Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Tsebacsi #94648 üzenetére
HI!
hat spot gumi hejjet rakj ala vmi rendes premium turat /pl primacy3/ egen latvanyosan kelemesmesika joszag, fgyasztas teren pedig Setit-et tudomajnalani mit oktatot:- )
kedvenc tantoenneimnek van ufoja O pomaz-muegyetem vonalt jarja csucsos idoben 9l-val, nem tul totymorgosenudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #94652 üzenetére
Jah igen, annál fentebb lesz árban, viszont méretben szerintem S60 szint, legalábbis egyik barátoméban ültem párszor, nem éreztem "szűk japónak".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Tsebacsi #94652 üzenetére
HI!
ezert mondom hogy gari mertben keresni kell eg ykifehjezetten lagy oldalfalu turagumit, mert a sport amivel adtak azminden csak enm komfrts, mongyuk azon nicns mit csaodalkozni hogyha porgeted es hajtrod akkor benyel ennyit
udv
neduddki
mod: ajajja ma nem cssk a sajt otorol beszlej hujjsegekt hanem az enyemrol si felrebeselsz???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rick4
félisten
válasz Tsebacsi #94665 üzenetére
csak az A6 nagy,
Mikor Bitporkéban ültem, a fejem az A oszlop- tető találkozásától 10 centire volt, a térdem bevertem a kesztyűtartó fedelébe. Biztos direkt elől és fent volt az anyósülés.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #94688 üzenetére
Hat igen...ezt Neked kell merlegelni Bmw vezetesi elmeny az viszont nyammm gondolom a merga is, de nekem nem tetszenek (ok, uj E es CLA az igen)
Viszont a teli utviszonyok mellett, föleg ha videken hasznalod, akkor azert keszülj, hogy 2x50kg os cementes zsak vesz el nemi helyet a csomagtartobol
-
Tankblock
aktív tag
-
Tankblock
aktív tag
válasz Tsebacsi #94718 üzenetére
Azt azért ne feledjük, a segéd sem képes a fizikát megkerülni, csak a határokat jobban közelíti. Simán ki lehet csúszni a legmodernebb ESP-s autóval is. A gumi is sokat számít, még az is, hogy a SW melyikhez lett paraméterezve....
Ezért mondom mindig hogy csak ésszel, csapatni a hóban is csak zárt helyen....
Release the Beast....
-
Tankblock
aktív tag
válasz Tsebacsi #94724 üzenetére
én is hasonlóan csináltam a előző autómmal. A mostaninak még nem tudtam megnézni a határait, nem volt hol és nem volt olyan idő sem nagyon.
Belegondolok hogy IPB (Integrated Parking Brake, elektromos "kézifék") megáldott autóknál ez az élvezet 100% ig kimarad. Lassan elveszik az autózás élménye....Release the Beast....
-
kalmanchris
tag
válasz Tsebacsi #95297 üzenetére
Az oké, hogy a feszes futóművön és a "peres" gumikon minden úthibát és egyenetlenséget megérzel a kasztnin keresztül és zaj formájában a kerekektől, de hogy a kormány egy picit sem rezzen ilyenkor az is biztos, legalábbis az övén. Egyszer pl. a lejegesedett utat is csak úgy éreztem meg, hogy fékezéskor erősen dolgozott az elektronika. A kormányon semmi különbséget nem vettem észre a simán nedves úthoz képest. Ugyanakkora erőszükséglet kellett mindkét útviszonyon és ugyanúgy nem jelzett vissza semmit.
Hidraulikuson azért érzed ilyenkor, hogy elkönnyebbül a kormány az útegyenetlenségeket pedig finom rezgésekkel jelzi feléd, úgy mond érzed, hogy a kerekek milyen ellenállásokkal küzdenek.
Bár hozzáteszem, nem tudom ez konkrétan az elektromos szervo hiánya, vagy csak ennél típusnál jellemző. -
Zewa
senior tag
válasz Tsebacsi #95339 üzenetére
Egyenletes tempónál valóban nem jobb de egy előzésnél vagy faluba érkezéskor már tud némi előnyt felmutatni. (lassítás-fékerővisszanyerés, gyorsításkor villanymotor rásegítés).
Prius III-ban a GPS 130 tempomat, klíma + kis család (1gyerek) +csomagok 6,3l/100km.
Igazán elemében a városban vannak a hibridek. Ocsmány dízel kerregés helyett csendben állni a dugóban/lámpánál egyszerűen megnyugtató és jó érzés.Szerintem jó döntés a Toyota ha nem mész sokat pályán.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #95339 üzenetére
Hát igen... Nos évi 10k km-t megy a srác jellemzően vidéki utak (kb 100-200km havi 1-2x) évi 1 max 2 hosszabb út (kb 1000-1500 km) és minimális város használat.
Nyilván egy szopórollerre nem költene tehát vmi olyan kéne ami nem olyan ráköltős és nem zabál sokat. Nem kell nagy autó mert többnnyire 2-3 fő utazna csak vele nagy ritkán esetleg 4.
mod:
2.0 CR TDI: utálom a hangját. Soha nem hallgattam hangosan zenét a kocsiban de ez rászoktatott. De ugye kinek mi... Bezzeg hogy alul olyat tol mint egy V63-as az már nem zavar.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
válasz Tsebacsi #95343 üzenetére
Tudom hogy már sokat javult a helyet dízel fronton, valami hasonlót duzzogva de el tudnék fogadni. Ellenben ha kategóriájában nézzük akkor egy Auris 1.4 D4D Vs. 1.8 HSD között óriási a szakadék van komfort szempontból.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
xtevo
őstag
válasz Tsebacsi #95379 üzenetére
@Tsebacsi
Kb. hasonló "paraméterekkel" rendelkezem én is. Ezek jó hírek@kalmanchris
Ez most Renault, Citroen, vagy Peugeot? Google ilyesmiket dobált...@hobizoli
Hogy érted? Nem használná ki?! Ez kb. olyan mintha egy dual core procihoz gtx660 vga-t raknék? Kockanyelven mondva... -
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #95453 üzenetére
Mar többedszer irod ezt az audi dragabb Nemetorszagban, de nem ertem miert? Utakon kb ugyan olyan aranyban latni, söt talan audibol többet. Most rakerestem a 3as bmw, a4 audi ra 2011-2012 60k-70k km között gyakorlatilag pöccre megegyezö arakon mennek az azonos 3 as es a4 audik.
Amiket otthon dobalnak az ember utan 2.0 dizelekazok valszeg olyanok is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #95500 üzenetére
A J astrat sokan szidjak, amiatt, hogy nehez, nem megy. Nekem H van, J be meg nem is ültem, de nagyon sok rosszat hallottam mar roluk. Nem is ertem, hogy a J astrarol, amiben a motor erösebb, mint az enyemben, miert ir mindenki ilyen silanyakat . Lehet elmegyek most mar kivancsisagbol kiprobalni egyet
Ok az 1.4 motoros J aastra az valoszinüleg durva challange
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Tsebacsi #95546 üzenetére
Nekem sem kell többet szívó. A 20VT Kappa után vágyok vissza egy erős feltöltött benzinesbe, esetleg dízelbe.
giigz: Egyébként is mintha a megbízhatóságon kívül nem is léteznének más szempontok...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ReSeTer
senior tag
válasz Tsebacsi #95719 üzenetére
mélyszegénységhez csak annyit fűzök hozzá, hogy egyre idősebb az autósállomány, és egyre környezetszennyezőbbek is.
Az meg már ne legyen már luxus, hogy szerencsétlen vidékinek el kell mennie 40km-rel arrébb a munkahelyére, mert nincs normális tömegközlekedés, másrészt ha lenne is, 2x annyi idő, aki meg ilyen távokra járkál (90% akik faluban laknak és déli országrész) annak igenis számít, hogy fél óra vagy 1 óra csak az egyik irányba. -
félisten
válasz Tsebacsi #95734 üzenetére
A kornyeken a bringasok idonkent olyan elso lampat hasznalnak, ami _koraeste_ 70-100 meterrol vakit. Es ez nem tulzas. 1800 lumenes lampat 'mindossze' 250 euro korul mar lehet kapni itt-ott. Ugyebar ez erosebb, mint az autokba szerelt standard fenyszoro, csak epp nem lefele vetit, hanem a szemedbe. Video
Sot, most nezem, nem markas verziot mar 35 euroert is..
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #96081 üzenetére
X5-re szavaznék én is, bár az előítéletek miatt soha nem kellene ekkora BMW.
_
Noh, ahogy látom az e46 népszerűbb már, mint a Fila táska.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #96118 üzenetére
ilyeneket nézegetek most, csak szerintem feljebb teszem kicsit a lécet, mert az alja elég kiábrándító.
az a baj, hogy ha a fényezést és a kisebb hibákat kijavíttatom, akkor már kijön belőle egy olyan, amin nincs is hiba kb.ha 1M-ig kitolom a keretet, akkor ki milyen autót ajánl?
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96297 üzenetére
Allitolag mar feltalaltak kinaban az uj generacios akkut par ev es bekerülhet a mobilokba
En pl nagyon szivesen passzioznek egy e-golfal vagy i bömbivel. Varosban, bevasarolni, stb ....napcella a tetöre, egy nyomatekos turbo benzines a garazsba es tök jo is lenne... soha nem terülne meg, de en elveznem
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96300 üzenetére
elolvastam akkor is és most is, de fenntartom.
ez a fauvé dolog persze fail, de magát az elektromos techet nem kell leszólni-lesajnálni, most ilyen, ennyit tud, nem elég, de nyomni kell tolni kell, mert abból lesz fejlődés. hamarabb el fog terjedni mint gondolod, kettőt alszol és nem lesz úri muri.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Ez az amit lefelejtettel az elsö hsz edböl szerintem...a büvös varazsszot, ami mindig megvaltoztatja mindennek a jelenteset....Magyarorszagon. Mire otthon normalis töltöhalozat lesz es aranyosan az emberek fizetesehez nem ennyibe fog kerülni....addiag ez csakugyan uri passzio marad.
Nyugaton szerintem most mar, hogy szeriaba nyomja a bömös is, vw is (e-up, e-golf), szerintem meglepöen gyorsan fognak teret nyerni. 20-30 ezer eurorert meg lehet kapni ujonnan, ez itt Nemetoszagban egy also-közep eves (netto) atlagkereset.
Remeljük otthon is elkapja a gepszij a kis nemzetünket
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
azzal nincs baj, amit mondasz, csak a felhangjaira reagáltam, hogy nem kell így hozzáállni szerintem
Szóval majd 20 év múlva visszatérhetünk erre, addig itthon ez nem lesz valós alternatíva
Ez egy bazi nagy negativizmus, nem kell ezt így előre eldönteni. Persze vannak akadályok meg korlátok itthon is bőven, meg valószínűleg tényleg nem két perc lesz, mire becsorog a tech, de felesleges már most nekiállni hőbörögni, hogy ez itthon lehetetlen meg huu-haa biztos szar lesz. Hamarabb lesz ebből énekes halott mint gondolnád.
Ne értsd félre, no offense, tényleg nem kötekedni akarok, csak nagyobb potenciált látok benne ennél. Itthon is.
-
Zewa
senior tag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Listaáron 300e forinttal drágább a hybrid Yaris mint az 1.4 D4D (Manuál) és kevesebb mint 500e forint a különbség a sima 1.3 szívóhoz CVT-hez képest.
Kis matekolás után kijön hogy 2l/100km-es különbség mellett ~60e km alatt visszajön a hybrid felára a benzineshez képest. Az olcsóbb adózást most elfelejtjük.
Városba szerintem jó döntés a hybrid, sajnos főúton és pályán sokkal kevésbé jönnek ki az előnyei.A full elektromos bringák most még valóban nem racionális tömegeknek, maximum jól megtámogatva, kihasználva az ingyenes parkolást, töltést stb.. Ettől függetlenül remélem rohamosan javul a helyzet, mert én szívesen tartanék 2. autónak monnyuk egy i3-t.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #96297 üzenetére
Alapvetoen egy akksi technologia kene es hadd szoljon. Fuzio meg jon majd persze, [link]
De addig is ha lenne egy gyorsan toltheto akksi amivel a hatotav is jo, akkor semmi akadalya nem lenne, es ilyen technologiat most is bejelentettek pont egyet, de regen is volt mar tobb, csak eljut mar valamelyik a gyartasig ...par ev es realitas lehet. Addig valamelyest uri muri, de azert van aki veszi, es amit addig fejlesztenek azzal lehet majd nyomulni ha a tobbi feltetel is jobban adott lesz ... -
Eagl3
veterán
válasz Tsebacsi #96316 üzenetére
Ha CR-V, akkor már a CX-7 diesel , jobban tetszik, teljesítményben meg ugyanott vagyok. XC60-at 5m környékén azért már lehet nézegetni, Q5 olyan 6-tól kezdődik, CX-5 is drága még nagyon.
caprine: valahogy az aranyközéputat kéne megtalálni Egy X3 30D meg is felelne, de már annak is baromi régi és elavult formája van szerintem, nem tetszik. Az új nyilván megfelelne, de az horror áron van még.
jozefgucci1: ahogy fentebb írtam, akkor már a CX-7. XC90 meg megint nem egy mai gyerek már
Egyébként nem kellene feltétlenül SUV, csak valahogy mindig ezeknél lyukadok ki, néztem még az S60-at is, egy D5-ös motorral azért egész jó lehet, igaz ez is elcsúnyul az újabb S60 mellett.
Tetszik a Subaru Legacy is, egy 200le körüli dízellel meg is felelne, de hát ugye az nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest