Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Blindmouse_ #337262 üzenetére

    egyebkent ami meg sokat tud javitani ezen az a vastagabb "sway-bar", "anti-roll bar" vagy kereszt stabilizator rud
    ez egy torzios rugokent mukodik a ket oldal kozott, vastagabb rudat csak egy nagyobb torzios ero tudja "megcsavarni"

    volt a Marea SW-m, 2.4 10v JTD motorral, ennek elol 16mm, hatul 12mm a stabrudja
    (a Marea az a 182-s Bravo sedan/kombi verzioja)

    az elsonek elegge kiszoposodott a szilentje, de pont volt egy Bravo 2.0 20v HGT bontas, abban meg 22mm az elso stabrud vastagsaga es szinte uj szilentek is voltak hozza
    rakjuk bele azt
    beficcen
    a hatso maradt a gyari 12mm-s, de meg igy is rohadtul erezheto a diffi, hogy kevesbe dol meg kanyarodaskor a kaszni, es direktebben reagal kormanyzasra is

    tovabbi elonye ennek, hogy a rugozasi komfort nem valtozik tole szinte semmit, mert a rugo meg a lengescsillapito marad az eredeti, csak az u.n. body roll hajlam csokken

    az Eibach csinalt hozza 25mm-st elore, 20mm-st hatulra szettben piros PU szilentekkel ;]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés