Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #171989 üzenetére
Ezek nálam az apróságok közé tartoznak mind. Az ülés az fontos, a futómű is azért szempont, de nem éreztem a Civicét sem korlátozottnak (valószínűleg nagypapásan vezetek). Viszont az nekem is feltűnt, hogy az UFO menetstabija nagyon gyorsan beleszólt, kb. lehetetlen volt kihozni a normál kerékvágásból.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #149354 üzenetére
Mondjuk nálam érzésre a 16-os lemezfelnivel sokkal másabb volt a helyzet. Rugalmasabbnak, könnyebben kezelhetőnek éreztem. 17-es alura visszaváltva nekem is az általad írt dolgok tűntek fel először. Persze, egy turbós más világ, de azért a Civic sem szörnyű. Igazából én csak annyit érzek, hogy 17-es alufelnikkel mintha erőlködne már, elnyújtottabb-darabosabb a gyorsulása, a 16-os garnitúrával meg már egész folyamatos volt a dolog (legalábbis azzal már meg tudtam volna békélni hosszabb távon is).
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #148632 üzenetére
hülyére veszik a vevőt
Mondjuk akárhányszor eladok valamit, mindig meglepődök, mennyi gyökér van a másik oldalon is, meg milyen érdekes elképzelései vannak néha a vevőknek is .. minden tiszteletem annak, aki ezt tudja úgy kezelni, hogy nem lesz belőle arrogáns, faszarcú gecinepper
-
gzbotii
nagyúr
válasz Tsebacsi #148551 üzenetére
Ültem Punto 2-ben, nem tűnt jobbnak mint a B Corsam. Sőt.
A rohadas mindkettőre áll.
'97-98 utánam B Corsam, amiben már újabb váltó van (érzésre mint a G Astrae) szerintem nem rossz vettél.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Nordik
őstag
válasz Tsebacsi #148289 üzenetére
Az utca túloldalán lakok. De a mi házunk előtt ha akarnék se tudnék megállni. Eddig ritka volt, hogy helyet találtam. Így ense tudok megállni a ház elott. Ha nem oda állok ahova jelenleg akkor igazából nem is kell autó mert olyan messze kellene megallnom vagy annyit forgolaszhatnek...
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147907 üzenetére
"Észérvekkel próbáljunk hatni rá"
Drágám, ez az autó kövérít!
...
Nézzünk valami másfélét!!!44négy!(#147908) adalbert1: Külföldről pótolják bőven az akkori eladási hiányt, de így se győzik...
Szerintem a C-Max is kiváló járgány, nekem is nagyon tetszik. Tulajdonképpen egy családiasabb fóka, és a magasabb kasztni ellenére is nagyon jól vezethető, nem billeg, kiváló a futóműve.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #147859 üzenetére
Egyelőre még nem akadt ki. (Asszony)
Egyébként 50-50, hogy marad-e idén, vagy megy.
Őszintén szólva lenne pénz akár egy új kompaktra is, de nem vagyok benne biztos, hogy el is akarok költeni.
Amúgy vinnék, nincs is hirdetve.
Avensis tetszik, megtestesít mindent, amit nálam egy autó jelent.
Kalap jöhet, mingya' 35 vagyok -
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147792 üzenetére
Valamit valamiért. Ha nekem olyan autó kell, amiben van kettőstömegű, akkor nem sajnálom rá, pedig rohadtul nem látom értelmét benzinesben, ráadásul anyagilag is megviselne egy ilyen alkatrész csere, de ha egy majdnem 3 milliós Volvo lenne a hőn áhított vágyam, akkor az a néhány évente előforduló nagyobb beruházás nem hatna meg, főleg ha nem is lenne rá szükség, mert pont nem döglene be alattam... Azért nem 10k km-enként kell cserélni egy kéttömegűt...
Te se olyan autókat nézel, amiket gombokból fenn lehet tartani, de a kényelemre, luxusra áldozol. Ez így van rendjén.
Ha 300k-ért vennék egy csotrogányt, akkor már más a helyzet, de 3millió mellett már alapból fenntartanék 500k-t csak egy első, fullos szervizre.(#147795) kdavid94: Ez a pontos helyzet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gaborbol
őstag
válasz Tsebacsi #147687 üzenetére
Egy extrasabb Optimat vezettem az eleg kellemes volt. Abbol atulve egy alap Mazda 6-ba meg eleg lehangolo elmeny volt. Persze nem jo osszehasonlitasi alap mert nem ugyaz az a felszereltsegi szint es nem is vezettem oket sokat, csak ki a repterre meg vissza. A kia kenyelmesebb volt, hely is tobb volt benne es eszmeletlen milyen extrakkal szortak tele. Ha letakarjak az emblemat azt mondom valami Audi talan. Lehet rosszul emlekszem, de mintha fogyasztasba is kicsivel jobb lett vola a kia
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #147655 üzenetére
Előjön, hogy mihez képest nincs, de a külső tükrök környékén elég érdekes zajok keletkeztek. Nem tudom, most hogy állnak a csíkszeműek, de nekem kb. 10évvel ezelőttig, az összes autójuk hangos, vagy így, vagy úgy....Pályán nem kicsit fárasztó, egy kelleténél hangosabb monoton zaj.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
#94529552
törölt tag
válasz Tsebacsi #147636 üzenetére
i40 Crd: alul semmi ereje nincs, 1500-ig döglött ló, 2000-ig csak félig döglött, ott beköszön a turbó és 3000-ig van értékelhető menés, onnantól inkább csak a zúgás nő, de nem érdemes forgatni
Ja, azok ott csak kiragadott példák voltak, amivel összehasonlítottam pl a gyorsulást, és a fogyasztást is, de egy parkradar bármelyikbe mehet éppen utólagosan is, vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #147186 üzenetére
Bérlésnél egyre több helyen előre kifizettetik veled a teljes tankot és nem nézik mennyivel adod le. Rájöttek, hogy így jobban járnak mert az utolsó cseppeket úgy sem autózod ki marad benne pár liter amit így duplán fizetsz ki kvázi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147169 üzenetére
Pedig alap kellene legyen egy több milliós terméknél, főleg hogy újat akar venni az ember...
Btw. Opeléknek elég sok ilyen célú autója van, de ugye népszerűek is, szóval lehet van várakozási idő.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
_adaml21_
őstag
válasz Tsebacsi #147156 üzenetére
Amúgy tetszene is az Opel, mint mondtam, de nem csak a Sprintmonitor alapján ítélkezem a fogyasztásról, ismerősöm említette, hogy céges Octavia helyett egyszer egy 150 lovas Astra K-t kapott pár napra, és amíg Oktávval eljár 6.5-ből, Astra bőven 8 fölött evett.
Ami még nem annyira tetszik, hogy cégautóként nagyon veszik, kis túlzással minden második új autó az utakon Astra K (a másik fele meg Oktáv).
A lopással meg úgy vagyok, hogy tök mind1, hogy Astrát, Mazdát, VW-t, bármit veszek, kb. első dolgom elvinni, és egy Paizs védelmet belerakatni.
Belülről az anyaghasználat sem az igazi, néhol olyan illesztési hézagok vannak, amik jó pár évvel ezelőtt is cikik voltak. Még egy 3 éves Insigniában ülve sem éreztem azt, hogy megütné a VW szintjét, pedig az egyel magasabb szint, mint az Astra.
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #147158 üzenetére
Ja amúgy nem rossz persze, csak futómű kicsit dobogós meg pattogós, kicsit jobbat vártam, belül amúgy tök csinos, ülés fura volt, nem állítgattam de elsőre nem volt túl kényelmes, üléspozíció is túl magas nekem.
Szerintem egy octavia egy kicsit jobb, egy golf meg sokkal de ezek abszolút csak első benyomások. -
z123456789
addikt
válasz Tsebacsi #146389 üzenetére
Jaja, ezt mondtam én is neki. Bár már így is istenes szintre jutottunk a(z 1.4) fabia ültetés ötlettől.
Minit meg tudja venni baráti kedvezménnyel dealertől. Amiket írsz, alap árban is túllépik ezt. :S(#146390) Integrale
Mazda nem játszik neki, Spider szintén drágábbra jönne ki neki. Meg szerintem az sem tetszik neki. De megemlítem, hátha.Köszi nektek.
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #146192 üzenetére
Igen, azt hiszem nem marad más hátra, mint a leszűkített körből és a felbukkanó hirdetésekből érzelmi alapon választani.
Az 1.4 TSI mellett a nagyobb VAG benzineseken (1.8, 2.0) is javítottak 2013-tól, vagy azok továbbra sem ajánlottak?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz Tsebacsi #145945 üzenetére
a Fiesta csomagtérben nem nyújt sokkal többet a matiznál
Daewoo Matiz 0.8 CD 1999-2001 >> 104 liter
Ford Fiesta 1.6 Ghia 2002-2005 (3 ajtós) >> 284 literfooty: az igénytelenség elég relatív, pláne egy matiz után.
penge111: és meg is áll 8 alatt városban még az 1.6-ossal is, én ezért a pénzért nem vetném el a fiestat. Persze több pénzért jobb autót lehet kapni.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Sirandrish
legenda
válasz Tsebacsi #145834 üzenetére
A Swiftet nézegettem mert 800 körül már elég jókat kapni, de mivel nem értek hozzá, szeretném ha valaki azért leírná hogy mit és miért
Értem hogy jó, de miért, és miért jobb mint egy golf pl, meg ilyenek
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz Tsebacsi #145691 üzenetére
(#145691) Tsebacsi Nem csak KRESZ-ből, eleve hogyan marad életben..
Egyszer belém tolattak a Tesco parkolóban, mivel kisváros ugye mindenki ismer mindenkit, bent vásárolunk az asszonnyal, jön szembe egyik haver: Te hallod, nekimentek a kocsidnak. Mondom mi van?? Azt mondja jaja, egy római.
Na, mondom ebből lesz még valami. Csávókám, egy Hyundai platóssal nekidurrant teljes erőből az autónak, a bal elejét levitte a francba, de olyan érdekes pózban is állt meg az autó, mert nem egyből ott állt meg, hanem egy 15 méterrel előrébb, szóval menekülőre fogta már, csak éppen NEM INDULT AZ AUTÓ.. Ekkor nagy bűnbánóan már ő is jött befelé,hogy szóljon a vevőszolgálaton, baleset történt.
Kitöltöttük a papírokat, életem első ügye volt, senkinél kártörténeti lap, mi legyen? Felhívtam karosszériás haverom, mondta, hogy elfogadják a történet lapot is. Te, hogy az mit írt le, csak ami megmaradt: "Tescó parkoloban", "Hunday gépjármüvel" "nekitólatam" "elissmerem vétkeségem" "szeméji számom".. Én imádkoztam, hogy a biztosítós elfogadja. Elfogadta szerencsére.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #145562 üzenetére
Ok , köszönok mindent !
15-20000 km megyek èvente . Az kb okès akkor . A rövid távokon is igyekeztem eddig is rendesen bemelegíteni a mostani autót is . 1-2 percel előbb indultam melózni , ha volt időm , leállítás előtt sznitèn hagytam , had járjon mèg a motor . Jót tett a motornak is ès a kipufogónak is . Meg , hiába 8 km a munkahely , azèrt - főleg dèlután az 15-20 perc . Hètvègèn meg többször használom 30-40 km - es utakra . Szóval vigyázok majd rá!
Ha esetleg lenne mèg majd az autóval kapcsolatban kèrdèsem , akkor jövök mèg ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #145552 üzenetére
köszönöm !
Amúgy emlèkszem , először a Mitsubishi kèszített GDI motort . Vagy, 20 ève volt , mindig vettem az A2
újsâgot , ott olvastam . Vigyázok majd râ, figyelek a szervízre is ! Ahogy eddig is .
Bejáratásra 5000 km elèg ? Majd figyelek , h ne pörgessem nagyon a motort , próbálom majd kímèlni .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #145547 üzenetére
Ez mit jelent ? Mire figyeljek ? Hogy lehet elkerülni ?
Diesel is lett volna ennyièrt , de azt nem akartam , a napi 2x8 km munkahalyi ingázáshoz .
Èvente 4x-5x megyek haza nèmetből , akkor jó lenne , meg itt lènyegesen olcsóbb a gázolaj , de , a sok rövid táv miatt a dieselre igazán nem is gondoltam .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
benczeb
aktív tag
válasz Tsebacsi #145319 üzenetére
Kértem én is ajánlatot az új i30-ra, és igencsak meglepődtem, kevesebbre számítottam. 500,000 Ft kedvezménnyel a Life csomagban érhető el egyedül a régi 1.4-es motor, ez 4,5MM, aztán ami értelmesnek tűnik, az a Comfort felszereltég 1.4 T-GDi motorral a maga 140 lóerejével 5,5MM. 5 év a garancia.
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #145371 üzenetére
Szerintem az autóvásárlás pont olyan dolog ahol a reális döntés nem mindig jó döntés.
Ezt adom. Minden nap gyozkodnom kell magam, hogy ne adjam el a golfot
Mantrazassal indul minden reggel : -jo a fogyasztas, le van cserelve a vezerles, nem tudnek jol kiszalni belol, inkabb a hazra kell penz...Viszont mas reszrol ha valakinek csak kozlekedesi eszkoz az auto, akkor a 6 havi kereset jo kiindulo pont lehet.
-
őstag
válasz Tsebacsi #145283 üzenetére
nem szédítelek, nézd meg a használtautóra felrakott legolcsóbb új autókat, azok az elérhető reális árak
ahol ki van kötve átverős kötelező finanszírozás, azt ne nézd
nekem az új passat 10.5 milla volt listaáron, valós ár 8.5számold ki egy ilyennek a listaárát
[link]ráadásul azt írják 2.5%-os a finanszírozás amit adnak mellé, az meg főleg nagyon jó
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #145288 üzenetére
Nekem jövőre suzuki lesz, ha váltok.
Vitara 4,2M kisebb, szebb, lasabb, de olcsóbb.
Scross 4,8M, nagyobb, csúnyább, gyorsabb, de drágább.Majd meglátom.
Ja és a GL+ nálam minden igényemet kielégítő felszereltség a suzukinal: [link]
Adalbert: nézd meg mennyiért megy most egy 8 éves Swift/SX4, és tudsz viszonyítani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest