- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- Sol4r: DDR2-es processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- RIOS Gépház: Új design az IT Cafe-n!
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunc
nagyúr
válasz
BigBlackDog #199248 üzenetére
Melyik évjárattól 3 as? Mondjuk maradnék a kisebb motornál.
-
dunc
nagyúr
Nézegetem , annyira lerakottak. (2005 utáni) Piszkosul túl vannak árazva. Az az egyik kinézett, és pl az I20, esetleg Opel Corsa kisbenzin, vagy ferdehátú Clio abból a DCI t szeretem. Eddig csak a hasznaltauot néztem, esetleg más ajánlott platform? (a marketplacet kihagynám)
-
dunc
nagyúr
Sziasztok hátha kapok egy jó tippet. Munkába járásba keresek, olyan 1.5 guriga körül Mo. n újonnan forgalomba helyezett autót, szinte mindig egyedül használnám, nem szállítok soha semmit. Szép állapot, ne millió km, kicsit el vagyok veszve. Baranya megye környéke előny. Persze maganszemélytől szívesen vennék. Vagy esteleg Baranya környéki becsületes kereskedő. (ha van ilyen)
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #199217 üzenetére
Ez sajnos csak 4 lövetű, 2.2JTD/hdi
Úgy hiszem ez platino, bár nem tudom mi különbség van köztük, ebben is minden benne van amit akkor tudott az autó ipar, ez a 6 fotelos változat, elektromos ajtók meg minden... És kopp kopp minden működik az ülésfűtést leszámítva, arra még rá kell nézni.
-
válasz
Saskakas18 #199240 üzenetére
-
-
válasz
Saskakas18 #199234 üzenetére
A disznónak van lába tessék hazahajtani azokon vagy beültetni a hátsó ülésre
-
Doki16
addikt
Ne is mond. Ugyanezt csinálta a Passat B7 is nekem. Simán erőlködik hármasban emelkedőnek 20/25 kmh/nál. A legdurvább ilyen 5% körüli emelkedőn 40-el 4-ben. Pedig ott van benne a szenzor, hogy mikor mész emelkedőn és lejtőn. Bezzeg ha lejtő volt akkor még 60-al képes volt hármasban maradni a motorfék miatt. Amúgy a GTE még rosszabb. Ott már 53-nál 5-be rakja és ha leveszem a lábam a gázról akkor mindig felvált hatba. Borzasztó a programozása neki.
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199234 üzenetére
Attól nem lesz baja. A vontatás csökkenti a váltó élettartamát azért nem ajánlott egyébként. Most ha egy kocsiban van 200k km akkor azzal már nem húznék házat nagyon
A DSG nagyon kénes szerkezet, mert egy mélygarázsos kiállás is szépen nyírja. Meg dugóban lassú haladásnál folyamatosan csúsztatja a kuplungot. De most ha évi pár alakalommal akarsz húzni valamit akkor nyugodtan teheted. -
válasz
Saskakas18 #199231 üzenetére
Zárójelben teszem hozzá, ha rendszeresen vontatni terveznék, valószínűleg nem DSG-s autóban gondolkodnék. Egy meredekebb felhajtón elindulva (pl. nálunk otthon az udvarra beállva) is érezni, hogy nem ilyen jellegű gyakori használatra tervezték.
Erre inkább hidrós automata vagy manuális váltó való.
Pl. a Volvo V60 D6 erre pont tökéletes lenne (AWD, elöl hidrós, hátul elektromos, 640 Nm nyomaték, 1950 kg önsúly, fékezett utánfutót 1800 kg-ig húzhat). -
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199231 üzenetére
Nem. A szervizkönyv elején lévő matrica kell. De a te szempontodból lényegtelen, mert úgy is olajos van benne.
Alvázszám alapján is megmondják neked amúgy, meg biztos vagyok benne, hogy van olyan aki csípőből vágja FB csoportokban, hogy mi van a Tiguanban
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #199229 üzenetére
Igazad lesz. Lehet az ő kocsijában már DQ381 van. De jó lenne a váltókód hozzá és akkor tudnánk biztosra menni. Mondjuk egy a lényeg, hogy már olajos változat mindegyik.
-
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199227 üzenetére
Leginkább olvasással tudod majd. 250Nm-ig volt használva a DQ200 ami hétsebességes. Ezt váltotta a DQ500 ami szintén hét sebességes de már rendes olajtöltettel rendelkezik. Német típus wikipédia sokat tud segíteni.
[link] vagy ez az összefoglaló. -
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199225 üzenetére
2.0 TSI az már min. 320 Nm tehát olajos lesz benne a DSG. Az már jófajta.
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199223 üzenetére
DQ500 jó, a DQ200 nem jó, mert az szárazkuplungos. De gyanítom a Tiguanban már a DQ500 van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Saskakas18 #199219 üzenetére
N-ben arrebb lehet guritani de vontatni nem ajanlott hosszabban.
Vontatni lehet a nem hibrid valtoval, manualban benne van, hogy hany kg-ot.
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #199220 üzenetére
Tehát ja
Ennek a DSG-nek minden baja van folyamatosan. Mint egy rossz fürdős fizetős lány
#199219 Saskakas18: Lehet húzni gond nélkül, ha N-be rakod a váltot. De ha elektromos hiba miatt áll meg vagy lemerült az akku akkor nehezebb N-be rakni. Meg különben is autót maximum addig vontatunk ameddig egy biztonságos helyre eltudunk érni vele. Értsd, hogy nem húzzuk át az országon a lerobbant kocsit
Forgalmiban benne van, hogy mennyit húzhatsz vele. Nekem a GTE simán elbirkózott vele, de ott nem gond mert a villanymotor végzi a munka nehezét.
-
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199215 üzenetére
Nyugodtan, ha nem folyamatosan ez a célod veled. Alkalmanként lehet, attól nem lesz semmi baja. Lakókocsit ne ezzel húzz. Meg emelkedőn való elindulást pótkocsival gyakorold, mert azzal lehet lenullázni szépen. Dugóban kúszás szívás még vele.
-
-
Saskakas18
tag
Sziasztok,
DSG váltóval szerelt autókkal mennyire szabad/lehet vontatni illetve utánfutót húzni?
Alany 2.0 tsi tiguan (2017) -
Doki16
addikt
válasz
Citroware #199198 üzenetére
Mi ez a nagy kifakadás tőled a töltögetés ellen? Nem neked kell töltened az én kocsimat ne aggódj
Nálam a helyzet, hogy beérek a munkába, kiszállok a kocsiból és fél perc alatt rádugom a kábelt. Nem nagy teher úgy gondolom, és fogadni merek, hogy te is megteszed ugyanezt naponta akár többször is más okos kütyükkel. Munka végeztével meg lehúzom. Nem kell lerohangálni érte vagy félteni az esőben. Ha kell végig úgy van. De szüleimnél is ki lett építve neki hely. Ott konkrétan 5 másodperc rádugni. Értelemszerűen nem olyan embernek találták ezt ki akitől 6km van egyetlen egy töltő. 230-ról érdemes este vagy munkában tölteni a kocsikat. Amúgy meg sok helyen a töltők vannak a legideálisabb helyen és nem egyszer jól jött, hogy egy hely sincs a parkolóban, de töltőn igen. Amióta van nálunk a LIDL-ben oszlop, azóta nem kell szenvednem a parkolással, mert mindig van hely és közben ingyen tölt a kocsi.És igen nekem is volt már, hogy az 1 km-re lévőre vittem a kocsit. Nem lett volna rá szükség, mert "csak" 35-40 km a hatótáv, de jól esik, hogy nem a benzinmotorral kell szenvedni a városban. És ez is kb 5 percet vett el az életemből, nem nagy kaland. Ezerszer több időt tölt az ember felesleges dolgokkal. Pl. ezt a mire megírtam
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #199212 üzenetére
Eszembe juthatott volna.
-
molnarpeter
nagyúr
Alapvetően nem nyűgös, féltengely és bakok rémlenek. Gázolaj (főleg a szűrő) érzékeny kérdés, Ford topikban van talán 300k körül futott darab is eredeti rendszerrel, de fb csoportban volt hamarabb példa hibára bizonytalan import autónál. Dpf kvázi városban sem problémás. Váltó meghálálja az olajcserét. Extrém hiba hengerfej, esetleg blokk lehet, ha nem nézik a hűtőfolyadék szintet. Ha beesik épkézláb példány, van egy hosszú checklistem a típusra
-
nesa
veterán
A TDCI egy fantázia név, valójában HDI .
Nem katasztrófa de meg kell nézni, ha Bosch vagy siemens, vállalható, ha egyéb, delphi, denso vagy ki tudja mi ott kell hagyni azonnal.A cdti meg egy JTD de azért van benne egy csavar, mert az Opel bele okoskodott, vissza kell álltani az eredeti fiat szisztémára és nincs gond.
-
Land
veterán
válasz
molnarpeter #199158 üzenetére
Ez az 1.6 tdci jó motornak számít?
-
Land
veterán
Még 1 típust találtam, melyre nem is gondoltam a J Astra árazása miatt. Kb 2011 körüli Insignia kombi 2.0 CDTI dízel motorral mennyire rizikós vétel?
Keret továbbra is 2M vételár (plusz átírása, szervizre félrerakni stb). -
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #199196 üzenetére
Akkor ezt skippelem. Ez, pontosabban ez a tipus lenne a masik. Meroben mas kategoria, arban ugyan ott van persze. Ez nem plug in, es igazabol fogalmam sincs, hogy elektromos modban mennyit tud elmenni. Varosban lenyeges csak, utana az, hogy kozuton csak tolti magat, vagy esetleg kigyorsitasokra rasegity, az mar nem erdekel.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #199200 üzenetére
miert nem setal egy kort a IKEA-ban, addig amig tolt? vagy beul az etterembe kajalni
-
szőröscica
addikt
válasz
Citroware #199198 üzenetére
Fel perc sincs este radugni az autot toltore.
Lehuzom indulas elott szinten fel perc alatt. Eso, ho, stb nem bantja. Ha kirandulni megyunk, sokszor az ac tolto jobb helyen van, mint a mozgasserult parkolo.Nekem igy 3 ev pluginozas utan mar az lenne a furcsa, ha hetente a benzinkuton kene szobroznom.
Nyilvan nem a lakotelepen szabad eg alatt parkoloknak valo, bar a mai toltopenetracio mellett kis kompromisszumokkal mar ugy is elheto lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Fotók, videók mobillal
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OpenWRT topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Wuthering Waves
- További aktív témák...
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Razer Blade 18 QHD+ 300Hz mini-LED i9-14900HX 32GB DDR5 RTX 4090 2TB SSD (ELKELT)
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest