Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
máyköl
veterán
Ha Octavia -t szeretnél, kezdj el 99-2000körülit nézni 700-800-900k környékén. Ennyibe kerülnek a normális, megkímélt darabok.
Ha 2005-2006os extrást akarsz, 1,2m alá ne is menj.
Qru
MODERÁTOR
Az törve volt, nyílt a függönylégzsákja is.
Egy lakatossal alaposan átnézetném... Kérdés a küszöb milyen állapotban van. Nagy valószínűség szerint a következő hasonló karambolban cart se fog már védeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
w333
félisten
Akkor sztornó ...
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
BigBlackDog
veterán
Ilyennel már van tapasztalatom sajnos, legalábbis erős a gyanúm. Régi (mk3) sedan swiftben ülve jöttek belém hátulról egy Wagon R+-al, fék nélkül 30-40 km/h tempóval. Álló helyzetben voltam, féket szerencsére éppen csak kicsit nyomtam, a pótkerék kb. felfogta egy részét az energiának, de előrelökött 10-15 métert így is. Viszont a tető a B oszlopnál is megrogyott, bal oldalt nem lehetett ajtót nyitni. Aztán a szerelőnél kiderült, hogy a kocsi hátulja mintha nem lenne teljesen eredeti, csomagtérajtó újra volt fényezve, lökös sem eredeti és a hátsó szélvédő is cserélve volt. Így már nem annyira csodálkoztam, hogy olyan könnyen összement a kocsi.
Sziasztok, a Volvo s40 esetében melyik motorral érdemes keresni? Vagy melyikkel nem?
1.6 benzin vagy 1.6 Disel?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Az 1.6 dízelt lehetőleg messzire kerüld el (de talán még a 2.0-ás dízelt is), a többi motorral viszont nagyon nem lőhetsz mellé.
"Less but better" - Dieter Rams
Komolyan érdekelne hogy mi a gond ezekkel a dizelekkel?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
footy
addikt
Az 1.6 dieselnel alul van tervezve az olajkor ami a 30ezres olajcserevel kombinalva hamar/gyakran turbohalalhoz vezet. Ezen kivul a koxosodas is elegge jellemzo a motorra. A 2.0-nal pedig draga a befecskendezok csereje.
A 2.4D ajanlhato. Az 1.6 benzin keves bele.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Az 1.6 dieselnel alul van tervezve az olajkor ami a 30ezres olajcserevel kombinalva hamar/gyakran turbohalalhoz vezet. Ezen kivul a koxosodas is elegge jellemzo a motorra.
Ez az info az összes évjáratra/motorkódra igaz? Ugye nem
rip and tear, until it is done
Értem, Nos több benzines motrral is meglelhető. Van még 1.8-as benzines. Lehet az lenne az ideális?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
rbalint88
addikt
T5 or gtfo!
Qru
MODERÁTOR
Azzal se egy erőgép de már vállalható kategóriás és az egy megbízható motor. Az 1,6i alul van méretezve ahhoz a kasztnihoz, annyit eszik vele mint az 1,8-assal.
Szóval 2.4 D vagy az 1,8i-vel szereltet keress.
#nincsbennetarcsi
Köszönöm szépen!
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Integrale
veterán
A turbó előtti plusz szűrő a fő hibaforrás, ugyanis azt cseszik cserélni, takarítani, ha ő gyakrabban cseréli az olajat, akkor sok gond nem lehet azokkal sem. A 90 lovas ráadásul egyszerűbb is, bár az Volvoban szerintem nincs. Peugeotosok szimplán csak eltávolítják az olajcsőben levő szűrőt, és felezik az intervallumot. (egyébként hallottam szakitól fél füllel, hogy idővel maga a gyár is előírta a szűrő eltávolítását)
A 2.0-nál motorkód függő, az RHS kódúak jó motorok, befecskendező cseréje máshol sem filléres.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Ha találsz belőle flexifuel-t az is nagyon jó választás.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Képről patent senki nem mondaná meg, hogy törve volt. Kérdés mekkorát kapott... De ha nyílt a függönylégzsák meg új ajtó kellet akkor nem kicsi...
BigBlackDog: Igen, ahol fő szerkezeti elem sérül az már soha nem lesz olyan mint volt. És ez nem látszik legtöbbször...
#nincsbennetarcsi
w333
félisten
Egyetértek ... ha nagyon volt már törve akkor felejtős !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
hobizoli
nagyúr
30k km-s csereperiodusra barmelyik auto olajkore alul van tervezve
több drón kell ;P
runner 125
nagyúr
S40-ből az 1.8, 2.0 benzint és a 2.4 D5-öt érdemes keresni, persze a legdinamikusabban a D5-tel autózható, csekély fogyasztás mellett, ellenben itthon ha 1-2 van belőle a hahu-n, már lehet örülni. Kint kell D5-ös S40-et keresni.
A PSA 1.6 és 2.0D nem túl jó konstrukció, én kihagynám.
(#131600) Qru
Mennyire egyezik a gondolkodásunk, ízlésünk, de az IS-t miért hagytad ki?
Egy Legend-et de behúznék még.., viszont ebből is alig találni itthon. Ez nem tűnik rossznak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Integrale
veterán
Még sehol sem láttam, hallottam szidni az 1.6 és 2.0 HDi-t, csak itt.
Olyan piti dolgai vannak, amik bárhol máshol is előfordulnak, egyesek örülnének, ha csak ennyi probléma lenne egy-egy motorjukkal.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Jogos. IS250 jöhet. Legend nekem túl nagy de amúgy nagyon baba autó.
mod:
Haver Svájcban vett 2,4 D5 S40-et. Na az szépen szedi a pacskert...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
SzlobiG
félisten
Ja én se értem mi a gond a vele a Ford is azokat a motorokat használja 2.0-ból a 2007 előttiek valóban kerülendők a hármas mondeoba ami volt szerelve, de az utániak már korrekt kiforrott motorok az 1.6-al egyetemben.
Opel Corsa C-vel van valakinek tapasztalata?
Erről a legendről én nem olvastam jókat, persze ez nem jelent semmit. Tetszetős darab annyi szent.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
footy
addikt
Elvileg 2009-tol mar javitottak a hibat, de a 116 lovasoknal mar biztosan. Ott nem jelentkezik a kokszolodas sem es alul nyomatekosabb. (8V)
(#131610) Luck Dragon
1.8 benzinest szerintem be lehet vallalni, bar annak nem olvastam utana komolyabban. A 2.4D az tutira jo, csak V50-ben ritka.
(#131618) hobizoli
Ennyire hamar nem. Az 1.6 109 lovas verzional olvastam olyanrol hogy mar 90ezernel turbocsere volt.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Pont ezért kérdeztem bár én úgy tudom, hogy az áttervezett motorok később, 2011-2012 körül kerültek piacra. Ezekről túl sok gyakorlati tapasztalat még nincs.
rip and tear, until it is done
Integrale
veterán
Igen, aminek az oka, az eltomodo olajcso. Erre irtam, hogy allitolag a PSA hivatalosan is eltavolitja a benne levo szurot, ha ez megtortent, onnantol kezdve nincs olyan gond vele, mint ami mas dizelt ne erintene.
"Bad reklám is reklám too"
Maotun
őstag
Na a szerelő is lebeszélt a 2,2 jts.-ről most egy 2007-es 166-os 2,4 jtd 20v 185lovas lett kiszemelve
1,2 misi erre 5-600 ezret fizetnék rá.1 év garit is válal az eladó és pénzem is marad.
golfvariant
aktív tag
Ha minden jól alakul hamarosan megérkezik a Golf VII Variant.
Alvázvédelmet érdemes rá kérni? Mennyibe kerül az egy márkaszervizben? Ha máshol végzik el akkor ugorhat a garancia?
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Új autóra minek alvázvédelem külön? Gyárilag el van látva.
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Az új Auris-t láttátok már élőben? Baromi jól sikerült szerintem, az elődökhöz képest meg pláne. Nagyon elkapták a fonalat, egyértelműen látszanak a Lexus vonások.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Nekem mondjuk nem tetszik a segge.
Qru
MODERÁTOR
Szemből ok de a hátulja nem tetszik. Bezzeg az új CX4...
#nincsbennetarcsi
golfvariant
aktív tag
Csak azért hogy a gyári állapot mararadjon meg... Szétrohadt autóra már felesleges
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
De gyárilag ez meg van oldva felesleges egy új autóra külön. Majd talán 10 év után elviheted, ha nem ülteted fel az alját, akkor nem fog rohadni,de a te dolgod én még ilyet nem láttam, hogy valaki ezt meglépte volna új korába.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Kérdezel valamit, kapsz rá választ, de nem fogadod el.
Miért kérdezel, ha csak megerősítésre vársz?
Integrale
veterán
Meg aztán kitudja, hogy a garancia mit szól egy ilyen beavatkozáshoz.
"Bad reklám is reklám too"
fi:zi'k
nagyúr
Ha nem használod, lég- és páramentes helyen tartod, úgy elég jól meg tudod őrizni a gyári állapotot.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
8th
addikt
Pedig ritka nagy gyökér az az ember...
matyi19
őstag
Sziasztok!
2010 és 2012 közötti VW passat esetében, miből tudom megállapítani, hogy az autóban Comon Rail-es motor van, vagy sem?
Konkrétan 2.0L-es motorról van szó....
Köszönöm!
Én nem ismerem, bár iszonyat sületlenségeket hordanak össze a videóikban "hozzáértő" emberek létére. De! Ezzel ellentétben az általános vélekedés elég jó a munkájukról, a fene tudja.
hobizoli
nagyúr
Eleve faszsag az a szuro is oda , meg a eltulzott olajcsere intervallum is ratesz egy lapattal a turbo mielobbi kinyiffanasara
több drón kell ;P
és 8th: pszt! a csávó ért hozzá. Most itt mög lött mondva. Pont.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Motorkódból meg lehet mondani sztem. Na meg pd 2008-ig volt kb.
Gondolom az a felszereltség elnevezése. Ha nem akkor kijavítasz. Egyenlőre egy 2.0I találtam magamnak. De még olvasagatok utánna. Mert tegnap óta szemezgetek ezzel a típussal.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
8th
addikt
Egyébként tényleg ért hozzá de ez semmit sem változtat azon a tényen, hogy egy rosszindulatú önelégült paraszt.
(#131647) szőröscica válasza Luck Dragon (#131645) üzenetére
szőröscica
addikt
=re nem egyenlő 1előre
matyi19
őstag
Kornel
veterán
Nyelvtantanárbácsi
[ Szerkesztve ]