Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
akos727
senior tag
Golf IV-ből nem igazán fogsz találni tényleges 200k km alattit. 75 ló pályára szerintem egy picit kevés, minimum 100 kéne (fogyasztása is jobb magasabb tempónál).
TaaT
veterán
Négyesgolfból az 1.4-et ki lehet húzni, rosszabb motort nem is választhatnál. Az 1.6 jó, de nem pályázásra, rövid a váltója (100-nál forog 3000-t). 2x50km-re már lehet dízlit venni, abból legyen mondjuk a 110lovas adagolós, de a PD-vel sem lehet nagyon mellényúlni, kivéve ha valami lerúgott 170e-re visszatekert 600-700e km-eset veszel.
Kilométert felejtsd el, "szegény" nepperek is azért tekernek mert van aki csak azt nézi.
Give them hell Ukraine!
1-es focus, G astra, 7gen honda civic mind jo lehet. Fokat, civicet 1.6-al, opelt 1.8-al vennem.
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
SzlobiG
félisten
A fizikát lehet, hogy jól ismered, de akkor a chiptuning hatásait már kevésbé. [link] Találsz azon az oldalon "vásárlói" véleményeket mindenki fogyasztás csokkenesrol számol be. Nekem is csökkent a gyarihoz képest.
fi:zi'k
nagyúr
Ezt még egyetemen is "tanították" (elmondták az ok-okazati összefüggést) nekünk.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Jaaaa, hogy a júzer , mongya...akkor az biztos úgy van. Pl a Grabovoj számokat is ha felvésik az adagoló falára, akkor jobban áramlik ám a nyál! Megkérdezhetem, hogy mennyire használod ki azt a csipet?
(#131406) fi:zi'k : Esetleg a zEgyetemen azt is taníccsák, hogy a bevitt energiáhon kell idő is meg az sem mind1 h a többlet teljesítményt meddig használják? Mert ugye csip nélkül is lehet kevesebbet fogyasztani, ha nem nyomja az ember a pedált Tipikus placebó hatás, amikor egy fröccsre 2hú-há-megizé" oszt onnantól még annyira sem nyomja a nép mint annak előtte. Ez nem a csiptuning használata. Kérdezd meg pl Kiskikót. Neki gyári ABT van, és használja. Hogy-hogy nem, a lovak éhesebbek lettek.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy a Challanger sem azért robbant fel, mert a hatalmas optimalizált sebességtől annyi üzemanyagot termelt, ami szétvetette.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kornel
veterán
Aki kifizet 50-100k-t csippre, az azt nyugtatja magát, hogy erősebb lett az autoja, de kevesebbet fogyaszt.
Ami persze nem igaz, maximum egyszeres az egyik a kettő közül.
SzlobiG
félisten
Látom neked lételemed, hogy valakivel mindég vitába kerülj előbb utóbb, aztán eltűnsz, majd szép lassan megint itt vagy. De én most ezt megelőzöm, nincs kedvem vitázni veled, legyen igazad.
mdani01
aktív tag
Egy malaccal felesleges vitázni
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
Semmi ilyen szándékom nincs (mármint feleslegesen vitázni).
Az meg hogy a szívemen viselném egy olyan téma és annak olvasóinak a sorsát ami nekem kedves, sajnos magában foglalja azt is , hogy megjegyzem ha valótlanságot látok-hallok.
Az hogy időről időre besokallok, és muszáj levezetnem phórumon kívül az itt felgyülemlett butaságot, legyen az én bajom. Ha már mással nem tudsz megtalálni, akkor nyugodtan hátradőlhetek
Viszont szívesen látunk Júni 18.-án a találkozón, hogy ott is elmondd, és bizonyítsd az elméletet.
(#131410) mdani01: ugye? Én is ezt mondom sokszor. A malacnak igaza van. Max az időt kell mellé igazítani
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
mdani01
aktív tag
Igen, téged idéztelek
A találkozóra jönnék én is, ha minden jól alakul akkor egy japóval ha nem akkor a német importtal
iPhone 6S SpaceGray
MunezXBK
nagyúr
Lesz kit elásni.
Már tavaly is volt japó, meg francia is. Idén már megjelent a motoros divízió is , uh megint hangsúlyoznom kell : márkafüggetlen lesz a az összejövetel. Mindenkit szívesen látunk aki hajlandó adni a nevét és arczát IRL szakértéshez
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
lenko
aktív tag
Látom belőled is a tapasztalat beszél...
Az embereknek fáj az igazság!
Kornel
veterán
Inkabb nem kommentalom, mert csúnya lenne.
Mod: nem fogom megismételni bitprok mondandóját másképp megfogalmazva, olvass vissza.
[ Szerkesztve ]
alex devil
senior tag
Nem csak a dieselekben van kettős tömegű lendkerék. 10 éves 2000cm3 benzines Mondeóban és az én 2005-ös C-Maxomban is van (ugyanaz a motor).
[ Szerkesztve ]
S23
lenko
aktív tag
Hányat vittél el eddig csak kíváncsiságból? Ha a szám kevesebb mint 1, én csendben lennék...
[rigotech] Egy másik jó nevű chipes, jó pár youtube videoval szívó esetében is..
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
SzlobiG
félisten
De nem ám, sok gyártó mar kettős tömegűt rak a szívó benzinesekbe is pl bmw is a kétezres évek óta 318,320i stb. Így meg nem éri meg szvsz a szívó benzin...
(#131419) lenko Hagyd rájuk, de komolyan tapasztalat nélkül állítanak valamit biztos igazuk van.
[ Szerkesztve ]
Mike81
senior tag
Igen tudom hogy vannak olyan benyás motorok amikben ugyancsak ott figyel ez a platina árával vetekedő tányér. Keresem az alternatívákat de nem nagyon akadnak. Mazda 6 2008 utáni 1.8/2.0 jó lenne. Rohad és ha jól tudom akkor drága az alkatrész hozzá. Toyota Avensis ritka benzinesben akárcsak a Mondeok. i40 meg 1.6 szívó benzines a 1.5 tonnás kasznihoz. Nem egyszerű a döntés. Még a végén maradok a Focus kategoriánál
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Benzinesbe nem kell félni tőle, nem használod alacsony fordulaton, és ugye amúgyse kell akkora csillapítás mint a dízelhez, tehát 2x addig bírja mint dízelbe.
Az embereknek fáj az igazság!
Morris
veterán
De most komolyan.
Ha erősebb autót akarsz, akkor ahhoz több üzemanyag kell. Neme?
Pl dízelnél azt írja, hogy már alacsonyabb fordulaton is több turbó nyomást kap ezáltal alul is jobban fog menni. Na most, hiába kap plusz nyomást ha nincs mellé nafta.
Engedd el szerintem , mert a végén még az is kiderülhet hogy a kettőstömegűt is meg lehet írni hogy tovább éljen!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mike81
senior tag
Ez eszembe sem jutott. Igazad van maximálisan. A Rigotechet meg máshol is ajánlották mint megbízható tuning céget
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Még ők nagyon profik rengetegen járnak hozzájuk,de nem is dolgoznak olcsón viszont van padjuk egyből tudnak mérni, hogy az adott motoron mennyit hoztak.
Morris: Linkeltem leírást olvasd el, érthetően le van írva aki nem érti meg az vessen magára.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Előgyújtás... [kompresszioviszony_novelese] Ha elolvastad, itt jön be a chip tuning, a gyárak elég nagy tartalékot hagynak, ezt lehet kihasználni, nyilván van szórás, ezért minden autóra egyedi programot kell írni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Kornel
veterán
Ez a kompresszióviszony növelés nem épp egy egyszerű chip tuning.
Mert eddig erről volt szó, ha nem tévedek.
szőröscica
addikt
En 100 ezer km-t tettem chippelt autoba, nem eszik kevesebbet mint előtte.
Kornel
veterán
Ne kamuzz
(Ugyis megmagyarázzák majd neked )
Biztos így tetted tönkre a valtod, nem bírta a zabolazatlan lovakat
lenko
aktív tag
Mert ki is használod, de ha csak úgy gyorsulsz vele mint alapállapotban volt, mindjárt más a szitu...
Az embereknek fáj az igazság!
MunezXBK
nagyúr
Nna, valamelyik nap eszembe jutottál.
Fiestaval kellett hazajönnöm, 5 perc után már anyáztam, kb. mindenem fájt. Te, hogy bírtad?
Ja, ma eladtam a piros A6-ot.
hobizoli
nagyúr
nem csak az szamit, hanem hogy mikor alakul ki a terjeszkedes a FHP utan
több drón kell ;P
Nálam bevált a felújítás (egyelőre).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
hobizoli
nagyúr
turbos motoroknal van "sok" tartalek, szivoknal kb 8-10% max 12%, de van ahol csak 4-5%
több drón kell ;P
szőröscica
addikt
Én még bírom. Napi 2*30 km-t járok vele, de hosszabb útra nem szívesen indulnék, mert a lában néha begörcsöl benne. Azért megváltás lesz, ha egyszer elkészül a Nissan.
Gratula az A6-hoz.
lenko
aktív tag
Így van, ezért írtam (#131427) hsz.-nél, hogy van szórás gyártásnál. Ezért kell egyedileg írni, mert mondjuk az egyik motor becsörög, a másik(ugyanaz a típus, motorkód) vígan megy a beállítással.
Az embereknek fáj az igazság!
hdman
őstag
Megoldva
Sopron city :)
rbalint88
addikt
és mi lett a megoldás? user error volt?
hobizoli
nagyúr
nem arrol van szo
az elogyujtassal vagy dizelnel az elobefecskendezessel lehet jatszani par fokot
ennek az a szerepee, hogy amig a gyulladasbol kialakul az eges utan a gaz terjeszkedese az is ido, es kozben elfordul a fotengely
na ha pl a eges 18fok alatt zajlik le, akkor nem mind1, hogy a elogyujtas az 5 fok, vagy 15 fok, mert elobbi eseten FHP utan 13fokkal tol ra a dugora a gaz, utobbinel meg FHP utan 3 foknal, amivel joval nagyobb erovel hat a dugora, mert nagyobb a gaz nyomasa az akkor meg kisebb (eges)terben
meg a dizelnel a AFR16-tol lejjebb kezd el fustolni, addig lehet neki adni anyagot es erosebb lesz
meg turbos autonal ha hidegebb a levegod, akkor tobb az egysegnyi terfogatban az oxigen es javul tole az eges hatasfoka, es a toltesi fok is, csokken a kopogasi hajlam (benzinesnel), es emiatt novelheto az elogyujtasi szog is, amitol no a pillanatnyi nyomatek adott fordulaton, ez meg azt jelenti, hogy no a fotengelyi pillanatnyi teljesitmeny is
több drón kell ;P
hdman
őstag
Nem verte le hátul a relét, hanem elől volt egy 25A bizti, azt lekurta. Betettünk egy másikat, azt is. Csak lestünk, hogy mi van, mi vesz fel ekkora áramot. A kedves barátom beleejtett egy csavart, ami pont a generátorra esett, és rövidre zárta
Csak fogtam a fejem
Sopron city :)
gooool
őstag
Röviden: Bizony az.
Rajta a TC Top 20 sz@r motor listáján.
Üdv, Balázs
Kornel
veterán
Ha még nem volt motorcsere, akkor az.
BigBlackDog
veterán
És a 2 literes dízel? Ha jól látom, az már nincs a listán.
w333
félisten
Egy jó Caravan H Astra 1.9 CDTi 150Le (panoráma tető, stb)
Vagy esetleg GTC ? Link
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
gooool
őstag
Az rendben van, haverom nőjének a családjának olyan van, takarékos, megbízható motor, 6-os váltóval egy élmény volt megjárni vele Horvátországot és 6 körül jött ki az átlag.
Üdv, Balázs
BigBlackDog
veterán
GTC kilőve, néhanapján 3-4 ember is lenne benne. Aztán ne nekem kelljen már ugrálni, ha ki akarnak szállni hátulról!
Panoráma tetőt elvetettem. Egy-két helyen utánakérdeztem a tetőüveg cserének. Legtöbb helyről elküldtek melegebb éghajlatra, a többi helyen pedig 200e Huf feletti számokat mondtak. Tudom, kemény az az üveg, de egyelőre elég lesz a dízel is a váratlan nagy kiadások érdekében.
w333
félisten
Hát nem tudom, szerintem ezek az újabb Toyoták már nagyon messze vannak a régi japán minőségtől és megbízhatóságtól, 1000X inkább egy ilyen Avensis -t vennék, szerintem sokkal inkább prémium minőség, csendesebb és erősebb is
Arról nem is beszélve hogy elszálltak az alkatrészárakkal ...
H Astra (1.9CDTi 150Le) kettőstömegű : 104 026 Ft
Auris (2.0 D-4D 126Le) kettőstömegű : 236 480 Ft
Értem én hogy japán meg minden, de még egy VII -s Passathoz is 2X olcsóbb
(#131448) BigBlackDog
Ilyen áron ha ragaszkodsz a japánhoz egyértelmű hogy Accord -t keresel !
De annyi biztos hogy még mindig az Astrának a legolcsóbb a fenntartása, és azért ezzel a 150Le (320NM) -s diesel motorral kegyetlenül jól megy
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE