Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Meggyi001:] PH rangok és egyéb....tudtad e?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szőröscica
addikt
Ez a kijelentés megállná a helyét, ha egy biturbó automata légrugós BMW 535d-t hasonlítanál egy adagolós 1.9 tdi-hez de igazából a minimálisan elvárható rugalmasság és teljesítmény beáldozását nem tudom megérteni.
Egy szívó dízel veszélyesen lassú, soha eszembe nem jutna beleülni, vagy ha esetleg csak és kizárólag városi ingázásról lenne szó, akkor telefosnám a levegőt egy Saxo/106 1.5d-vel, mert annál tényleg csak a 125-ös robogók esznek kevesebbet.