- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#10927360
törölt tag
Sziasztok!
Céges autóm egy VW Jetta 2.0 TDI (2016), jelenleg 7.000 Km-nél járok 0 km-esen kaptam. A fedélzeti 30.000KM-re írja az első szervizt. Van értelme 10.000 KM körül már olajcserére vinni? Ezen felül jól gondolom, hogy kb 5.000 KM-ig volt bejáratós az autó?
Köszönöm a segítséget.
-
ADAM1337
nagyúr
Van egy összefoglaló, hogy mik szükségesek németországba való kimenetelkor ?
-
válasz
bajnokpityu #72893 üzenetére
Az 1.6 szíjjas, azt nem javasolta az opeles sem, az 1.4 láncos. Az 1.5 ford motor passz.
(#72892) Gergőke88: 1 évet nem akarok már várni új Focusra...
-
Gergőke88
addikt
válasz
bajnokpityu #72893 üzenetére
Az 1.4 teljesen új a K-ban. Ebből lett most az 1.5 ez az Insignia alapmotorja.
Itthon készül az Opel gyárban.
Mire gondolsz pontosan?
[link] -
Gergőke88
addikt
válasz
Tsebacsi #72891 üzenetére
A kereskedő eladni akar, nem javasolni hogy varjal meg 12-15 hónapot..
Tudja a CarPlay és társait a Focus?
1.5T benzinest nézel abban is?
Astra esetén az 1.6t 200le nem férne bele? Már a 150lovas is jól megy, és a fogyasztása is rendben van. Nagy átlagban elvan 6.5-el (12e km átlaga) vegyesben. Erre 3-4 dl-t rá lehet számolni. -
válasz
bitpork #72889 üzenetére
Astra már volt nálam, az bejött (igaz dízel volt nem a benyás), Ford-ot még kell vezessem (az 1.6 dízel élhető, de nem rakéta), ha nagyon halott, akkor lehet mégis Astra lesz, vagy dízel Ford
(#72890) Gergőke88: 2018 végére jósolta a kereskedő, most az új Fiestára vannak rágyógyulva. Ez már lassan kifutó engedmény, nem hiszem, hogy pl. az ST 180LE dízel ára lemenne 7,5 misire
-
-
-
Kornel
veterán
Én ezek közül egyértelműen az opelt, bár 5,5-be 1.4T AWD automata (nem CVT) Scross-ot adnak
-
-
válasz
szőröscica #72879 üzenetére
Csak amiatt még nem választom az Astrát
Sőt most nagyon a Ford felé áll a zászló(
m)
Pár kép hogy kb. milyen is -
norrberth
addikt
Klímát hol érdemes töltetni Nyíregyházán? Marso jó?
Mátészalkán tuti elbasszák, még az autót is felgyújtanák.Ezek kemények itt, kérdem az ózonos takarítást, ózonos nem sokat ér. Ők helyileg takarítják úgy a legjobb!
Gondolom azért mondták mert nincs ózonos gépük.Kemények az emberek! Lehazudják a csillagokat.
Meg olyan hülyének nézik a népet, igaz azok is. -
Fókát még ki kell próbálnom, a korábbi találkozásom a 180-as motorral nem volt felhőtlen. Dízellel nem merem venni, mégha 5 év gari is van rá. Az ST-ben a recaro ülés nagyon kafa, igaz alul seggben nekem kicsit szűkebb, de fogyni
érlehet, viszont az ST line nem recaro-t kap
Az Astra a nyugiautó, amiben minden van, de szerintem 2 év után megunnám a Formát. Kívül-Belül a Fóka jobban tetszik, csak sajnálom a kéziféket (igaz kevesebb hibalehetőség) és a motoros csomagtérajtót (le kell tenni az egyik szatyrot vásárláskor), és a LED lámpát (atomvillanás).
A jövő héten valahogy eljutok remélem tesztvezetni a focust és utána kiderülhet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #72824 üzenetére
+1
Zsinórban 5 évig arra a vidékre jártunk vissza nyaralni. Nagyon szép rész.
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #72872 üzenetére
A Focus már az életciklusa végén van, biztosan kiforrott modell. Az Astra új modell, lehetnek gyerekbetegségei, emlékezz vissza, az első Insignia is nagyon nyűgös volt az elején.
Menet közben milyen a kettő? Zajkomfort?
Én a Fókát venném, mert nekem az tetszik. Az nagyon fontos, hogy szívesen nézz vissza az autóra a parkolóban.
-
válasz
Kornel #72807 üzenetére
Csak 1 emberben bízhatok meg, lássatok csodát
Ma termés: i30 teszt megvolt, külsőre az autó olyan, mintha a Tipo, a Ceed és a Golf lenne összegyúrva. Belül sokkal normálisabb, a kijelző fasza, az ergonómia egyáltalán nem rossz, középső díszsáv viszont már kemény műanyag. Ülés olyan mint az astráé. Motor jó, a gázpedál hosszú úton jár, csak közel padlózásra lódul a kocsi, de akkor sokkal dinamikusabb, mint a civic. A civic viszont normál használatnál alapjáraton érződik erősebbnek. Kettősség kapott el... De az automata váltó pont ezt tünteti el, szóval lényegtelen.
De!
Drága!
Nevetségesen drága!A konfigurált autó 7,5 millió, az Astra 6,8, a Focus ST-Line 6,5-6,7.
Szóval Hunyadi nem lesz.
Astra és Focus van versenyben.
Astrában motoros a csomagtérajtó, LED a lámpa, elektromos a kézifék, tolatókamera, minden más azonos (elvben). Fordban BiXenon van, ST-line csomag, kamera még plusz (azzal lesz 6,6-6,7 körül).
Külsőre a Fóka jobban tetszikAz ST dízel lenne atom, de az automatában 9,5 misi :/
Astra 3, Focus 4 hónap alatt jön meg. Astrára 4 év, Fordra 5 év gari van.Döntenikell...
(Meg eladni valahogy 2,5ér a Civicet
)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #72855 üzenetére
Volt egy ilyen oldal, de ahogy láttam, több esetben is valami becsült hamis érték volt megadva.
Jelenleg tudok egy ilyenről, de itt pl. a Golfod nincs benne (szerintem inkább az USAban élő típusokat tartalmazza). Másik variáció; pl. innen kilesed az áttételeket, majd pl. itt számolsz egyet.
-
Qtya123
őstag
-
norrberth
addikt
-
-
sagesz93
addikt
válasz
Kornel #72822 üzenetére
Most megyünk vissza másodszorra Vodicébe, nem ezt a helyet szeretjük(itt csak a szállás olcsó általában), a környékén rengeteg jó dolog van. Sibenik - Krka Nemzeti park, Primosten, Trogir, tavaly átkompoztunk Splitből a Brac szigetre az aranyszarv strandhoz / felfelé Murter(sztem itt a legszebb/jobb strand), innen a kikötőből indulnak hajóutak a Kornati nemzeti parkba, Zadar.
Itt ezen a környéken 1 hét kevés.. jókat lehet autózni is. -
Magnum_
nagyúr
Magi, tenyleg jo, hogy irtad ezt a klima toltes dolgot. A fele hianyzott, az olaj szinte fekete volt, ami lejott.
Most tolti vissza, kozben ozonos tisztitas. -
válasz
BigBlackDog #72849 üzenetére
BBD!
Jó régen linkeltél egy oldalt ami mutatja, hogy adott autó mennyit megy 1000 rpm-nél, megvan még a linkje?
Keresem, de nem találom. Köszönöm! -
válasz
norrberth #72852 üzenetére
Tök ugyanaz, mint minden más G7-ben, semmi szőr.
@Vili: elől 1 piros csík, más lökhárító; oldalt 1-1 piros embléma a sárvédőn, piros féknyergek, minimális fekete küszöbtoldat; hátul nagyobb tetőspojer, más lökhárító, nagyobb kipufogók. Aki nem ért hozzá, az nem látja.
Ha kijönnél a Szerémire mikor hív a garázsszomszédod, akkor első kézből tudnád, hogy a piros Ibike nem kerüli ki olyan könnyen.
Ez asszem a 17-es felni csodája lesz; pár hete próbáltam egy amúgy gyanús hátterű G6 GTI-t, szintén 17"-on, az is qrvara ment.
#alegkisebbfelnitmindenre -
Az allroadban pl a doblemez a kerék felőli oldalán szőrös volt h még a felcsapódó víznek se legyen hangja
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #72849 üzenetére
A téli 2 cm-el keskenyebb, kisebb felületen érintkezik az aszfalttal.
Egyébként bármelyik tesztet nézed, ahol mértek dB értékeket, abszolút értelemben is hangos sajnos a civic, főleg 100 km/h felett, 130-nal már 73 dB-t mértek a legtöbb helyen, amíg egy korabeli golfban 65 körül, egy átlag kompaktban pedig 68-70 között. És még mindig nem lienearis skálárol beszélünk. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #72831 üzenetére
Nem az ordításról/visításról beszélek. A padlólemez felől, a lábtérből jön jól hallható susogás, morgás. De erősen függ a burkolat fajtájától (így nem nem kerékcsapágyra tippelek véletlen sem). Téli Nokiannal nem volt ilyen gondom. De valószínűleg kibírom, nem fogok emiatt váltani, ezt a szezont minimum kihúzza.
-
-
válasz
Qtya123 #72836 üzenetére
Én már mióta szajkózom itt h kurvra nem a km miatt romlik az allapota. Persze feleslegesen, mert vki rgy szer kitalalta es onnantol mindenki azt szajkozza bolond modon.
Magam is valami savizzado vagyok sajnos. Annyit lehet tenni h mezes borapoloval nagyon vastagon bekened a kormanyt es hagyod hosszu orakig beivodni. Utana ledobja az izzadsagot. Igaz csuszni fog de legalabb nem latvanyosan amortizalodni. -
válasz
tboldi #72835 üzenetére
Ha időd és kedved engedi, vegyél Németo-ban egy Golf 6 GTI-t, itthon drágák és/vagy szarok vannak 4 millióért. Még persze ha szimpatikus a típus.
Szvsz a 6-os a legjobb Golf.
Konkrét árat nem írtam, nem is tervezem, egyelőre én sem tudom a végét, mert van még tennivaló vele (egyik felni karcos, egy másik is egy picit; szerdán 3. éves szervizre viszem; kárpittisztítás, waxolás, talán futóműállítás is ráférne már).
Jelen pillanatban 6,25 és 8 millió között kínálnak 7 db 7-est. Mind fehér.
-
Qtya123
őstag
Eddig azt hittem, hogy a kezem érdes és attól lett a megvásárláskor épphogy kopott bőrkormányom kb 1 év elteltével olyan, mintha 500.000 km lenne az autóban. Gyakorlatilag egy-egy hosszabb út után szemmel láthatóan romlik az állapota. Múltkor egy 1300 km-es úton akkorát amortizáltam rajta, hogy a varrásnál már kicsit el is engedett.
Erre most olvastam ezt egy cikkben:
"a bőrkormány kopottsága leginkább nem a sofőr szokásaitól és a gyűrűinek számától, hanem az izzadságának kémiai összetételétől függ, mert van olyan ember, akinek a verejtéke szinte feloldja a bőrkormányt, és van, akié megkíméli."Ma is tanultam valamit. A jelek szerint én kb kénsavat izzadok...
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #72834 üzenetére
Szabad tudni, hogy mennyibe került az új szerzemény?
Ha már írtad, és átsiklottam felette, akkor sorry.
Lassan megkapom - legalábbis remélem - a súlyos motorbalesetem utáni kártérítésem és bár nem szeretném abbahagyni a motorozást, elgondolkodtam, hogy inkább valami játszós, esetleg veterán autót vennék belőle.
-
válasz
bitpork #72832 üzenetére
Amire nekem kell, arra a Golf jobb, qrva jól döntöttem.
Egy sokat mutatni akaró autó - amúgy kifutott X5 - nem fér bele az imidzsembe (nem passzol a velem szemben támasztott - pl. munkahelyi - elvárásokhoz), hasonló a helyzet a drágának kinéző német prémiumokkal.
Egy brókernetes házaló-ügynöknél ez pont fordítva van, neki többet kell mutatnia.Egy W212 még beleférne, egy évig sasoltam őket, de az összes Merga amit próbáltam, lusta.
Szintén beleférne egy újszerű 3-as Bmw, vagy A4, ezt a kört 2 éve megfutottam; végül a Golfnál maradtam. -
-
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #72829 üzenetére
Nem a gumid szar.
Pályán ordít, visit.
De ha el akarsz költeni 100k-t gumira, akkor hajrá. -
BigBlackDog
veterán
Ma volt egy kis krúzolás Zsámbék felé, "just for fun", nagyrészt országúton. Hát, nem lehet rossz szavam a Civicre. 90-100-as tempó mellett teljesen élvezhető, fasza kormányzás, nem akar leesni az útról és megy, ha kell (persze vissza kell legalább kettőt váltani). És zaj szempontjából sem zavaró, szépen elmegyeget 2000-2500-as fordulaton. Fogyasztást pont nem nulláztam, szóval arról nem tudok nyilatkozni. Mondjuk egy napfénytető jól jönne, de ezt dobta a gép anno.
De pályán még mindig 1-1.5 kategóriával szarabb a zajszigetelése. Most már kezdek gyanakodni, hogy a gumim a hangos, mert érdekes mód nem a motor hangja zavar legjobban...
-
brumi1024
veterán
Ha már utazás: Montenegró fele van valami útvonaljavaslat, merre érdemes menni, mit érdemes elkerülni? És mi az amit érdemes ott vagy odafele menet megnézni?
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #72825 üzenetére
Egy délután erejéig érdemes benézni szerintem.
Dubrovnik a katasztrófa, főleg mióta van a Trónok harca őrület. Már előtte is nagyon zsúfolt volt, de azóta élvezhetetlen. Egy parkolóház van, előfordul, hogy órákat kell várni, mire le tudsz parkolni, a városban pedig gyalogosan sem lehet mozdulni sem.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #72824 üzenetére
Split nem túl nyüzsgős?
Homokos tengerpart is jó lenne, bár ugye az ritka arra felé. -
Kornel
veterán
Ha már messzi túra, Horvátországban hova érdemes elmenni?
Lehet megjáratom az autót. -
válasz
szőröscica #72815 üzenetére
Hé én is sokszor lenyomtam vele 1800 km-s utakat
-
Magnum_
nagyúr
válasz
szőröscica #72815 üzenetére
En ia varom mar, juni vegen Olaszo.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #72809 üzenetére
Jaja, elég drága lett volna a repjegy, nem volt igazából drágább így. Cserébe a Bledi tónál is meg tudtunk állni pár napra idefelé, meg rendesen be tudjuk járni a sziget. Szóval jah, némi matekolás után így döntöttünk.
Kocsival azért haza is tudunk vinni 1-2 üveg jó bort, vagy bármi egyebet, ami megtetszik. Hoztam kettlebellt, ha rámjönne a gyúrhatnék...
Jah, és nincs motoros jogsim/tapasztalatom, szóval így nem nagyon robogóznék errefelé. -
-
Kornel
veterán
Szerintem túl van reagálva.
Dízel tényleg felesleges neki, de a power kell, így turbo benzines marad csak.
Remélem visszajön majd, ha megvette az autót. -
válasz
Kornel #72804 üzenetére
Ha egy madárnak olyan hosszú és narancssárga a csőre mint egy gólyának, ha ennek a madárnak olyan hosszú a lába mint egy gólyának, ha ez a madár kelepel mint egy gólya és ha ez a madár békát eszik mint egy gólya akkor ez a madár a gólya!
Röviden: ha Civiket akar, akkor ne szidja és ne keressen mást - együtt kell tudni élni vele. Szerintem.
-
Kornel
veterán
Szépen elüldöztétek Tsebacsi-t.
Pedig igaza volt, a civic nem hogy csak egy kisautónál nagyobb, de beltérben nagyobb egy insignia-nal, de még egy mazda6-al is pariban van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5