Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115951) hurenzon


hurenzon
senior tag

Mi a vélemény Honda cr-v ről ?

(#115952) fi:zi'k válasza hurenzon (#115951) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Ezt javasoltam tegnap.
Mondjuk ez egy jó millióval fölötte van annak, amit eredetileg kérdeztél.

[ Szerkesztve ]

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#115953) padi68 válasza Qru (#115928) üzenetére


padi68
senior tag

:R

közben ezt találtam:
autovasarlas-nemetorszagban-1-resz:

2 rész

3 rész

4 rész

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68

(#115954) Vesztor87 válasza roberto211 (#115942) üzenetére


Vesztor87
senior tag

És a IV Golf az jó autó? Az 1,4-es benzinesre azt mondják hogy marha gyenge, az 1,6-os meg iszákos, az 1,9 sdi tetű de megbízható (64 ló 12 mázsához? :DD), az 1,9 tdi megbízható, csak ha 4-5-600k-t futott (és 150-200k-t futottnak adják el) nem biztos hogy jóféle. Autonavigátor azt írja hogy megvenni, és fenntartani és drága. Igaz ez?
Első genes fl-es Fóka? Abból a szép állapotúak mennnyiért vannak? Ez milyen lehet?

(#115955) Declare válasza Laraxior (#115936) üzenetére


Declare
őstag

autos topicba valo ez inkabb ;)

Nyugaton sokkal kiepitetebb a halozat, mint otthon.

CNG 1,15 euro körül az LPG 0,6euro körül megy

(#115956) oliwire válasza BoB (#115929) üzenetére


oliwire
őstag

Édesapámnak ilyen céges autó jutott, volt lehetőségem kipróbálni. Van benne tempomat is, a csomagtér hatalmas, és az ülések is kényelmesek a belső hely is nagy. Én javasolni tudnám ezt.

(#115957) Declare válasza oliwire (#115956) üzenetére


Declare
őstag

es ez az 1.2 tsi motor mar kinötte a gyermekbetegsegeit? A kezdetekben par eve ezek katasztrofalisak voltak :F

Amugy van a csaladban is egy ilyen kombi dizellel, seatos puritan kopogos fekete müanyagok, de "cel autonak" abszolut rendben van. Ezerszer inkabb, mint egy dacia :Y

[ Szerkesztve ]

(#115958) oliwire válasza Declare (#115957) üzenetére


oliwire
őstag

Ezt sajnos nem tudom, 1 hónapja van nálunk az autó.
Milyen gyermekbetegségei voltak az 1.2-es tsi-nek?

[ Szerkesztve ]

(#115959) Declare válasza oliwire (#115958) üzenetére


Declare
őstag

Par eve kapott egy baratom egy skoda t 1.2 tsi vel. Területi kepviselö, sokat megy, de 1-2 ev alatt 0 ra irta. Gyakorlatilag 60k km töl kezdve jobbara cserekocsival jart. Benzinszag az utasterben az alap, turbo elhalt, lanc megnyulott, olajnyomas lampa az gyakran bekapcsolt.....katasztrofa. Kb hetente veszüzemmodba allt az auto neki valahol. Ilyen 160k km ig huztak, akkor összefoltoztak valahogy aztan eladtak.

[ Szerkesztve ]

(#115960) oliwire válasza Declare (#115959) üzenetére


oliwire
őstag

És ez amellett volt, hogy betartotta, hogy a turbós motorokkal nem indulunk el rögtön, hanem eleinte alapjáraton tartjuk, hogy a lapátok felmelegedjenek? Meg utazás után is hagyni alapjáraton, hogy le tudjanak hűlni? Mert ez a mostaniakat is kinyírja.

(#115961) hurenzon válasza fi:zi'k (#115952) üzenetére


hurenzon
senior tag

Bocs nem láttam. Mondjuk eladom az autóm, akkor abból lesz még pénz. Csak az a kérdés mennyit fogyaszt városban.

(#115962) Declare válasza oliwire (#115960) üzenetére


Declare
őstag

Benzines motort nem kell melegiteni, azzal indulni lehet egyböl, dizelt hidegben kell melegiteni egy picit, de ott is azt mondjak a nagyok, hogy jobb ha megy a kocsi, csak nem szabad terhelni. Meg ez a hütes is azert nagyobb megterheles utan van. Persze a fordulattal ovatosan kell banni, amig hideg, de azert ennyire nem kell tulparazni. :)

Nem vadul hasznalta, az biztos, normal hasznalattal es jol vezet. Sem elötte, sem azota nem volt baja az autoival, pedig sok 100k km-t tett mar joparba (dizelbe is). Viszont nyilvan nem ültem mellette nem tudhatom, mindenesetre a bizalmam megcsappant az 1.2 tsi irant.

Volt egy cikk a neten, ahol a problemas, kerülendö motorokat gyüjtöttek össze es abban is benne volt az 1.2 tsi.

Azota lehet mar orvosoltak a bajokat, azert kerdezem.

(#115963) dedike válasza BoB (#115937) üzenetére


dedike
addikt

De ha az S-Cross (vagy bármilyen más autó) listaárát elosztod 1,27-el (mert ÁFA-t nem kell fizetned), akkor kicsivel 5 millió feletti listaárral számolhatsz. :F

Jó szerencsét!

(#115964) runner 125 válasza BoB (#115937) üzenetére


runner 125
nagyúr

Uh.. 4 millát én is kiadnék egy új Dacia-ért, - két AK47-tel a fejemhez szegezve.

:(

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#115965) Integrale válasza oliwire (#115960) üzenetére


Integrale
veterán

Ezek az 1.2 TSI köztudott problémái, gyakorlatilag bárkinél bármikor jelentkezhetnek. [link]

A turbonál elsősorban nem a lapátokat kell melegíteni, hiszen az gyakorlatilag azonnal áthevül, az olajnak kell elérnie az üzemi hőmérsékletet, hogy legyen rendes kenése.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#115966) footy válasza Declare (#115957) üzenetére


footy
addikt

Fentebb linkeltem, hogy 2012 utan mar nem gazos a TSI.

A Toledo 4-nek az a legnagyobb baja, hogy gyakorlatilag egy lepcsos hatu Fabia, ahol nem csak a platformot de az anyagokat is atvettek.
A Leon belseje teljesen mas minosegi szinten van.

(#115967) Vesztor87 válasza footy (#115966) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Inkább egy lépcsős hátú leon, Skodából az Octavia padlója van alatta:) A Fabia egy számmal kisebb autó. :DD

(#115968) Declare válasza Integrale (#115965) üzenetére


Declare
őstag

Viszont ezek szerint az ujak talan mar rendben lesznek/vannak :K

(#115966) footy nekem a tsi es tsi között van különbseg. A 2.0, 1.8 (jo ezzel voltak allitolag bajok) szvsz jok, az 1.4 tsi kezdeti beegsegei sem voltak veszesek, de ez az 1.2 tsi ez egy katasztrofa volt.

(#115969) focvis ez igy van szerintem is. :K Olajcsere idöben (nem 30k-nal) es egy pici oda figyeles.

[ Szerkesztve ]

(#115969) focvis válasza oliwire (#115960) üzenetére


focvis
veterán

2003. óta - egy évet leszámítva - csak turbós autóm volt/van. Arra kell egyedül vigyázni, hogy ha rendesen meghajtottad, utána engedd kicsit visszahűlni / lelassulni a turbót. Pl. gurulj ki, ha pályán toltad neki és ki akarsz állni a kútra.

Összesen egy turbóm halt meg csippelt turbódízelen, de azt is a 30 ezres olajcsere számlájára írom. Azt diagnosztizálták, hogy eldugult a turbó kenését biztosító cső.

Amit írsz, hogy felmelegítjük alapjáraton a lapátokat... jajj, ne már. Hidegen nem kell talpalni, ahogy más autót sem, ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#115970) footy válasza Vesztor87 (#115967) üzenetére


footy
addikt

(#115971) Vesztor87 válasza footy (#115970) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Bocs, igazad van :R Én még a korábbi Toledokra gondoltam, meg se néztem hogy a 4-es konkrétan melyik. Itt már vissza léptek katgeóriában tényeg:)

(#115972) focvis válasza Declare (#115968) üzenetére


focvis
veterán

A második 1,4 TSI-met gyűröm (Octavia 2. FL, illetve most Golf 6), szeretem nagyon, szerintem tolerálhatók a "nyűgjei". Fontos, hogy mindkettő sima turbós.
A kompresszor-turbós 1,4-esről a VW szalonban is azt mondják, hogy sajnos betegágy. :Y Most vett egy ilyent a szomszédom. :-(

A magam részéről újra TSI-t veszek, 3. generációsat. Ez már szíjas vezérlésű és a közvetlen mellett szívócső-befecskendezéses is, így a láncnyúlás és a szelepkormolódás veszélye is kizárva. (nagyon remélem, hogy újabb meglepetés nem jön :) )

(#115973) oliwire válasza focvis (#115969) üzenetére


oliwire
őstag

(#115969) focvis

Jaj, igen, butaságot mondtam, nem a lapát a lényeg, hanem a kenés, utánanézhettem volna, mielőtt leírom :R

(#115974) Typhoon47 válasza focvis (#115972) üzenetére


Typhoon47
őstag

Annyi TSi van.. le kéne írni kódok szerint melyek a jók, mert azért nálad se volt komolyabb baj velük, ergo ügyesen választva vannak jó gépek.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#115975) Declare válasza focvis (#115972) üzenetére


Declare
őstag

En is szeretem a TSI ket :K dinamikus, jol fogyaszt. Sajna nekem az autopalya miatt es a benzin többlet ara miatt nem igen volt alternativa. Viszont egy CNG gazos verzioban, az adokedvezmennyel együtt mar akar alternativa is lehet, ha autocserere kerül a sor. Mondjuk az GTE golf lenne ami mindent vinne, dehat az 10 misi :))

(#115976) runner 125


runner 125
nagyúr

Szép lett az új Superb, meg minden, de azért na, nem tudom mennyit gondolkodnék ezen tények tudatában:

Új Superb 10.612.523ft vs. S80 Momentum 8.920.000ft

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#115978) tboy93 válasza FrankMonzano (#115977) üzenetére


tboy93
nagyúr

Multkor le lettem oltva a facebookos honda csoportban, hogy 870-ert draganak talaltam egy 5gen civicet, ami meg csak patika allapotban sem volt :Y 23 eves autoert kis rozsdaval azert meredek annyi penzt kerni. Ez a 6gen is hasonloan tularazott :(

(#115979) ADAM1337 válasza Typhoon47 (#115922) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Köszönöm az infókat.
5 vagy a 4 személyes van belőle neked ?
Én az 5 személyesben gondolkodok, gondolom a család szerint kényelmes mindenhol.
Én szeretek "lágyan" vezetni de nem papásan (26 vagyok), szerencsére otthon és az iroda mellett is van parkolóhely/ház kialakítva, viszont városba nem tudom mennyire lehet gáz vele parkolni.
Most egy 5-s jettával járkálok.

UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó

(#115980) !Overdose! válasza FrankMonzano (#115977) üzenetére


!Overdose!
őstag

Legfeljebb sosem adja el. Ő dolga.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#115981) Qru válasza hurenzon (#115961) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Olyan 10-12 liter között.

[link]

#nincsbennetarcsi

(#115982) tboy93


tboy93
nagyúr

Hiunday sonatarol mik a velemenyek? Ismeros akar ilyet venni 2.0 motorral.

(#115983) footy válasza tboy93 (#115982) üzenetére


footy
addikt

Jo minosegu amerikai piacra szant szedan. (ez erzik a fekeken es rugozason is) A fogyasztasa az atlagtol picit magasabb, viszont elromlani nem igazan szokott rajta semmi. A zajcsillapitasa pedig a felsokategoriat idezi. Egyebkent a 2008-as FL-en jobbak a fekek es a futomu is, valamint a belter is sokkal emeszthetobb, csak az ritka mint a feher hollo.

(#115984) lenox válasza hurenzon (#115951) üzenetére


lenox
veterán

Kiraly kocsi. De amit irtal abbol csak a magasat teljesiti, mert nem ket milla, nem 8-at fogyaszt varosban es nem terepjaro. Nekunk van egy (asszonynak) 12 folott fogyaszt kicsivel varosban.

(#115985) tboy93 válasza footy (#115983) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nohat, nem szamitottam ilyen velemenyre, akkor jobb kocsi mint gondoltam. Koszi!

(#115986) MPeter87 válasza runner 125 (#115976) üzenetére


MPeter87
őstag

Nem tudom miért erőlteti a VW is ezt a fényes fekete műanyagot minden modellben, annyira tré gagyi hatást kelt... Már csak emiatt sem lesz újabb VW konszernes modellem.

(#115987) j.bravo válasza footy (#115983) üzenetére


j.bravo
addikt

Sose vezettem amcsi autót ezért nem tudom :)
A fékek ill. a rugózás az amcsi piacra szánt modelleknél lágyabbak, vagy épp keményebbek?

Whatever.

(#115988) Integrale válasza j.bravo (#115987) üzenetére


Integrale
veterán

Jelentősen lágyabbak. Legalábbis, ha egy azonos méretű és kategóriájú EU és US viszonylatban nézzük.

"Bad reklám is reklám too"

(#115989) Typhoon47 válasza ADAM1337 (#115979) üzenetére


Typhoon47
őstag

5 szem., mert a 4 elég praktikátlan, bár Lang-ban azért üt :K. A szélessége problémás lehet, városban én nem venném, rövid utakra, úgy 10L alatt nem lehet tartani a fogyit, meg nem oda való DPF stb. miatt sem.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#115990) molnarpeter válasza Vesztor87 (#115954) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1.4 nem ajánlott, 1.6SR jóság. 1.9SDI már 68 ló (pl. Golf 3-ban, Caddy 2-ben volt 64 lovas), ha páran utaztok csak, kevés csomaggal. Nyugis közlekedésre alkalmas, az autópályát viszont inkább csak átvészeli (3000rpm 120-nál), vidékre korrekt. Ugyebár ebből csak adagolós van, nincs kettőstömegű (TDI-nél már igen), PDTDI még egy hajszállal drágább/kevésbé olcsó fenntartású. Ha nem volt törve, nem igazán rozsdásodik, viszont a kerékjárat alján - az első keréknél - összegyűlik a piszok, ott tud megindulni rohadás, illetve a csomagtérajtó nem bírja annyira. Alkatrész van bőséggel, minden faluban bontanak lassan egyet, de ha jó helyen veszed, az új alkatrész is emberi áron van (saját tapasztalat: Autó-nom Kft nagyon olcsó, de a partnerautó is, csak tőlük még nem rendeltünk). Megvenni drágább valamivel az embléma miatt, de a szép példányt mindenhol meg kell fizetni (a sok osztrák-olasz-német importhoz óvatosan kell hozzáállni, ott is áraz a piac).

(#115991) j.bravo válasza Integrale (#115988) üzenetére


j.bravo
addikt

köszi!

Whatever.

(#115992) BoB válasza dedike (#115963) üzenetére


BoB
veterán

De én nem 5, hanem 4 milliót írtam :D

Áfástól 4, tehát áfa nélkül kicsivel több mint 3.

Lehet hogy szar a Dacia, de ember méretű autó ennyi pénzért meg nincs máshol.

Mennyit veszíthet ez az árából? 3 évig akarom megtartani, utánna menne. El lehet majd adni vagy nem kell majd senkinek sem?

Mert ha nem nagyon akkor kénytelen vagyok valamilyen kisautót nézni :(

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#115993) Declare válasza Typhoon47 (#115989) üzenetére


Declare
őstag

En mar a story elejen elvesztettem a fonalat a phaeton-t varosba kombinaciotol. A 26 eves kor meg meg dob az egeszre egy lapattal, de hat ettöl szep az elet, hogy nem vagyunk egyformak :)) viszont, amit irtal az valoban megfontolando, hogy szegeny V8 dizel, hogy fog reagalni erre a hasznalatra, föleg ennyi idösen :F

Nekem az 1.7 cdti ben is tömödik a reszecskeszürö, pedig azert ez 2-3 havonta legalabb ki van tisztitva az autopalyan...

(#115994) dedike válasza BoB (#115992) üzenetére


dedike
addikt

Jah.... :R

Ford bácsi azt mondta arra kérdésre anno, hogy melyik a jó autó, hogy (idézem): "az új"... innentől kezdve, főleg 3 év alatt nem lesz semmi baja. Ha szar lenne nem vennék annyian...

Jó szerencsét!

(#115995) Declare válasza BoB (#115992) üzenetére


Declare
őstag

Annak mindig lesz piaca....olcso, ennyi eleg a sikerhez. Ertekvesztese se lehet sok. Ha mas nem keleti szomszedaink meg össze is verekednek erte a haz elött szvsz :)

(#115996) FrankMonzano válasza tboy93 (#115978) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Vicc kategoria a szememben. Ennyiert 7gen facelift elotti civicek porognek nem is lelakva. Csak erdekelne, hogy mit gondol a tulaj ilyenkor? Van fent egy 4-es golf is, masfel misiert tette fel a forma, eltelt 1-2 honap erdekes mod mar 1.19nel tart. Ő az

[ Szerkesztve ]

(#115997) oliwire


oliwire
őstag

Erről mi a véleményetek? [link]

(#115998) !Overdose! válasza oliwire (#115997) üzenetére


!Overdose!
őstag

Az 1.5 jobb és ha van légzsák az még inkább egy ennyire kevéssé biztonságos autóban. Én ma már nem vennék 6gen Civic-et. Szép volt, jó volt, akinek van az használja, de eljárt felettük az idő és a piac árazása nagyon lassan veszi ezt tudomásul. Ha ragaszkodsz a Civic-hez, akkor inkább egy faceliftes angolt nézz 1.5-ös motorral. (MB3 alvázkód, D15Z8 motorkód) Sokadjára nem fejtem ki, hogy szerintem miért jobb az MB, mint az EK, ha érdekel, akkor a Honda topikban megtalálod többször is a hozzászólásaim között. Ha nem ragaszkodsz, akkor ajánlanék inkább egy 4 csillagos Punto II-t vagy Polo 6N2-t, esetleg Megane-t. Mindhárom beleférhet a keretbe.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#115999) j.bravo válasza !Overdose! (#115998) üzenetére


j.bravo
addikt

7gen civic már oké biztonság szempontjából (is), ugye?

Whatever.

(#116000) footy válasza j.bravo (#115987) üzenetére


footy
addikt

Ahoigy Integrale irja joval lagyabbak, amit en szemely szerint altalaban nem banok, viszont ennel mar egy kicsit tenlyeg hullamzos hajos. El tudom kepzelni hogy a fekezesnel kitorhet az auto feneke.
Egy idoben nagyon ra voltam kattanva, de nekem draga lenne az ado ra es a fogyasztaskulonbseg is eleg jelenetos evi 30ezernel.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.