Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ugye azt már sokszor elővezették, hogy egy autóban elsősorban nem a km óra állása determinálja, hogy mikor mi romlik el. Egy szívó benzines is meg tud kotlani -ha már itt tartunk- sok számjegyű összegre ha nagy a futásteljesítménye. Ezzel szemben ott van egy olyan jelzés , hogy az autó elment x km-t, ami feltételezi legalább azt, hogy volt vele foglalkozva: magától, gondozás mentesen semmi nem tesz meg ennyit.
Elismerem a tényt, hogy létében ilyen használattal feltételezhető a több törődési igény, de rögtön ott van mellette, hogy a legtöbb dolognak már ki kellett cserélődnie ennyi használat alatt, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html