Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hurenzon
senior tag
Mi a vélemény Honda cr-v ről ?
fi:zi'k
nagyúr
Ezt javasoltam tegnap.
Mondjuk ez egy jó millióval fölötte van annak, amit eredetileg kérdeztél.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
padi68
senior tag
közben ezt találtam:
autovasarlas-nemetorszagban-1-resz:
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
Vesztor87
senior tag
És a IV Golf az jó autó? Az 1,4-es benzinesre azt mondják hogy marha gyenge, az 1,6-os meg iszákos, az 1,9 sdi tetű de megbízható (64 ló 12 mázsához? ), az 1,9 tdi megbízható, csak ha 4-5-600k-t futott (és 150-200k-t futottnak adják el) nem biztos hogy jóféle. Autonavigátor azt írja hogy megvenni, és fenntartani és drága. Igaz ez?
Első genes fl-es Fóka? Abból a szép állapotúak mennnyiért vannak? Ez milyen lehet?
Declare
őstag
autos topicba valo ez inkabb
Nyugaton sokkal kiepitetebb a halozat, mint otthon.
CNG 1,15 euro körül az LPG 0,6euro körül megy
oliwire
őstag
Édesapámnak ilyen céges autó jutott, volt lehetőségem kipróbálni. Van benne tempomat is, a csomagtér hatalmas, és az ülések is kényelmesek a belső hely is nagy. Én javasolni tudnám ezt.
Declare
őstag
es ez az 1.2 tsi motor mar kinötte a gyermekbetegsegeit? A kezdetekben par eve ezek katasztrofalisak voltak
Amugy van a csaladban is egy ilyen kombi dizellel, seatos puritan kopogos fekete müanyagok, de "cel autonak" abszolut rendben van. Ezerszer inkabb, mint egy dacia
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Ezt sajnos nem tudom, 1 hónapja van nálunk az autó.
Milyen gyermekbetegségei voltak az 1.2-es tsi-nek?
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Par eve kapott egy baratom egy skoda t 1.2 tsi vel. Területi kepviselö, sokat megy, de 1-2 ev alatt 0 ra irta. Gyakorlatilag 60k km töl kezdve jobbara cserekocsival jart. Benzinszag az utasterben az alap, turbo elhalt, lanc megnyulott, olajnyomas lampa az gyakran bekapcsolt.....katasztrofa. Kb hetente veszüzemmodba allt az auto neki valahol. Ilyen 160k km ig huztak, akkor összefoltoztak valahogy aztan eladtak.
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
És ez amellett volt, hogy betartotta, hogy a turbós motorokkal nem indulunk el rögtön, hanem eleinte alapjáraton tartjuk, hogy a lapátok felmelegedjenek? Meg utazás után is hagyni alapjáraton, hogy le tudjanak hűlni? Mert ez a mostaniakat is kinyírja.
hurenzon
senior tag
Bocs nem láttam. Mondjuk eladom az autóm, akkor abból lesz még pénz. Csak az a kérdés mennyit fogyaszt városban.
Declare
őstag
Benzines motort nem kell melegiteni, azzal indulni lehet egyböl, dizelt hidegben kell melegiteni egy picit, de ott is azt mondjak a nagyok, hogy jobb ha megy a kocsi, csak nem szabad terhelni. Meg ez a hütes is azert nagyobb megterheles utan van. Persze a fordulattal ovatosan kell banni, amig hideg, de azert ennyire nem kell tulparazni.
Nem vadul hasznalta, az biztos, normal hasznalattal es jol vezet. Sem elötte, sem azota nem volt baja az autoival, pedig sok 100k km-t tett mar joparba (dizelbe is). Viszont nyilvan nem ültem mellette nem tudhatom, mindenesetre a bizalmam megcsappant az 1.2 tsi irant.
Volt egy cikk a neten, ahol a problemas, kerülendö motorokat gyüjtöttek össze es abban is benne volt az 1.2 tsi.
Azota lehet mar orvosoltak a bajokat, azert kerdezem.
De ha az S-Cross (vagy bármilyen más autó) listaárát elosztod 1,27-el (mert ÁFA-t nem kell fizetned), akkor kicsivel 5 millió feletti listaárral számolhatsz.
Jó szerencsét!
runner 125
nagyúr
Uh.. 4 millát én is kiadnék egy új Dacia-ért, - két AK47-tel a fejemhez szegezve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Integrale
veterán
Ezek az 1.2 TSI köztudott problémái, gyakorlatilag bárkinél bármikor jelentkezhetnek. [link]
A turbonál elsősorban nem a lapátokat kell melegíteni, hiszen az gyakorlatilag azonnal áthevül, az olajnak kell elérnie az üzemi hőmérsékletet, hogy legyen rendes kenése.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
footy
addikt
Fentebb linkeltem, hogy 2012 utan mar nem gazos a TSI.
A Toledo 4-nek az a legnagyobb baja, hogy gyakorlatilag egy lepcsos hatu Fabia, ahol nem csak a platformot de az anyagokat is atvettek.
A Leon belseje teljesen mas minosegi szinten van.
Vesztor87
senior tag
Inkább egy lépcsős hátú leon, Skodából az Octavia padlója van alatta A Fabia egy számmal kisebb autó.
Declare
őstag
Viszont ezek szerint az ujak talan mar rendben lesznek/vannak
(#115966) footy nekem a tsi es tsi között van különbseg. A 2.0, 1.8 (jo ezzel voltak allitolag bajok) szvsz jok, az 1.4 tsi kezdeti beegsegei sem voltak veszesek, de ez az 1.2 tsi ez egy katasztrofa volt.
(#115969) focvis ez igy van szerintem is. Olajcsere idöben (nem 30k-nal) es egy pici oda figyeles.
[ Szerkesztve ]
2003. óta - egy évet leszámítva - csak turbós autóm volt/van. Arra kell egyedül vigyázni, hogy ha rendesen meghajtottad, utána engedd kicsit visszahűlni / lelassulni a turbót. Pl. gurulj ki, ha pályán toltad neki és ki akarsz állni a kútra.
Összesen egy turbóm halt meg csippelt turbódízelen, de azt is a 30 ezres olajcsere számlájára írom. Azt diagnosztizálták, hogy eldugult a turbó kenését biztosító cső.
Amit írsz, hogy felmelegítjük alapjáraton a lapátokat... jajj, ne már. Hidegen nem kell talpalni, ahogy más autót sem, ennyi.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Nem, a Toledo 4 nem Golf padlolemezre epul hanem eggyel kisebbre. Valo igaz hogy nem Fabia, hanem a Rapidera . (Bar a Rapid padlolemeze egy nyujtott Fabia padlolemez)
Vesztor87
senior tag
Bocs, igazad van Én még a korábbi Toledokra gondoltam, meg se néztem hogy a 4-es konkrétan melyik. Itt már vissza léptek katgeóriában tényeg
A második 1,4 TSI-met gyűröm (Octavia 2. FL, illetve most Golf 6), szeretem nagyon, szerintem tolerálhatók a "nyűgjei". Fontos, hogy mindkettő sima turbós.
A kompresszor-turbós 1,4-esről a VW szalonban is azt mondják, hogy sajnos betegágy. Most vett egy ilyent a szomszédom. :-(
A magam részéről újra TSI-t veszek, 3. generációsat. Ez már szíjas vezérlésű és a közvetlen mellett szívócső-befecskendezéses is, így a láncnyúlás és a szelepkormolódás veszélye is kizárva. (nagyon remélem, hogy újabb meglepetés nem jön )
oliwire
őstag
(#115969) focvis
Jaj, igen, butaságot mondtam, nem a lapát a lényeg, hanem a kenés, utánanézhettem volna, mielőtt leírom
Typhoon47
őstag
Annyi TSi van.. le kéne írni kódok szerint melyek a jók, mert azért nálad se volt komolyabb baj velük, ergo ügyesen választva vannak jó gépek.
"Education is important but big biceps are importanter"
Declare
őstag
En is szeretem a TSI ket dinamikus, jol fogyaszt. Sajna nekem az autopalya miatt es a benzin többlet ara miatt nem igen volt alternativa. Viszont egy CNG gazos verzioban, az adokedvezmennyel együtt mar akar alternativa is lehet, ha autocserere kerül a sor. Mondjuk az GTE golf lenne ami mindent vinne, dehat az 10 misi
runner 125
nagyúr
Szép lett az új Superb, meg minden, de azért na, nem tudom mennyit gondolkodnék ezen tények tudatában:
Új Superb 10.612.523ft vs. S80 Momentum 8.920.000ft
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
FrankMonzano
őstag
Multkor le lettem oltva a facebookos honda csoportban, hogy 870-ert draganak talaltam egy 5gen civicet, ami meg csak patika allapotban sem volt 23 eves autoert kis rozsdaval azert meredek annyi penzt kerni. Ez a 6gen is hasonloan tularazott
ADAM1337
nagyúr
Köszönöm az infókat.
5 vagy a 4 személyes van belőle neked ?
Én az 5 személyesben gondolkodok, gondolom a család szerint kényelmes mindenhol.
Én szeretek "lágyan" vezetni de nem papásan (26 vagyok), szerencsére otthon és az iroda mellett is van parkolóhely/ház kialakítva, viszont városba nem tudom mennyire lehet gáz vele parkolni.
Most egy 5-s jettával járkálok.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
(#115980) !Overdose! válasza FrankMonzano (#115977) üzenetére
!Overdose!
őstag
Legfeljebb sosem adja el. Ő dolga.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Qru
MODERÁTOR
Hiunday sonatarol mik a velemenyek? Ismeros akar ilyet venni 2.0 motorral.
footy
addikt
Jo minosegu amerikai piacra szant szedan. (ez erzik a fekeken es rugozason is) A fogyasztasa az atlagtol picit magasabb, viszont elromlani nem igazan szokott rajta semmi. A zajcsillapitasa pedig a felsokategoriat idezi. Egyebkent a 2008-as FL-en jobbak a fekek es a futomu is, valamint a belter is sokkal emeszthetobb, csak az ritka mint a feher hollo.
lenox
veterán
Kiraly kocsi. De amit irtal abbol csak a magasat teljesiti, mert nem ket milla, nem 8-at fogyaszt varosban es nem terepjaro. Nekunk van egy (asszonynak) 12 folott fogyaszt kicsivel varosban.
Nohat, nem szamitottam ilyen velemenyre, akkor jobb kocsi mint gondoltam. Koszi!
MPeter87
őstag
Nem tudom miért erőlteti a VW is ezt a fényes fekete műanyagot minden modellben, annyira tré gagyi hatást kelt... Már csak emiatt sem lesz újabb VW konszernes modellem.
j.bravo
addikt
Sose vezettem amcsi autót ezért nem tudom
A fékek ill. a rugózás az amcsi piacra szánt modelleknél lágyabbak, vagy épp keményebbek?
Whatever.
Integrale
veterán
Jelentősen lágyabbak. Legalábbis, ha egy azonos méretű és kategóriájú EU és US viszonylatban nézzük.
"Bad reklám is reklám too"
Typhoon47
őstag
5 szem., mert a 4 elég praktikátlan, bár Lang-ban azért üt . A szélessége problémás lehet, városban én nem venném, rövid utakra, úgy 10L alatt nem lehet tartani a fogyit, meg nem oda való DPF stb. miatt sem.
"Education is important but big biceps are importanter"
molnarpeter
nagyúr
1.4 nem ajánlott, 1.6SR jóság. 1.9SDI már 68 ló (pl. Golf 3-ban, Caddy 2-ben volt 64 lovas), ha páran utaztok csak, kevés csomaggal. Nyugis közlekedésre alkalmas, az autópályát viszont inkább csak átvészeli (3000rpm 120-nál), vidékre korrekt. Ugyebár ebből csak adagolós van, nincs kettőstömegű (TDI-nél már igen), PDTDI még egy hajszállal drágább/kevésbé olcsó fenntartású. Ha nem volt törve, nem igazán rozsdásodik, viszont a kerékjárat alján - az első keréknél - összegyűlik a piszok, ott tud megindulni rohadás, illetve a csomagtérajtó nem bírja annyira. Alkatrész van bőséggel, minden faluban bontanak lassan egyet, de ha jó helyen veszed, az új alkatrész is emberi áron van (saját tapasztalat: Autó-nom Kft nagyon olcsó, de a partnerautó is, csak tőlük még nem rendeltünk). Megvenni drágább valamivel az embléma miatt, de a szép példányt mindenhol meg kell fizetni (a sok osztrák-olasz-német importhoz óvatosan kell hozzáállni, ott is áraz a piac).
j.bravo
addikt
köszi!
Whatever.
BoB
veterán
De én nem 5, hanem 4 milliót írtam
Áfástól 4, tehát áfa nélkül kicsivel több mint 3.
Lehet hogy szar a Dacia, de ember méretű autó ennyi pénzért meg nincs máshol.
Mennyit veszíthet ez az árából? 3 évig akarom megtartani, utánna menne. El lehet majd adni vagy nem kell majd senkinek sem?
Mert ha nem nagyon akkor kénytelen vagyok valamilyen kisautót nézni
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Declare
őstag
En mar a story elejen elvesztettem a fonalat a phaeton-t varosba kombinaciotol. A 26 eves kor meg meg dob az egeszre egy lapattal, de hat ettöl szep az elet, hogy nem vagyunk egyformak viszont, amit irtal az valoban megfontolando, hogy szegeny V8 dizel, hogy fog reagalni erre a hasznalatra, föleg ennyi idösen
Nekem az 1.7 cdti ben is tömödik a reszecskeszürö, pedig azert ez 2-3 havonta legalabb ki van tisztitva az autopalyan...
Jah....
Ford bácsi azt mondta arra kérdésre anno, hogy melyik a jó autó, hogy (idézem): "az új"... innentől kezdve, főleg 3 év alatt nem lesz semmi baja. Ha szar lenne nem vennék annyian...
Jó szerencsét!
Declare
őstag
Annak mindig lesz piaca....olcso, ennyi eleg a sikerhez. Ertekvesztese se lehet sok. Ha mas nem keleti szomszedaink meg össze is verekednek erte a haz elött szvsz
FrankMonzano
őstag
Vicc kategoria a szememben. Ennyiert 7gen facelift elotti civicek porognek nem is lelakva. Csak erdekelne, hogy mit gondol a tulaj ilyenkor? Van fent egy 4-es golf is, masfel misiert tette fel a forma, eltelt 1-2 honap erdekes mod mar 1.19nel tart. Ő az
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Az 1.5 jobb és ha van légzsák az még inkább egy ennyire kevéssé biztonságos autóban. Én ma már nem vennék 6gen Civic-et. Szép volt, jó volt, akinek van az használja, de eljárt felettük az idő és a piac árazása nagyon lassan veszi ezt tudomásul. Ha ragaszkodsz a Civic-hez, akkor inkább egy faceliftes angolt nézz 1.5-ös motorral. (MB3 alvázkód, D15Z8 motorkód) Sokadjára nem fejtem ki, hogy szerintem miért jobb az MB, mint az EK, ha érdekel, akkor a Honda topikban megtalálod többször is a hozzászólásaim között. Ha nem ragaszkodsz, akkor ajánlanék inkább egy 4 csillagos Punto II-t vagy Polo 6N2-t, esetleg Megane-t. Mindhárom beleférhet a keretbe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
j.bravo
addikt
7gen civic már oké biztonság szempontjából (is), ugye?
Whatever.
footy
addikt
Ahoigy Integrale irja joval lagyabbak, amit en szemely szerint altalaban nem banok, viszont ennel mar egy kicsit tenlyeg hullamzos hajos. El tudom kepzelni hogy a fekezesnel kitorhet az auto feneke.
Egy idoben nagyon ra voltam kattanva, de nekem draga lenne az ado ra es a fogyasztaskulonbseg is eleg jelenetos evi 30ezernel.
[ Szerkesztve ]