntenétek?
-
Biqci
aktív tag
és BigBlackDog
Elméletileg minden rendben, ez normális, nagy a motor, sok benne az olaj, sok a hűtővíz, nameg automata. Még amikor nagyon hideg, akkor kicsit később vált el, de ahogy melegszik, hamar feldobálja. Városban 1200-1300-as a fordulatszám, nincs ami melegítené a motort. Én szoktam átrakni kézibe és 2000 környékén tartani, akkor hamarabb meleg lesz -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198354 üzenetére
Hozzám ingyen került egy, de kezdem én is pozitívabban értékelni (2008, 90 LE). 180 ezernél még gyári lánc, de egy kis kémlelő nyíláson lehet ellenőrizni a kopást. Valószínű a drágább munkadíj miatt rossz a vezérlés híre
fajlagosan viszont eddig jól teljesít. Üzemanyag rendszer Bosch, jó szűrővel elég tartós tud lenni. EGR eltömődés gyakori (még csak nem is megy tönkre
), kis motorban kicsi járatok, tisztítás nem árt szívósornak sem, aztán szaladhat újabb 100k bele. Kuplung is csak 6-os váltóhoz kettőstömegű, M20 (M32) váltó egyelőre nyűgösebbnek tűnik, mint maga a blokk. Persze ez még dpf nélküli, a részecskeszűrős változat hamarabb kérhet porlasztó felújítást mondjuk. Csoportban láttam megszorult blokkot is folyamatos regeneráció miatt (nem tudták, hogy olajat kell cserélni).
Kezdetben talán a hosszú olajcsere periódus tett rosszat a hírnévnek, nameg a hydrolock probléma ahol rövid az autó orra, az tényleg gáz volt... Flottában volt több lánc csere egész hamar is (120k km körül), csörgött sok példány, valószínű segített volna rövidebb szerviz ciklus, regen közben bekerülő gázolaj sem segít rajta sokat. Egy példány volt, ami többet állt szervizben, csak sajnos már nem tudom, mi volt az oka -
Biqci
aktív tag
Azért őszintén kíváncsi lennék, mit tud az erősebbik 1,4-es a Civic-ben produkálni. Erősen mozgatja az agyam venni egyet munkába járni. Ha 0 fok alatt van a hőmérséklet, az Accord épphogy eléri az üzemi hőfokot, legalábbis a műszer szerint. Pedig kb. 17km a táv, amiben van majdnem minden, lakott terület, országút, autóút, oszt mégis
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
BigBlackDog #198349 üzenetére
Amikor az elsőt megvettük, előtte nem olvastam ezt a cikket. Már meg volt vagy 3 hónapja, akkor olvastam ezt a cikket meg még vagy másik 3 cikket erről. Akkor filóztunk, hogy adjuk el a fenébe, nem hiányzik ez nekünk. Viszont utána olyan jól bevált, hogy inkább vettünk másikat is belőle. A fogyasztása tud még parádésan alacsony lenni.
Ezen felbuzdulva mertünk 1,4hdi motoros PSA autókat is venni. Azokra is vanak pozitív személyes iletve futár tapasztalatok is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #198352 üzenetére
Nem is értem, hogy pl a PSA miért nem látott fantáziát a Puliban.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #198333 üzenetére
Igen, most már tudom mire gondolsz. Igen, nyilván Daewoo lett belőle.
Cseheknek is volt Skodájuk meg Tátrájuk, Ukrajnának a ZAZ volt, Nekünk is volt csak gyenguszok voltunk, Osztrákoknak is volt, nyilván még a monrchia alatt, Szerbeknek is volt vagy inkább Jugónak saját autógyára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Babzsák fotel (Dr. Relax - Gamer, sötét zöld, keveset használt, hibátlan)
- MultiPro Go FDP22.130GY
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest