Mondjuk nem minden SONY cím viselkedik így pc-n, a kezdetek kezdetén...DE az is igaz, hogy sok PC game szarul megy az elején, aztán jöhet a kozmetika. Itt most szigorúan technikai oldalról megközelítve. ![:D](//cdn.rios.hu/dl/s/d1.gif)
Csucsimat vannak akik Arkham játékokhoz hasonlítják...rá lehet keresni, hosszasan taglalják az érveket. ( többek között a jtáékmenet és a változatosság, lehetőségek tekintetében, feladatok abszolválását nézve ) .
UBI AC gameket divat szidni, szapulni stb...pedig nagyon sokan kedvelik az OW játékaikat, és nem is véletlen. ( Origins, Odyssey de akár Valhalla is pozitív mérleg, bár vikinges nem volt meg teljesen ) Kézenfekvő hogy belevonják, egyfelől !
DE másfelől az is igaz, hogy a Csucsima is OW game és nem ez találja fel azt a bizonyos viaszt...itt is visszaköszönhet a fásultság érzése bizonyos elemek kapcsán, ami egyébként sztm sem lett korrektül implementálva és olyan erőltetett érzést kölcsönöz miközben játszik az ember. Olyan mintha oda lenne hányva, mert kell és kész, pont.
Viszont vannak benne újítások, innovatív dolgok, jól felépített játékelemek...ami kicsit fűszerezi az OW zsánert, de Nem reformálja meg. Aki rühelli a mászkálást a nyitott területen, és gyűjtést stb...az kerülje ezt el sztm. Ellenben nem vagy rákényszerítve hogy unalomba fulladva gyűjts és szerezz és tápolj és blabla, ezektől agyfaxt tudok kapni.
A történet adott, volt miből meríteni, valós alapokon nyugszik és ezt a saját képükre formálták a készítők, a mellékes sztorik pedig kiegészítik a zegészet, lehet vele azonosulni abszolút ! De persze egészében mit kell tenni, menni és ölni az ellenfelet, ebbe is bele lehet unni...Mondjuk ezen része a játéknak szintén fel lett kavarva, és jól oldották meg mert élvezetes, addiktív a rendszer, ellenben nem Soulslike ! Viszont Hardon és felette durván nehéz tud lenni, kihívásokat tartogat...
Idetartozik még, hogy a csucsimaban Introspektív módon lett tálalva a kaland, ezáltal még inkább bele lehet élni magunkat a sztoriba és a főhős megpróbáltatásaiba, karakterfejlődésébe. Ez is egy pozitívum az OW tekintetében.
Sok hiteles dolgot tartogat, meg lehet belőle ismerni körülményeket, a kultúrát, lehet kicsit tájékozódni, művelődni...a helyszínek változatosak, nagyon ! Remekül megmunkált tervezés, művészi kivitelezés és most a több éves PC-n is jól fut. Az atmoszféra magával ragad, egyediséget kölcsönöz és ellensúlyozza az ismétlődő mechanikát, amibe bele lehet unni.
Nem kell foglalkozni a lehúzó véleményekkel, van mindenkinek valamilyen. Teljesen szubjektív, hogy kinek tetszik a sztori, kinek miért unalmas vagy mennyire lenézi az egész koncepciót.
Ezt a játékot odafigyeléssel készítették, lerí róla, máskülönben nem lenne ilyen jó audiovizuálisan, ennyi év után, még mindig. Nem csak összehányták a dolgokat. ![:N](//cdn.rios.hu/dl/s/nn.gif)
Én személy szerint, hiányolok több dolgot is, van ami szintén untat és nem tetszik, más játékban jobban megoldották...de ez egyéb játékban is előfordul.
Aztán szét lehet nézni a világban is. De írtam már. Pozitívan áll a játék mérlege, sőt... ![:K](//cdn.rios.hu/dl/s/ye.gif)
szrk:
rem,élem azért adnak ki frissítést.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "