Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pecc
őstag
Egészségükre. Egy percig se bánd.
TaaT
veterán
Erre mondjuk hogy a piac áraz.
Give them hell Ukraine!
-v-
addikt
Oszt megy az a sport legalább? Megtekerted már?
Kornel
veterán
egészségükre.
szerintem nagyon max. 400-at ért!
nagyon max!
gondolj már bele, hogy egy full fapad swift!
nekem volt, de akkor is az marad.
500-ért mondom egy keveset futott jó állapotú megane-t vennék.
(#115703) [rvilike] : megyeget. egy kétszer odaléptem már neki, de amúgy már nem vagyok olyan, mint régen előbb valami fostalicska felhúzott, úgyhogy kikerültem padlón jobbról, lépeget lépeget.
rövid a váltó, ezért erősebbnek érezni, mint amilyen. meg ugye gokart feeling a 195/45 r17-en
azért 2-esbe, 3-asba még meg lehet villogtatni az asr lámpát
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
rövid a váltó
Hát meg könnyű.
nem vagyok olyan, mint régen
Akkor minek vettél sportot? Jól ki kell nyomni a szemét ennek arra való.
Ez amúgy is a mindig tiltásig kell forgatni típusú motor.
gzbotii
veterán
Az viszont kegyetlen durva, hogy ez is 1000 euroval drágább, mint Erdélyben a hasonló modellek. Ahogy az 1-5000 ársávban szinte minden plusz egy ezres ajróban nálatok.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
hurenzon
senior tag
Pont ezt beszéltük itthon, hogy 350-400 e ft max. De mivel egy forintot sem engedett ezért nem is kellett. Amúgy sem volt rá szükség
nesa
veterán
a fiat 1.8 ra szoktak rakni 1.3 asnak a turbojat ezzel azt erik el hogy allul is nagyon huz aztan mire kiporog ugyanolyan lesz mintha nemis lenne, de vegig ugy mintha gumin huznak.
A citromon is gondolkodtam mar turbo cseren valami kissebbre mert ez hogy 2200 on ebred nekem nem tetszik jobb lenne ha mar 1200 korul ebredne es az se erdekel ha nem porog 3500 nel jobban, lehet mar az is eleg lenne ha a vezertengelyt kicserelnem a szivoera hogy lent tobb legyen a nyomatek mert most 1600 alatt nagyon nem erzi jol magat.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
jó ez ökörködni most.
egyszer legyen már egy ilyenem is, mindig akartam egyet.
ha meglesz az olajcsere (eneos sustina 5w30), és az összes folyadék cseréje, akkor jobban megküldöm majd neki, most azért még szokom
de így is piszkálja az emberek szemét, múltkor egy corolla verso érzett késztetést, hogy csakazértis lenyom, pedig mentem 60-al, és nem is provokáltam
(#115707) hurenzon: jól tetted
[ Szerkesztve ]
Dorien
veterán
500-ért 93-as Swiftet? LOL
Én 600-ért vettem tavaly ősszel a 2004-es Focust.
Neked már volt Focusod vagy Mondeód is, vagy rosszul emlékszem? Túl nagy volt a fenntartási költség vagy miért kell Swift?
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Kornel
veterán
azért álljon meg a menet.
600-ért max. bontószökevény focus van.
ez meg egy új kocsi lett volna.
350-ért jó vétel lett volna, de 500-ért valóban sok.
egy jó focus meg 1M, kérdezd meg Defrancot, ő a szakértő.
Pecc
őstag
Azért azt nem tudni milyen amit Dorien vett. Lehet végrehajtotta a világ legjobb vételét vagy rokontól vette vagy csak simán mákja volt stb.
Kornel
veterán
volt 700k-s mondeom, tudom milyenek ezek, kb. egyforma állapotban vannak az 500-600k-s focusokkal.
Defranco a megmondója, hogy milyenek a milla alatti focusok.
egyébként az 500-600k-s is elgurul, mert pl. az 1.6 ford egy igásló, kinyírni is művészet lenne, de az, hogy itt ott rohad, meg a hátsó futómű itt ott lóg (100-150k komplett megcsinálni), ez az meghal néha, ezek vele járnak.
sajnos én azzal nem tudtam együtt élni, hogy valami nem tökéletes, ezeket meg már nem éri meg 500+k-ból teljesen rendberakni, mert sose látod viszont azt a pénzt.
de ugye legtöbben nem is azért veszik, hanem hajtják amíg megy, aztán el lesz bontva.
Dorien
veterán
Feljebb mentek az árak tavalyhoz képest, akkor 500-600 körül is lehetett venni normális faceliftes Mk1 Focusokat, ha ügyes voltál. Persze ha 2-3 napnál többet vártál, akkor már egy nepper elvitte... Mostanában nem nézegetem a hahut, de ha kitartó vagy, folyamatosan figyeled, és egyből elmész megnézni egy ígéretes darabot, akkor ma is jóval a piaci ár alatt lehet vásárolni.
Pecc: Nyomott áron beszámított autó volt. A nepper rádobta a maga 20%-át, aztán hadd pörögjön...
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-v-
addikt
vagy csak simán mákja
Jó szerinted hányan vallanák be amúgy itt hogy lukra futottak és szart vettek? Mindenkinek az autója temeli a vadonatúj alkatrészeket és maximum 6 litert fogyaszt amíg nála van
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
Doriennel ezt már lefutottuk, nekem mindegy is, hogy mit vett, neki is, ha elégedett vele. Én nem vettem volna meg azt amit vett, a mostani eszemmel sem.
Dorien
veterán
Én anno tételesen leírtam itt, hogy a Berlingóra mennyit költöttem. Lekopogom, erre a vétel utáni szervizen kívül még nem kellett. 1.4-es kombi, nincs benne klíma, gondolom emiatt nem kellett sok embernek. Ezen kívül teljesen szép állapotú kocsi.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Kornel
veterán
én bevallom, hogy nem volt kedvem egy lassan 15 éves autót folyamatosan 100%-os állapotban tartani.
illetve nyilván más lett volna a leányzó fekvése, ha nem az ársáv alsó harmadából szemezgetek, hanem a felsőből, de ott meg már nem volt tddi, bár egy jó FL2-es 2.0 benzinessel lehet jobban jártam volna, de ezek megint 1,5M+ HUF körül mennek, és pár év múlva jönnek majd ugyanúgy a bajok.
szvsz Defranconak igaza van, aki jót akar venni, az 1M alatt nem vesz.
az, hogy kinek milyen fogalma van a jóról, az még nem menti fel az alól, hogy a szar az szar.
(#115716) DeFranco: a tied korrekt, bár ugye mondtad, hogy azon is lesznek majd előbb utóbb dolgok, de szerintem még bőven van benne, mielőtt megfososodna
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
gondolom emiatt nem kellett sok embernek
Hát az könnyen lehet
Kornel
veterán
1.4 csillagromboló klíma nélkül
ha ezek után autót veszek, biztos, hogy nem fognak belőle ilyenek hiányozni, mint az automata klíma, kulcsnélküli nyitás, indítás, stb.
(#115721) rbalint88: ilyet itt nem lehet mondani, hogy a 2.5 TDI meg a bosch adagoló szar, mert csak szeretni kell, és akkor örök élet +2 nap
meg ha el is romlik, akkor falu végén pista bácsi megszakérti a VP44-et, egy huszasból megvanaz
irónia vége
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Jelen!
Passat B4 1.9TDI, első autóm, be voltam sózva és megvettem. taxi volt - ami természetesen csak vásárlás után derült ki.
Passat B5.5 2.5 V6TDI, szerelővel átnézve, jól mutatott, nem volt semmi rendellenesség menet közben sem, de nagyon-nagyon sok pénzt elvitt, mire majdnem tökéletes lett. De ekkorra elfogyott a lelkesedés és eladtam. Még legalább fél milla kellett volna a tip-top állapothoz. (2 új fényszóró, adagolófelújítás idővel, vezérműtengelyek idővel)
De az Avensis jó volt, 2,5 év/35ezer km alatt (260-295 között volt nálam) 90ezer Ft ment rá az olajcseréken és a vásárláskori vezérlés és féktárcsa+betét cserén kívül.
Most jött egy Alfa 156, műszakilag jónak tűnik, esztétikailag lesz vele még munka. Aztán meglátjuk, hogy mit mutat az élet.
-v-
addikt
kulcsnélküli nyitás, indítás
Az ám a nélkülözhetetlen extra
Kornel
veterán
krv jó
mcmike
őstag
Sziasztok,
Szeretném kikérni a szakértők véleményét, hogy milyen autót lenne érdemes venni a páromnak mint második autó a családban.
Felhasználási cél:
- ingázás munkába (Szigetszentmiklós - Budapest XI. kerület) kb. napi 40-45km
- eljárás a két lurkóért bölcsibe és oviba
Szempontok:
- nem kell kicsinek lennie, de ne is legyen nagy (beférjen babakocsi a csomagtartóba)
- szervó kormány
- klíma
- alacsony fenntartási költségek
Gondolom ilyen használatra valami kis benzines kellene, 1.2 vagy 1.4 literes. Volt korábban 2000-2001-es évjáratú Toyota Corollánk (Liftback) amit nagyon szeretett, arra gondoltunk hogy egy ilyet szereznénk újra mivel stabil, megbízható, és vezérműláncos. Az alkatrészárak sem vészesek már talán hozzá...
De ha van mellette / ellene javaslat, akkor szívesen meghallgatom.
Preferenciák: japán (Toyota vagy Nissan), és németek (Opel, Ford, VW meg egyebek)
Franciáktól "kicsit" (inkább nagyon) ódzkodom...de ésszerű érvekkel meggyőzhetőek vagyunk...
Ismerősi körben van karosszérialakatos / festő (gyermekkori barátom, aki pár sörért + anyagár megcsinál mindent), szóval akár enyhén törött is érdekelhetne, illetve VW, AUDI, SEAT specialista autószerelő, de bevállal japánt is alkalomszerűen (kizárólag nekem).
A rászánt összeg: 500-600k HUF
[ Szerkesztve ]
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
hurenzon
senior tag
Van most is 3 focus meg egy mondeó, csak barátnőm most teszi le a jogsit és gondoltam veszek neki valami autót tanulgatni. Azt pont egy ismerős árulta, gondoltam megnézem.
Lekopogom pont az én focusommal nem kell csinálni semmit, de a másik kettővel kell, meg a mondeoval is voltak mostanság bajok.
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Szintetizátorozik egy kicsit a nótbúk NumLock részén a hozzáértő haver és már kapod is a 197.000 kilométert futott 12 éves hármast! Nyerítés in progress!
LOL
tényleg jó!
– a 316i mennyit fogyaszt százon, ha csak háromezeré’ tankolok bele kéthetente?
[ Szerkesztve ]
Pecc
őstag
+1 nagyon igazad van!
roberto211
őstag
Ennyi. Nem hiába vettem én swiftet inkább magamnak a compact helyett. Pedig ennyiért vehettem volna compactot is, sőt már korrekt darabot is betudtam volna hozni.. De nem...
Mondjuk tankolni sokat tankolok... Napi 3-4 rugó mostanában(és még egy ideig) .. Múlt héten belement vagy 800km.
Anno még a nepper beszélt le a compactról... Mondta " figyelj ennyiért van már bmw is, ha akarod hozunk be neked pár nap alatt megvan, de azt nem lesz elég tankolni, és ne csodálkozz ha egy héten 4x kocsi alatt fekszel mert mindig lesz vele valami ".. Mondom igen.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
gzbotii
veterán
Az én B Corsám is így van. Jelenleg miden működik rajta, el. tükör, gyujtás, stb...de tudom, hogy 1-2 éven belül annyit kéne invesztálni belé, hogy jobb ha most eladom és veszek újabb autót, ha lehetőségem van rá
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Kornel
veterán
ja, én is osztottam szoroztam.
pár "apróság":
4 gátló 2 első fék meg küszöbcsere elég sos lett volna pl.
adagoló tökéletes volt, de 300k? környékén már esélyes lett volna
szervó szintén ilyenkor szokta megadni magát, de a kormánymű se új volt már.
generátor is gyári volt, az is ilyenkor szokott lehalni
hátsó futómű már itt-ott javítva volt, de ráment volna még 100k idővel.
kasznin kisebb hibák, de ugye csak elemenként javítanak, ahhoz, hogy szép legyen, telibe kellett volna fújni
összeadva inkább nem foglalkoztam vele, persze ezekkel is együtt lehetett volna élni, mert jó volt, csak kicsi fososodott már, de sajnos én mindenben a hibát keresem
feka007
nagyúr
Mondjuk alkualapnak se rossz az, hogy a hirdetésben azt írta. Direkt nem hozom fel telefonba, aztán odamegyek komoly érdeklődőként, és ha olyan f.sza, hogy másba nem is lehet belekötni, akkor ez jó is egy 50-es lefaragásához.
Lehet egyáltalán figyelni menet közben az ilyen középkonzolra, vagy épphogy mellé elhelyezett fedkompokat? Elég sz.r lehet állandóan oldalra nézegetni. Sok Citroenbe se értem, hogy hogy lehet középen a műszerfal, mintha az lenne a lényeg, hogy a gyerek lássa hátulról
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Sajna egy rossz váltóval az egész dinamikát meg lehet ölni.
Legalább jó (jobb) a fogyasztás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Dorien
veterán
Nekem sosem volt szempont a klíma. Azt a pár hét kánikulát kibírom lehúzott ablakokkal is. Nem járok tárgyalásokra öltönyben szerencsére. A fűtése viszont legyen rendben, az fontos.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
DeFranco
nagyúr
nem nagy truváj az a fedkomp amúgy, jó hogy van, de a franc tudja kellene-e nélküle. az oldallégzsák többet ér.
alapesetben látod rajta a külső hőmérsékletet, az átlagsebességet, a pillanatnyi fogyasztást, az átlagfogyasztást, meg a rendelkezésre álló üzemanyaggal még megtehető utat, ebből egyik sem elengedhetetlen. a fogyasztás-adatokat meg az átlagsebességet soha nem nézem, mert nem érdekel, az átlagfogyasztás úgy sem pontos, csak hazudgálni jó, a hőmérséklet éppen nem rossz de pótolható, a még megtehető út az, ami egyedül hasznos, nekem mindig ott áll. meglenni enélkül is meg lehet, üzemanyagszint-mutató ettől függetlenül is van.
van pár hack amit viszont meg lehet csinálni vele, pontosan nem tudom, hogy miket tud, mert csak egyszer próbáltam, de egy spec kóddal bejutsz a szervízmenübe és kiír pár okosságot.
törésnyomokat nagyon nézzétek meg, facelift előtti a kormány, (egyébként a váltógomb is). ez a közvetlenül facelift utáni modelleknél előfordul, ami még készleten volt, belerakták a kocsikba, de nekem nagyon elüt a kormánytól az állapota, lehet hogy durrant a légzsák és utólag került fel ez a régi dekli.
amúgy nem tudok belekötni, nagyon szépen ki van nyalva, és ügyesen van fotózva, nem derül ki számomra semmi komoly a fentin kívül.
tresh
addikt
Hát ha én leírnám mennyit költöttem az 1.9 Tdi-re akkor holnaptól mindenki swift-el járna jah és még kész sincs
kk831228
addikt
Sose értem ezt a pár hetes dolgot, 25 foknál már meg lehet dogleni a kocsiba, májustól folyamatosan lehúzott ablakkal kell kozlekedni szeptember végéig... Ez n e m olyan mint egy ház ott tényleg ki lehet húzni...
Nem azt mondom hogy nem lehet klíma nélkül létezni, de azért 2015 - be legyen már egy autóba egy manuális klíma... Használtautó áránál meg alig van különbség...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Dorien
veterán
Nekem is tetszik képekről. Nézd meg élőben alaposan, próbaút, aztán lehet alkudozni, ha elfogadhatónak tartod.
kk831228: 25 fok szerintem tök normális hőmérséklet. Nekem akkor még az ablak sincs lehúzva, max. a ventilátor jár 1-esen. Bár mondjuk én már futárkodtam Daewoo Tico-val is (ilyet senki se vegyen) 40 fokban, szóval teljesen máshol van az ingerküszöböm.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Gergőke88
addikt
Nem beszélve arról, amikor esőben pillanatok alatt tiszta pára lesz belül az egész kocsi.
Olyankor azért jó a klíma, pár másodperc alatt megoldja a problémát.
DeFranco
nagyúr
alap, hogy a lét határozza meg a tudatot.
kk831228
addikt
25 fokba nem tekered le az ablakot...?? 25 foknál gondolj bele, ülsz egy félig üvegházba félig lemezbe... 25 foknál egy zárt autóba 30 fölött van... Hát jól birod...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Dorien
veterán
Még valami: ez sima 5 ajtós, ennek csak 350 literes csomagtere van (az 520 l a kombié), viszont rövidebb és városban könnyebb vele parkolni.
kkakármi: Hosszú útnál nyilván letekerem, de én főleg rövid utakon használom a fókát.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-v-
addikt
Persze ... autópályán nem lehet lehúzott ablakkal járni, mert kivisz a huzat, hangos, nem tudsz zenét hallgatni, beszélgetni, fárasztó .. és 20 fok fölött kb. ha süt a nap már nem megy klíma nélkül.
Ősztől tavaszig párátlanítani kell, el se tudom képzelni már az életet párátlanító gomb nélkül, bármi van megnyomom 10mp múlva csontszáraz minden és látok .. emléxem régen ezek a bohóckodások klíma nélkül, hogy párásodott minden .. arról nem is beszélve pesten is a kosz meg zaj dől be, ha klíma nélkül mész, poros részeken is soxor inkább felhúzom klíma (pedig szeretek letekert ablakkal menni), mert 2 perc után tiszta por lenne bent minden :S Na meg nyáron szerintem elég sokat van meleg, klíma nélküli autó szerintem halál...
-v-
addikt
Nekem nincs komp és még sose hiányzott
Ha meg hirtelen nagyon elengedhetetlen megtudni valami infót rádugom az odb-s kütyüt és megnézem ...
footy
addikt
szelesebb savban van ertekelheto nyomateka is
Ilyen szempontbol pont erdekes a Skyactive, mert a 120 lovas benzines mar 2000-nel lead 190NM-t es 4000-nel meg mindig 210NM van. Valamikor mostmar tenyleg kiprobalom, mert papiron nagyon jonak tunik.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Haha, ezt velem is szokták. Hétvégén a hungárián próbálkozott be egy 1,8-as sedan Kuvik. Mellette a csaja, gondolta majd ő megmutatja lámpánál... Hát nem jött össze neki.
mod:
DeF: Ez a szerviz menü am jó pofa, múltkor beletúrtunk kicsit haverral, meglepődtem, hogy miket néz a fed.comp amiről persze jól nem tájékoztat am.
Amúgy is izgulok az ilyen adatokra pl egészen felvillanyozott, ahogy kiírta, hogy 26 fokos a benzin amit éppen beszippant a gép a tankból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
+1 nekem a mostani az elso klinas autom, de a kovetkezo autom is mindenkepp klimas lesz
TaaT
veterán
A TC-n volt erről a szélvédő páramentesítésről, az egyik klímamentes autóban valami 4-5km kellett hozzá hogy kitisztuljon a kép.
Give them hell Ukraine!
padi68
senior tag
Sziasztok, véleményeket szeretnék kérni a ford automata váltós kocsijáról, milyen szerintetek a váltó? Meg szabad venni?
Köszönöm
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68